En zo is het maar netquote:Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee een week te laat.
Maar ge wit ooit nooit nie
je mag wel en keertje langskomen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
oeh, lekker, badder ze BJ
Nu ben ik jaloers, hahaDoe mij een bad
ik ben net maar onder een hete douche gestapt. Dat was bij nader inzien ook wel erg lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je mag wel en keertje langskomen hoor![]()
![]()
en ik ben ook erg blij dat we een bad hebben, ik lig er de laatste tijd toch wel bijna elke week een keertje in.. heerlijk.
Dank uquote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Thyn!!! (leuke naam!)
Alles ging plotseling veel te snel .. We waren om half 11 in het ziekenhuis en om half 1 was ie al geboren .. Dus een aardige aanslag op d'r lichasam geweest ,, Uit voorzorg moest ze blijven .. De bedoeling was ook dat ze thuis zo bevallen, maar dat ging helaas niet door de pijnen van de veel te snelle weeën ..quote:Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Lijnloos het volgende:
Gefeliciteerd joh! En inderdaad een hele leuke naam
wel balen dat ze allebei nog moeten blijven... Was dat al voorspeld of ging het niet geheel volgens plan? In elk geval geniet van je zoon!
Bij ons zijn er nooit papas.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:
Tan![]()
Grain/DutchieBre, gefeliciteerd met jullie zoon Thyn!![]()
Hier gisteren de eerste keer zwangeschapsgym. Was wel gezellig. Meer gekletst dan gegymd. We hebben 1 tweelingmama, veel ischias-klanten
en een dame die nú nog aan atletiekwedstrijden meedoet!
![]()
en de papa's hadden het ook gezellig want die hebben we een behoorlijk aantal keren hard horen lachen..![]()
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef Grain het volgende:
Jooeehooeee, ff onder een andere pseudoniem .. maar DutchieBre is vannacht een trotse vader geworden een gezonde zoon van 3290 gram, Thyn is de naam
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij ons zijn er nooit papas.
Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.
tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh wat leuk! Gefeliciteeerd!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
Hij zegt (mijn man dus) dat hij het nog wel weet van de vorige keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]Wat goed
Komt hij dan ook meepuffen tijdens de bevalling?
Ik vind het altijd zo raar als mannen 'niet willen'. Misschien realiseren ze zich niet dat gemiddelde vrouw ook liever de bevalling overslaat, maar geen keus heeft? Dan is zo'n cursus toch het minste wat ze kunnen doen om de moeder van hun kind te helpen
Owh ja, en natuurlijk van harte DBjammer dat ze nog even in het ziekenhuis moeten blijven. Hopelijk mogen ze snel naar huis
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zegt (mijn man dus) dat hij het nog wel weet van de vorige keer.
Gewoon puf puf hijg hijg. ZIe je wel schatje?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |