Die vind ik ook leuk alleen nog wel wat te duur en de jongens kennende is dat geval binnen no time gesloopt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit product aanbevelen, Boor speelt er elke dag mee!
En helaas ook elke nacht![]()
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk alleen nog wel wat te duur en de jongens kennende is dat geval binnen no time gesloopt.
beterschap voor allenquote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en dan duik ik in bed. Mr.Lief begint zich ook al minder te voelen. De oudste heeft hele dagen verhoging en de jongste doet niks anders dan hoesten (zonder koorts etc) dus mooi ziekenboeg hier.
Maar het is voor de poezels niet voor de kindersquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk alleen nog wel wat te duur en de jongens kennende is dat geval binnen no time gesloopt.
Hey trouwens Zwabster, hejje al cake gestoomd of wa?quote:
trus lief en mr lief en knuffel voor de knuffelbeertjes van me.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en dan duik ik in bed. Mr.Lief begint zich ook al minder te voelen. De oudste heeft hele dagen verhoging en de jongste doet niks anders dan hoesten (zonder koorts etc) dus mooi ziekenboeg hier.
Je mag ze of voor me branden en opsturen en dan hebben we t dr snel over of je mag je muil houwequote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
Die laatste ep van californication is te fucking briljant trouwens
Waar ben jij dan? Welke EP bedoel ik heaquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag ze of voor me branden en opsturen en dan hebben we t dr snel over of je mag je muil houwe
quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zat net Braddie zn topic terug te lezen en ik moest zo lachen om je "dat was ik niet dat was een neeeeeeeeeger " kuthoerrrrtje van me
Ik kijk op tv.quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar ben jij dan? Welke EP bedoel ik hea
Het hele topic is uiteindelijk één grote klucht gewordenquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zat net Braddie zn topic terug te lezen en ik moest zo lachen om je "dat was ik niet dat was een neeeeeeeeeger " kuthoerrrrtje van me
Ja maar dat zinnetje vond ik om de een of andere reden echt vet grappig.quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hele topic is uiteindelijk één grote klucht geworden
Ah fijn! Dus ik hoef het recept niet meer voor je te zoeken hea?quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh mn bananencocoswalnotenrozijnencake/taart ruikt GOED !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |