Geef maar toe dat je een baksteen kon verplaatsen met je paal toen ze je eenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef zquing het volgende:
[..]
en wie is de internetplayer nu he
Dat heb ik natuurlijk nooit gezegd.quote:
Maar je dácht hetquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk nooit gezegd.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je een baksteen kon verplaatsen met je paal toen ze je eenstuurde.
Oh, nu zet je me buitenspel met je gevatte versiertechnieken.quote:
Conclusie: foto plaatsen of niet mouwen.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik zei al, ik ga geen foto's plaatsen.
daar gaan we toch voor?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:22 schreef Quir het volgende:
Mieterse slowchat verder, op deze manier zijn we binnen no-time bij #100.
doe we ook, somsquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:31 schreef Quir het volgende:
En maar doen alsof we anime op niveau willen bediscussiëren!
sumomomomomomomomomo oid?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Om het over anime te hebben, hoe heette die ene op Fox Kids ook weer waarin die vent met zijn neusharen de boeven vangt?
goeie vraag... het is hier wel eens genoemdquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Om het over anime te hebben, hoe heette die ene op Fox Kids ook weer waarin die vent met zijn neusharen de boeven vangt?
plaatje doet 't niet en ik zat in de buurtquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ] = Sumomomo Momomo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |