shhhquote:
maar niet voor onderwegquote:
nice indeed , jammer van je ATIquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar niet voor onderweg![]()
htpc staat al een tijd te zoemen naast tv/versterker![]()
nu ook over op nieuwe gamebak....
I7 860 met 8GB aan ram en een HD5870
tja.. ati heeft momenteel de snelste gpu...quote:
Effe offtopic: ik dacht dat drivers van Nvidia kut waren, maar blijkbaar zijn die van ATI net zo bagger... mijn volgende videokaart wordt zeker een ATI. Op Nvidia kaarten heb je heel summier HDMI ondersteuning om op Lcd scherm te kijken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ati heeft momenteel de snelste gpu...
echter zou het me niks verbazen als Nvidia volgend jaar met nieuwe gpu komt en deze de snelste is dat ik dan weer terug overstap naar nvidia.. tot nu toe niet bepaald goede ervaringen met ati..(de drivers zijn echt belachelijk KUT)
HDMI heb ik voor game bak niet nodig.. (2x24" samsung 2443BW)quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:51 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Effe offtopic: ik dacht dat drivers van Nvidia kut waren, maar blijkbaar zijn die van ATI net zo bagger... mijn volgende videokaart wordt zeker een ATI. Op Nvidia kaarten heb je heel summier HDMI ondersteuning om op Lcd scherm te kijken...
dit is dus ook de reden dat ik nooit meer ATI kaarten koopquote:Op vrijdag 20 november 2009 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ati heeft momenteel de snelste gpu...
echter zou het me niks verbazen als Nvidia volgend jaar met nieuwe gpu komt en deze de snelste is dat ik dan weer terug overstap naar nvidia.. tot nu toe niet bepaald goede ervaringen met ati..(de drivers zijn echt belachelijk KUT)
hoevaak moet ik jou nog zeggen dat je mening niet telt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef zquing het volgende:
Wat is er mis met ati drivers? Vind ze zelf lekkerder werken dan nvidia
ze crashen , ze geven continue meldingen over van alles en nog wat wat totaal niet relevant of interesant is .quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef zquing het volgende:
om te beginnen is de gui echt van voor de oorlog, superonduidelijk en niet logisch..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef zquing het volgende:
quadro en gamen is volgens mij niet echt een hitquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:14 schreef Ascendancy het volgende:
*heeft nvidia quadro en dat werkt heerlijk*
Quadro's zijn in principe gewoon hetzelfde als zijn gaming variant. De optimalisatie zit em vooral in de drivers.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
quadro en gamen is volgens mij niet echt een hit
daarnaast is de gemiddelde quadro veel te duur
helaas.. veel gespeeld met nieuwe pc...quote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Ik had verwacht dat jullie allemaal wel heel veel anime hadden gekeken nu FOK! down was.
Bakemonogatari "uitgekeken".quote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Ik had verwacht dat jullie allemaal wel heel veel anime hadden gekeken nu FOK! down was.
ehh nee behalve de wekelijkse ronde van , inu yasha , FMA , one piece , bleach , naruto niks eigenlijk .quote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Niet ik.quote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb deluge web ui uitgeplozen en geinstalleerd op mijn PC tijdens de downtime
Nu kan ik tenminste torrents starten vanaf waar ik ook maar ben en dan zijn ze binnen als ik thuis kom
Oh en zaterdag Dragon Age Origins gespeeld. Uurtje of 20
vond hem wel goed ,maar jammer dat er zoveel flashbacks waren .quote:Op maandag 23 november 2009 22:14 schreef Qunix het volgende:
Leuke special van Naruto.... Beetje t langdraadig...
Welke special?quote:Op maandag 23 november 2009 22:14 schreef Qunix het volgende:
Leuke special van Naruto.... Beetje t langdraadig...
Word je een rockster?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Quir het volgende:
Okidoki, een leren jack gescoord. Stap twee, 'n Iggy Pop shirt om eronder te dragen.
Berlusconi is een rocksterquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Berlusconi is een rockster![]()
Major General Amrstrong
Daar wachtte ik al die tijd op
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ome Berlusconi is een rockster![]()
Major General Amrstrong
Daar wachtte ik al die tijd op
Awesome! Thanks!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef wdn het volgende:
Ge4e! Summer Wars zag ik vanmorgen gesubbed in de trackers staan!
Zou van 719x.com moeten komen als de url klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |