Dank jequote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Voor de mensen die de ost van 07-ghost zoeken Melody of Micheal
Die lijkt me altijd nét niet, is het de moeite waard?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef Zeroku het volgende:
Gisteren begonnen aan Samurai Champloo, zag er tof uit. Eerste 3 episodes gekeken.
Quir is uit de kast gekomen..quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:40 schreef Quir het volgende:
Ik koop ze open en bloot, en ben er trots op.
Graag gedaanquote:
Ik vond het een erg leuke anime, mooie en goede animatie imo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die lijkt me altijd nét niet, is het de moeite waard?
Heb zelf niet zoveel tijd meer, als ik tijd heb kijk ik een paar episodes umineko of monster.
Tot nu toe istie best tof. Twee hoofdpersonen die elkaar niet mogen en toch elkaar nodig hebben etc. Best leukquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die lijkt me altijd nét niet, is het de moeite waard?
Heb zelf niet zoveel tijd meer, als ik tijd heb kijk ik een paar episodes umineko of monster.
Mits goed uitgewerkt:quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot nu toe istie best tof. Twee hoofdpersonen die elkaar niet mogen en toch elkaar nodig hebben etc. Best leuk.
Net of jij nooit voor de lol nagellak koopt.quote:
wait whut ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Net of jij nooit voor de lol nagellak koopt.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Net of jij nooit voor de lol nagellak koopt.
Een vrouw zijn heeft zo zijn voordelenquote:
Maar wij bloeden lekker niet zoveelquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Een vrouw zijn heeft zo zijn voordelen
'stijlvol'quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar wij bloeden lekker niet zoveel![]()
En kunnen stijlvol wildplassen
Jah, heb je wel een vrouw zien wildplassen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
'stijlvol'![]()
Wij hebben borsten en kunnen rokjes aan
Maar bij mannen ziet een rokje er niet uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah, heb je wel een vrouw zien wildplassen?
Ziet er niet uit. Bij mannen wel.
Borsten zitten in de weg(mits kwaliteitstieten) en ik kan ook een rokje aan.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Bij mannen wel.
Mannen kunnen ook borsten hebbenquote:Borsten zitten in de weg(mits kwaliteitstieten) en ik kan ook een rokje aan.
Heb je mij wel eens in een kilt gezien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar bij mannen ziet een rokje er niet uitEn borsten zitten meestal niet in de weg hoor. Tenzij het van die grote jetsers zijn.
Wij zijn lief en schattig en niet constant aan één ding aan het denken.
Kilt is geen rokje, dat is een kilt. Bovendien valt de gemiddelde kilt tot op de knie/over de knie en dan is het dus een ROK, en rokken kunnen welquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je mij wel eens in een kilt gezien?
En ik had het over kwaliteitsborsten...
Lief en schattigDe meeste vrouwen zijn krengen, manipuleren en zijn golddiggers.
Ik heb een mini-kiltquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kilt is geen rokje, dat is een kilt. Bovendien valt de gemiddelde kilt tot op de knie/over de knie en dan is het dus een ROK, en rokken kunnen wel
Alsof mannen zoveel liever zijn, wou je zeggen
Degene war ik mee om ga wel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb een mini-kilt![]()
Ik zeg niets over mannen. Maar vrouwen zijn niet zoals jij ze beschrijft
Ik zie liever foto's van julliequote:
kitlquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:52 schreef Quir het volgende:
Ik wacht nog op de eerste spelfout in het woord 'kilt'.
Oh god, hij deed het, hij dee-hahaha!quote:
Oh ja, fobo's. Daar kijk ik noetquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een foto in mn fobo
Ik moet jou echt een keer gaan spottenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een foto in mn fobo
Krijg je nachtmerries vanquote:
Vertrouw mequote:
shoppenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar bij mannen ziet een rokje er niet uitEn borsten zitten meestal niet in de weg hoor. Tenzij het van die grote jetsers zijn.
Wij zijn lief en schattig en niet constant aan één ding aan het denken.
Ik kan wel een foto doen van hoe ik eruit zou willen zien?quote:
Ik wil gewoon geen foto plaatsen en complimentjes zonder foto slaan nergens opquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Quir het volgende:
Je kunt ook stoppen met anime-kijkende nerds proberen te laten zeggen dat je toch echt wel knap bent.
En je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen foto plaatsen en complimentjes zonder foto slaan nergens op
Dus ik ben wel knap?quote:
Geef maar toe dat je een baksteen kon verplaatsen met je paal toen ze je eenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef zquing het volgende:
[..]
en wie is de internetplayer nu he
Dat heb ik natuurlijk nooit gezegd.quote:
Maar je dácht hetquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk nooit gezegd.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je een baksteen kon verplaatsen met je paal toen ze je eenstuurde.
Oh, nu zet je me buitenspel met je gevatte versiertechnieken.quote:
Conclusie: foto plaatsen of niet mouwen.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik zei al, ik ga geen foto's plaatsen.
daar gaan we toch voor?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:22 schreef Quir het volgende:
Mieterse slowchat verder, op deze manier zijn we binnen no-time bij #100.
doe we ook, somsquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:31 schreef Quir het volgende:
En maar doen alsof we anime op niveau willen bediscussiëren!
sumomomomomomomomomo oid?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Om het over anime te hebben, hoe heette die ene op Fox Kids ook weer waarin die vent met zijn neusharen de boeven vangt?
goeie vraag... het is hier wel eens genoemdquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Om het over anime te hebben, hoe heette die ene op Fox Kids ook weer waarin die vent met zijn neusharen de boeven vangt?
plaatje doet 't niet en ik zat in de buurtquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ] = Sumomomo Momomo
SAMURAI PIZZA CATSquote:
who do you call when you want some peperoni !quote:
Zou de originele versie weleens ondertiteld willen zien. Wil wel eens weten hoe het origineel is.quote:Op maandag 30 november 2009 03:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
who do you call when you want some peperoni !
Hier, om het even te proeven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:40 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zou de originele versie weleens ondertiteld willen zien. Wil wel eens weten hoe het origineel is.
hij zit nu al een tijdje in japan. dan wordt je gewoon kierewiet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, nu zet je me buitenspel met je gevatte versiertechnieken.
de aanhouder wintquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
jullie geven ook nooit op, he?
amateurs!quote:
Volgens mij was ik lichtelijk onder de invloed van menig alcoholische versnapering.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hij zit nu al een tijdje in japan. dan wordt je gewoon kierewiet.
Ik sta nou stiekem wel op Fok, alleen niet hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
ENGAGE THE SEARCH ENGINES! FULL FORCE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik sta nou stiekem wel op Fok, alleen niet hier
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
ENGAGE THE SEARCH ENGINES! FULL FORCE!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
ENGAGE THE SEARCH ENGINES! FULL FORCE!
Mijn verfijnd sarcasme, anders verwoord, I couldn't care less.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Frankly, my dear, I don't give a damn.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
Honestly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |