Gefeliciteerd met Thyn, inderdaad een heel originele naam, leuk hoor! Wens jullie een fijne kraamtijd!
@meimeltje, ik voelde het die keren dat ik last had van bekkenpijn, na het indalen stond het bekken 'vast' en had ik minder pijn. Vóór het indalen had ik bij sommigen een serie regelmatige harde buiken met behoorlijk trekkende pijn in de onderbuik. Ná het indalen hing mijn buik duidelijk zichtbaar lager.
Het is hier trouwens nog een heel gedoe met het huishouden uit handen geven. Vriendlief stond eergister nog tot half 12 's avonds schoon te maken na een lange werkdag. Vanochtend kwam ik erachter dat er een volle wasmachine stond met natte was, dus ik kijken in die wasmachine, zat er een zwarte en een rode was door elkaar. Blijkt dat hij de vieze rode was bovenop de gewassen zwarte was had gedaan. Hij had niet gezien dat die zwarte was nog in de wasmachine zat (ws. tegen de trommel aangekleefd door het centrifugeren
De droger zat ook nog helemaal vol en hij wilde de zwarte en de rode was tegelijk in de droger doen (terwijl de wasmachine een laadcapacateit heeft van 7 kilo en overvol zat en de droger een laadcapaciteit van 5 kilo

) Zucht - op zulke momenten baal ik nog meer dat ik niks mag doen.
Wel iets doen, hoe klein ook levert direct een torenhoge bloeddruk op, dat merkte ik gister ook weer toen ik een paar piepkleine klusjes deed. De hele dag schommelde de bloeddruk rond de 160/100. Kan dus écht niet.
Vandaag maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor thuiszorg
[ Bericht 62% gewijzigd door Tan op 19-11-2009 07:54:38 ]