Dat was omdat er van tevoren ook een voorlichting was. Ik denk dat mijn man nu alleen nog de 2 partnerlessen meekomt en niet omdat hij dat per se wil, maar om mij een plezier te doen. Hij vindt ergens stiekenm ook dat ie het niet kan maken om zich er helemaal buiten te houden...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij ons zijn er nooit papas.
Dinsdag is er een partner les. Ik zal het 1 keeer aan mijn man vragen en op de kalender zetten. Als hij meegaat fijn, maar hij heeft er eigenlijk helemaal geen zin in.
tsssk dan bel ik mijn homocollega, die heeft al een keer aagegeven dat hij graag bij een pufcursus zou willen zijn aangezien hij dat waarschijnlijk nooit gaat meemaken
oooooooooooohquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
Wat leukquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
Wat gaaaf!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Floortje wordt grote zus
Nee, daarvan is toch de definitie dat je elkaar op FOK moet hebben leren kennen? Dat is bij ons niet het gevalquote:Op donderdag 19 november 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd 3MH en Princessa!
Is het een officiele FOK-baby?
Whahoeeieieoeoeiei, dat is leuk! Dat moet wel een leuk schattig mooi knap meisje gaan worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef 3MinuteHero het volgende:
Is dit het topic waar je van de daken mag schreeuwen dat je/jullie in verwachting bent ?
Bij deze danApril 2010 verwachten wij ons eerste kindje. Volgende week op mijn verjaardag hebben we de 20 weken echo, waar ik errrrrrrg naar uitkijk
.
Thanks Wyppy, maar jij had dat vast al van je hubby vernomenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef YPPY het volgende:
Whahoeeieieoeoeiei, dat is leuk! Dat moet wel een leuk schattig mooi knap meisje gaan worden.
Libel ook gefeliciteerd
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef Grunsfan het volgende:
Nou....zal ik dan ook maar aansluiten?![]()
Ik was voorheen Peterfan maar doordat ik het berichtje in mijn PM over opnieuw inloggen na een hackverhaal ergens in de zomer schandalig genegeerd hebnu onder deze naam.
Ook ik ben zwanger! Ik denk zelf een week of 7,5, van nummer 2
Whaaa, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:32 schreef Grunsfan het volgende:
Nou....zal ik dan ook maar aansluiten?![]()
Ik was voorheen Peterfan maar doordat ik het berichtje in mijn PM over opnieuw inloggen na een hackverhaal ergens in de zomer schandalig genegeerd hebnu onder deze naam.
Ook ik ben zwanger! Ik denk zelf een week of 7,5, van nummer 2
Nou, ik heb onlangs op een of andere manier al mijn instellingen op deze laptop gewist, waardoor ik hier niet meer ingelogd stond. Toen ik opnieuw probeerde in te loggen lukte dat niet meer omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en wsl een oud emailadres opgegeven heb. Had ik toen na dat hackgebeuren nu even opnieuw geregistreerd of wat er ook al weer moest gebeuren, dan had ik dat aangepast zeg maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]!
ps ik snap niet helemaal want je postte onlangs toch nog in een ander OUD-topic? Wat is er met dat hack-verhaal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |