Wat dan? Je kunt hem blokkeren hequote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ik krijg enge pmmetjes van Bradje
ik vind ze wel geinig. Over zn familie..de roemruchtige van Dijkjes uit Hilversumquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat dan? Je kunt hem blokkeren he
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef senesta het volgende:
Spammerdespam: FOK! dierenproduct van het jaar!
Hoe wist je dat eigenlijk, dat het zijn familie is?quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind ze wel geinig. Over zn familie..de roemruchtige van Dijkjes uit Hilversum
quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
Boh wat blijft die uitvoering die Menzis gebruikt in haar reclamespotjes van "Over the rainbow" toch prachtigik krijg daar altijd weer kippenvel van als die reclame langs komt.
ik zou bijna deze posten, maar heb zo het gevoel dat het me niet in dank zal worden afgenomenquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef senesta het volgende:
Senes?quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef senesta het volgende:
Nou dat lijkt me toch niet he, dat het bij zooplus vandaan moet komen???quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senes?
Dat topic he... daar kan ik dus bv ook primeval voor "nomineren" ? echt ALLES mag?
of moet het perse bij zooplus vandaan komen?
dat wist ik eerst niet...Maar bij iedereen in het gooi gaat een lampje branden (zeg maar alarmen af) als iemand van dijk van achteren heet en in Hilversum woontquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe wist je dat eigenlijk, dat het zijn familie is?
OMG en hij is echt familiequote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat wist ik eerst niet...Maar bij iedereen in het gooi gaat een lampje branden (zeg maar alarmen af) als iemand van dijk van achteren heet en in Hilversum woontDus toen ik het "vroeg" kreeg ik meteen een "aardige" pm van hem dat het zo is
![]()
Ik heb vroeger in Bussum een keer ruzie gehad met een van Dijk meisjeIk was met vriendinnen in een café en er komt een mokkel op me af lopen met de boodschap:"je kijkt naar me, waarom?" En ik (echt waar
) "euh sorrie? ik was gewoon aan het staren". Nou dat was echt niet zo volgens haar, en of ik wel even mee naar buiten wou komen, dan kon ze me in elkaar timmeren
![]()
Ze is er door de uitsmijter uitgezet, en ik kreeg van hem de boodschap dat ik geen gekke dingen meer moest doen met die meid, want dat was een "van Dijkie"
Later hoorde ik van mn mammie wat voor tokkies dat waren/zijn
quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit product aanbevelen, Boor speelt er elke dag mee!
En helaas ook elke nacht![]()
tof. Zal morgen ff iets maken dan met pics enzo erbijquote:Op maandag 16 november 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, hoeft niet bij zooplus vandaan te komen
Het is echt een grote aanrader!quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dat is wat voor onze Mutzi![]()
Ohhhh die is mooiiiiiiii!!!quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
vast uitgehuwelijkt...goed voor de inteelt bij hunquote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Nonneke het volgende:
ik had vroeger een vriendinnetje uit die familieToen ze 14 was had ze een scooter helemaal de shit natuurlijk dus wij cruisde de hele polder door op dat ding
misschien is het dezelfde ze is inmiddels alweer een paar jaar terug naar H'sum
ik ga m kopenquote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt een grote aanrader!
Van Zooplus!
(Oh, dit kan ik beter in dat topic doen zeker he?)
Ze zijn leuk he? Hummer speelt er ook nog steeds elke dag meequote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
zo iets jahquote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet, maar wij hebben hier de familie Krijnen , zal wel van t zelfde laken en pak zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |