Die vind ik ook leuk alleen nog wel wat te duur en de jongens kennende is dat geval binnen no time gesloopt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit product aanbevelen, Boor speelt er elke dag mee!
En helaas ook elke nacht![]()
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk alleen nog wel wat te duur en de jongens kennende is dat geval binnen no time gesloopt.
beterschap voor allenquote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en dan duik ik in bed. Mr.Lief begint zich ook al minder te voelen. De oudste heeft hele dagen verhoging en de jongste doet niks anders dan hoesten (zonder koorts etc) dus mooi ziekenboeg hier.
Maar het is voor de poezels niet voor de kindersquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk alleen nog wel wat te duur en de jongens kennende is dat geval binnen no time gesloopt.
Hey trouwens Zwabster, hejje al cake gestoomd of wa?quote:
trus lief en mr lief en knuffel voor de knuffelbeertjes van me.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en dan duik ik in bed. Mr.Lief begint zich ook al minder te voelen. De oudste heeft hele dagen verhoging en de jongste doet niks anders dan hoesten (zonder koorts etc) dus mooi ziekenboeg hier.
Je mag ze of voor me branden en opsturen en dan hebben we t dr snel over of je mag je muil houwequote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
Die laatste ep van californication is te fucking briljant trouwens
Waar ben jij dan? Welke EP bedoel ik heaquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag ze of voor me branden en opsturen en dan hebben we t dr snel over of je mag je muil houwe
quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zat net Braddie zn topic terug te lezen en ik moest zo lachen om je "dat was ik niet dat was een neeeeeeeeeger " kuthoerrrrtje van me
Ik kijk op tv.quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar ben jij dan? Welke EP bedoel ik hea
Het hele topic is uiteindelijk één grote klucht gewordenquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zat net Braddie zn topic terug te lezen en ik moest zo lachen om je "dat was ik niet dat was een neeeeeeeeeger " kuthoerrrrtje van me
Ja maar dat zinnetje vond ik om de een of andere reden echt vet grappig.quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hele topic is uiteindelijk één grote klucht geworden
Ah fijn! Dus ik hoef het recept niet meer voor je te zoeken hea?quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh mn bananencocoswalnotenrozijnencake/taart ruikt GOED !
waar ben je nu dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
![]()
ik ben al weer moe... en ik ben nog lang niet thuis...
Dat was Loveless, die relnichtquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat zinnetje vond ik om de een of andere reden echt vet grappig.
En Stali![]()
En dat dr iemand over haar zei "mogen we haar houden please?"
Nee ik had al gezegd dat je dat mooi mocht latenquote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn! Dus ik hoef het recept niet meer voor je te zoeken hea?
gelukkig kwam het door jou in een stroomversnelling...ik durfde al die dingen niet neer te zettenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:Jahaaaaaa gelukkig hebben we Qwea hea!!!!einz!!
![]()
Je wordt echt hoe langer hoe meer een Qloontjequote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou heb ik dus de hele nacht niet geslapen en vanavond ook nog niet echt stil gezeten of zo ( boekje gekliederd, taart gebakken etc etc ) en ik ben gewoon NOG STEEDS niet moe he![]()
Zal ik dalijk toch maar een halve of kwart valium nemen?
Ik ben zo bang dat ik dan morgen door de wekker heen slaap
Ik hou echt TOTAAL niet van cabaret.quote:Op maandag 16 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
Ik zit theo maassen te luisteren/kijken.
Wát briljant. Ik wil naar een show van hem
Nou, bij mij gaat het vanzelf wel weer over gelukkigquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wordt echt hoe langer hoe meer een Qloontje
Allebei druk, allebei slecht slapen. Zijn jullie al tegelijk ongesteld ook?
Ik zou NU een kwart valium nemen, en es gaan ontspannen..quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou heb ik dus de hele nacht niet geslapen en vanavond ook nog niet echt stil gezeten of zo ( boekje gekliederd, taart gebakken etc etc ) en ik ben gewoon NOG STEEDS niet moe he![]()
Zal ik dalijk toch maar een halve of kwart valium nemen?
Ik ben zo bang dat ik dan morgen door de wekker heen slaap
Jeff dunhamquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou echt TOTAAL niet van cabaret.
Ik vind alleen ons grappig![]()
Engelse stand up comedians zijn wel vaak goed
dat zeggen ze vaak he, dat vrouwen hun ritme op elkaar afstemmenquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mja, maar dan wel als ze bij elkaar wonen. Niet met meer dan 150 km afstandquote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeggen ze vaak he, dat vrouwen hun ritme op elkaar afstemmen
Qwea echt omdat ik van je hou krijg je NIKS van mijn valium stashquote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee
Liefje? Wanneer ben jij aan de kwats?
En idd, bij die snol gaat het weer over. Bij mij gaat het denk nog 10 weken aanhouden
Ik eis valium van mijn snol. Ruilen tegen morfine?
Ik durf niet, ik ben echt een schijterd wat dat betreftquote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zou NU een kwart valium nemen, en es gaan ontspannen..![]()
Dat is vet krengerigquote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea echt omdat ik van je hou krijg je NIKS van mijn valium stash![]()
Ik hoef geen morfine.
Kheb ook nog Xanax, happy pill anyone?
Dr zit een heel fucking land tussen qwea en mij inquote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, maar dan wel als ze bij elkaar wonen. Niet met meer dan 150 km afstand
Ik neem ook bijna nooit medicijnen, abkuurtje was het laatste denk ik, maar je hebt ze wel in huis..quote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben echt een schijterd wat dat betreft
Douchebagquote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben echt een schijterd wat dat betreft
ja das waar, klein detailquote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, maar dan wel als ze bij elkaar wonen. Niet met meer dan 150 km afstand
Niks wat onze liefde niet kan overbruggenquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zit een heel fucking land tussen qwea en mij in
Tis voor je eigen bestwil, valium lijkt me bij jou net een pil te veel schatquote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is vet krengerigals je van me zou houden zou je me valium geven.
Je pretendeerd van me te houden, maar stiekem kots je op menep stinksnol
nah, er zit meer land tussen jou en mij heur..quote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zit een heel fucking land tussen qwea en mij in
Ach stink details, wie let daar nou opquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis voor je eigen bestwil, valium lijkt me bij jou net een pil te veel schat![]()
En als je moeilijke woorden wil gebruiken, vervoeg ze dan wel ff goed wil je hea!
Jij woont in zwollequote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
nah, er zit meer land tussen jou en mij heur..
Hier duurt het ook maar voort en voort. Ik ben tijdens het familieweekend bepaald niet beter geworden. Hoesten en hoesten en mijn stem is ook kwijt. Ik wilde de mevrouw van de woonboerderij in Weert waar we logeerden nog bellen om te vragen of ze mijn stem met de TNT wilde opsturen als ze hem zou vinden. Maar na oh-oh's verhalen benik bang dat ik mijn stem dan nooit meer terug zal krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
david o doherty, iers maar wel engelse humorquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou echt TOTAAL niet van cabaret.
Ik vind alleen ons grappig![]()
Engelse stand up comedians zijn wel vaak goed
Jaweeeeel joh. Gewoon een kaartje bij je stem doen dat die kutpostbode godverdomme zn werk moet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier duurt het ook maar voort en voort. Ik ben tijdens het familieweekend bepaald niet beter geworden. Hoesten en hoesten en mijn stem is ook kwijt. Ik wilde de mevrouw van de woonboerderij in Weert waar we logeerden nog bellen om te vragen of ze mijn stem met de TNT wilde opsturen als ze hem zou vinden. Maar na oh-oh's verhalen benik bang dat ik mijn stem dan nooit meer terug zal krijgen.
You might be wrong there!quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
nah, er zit meer land tussen jou en mij heur..
Ik woon niet meer in zwolle!! Ik woon zeker 100 km noordelijkerquote:Op maandag 16 november 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij woont in zwolleIk zit in Den Helder en ooooh-ooohtje in Maastricht
Stinkende details zijn helemaal jouw pakkie anquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach stink details, wie let daar nou op
Niet via oh-oh's werk sturen doet de truc, toch?quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaweeeeel joh. Gewoon een kaartje bij je stem doen dat die kutpostbode godverdomme zn werk moet doen.
ruiken?quote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stinkende details zijn helemaal jouw pakkie an
Ik heb ze idd in huis, een vriendin van me stuurde me een hele envelop volgepropt met valium en xanax toen ik in februari gestopt was met roken omdat ze bang was dat ik de honden zou vermoordenquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik neem ook bijna nooit medicijnen, abkuurtje was het laatste denk ik, maar je hebt ze wel in huis..
Heus wel, die postbode viel mooi door de mand dat dees wel aan kwam hea Qwea?quote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Niet via oh-oh's werk sturen doet de truc, toch?
uhu, uhu, uhuh!quote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel, die postbode viel mooi door de mand dat dees wel aan kwam hea Qwea?
Nice! Ik ga ook denk ik, nog even wat eten. De lasagne van vanavond beviel niet zo..quote:
KUIS JE TAAL JA, GODVERDOMMEquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hellue Neukwanda!
Of zou dat ook nie meer mogen nie?
Eigenlijk is t jammer dat je zn kop niet kon zien he?quote:
Als je het maar niet in de TT doet!quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hellue Neukwanda!
ja nee nou... stel dat ie mijn stem wel lekker geil vindt of zo. Dan houdt ie haar gewoonquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaweeeeel joh. Gewoon een kaartje bij je stem doen dat die kutpostbode godverdomme zn werk moet doen.
Begrijp ik goed dat het raadsel van de verdwenen post opgelost is dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eigenlijk is t jammer dat je zn kop niet kon zien he?
Kneus dat ie is
Ik had vrijdag nog een kaart op de post gedaan. dit maal aan de postbode gericht, met dreigende taal, die lag meteen zaterdagochtend in de busquote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat het raadsel van de verdwenen post opgelost is dan?
"Ja nee, ik heb me zitten aftrekken op je stem"quote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja nee nou... stel dat ie mijn stem wel lekker geil vindt of zo. Dan houdt ie haar gewoon
Ik ben behoorlijk ongesteld, dus nu even niet, jaaaahquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hellue Neukwanda!
* fap fap fap *quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja nee, ik heb me zitten aftrekken op je stem"
quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog een kaart op de post gedaan. dit maal aan de postbode gericht, met dreigende taal, die lag meteen zaterdagochtend in de bus![]()
Qwea, quote m nog es
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
IK HEB POST
"Hey Postbode, dit is al de 3de kaart die ik porbeer te sturen naar dit adres, doe je werk es! Godverdomme"En dan ook die naam
Aan : Qwea KuthoerrrrIk kwam niet meer bij
![]()
![]()
Oh echt gatverdamme, en dan moeten we dan weer allemaal wetenquote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk ongesteld, dus nu even niet, jaaaah
Ik wil chipjes maar die liggen beneden in de la..quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nice! Ik ga ook denk ik, nog even wat eten. De lasagne van vanavond beviel niet zo..
FOTO'Squote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk ongesteld, dus nu even niet, jaaaah
Die zin zou ik niet voor het eerst horenquote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja nee, ik heb me zitten aftrekken op je stem"
Die had ik al..quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil chipjes maar die liggen beneden in de la..
quote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zin zou ik niet voor het eerst horen
Oi! Das dan wel weer een beeeeeeetje vreemd, dat deze wel aankomt. Is er op zaterdag niet een andere dan de rest van de week? Dat ie nu beledigd zit te zijn omdat een collega te lam is?quote:
Neu. Mijn hoofd ziet er nu zwakjes uit. Dat laat ik niet fotograferenquote:
Ik heb geen idee. Ik ken alleen de pakjes postbodequote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! Das dan wel weer een beeeeeeetje vreemd, dat deze wel aankomt. Is er op zaterdag niet een andere dan de rest van de week? Dat ie nu beledigd zit te zijn omdat een collega te lam is?
Ik had het over je rooie grot. Wtf moet ik met je hoofdquote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu. Mijn hoofd ziet er nu zwakjes uit. Dat laat ik niet fotograferen![]()
@oh-oh, heb aan Cat en MrS gedacht, maar het weekend was al te kort om iedereen echt beter te leren kennen. Het was voor mij de eerste keer en ik kende veel familieleden nog niet echt.
met dit hese stemmetje dat ik nu heb helemaalquote:
He bah Q..quote:Op maandag 16 november 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het over je rooie grot. Wtf moet ik met je hoofd
quote:Op maandag 16 november 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het over je rooie grot. Wtf moet ik met je hoofd
quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
He bah Q..M'n maag doet al niet helemaal normaal..
Jij hebt er iig een hele tijd geen last van. Hoe gaat het met je hunnybunny daarbinnen?quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
dan zijn ze nog niet geladen, fok heeft wel eens zijn rarigheidjesquote:Op maandag 16 november 2009 22:43 schreef Morretje het volgende:
Ligt het aan mijn posts, maar soms mis ik smileys in mijn post die er wel staan als ik wil editten?
Die trek in chips is ook weer over.quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Goed! Heb je m'n mooie foto voorbij zien komen vorige week donderdag?quote:Op maandag 16 november 2009 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt er iig een hele tijd geen last van. Hoe gaat het met je hunnybunny daarbinnen?
ah ok. Deze was me nog niet eerder opgevallen..quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zijn ze nog niet geladen, fok heeft wel eens zijn rarigheidjes
Bij jou? Hier niet hoor.. Maar denken aan echt eten als een avondmaaltijd..quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die trek in chips is ook weer over.
Jaaaa, ik heb er speciaal je posthistorie voor uit zitten pluizenquote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Goed! Heb je m'n mooie foto voorbij zien komen vorige week donderdag?Heb het zelfs even zien bewegen!
linkje?quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Goed! Heb je m'n mooie foto voorbij zien komen vorige week donderdag?Heb het zelfs even zien bewegen!
wilde het net zeggen maar je editte te snelquote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef Morretje het volgende:
Hm, zou het zomaar zo zijn? Dat ik een JJH'tje maak?![]()
![]()
Mooi he? Ik moest het wakker hoesten, en toen kroop het ietsje naar links en zagen we de beide handjes ook bewegen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb er speciaal je posthistorie voor uit zitten pluizen
Heel mooi duidelijk ruggegraatje en opgetrokken beentjes en kangeroehandjes
hehe.. Maar nu ga ik naar bedjequote:Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wilde het net zeggen maar je editte te snel
quote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL .
IK BEN DE ENIGE FOKKER IN OOOOH OOOOH DR MSN
Bij mij niet.quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* fap fap fap *
![]()
Maar Neukie, je zat dus in Weert, bij MrSubtle en Cat, nog op bliksembezoek geweest?
Niet waar. Ze liegt. Ik sta er ook in, alleen ben ik nooit op msnquote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL .
Ja, en ik ben weer niks bijzondersquote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
stiekum staan we er allemaal in, maar het is zo normaal dat we er niet over pratenquote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet waar. Ze liegt. Ik sta er ook in, alleen ben ik nooit op msn
Daaaaaaarom ben jij hier al lang es opgeruimd mopquote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alweer? 10 min geleden ging je ook alquote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga honden uitlaten, groenbak aan de straat zetten, taart snijden en zo![]()
Gedraag jullie een beetje !!!
Maar je was wel de eerstequote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaarom ben jij hier al lang es opgeruimd mop![]()
ik heb wel aan je gedaaaahaaaachtquote:
JE LAAT ME NIET GAANquote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer? 10 min geleden ging je ook al
Jij bent nr 10 ofzoquote:
Dat verklaarde het warme fuzzy gevoel op zaterdagmiddag.quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb wel aan je gedaaaahaaaacht
en aan je poezjes
Maar geen tijd.
en nu naar bedje
Tot morgen. En als je niet kan slapen, dan denk maar aan schaarsessiesquote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JE LAAT ME NIET GAAN![]()
Nou, tot morgen![]()
Ik ga nu in bed heel hard huilenquote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaarom ben jij hier al lang es opgeruimd mop![]()
quote:
Ik zou het uitmakenquote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga nu in bed heel hard huilen![]()
![]()
![]()
(ik heb al een tijdje geen msn op mijn computer en ik vergeet het steeds te installeren)
Als ik wil ik binnen 3 sec ook. Oke, wacht evenquote:
De 10e FOK!ker in je MSN?quote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij bent nr 10 ofzo
Maar wel 1 v/d grappigste fokkers though. Afgezien van haar
Ik heb denk ik 10 fokkers in mijn msn lijstquote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
De 10e FOK!ker in je MSN?
Of heb je 10 FOK!kers in je MSN?
ik ligquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit
Dat is helemaal niet zo heel veelquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 10 fokkers in mijn msn lijst
Ik weetquote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |