ik wel, helaas..quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef rakotto het volgende:
Dat meen je toch niet?
niet gezien, wel op de to-watch list.. en zwerft ergens op m'n 3TB anime volume rondquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
sayonara zetsubou sensie....
Raar, maar het heeft wel iets.
Mensen die dit gekeken hebben?
Midlife crisis?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel, helaas..
werk werk en nog eens werk.. en daarna redelijk uitgeblust (en dus geen/nauwelijks zin meer)...
Stop dan gewoon met werken, dan kan je de hele dag anime kijkenquote:
maar dan heb ik geen geld... en nee ga geen uitkeringstrekker wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met werken, dan kan je de hele dag anime kijken
tis wel leuk soms hoor voor een weekjequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen geld... en nee ga geen uitkeringstrekker worden
overigens is alleen maar anime kijken ook kut
eens, een paar dagem achter elkaar is ook niet erg..quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef zquing het volgende:
[..]
tis wel leuk soms hoor voor een weekje
en als ik nou wel alleen ga?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef zquing het volgende:
Nah, moet je niet doen(ik neem aan dat je niet alleen gaat)
Hmmmm, lekker uitgaan? Maar heb je geen laptopje?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
en als ik nou wel alleen ga?![]()
en het argument "dat is toch niet gezellig" heb ik al te vaak gehoord
ik heb geen laptop, aangezien ik hier er helemaal geen gebruik van hoef te maken...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef zquing het volgende:
[..]
Hmmmm, lekker uitgaan? Maar heb je geen laptopje?
dat zou ik ook niet doen neequote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat ik qua portable maedia player heb is een Creative ZEN, maar daar wil ik niet 3 uur naar gaan staren, veel te klein
http://www.kieskeurig.nl/portable_dvd-speler/bestequote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen laptop, aangezien ik hier er helemaal geen gebruik van hoef te maken...
werk is 20 minuten reistijd, dus nutteloos daar een laptop voor te hebben en thuis doe ik alles met normale desktops
enige wat ik qua portable maedia player heb is een Creative ZEN, maar daar wil ik niet 3 uur naar gaan staren, veel te klein
ik heb een creative aspire one laptopje. ideaal voor in de huiskamer (neemt weinig ruimte in) als je ook nog 2 goede speakers erbij zet (ik gebruik de creative gigaworks T20). ideaal voor op vakantie. het past makkelijk in een kluis van de kamer en je kan een zooi foto's op kwijt, zodat je elke dag met een leeg kaartje begint.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen laptop, aangezien ik hier er helemaal geen gebruik van hoef te maken...
werk is 20 minuten reistijd, dus nutteloos daar een laptop voor te hebben en thuis doe ik alles met normale desktops
Verslaafd aan fansubben?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kijk altijd de hele dag alleen maar anime
shhhquote:
maar niet voor onderwegquote:
nice indeed , jammer van je ATIquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar niet voor onderweg![]()
htpc staat al een tijd te zoemen naast tv/versterker![]()
nu ook over op nieuwe gamebak....
I7 860 met 8GB aan ram en een HD5870
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |