abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 20:30:14 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74829718
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee een week te laat.
Maar ge wit ooit nooit nie
En zo is het maar net .
pi_74832573
lekker dat je bijna weekend hebt Leonieke

@Groofsken; ik heb ook het liefst leggings en jurkjes aan, de rest drukt mij ook teveel onderin mijn buik... geen lekker gevoel...
heb de laatste dagen ook wat last van mijn liezen/ onderbuik bij lopen.. denk dat zo;n buikband best fijn zou zijn, maar vind het zo zonde om die nu voor die paar weekjes nog aan te schaffen...

ik denk dat ik zo nog maar eens ff in bad ga dobberen, vriendlief zit voetbal te kijken en misschien word ik wel lekker lui van een warm bad en slaap ik komende nacht dan eindelijk weer eens wat beter....
zou wel erg fijn zijn..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74832789
oeh, lekker, badder ze BJ
Nu ben ik jaloers, haha Doe mij een bad
pi_74832860
Amaranta: is Breda erg ver weg voor je? Klein stukje rijden mag toch wel? Ik mocht die 3,5 uur vanuit de Ardennen (als het daar zou gebeuren) ook niet meer terugrijden, als het een half uur ofzo geweest was had ik het wel gedaan. Als het in de supermarkt begint moet je toch ook naar huis hihi.
Ow en Amphia is wel een mooi ziekenhuis hoor Ze hebben 2 lokaties vlak bij elkaar, weet niet op welke lokatie verloskunde zit. Kom er niet uit de buurt, maar mn opa heeft er veel gelegen (niet op verloskunde ).
pi_74832942
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
oeh, lekker, badder ze BJ
Nu ben ik jaloers, haha Doe mij een bad
je mag wel en keertje langskomen hoor
en ik ben ook erg blij dat we een bad hebben, ik lig er de laatste tijd toch wel bijna elke week een keertje in.. heerlijk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74833011
Dit is dan wel mn 2e zwangerschap, maar het lijkt gewoon echt net mn eerste zo op het eind.
Bij Kyllian begon het bij 37 weken en 4 dagen, tot die tijd had ik helemaal niet erbij stilgestaan dat het weleens zou kunnen gebeuren.
Nu ben ik vanaf maandag continu bezig met symptomen. Maandag veel gerommel gehad (klotsen in mn buik) en vandaag continu ongigevoel. Mn buik zit sinds maandag ook lager.
Het zegt vast helemaal niets over wanneer het begint, denk dat ik gewoon tot 42 weken zal lopen deze keer

Maar iemand hier ervaring met het indalen? Voel je het echt duidelijk als de beeb ingedaald is?
pi_74834118
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

je mag wel en keertje langskomen hoor
en ik ben ook erg blij dat we een bad hebben, ik lig er de laatste tijd toch wel bijna elke week een keertje in.. heerlijk.
ik ben net maar onder een hete douche gestapt. Dat was bij nader inzien ook wel erg lekker
pi_74834837
Jooeehooeee, ff onder een andere pseudoniem .. maar DutchieBre is vannacht een trotse vader geworden een gezonde zoon van 3290 gram, Thyn is de naam
pi_74834912
Van harte gefeliciteerd met Thyn!!! (leuke naam!)
pi_74835110
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Thyn!!! (leuke naam!)
Dank u .. Helaas liggen mama en de kleine Thyn nog in het ziekenhuis tot morgenochtend ..
pi_74836236
Leonieke weekend bijna

DutchieBre: Wat leuk, gefeliciteerd met Thyn, mooie naam....

Amaranta: ik weet niet waar je op vakantie gaat, maar is Tilburg een optie? Persoonlijk betere ervaringen dan met Amphia....
pi_74836504
Gefeliciteerd joh! En inderdaad een hele leuke naam
wel balen dat ze allebei nog moeten blijven... Was dat al voorspeld of ging het niet geheel volgens plan? In elk geval geniet van je zoon!
pi_74836637
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Lijnloos het volgende:
Gefeliciteerd joh! En inderdaad een hele leuke naam
wel balen dat ze allebei nog moeten blijven... Was dat al voorspeld of ging het niet geheel volgens plan? In elk geval geniet van je zoon!
Alles ging plotseling veel te snel .. We waren om half 11 in het ziekenhuis en om half 1 was ie al geboren .. Dus een aardige aanslag op d'r lichasam geweest ,, Uit voorzorg moest ze blijven .. De bedoeling was ook dat ze thuis zo bevallen, maar dat ging helaas niet door de pijnen van de veel te snelle weeën ..
  woensdag 18 november 2009 @ 23:35:27 #214
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_74837092
DutchieBre: feli!

(en ik sta warempel als volgende op de lijst )
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_74840643
Goedemorgen allemaal! Hier een hele stijve arm van de mex. griepprik (ja ik ben een watje en al jaren geen prik meer gehad) maar het gaat vanzelf over, maar voor nu niet fijn

DutchieBre, jullie gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Thyn. Hopenlijk komen ze allebei snel naar huis!

ziggyziggyziggy, succes met de laatste lootjes (ook en vooral voor je vrouw natuurlijk )

Leonieke, succes bij de gyn vandaag en daarna heerlijk genieten van je weekend! Lekker relaxen?!

Hier vandaag en morgen nog een drukke werkdag maar dan een heerlijk weekend zonder afspraken

Tot laterzzzzz!
pi_74840665
Gefeliciteerd met Thyn.!

Amaranta, jaaahhaa we willen zeker het geslacht weten. Nog ff spannend dus...

Leo, heel veel succes bij de gyn.

happyme28, stom dat je een stijve arm hebt, ik hoop dat het een beetje wegtrekt zodra je een beetje begint te bewegen vandaag.

Ik ga snel douchen en aankleden, want ik word om 8:15 uur verwacht bij de VK.
  donderdag 19 november 2009 @ 07:48:01 #217
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74840773
Gefeliciteerd met Thyn, inderdaad een heel originele naam, leuk hoor! Wens jullie een fijne kraamtijd!

@meimeltje, ik voelde het die keren dat ik last had van bekkenpijn, na het indalen stond het bekken 'vast' en had ik minder pijn. Vóór het indalen had ik bij sommigen een serie regelmatige harde buiken met behoorlijk trekkende pijn in de onderbuik. Ná het indalen hing mijn buik duidelijk zichtbaar lager.

Het is hier trouwens nog een heel gedoe met het huishouden uit handen geven. Vriendlief stond eergister nog tot half 12 's avonds schoon te maken na een lange werkdag. Vanochtend kwam ik erachter dat er een volle wasmachine stond met natte was, dus ik kijken in die wasmachine, zat er een zwarte en een rode was door elkaar. Blijkt dat hij de vieze rode was bovenop de gewassen zwarte was had gedaan. Hij had niet gezien dat die zwarte was nog in de wasmachine zat (ws. tegen de trommel aangekleefd door het centrifugeren
De droger zat ook nog helemaal vol en hij wilde de zwarte en de rode was tegelijk in de droger doen (terwijl de wasmachine een laadcapacateit heeft van 7 kilo en overvol zat en de droger een laadcapaciteit van 5 kilo ) Zucht - op zulke momenten baal ik nog meer dat ik niks mag doen.

Wel iets doen, hoe klein ook levert direct een torenhoge bloeddruk op, dat merkte ik gister ook weer toen ik een paar piepkleine klusjes deed. De hele dag schommelde de bloeddruk rond de 160/100. Kan dus écht niet.

Vandaag maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor thuiszorg

[ Bericht 62% gewijzigd door Tan op 19-11-2009 07:54:38 ]
pi_74841027
mannen en machines werkt best

Totdat het huishoudelijke machines worden

Ik snap dat je baalde TAN Thuiszorg zou nog best een idee zijn!
  donderdag 19 november 2009 @ 08:20:52 #219
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74841042
Weer een nieuwe baby en weer zo'n leuke naam! Gefeliciteerd!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74841198
DutchieBre van harte met de geboorte van Thyn

Ach Tan, mijn man doet geregeld de was maar die is kleurenblind. Levert soms ook "mooi" resultaat op. En hij flikkert alle handdoeken bij elkaar ongeacht of hetnou zwarte of witte zijn. Ik heb dus een hele zooi witte handdoeken met zwarte vlekken en mijn roze idem.

HappyMe dan kan je mij ook de stijve arm schudden want de mijne voelt net zo. Terwijl ik gisteren de prik echt ontzettend vond mee vallen.

Ik moet om 09.15 uur bij de verloskundige zijn dus ik eet gauw even mijn cruesli verder en een bakkie thee naar binnen gieten alvorens een sprint te trekken (niet letterlijk natuurlijk).
  donderdag 19 november 2009 @ 08:41:39 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74841246
Gefeliciteerd met Thyn!
  donderdag 19 november 2009 @ 08:58:16 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74841503
Tan

Grain/DutchieBre, gefeliciteerd met jullie zoon Thyn!

Hier gisteren de eerste keer zwangeschapsgym. Was wel gezellig. Meer gekletst dan gegymd. We hebben 1 tweelingmama , veel ischias-klanten en een dame die nú nog aan atletiekwedstrijden meedoet!
en de papa's hadden het ook gezellig want die hebben we een behoorlijk aantal keren hard horen lachen..
pi_74841525
DutchieBrie, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Geniet ervan, enneh, mama lekker verwennen he!!

DjRandall. Ik ga naar Oosterhout maar ik kom zelf uit Eindhoven, dus in principe rijden we gewoon terug naar Eindhoven (Veldhoven ziekenhuis).
Dit is echt gewoon voor in geval van nood. Moet immers wel goed voorbereid zijn....
Ga ook voor de zekerheid de vluchtkoffer vandaag maar maken endie ook meenemen.
(zul je zien dat ik pas op 41+7 beval, maargoed, een goede vrouw is op haar bevalling voorbereid!!)
pi_74841554
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:
Tan

Grain/DutchieBre, gefeliciteerd met jullie zoon Thyn!

Hier gisteren de eerste keer zwangeschapsgym. Was wel gezellig. Meer gekletst dan gegymd. We hebben 1 tweelingmama , veel ischias-klanten en een dame die nú nog aan atletiekwedstrijden meedoet!
en de papa's hadden het ook gezellig want die hebben we een behoorlijk aantal keren hard horen lachen..
Bij ons zijn er nooit papas.
Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.

tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
pi_74841664
He Tan, ... die mannen snappen het soms ook echt niet he? Wel superirritant als je dan ook niet mag/kan ingrijpen. Hoop dat het snel beter gaat!

Stijve arm, CHECK! Maar verder voel ik me prima. Kreeg gisteravond al een opbeurend emailtje van mijn stiefmoeder dat zij er 2 dagen echt goed ziek van is geweest (en dat mijn pa daarom de prik niet meer wil/durft).

Oh en een voor een ieder die op controle moet vandaag! Dat er maar vele stickertjes terug mogen keren. Ik ga maar eens een ontbijtje scoren en dan zo lekker dagje de hort op!
pi_74841718
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef Grain het volgende:
Jooeehooeee, ff onder een andere pseudoniem .. maar DutchieBre is vannacht een trotse vader geworden een gezonde zoon van 3290 gram, Thyn is de naam
gefeliciteerd!!!
ga maar gauw genieten en zorgen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 19 november 2009 @ 09:25:55 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74841983
Van harte gefeliciteerd met Thyn, DutchieBre en vrouw!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74842042
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bij ons zijn er nooit papas.
Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.

tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
Wat goed Komt hij dan ook meepuffen tijdens de bevalling?

Ik vind het altijd zo raar als mannen 'niet willen'. Misschien realiseren ze zich niet dat gemiddelde vrouw ook liever de bevalling overslaat, maar geen keus heeft? Dan is zo'n cursus toch het minste wat ze kunnen doen om de moeder van hun kind te helpen

Owh ja, en natuurlijk van harte DB jammer dat ze nog even in het ziekenhuis moeten blijven. Hopelijk mogen ze snel naar huis
pi_74842095
Die kerel van mij roept wel heel hard dat het allemaal suf is en dat hij "erin geluisd is" (we doen Samen Bevallen) maar stiekum vind hij het allemaal echt superinteressant en gezellig die avonden. Ben blij dat ik dit toch heb doorgezet en dat hij er echt wel veel lol aan heeft. Bovendien is hij al erg leergierig en nieuwsgierig in de omgang, denk dat hij dat met een bevalling alleen maar meer heeft. Hij wil weten wat er gebeurd, al heeft hij er verder geen controle of grip op.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:31:25 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74842101
Goedemorgen, met dichtgeplakte ogen Wederom wakker van de wekker (jawel, Davinia ), ik ga zo even naar de HA om voor de aller-grootste zekerheid te laten checken of ik geen schimmel te pakken heb, daar ben ik zo bang voor ineens (terwijl het enige symptoom dat ik heb een pietsie beetje jeuk gisternacht was).. Maar stel nou dat, en dan bevallen, en dan misschien spruw, ieks! Huisarts dus

Lijnloos en Faja (toch?) aan de stijve armen, mijn lief strakjes ook als hij thuiskomt.. Ik vond het vlot weer wegtrekken hoor!

Ehm.. Owja! Dúh! DutchBre en vrouw, ontzettend gefeliciteerd, wat een leuk bericht! Wel jammer dat het niet helemaal volgens plan is verlopen, maar gelukkig mogen ze vandaag naar huis als het goed is..

En nu weet ik het niet meer, zit gewoon nog half te slapen.. Ik ga mezelf even wakkerdouchen!
3!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:32:25 #231
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74842126
Owja, en over heren en zwangerschapscursussen: komende week is met yoga weer partnerles en mijn lief loopt al een paar dagen te roepen dat hij hoopt dat we die nog meemaken omdat hij het zo leuk vind
3!
pi_74842370
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....

Floortje wordt grote zus
  donderdag 19 november 2009 @ 09:45:29 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74842414
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat onwijs leuk zeg! Gefeliciteerd!
pi_74842432
Whaaa wat leuk DeLiedje!!! gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74842444
wat leueueueuek!!! gefeliciteerd!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74842451
Gefeliciteerd DeLiedje
  donderdag 19 november 2009 @ 09:47:36 #237
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74842466
Van harte gefeliciteerd, Delieds!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator donderdag 19 november 2009 @ 09:48:35 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74842489
Dutchbre en mevrouw Bre gefeliciteerd met Thyn

Whaaaa deLiedje wat leuk!! Gefeliciteeerd! Hoe lang zit je al op dat roze/blauwe wolkje?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74842503
Wat heb jij nog zeer laat in de zwangerschap dan die yoga Incantrix! Terwijl wij dacht ik precies in dezelfde week begonnen waren (ik met gym) wat veel lessen heb jij, volgens mij zou ik daar helemaal geen zin meer in hebben nu.
Zo'n partneravond was hier wel leuk trouwens geen beschamende dingen moeten doen hoor

*laatste weken klaagmodus*Oja wat meerdere LLM zeiden is ook hier zo; niks zit me lekker meer qua onderkleding! Alles wat over mn buik doet voelt niet lekker.
Ik ben dus thuis vergroeit met een heerlijke joggingbroek die nergens knelt en die ik laag kan hangen.
En doordat hij met zn billen tegen mn ribben aanduwt, zitten bhs me ook al niet. Af en toe gewoon helemaal vurig en plekjes bij mn ribben omdat hij daar zo drukt.
En nu willik dat hij eruit komt want ik wil hem zien!
*klaagmodus weer uit*

edit: Deliedje gefeliciteeeeeerd wat leuk!!!
(Ik dacht destijds dat jij de user ''Vingerverf'' was hier (Freecell was dat), toen al helemaal het idee dat je zwanger was, nergens op gebaseerd hoor)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 19 november 2009 @ 09:52:50 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74842597
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....

Floortje wordt grote zus
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh wat leuk! Gefeliciteeerd!
Nog zo`n leukerd erbij
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74842630
Woehoeeee DeLiedje!!
gefeliciteerd! wat ontzettend leuk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74842665
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat goed Komt hij dan ook meepuffen tijdens de bevalling?

Ik vind het altijd zo raar als mannen 'niet willen'. Misschien realiseren ze zich niet dat gemiddelde vrouw ook liever de bevalling overslaat, maar geen keus heeft? Dan is zo'n cursus toch het minste wat ze kunnen doen om de moeder van hun kind te helpen

Owh ja, en natuurlijk van harte DB jammer dat ze nog even in het ziekenhuis moeten blijven. Hopelijk mogen ze snel naar huis
Hij zegt (mijn man dus) dat hij het nog wel weet van de vorige keer.
Gewoon puf puf hijg hijg. ZIe je wel schatje?
pi_74842674
van varte met jullie Thyn

DeLiedje van harte en een fijne zwangerschap gewenst
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74842678
DeLiedje, gefeliciteerd!
pi_74842687
Welkom DeLiedje!
pi_74842695
DeLiedje van harte gefeliciteerd!!

Ik ben weer goed gekeurd door de verloskundige. De kleine lag 2 weken terug nog mooi ingedaald in het bekken, kennelijk vond hij dat niet leuk en is nu weer met zijn hoofdje onder mijn ribben, pas met 36 weken zwangerschap moet hij goed voor de uitgang liggen.
pi_74842782
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hij zegt (mijn man dus) dat hij het nog wel weet van de vorige keer.
Gewoon puf puf hijg hijg. ZIe je wel schatje?

Gefeliciteerd DeLiedje. Heb je al een datum?

Lekkere draaikont Faja
pi_74842814
DeLiedje gefeliciteerd!!!
pi_74842837
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:

Floortje wordt grote zus
gefeliciteerd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74842892
Dank jullie wel
Ik voel me altijd een beetje bezwaard om hier dan weer uit het niets iets van me te laten horen, omdat ik maar zo weinig post, maar jullie reageren altijd zo lief!

Ik ben nu bijna 11 weken zwanger, maar de vk kon vorige week bij de echo geen hele nauwkeurige meting doen omdat kindje er verkeerd voor lag. Scheelt dus misschien wat dagen nog (mijn cyclus was wat onregelmatig).
Over 2 weken heb ik de eerste afspraak bij de gyn, die zal dan nog wel eens meten...

[ Bericht 2% gewijzigd door DeLiedje op 19-11-2009 10:14:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')