plaatje doet 't niet en ik zat in de buurtquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ] = Sumomomo Momomo
SAMURAI PIZZA CATSquote:
who do you call when you want some peperoni !quote:
Zou de originele versie weleens ondertiteld willen zien. Wil wel eens weten hoe het origineel is.quote:Op maandag 30 november 2009 03:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
who do you call when you want some peperoni !
Hier, om het even te proeven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:40 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zou de originele versie weleens ondertiteld willen zien. Wil wel eens weten hoe het origineel is.
hij zit nu al een tijdje in japan. dan wordt je gewoon kierewiet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, nu zet je me buitenspel met je gevatte versiertechnieken.
de aanhouder wintquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
jullie geven ook nooit op, he?
amateurs!quote:
Volgens mij was ik lichtelijk onder de invloed van menig alcoholische versnapering.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hij zit nu al een tijdje in japan. dan wordt je gewoon kierewiet.
Ik sta nou stiekem wel op Fok, alleen niet hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
ENGAGE THE SEARCH ENGINES! FULL FORCE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik sta nou stiekem wel op Fok, alleen niet hier
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
ENGAGE THE SEARCH ENGINES! FULL FORCE!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
ENGAGE THE SEARCH ENGINES! FULL FORCE!
Mijn verfijnd sarcasme, anders verwoord, I couldn't care less.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Frankly, my dear, I don't give a damn.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
Honestly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |