1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Jij geniet hier net iets te veel vanquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!
*gaat er voor zitten, met popcorn*
Ja nou Qwea die was toen met oh-oh bezig en ik was met greys in gesprek en toen zei loveless tegen JJH over dat ene topic, en toen ...quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
En MrSubtle mag nog uitleg geven...
Ik zit je ook maar te stangen...quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou Qwea die was toen met oh-oh bezig en ik was met greys in gesprek en toen zei loveless tegen JJH over dat ene topic, en toen ...
Nee... ik wil gewoon eerst een fotodaar hou ik het op
Mij niet te serieus nemen he?quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit je ook maar te stangen...
t was meer omdat jij zei dat ik niet wilde...
zit je nu echt zijn hele posthistory uit te pluizen?quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
ik zweer die braddie is een trol
Hoeveel sparen jullie per maand?
Neh, ik kreeg een PM van iemandquote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit je nu echt zijn hele posthistory uit te pluizen?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben klaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr met het boekje
Wast lekker?quote:Op maandag 16 november 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben klaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr
oohquote:met het boekje
hahaha, mannen? nooit...* maar ik weet toch niet hoe serieus jij mij neemt?quote:
Van de Tietel?quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou Qwea die was toen met oh-oh bezig en ik was met greys in gesprek en toen zei loveless tegen JJH over dat ene topic, en toen ...
Nee... ik wil gewoon eerst een fotodaar hou ik het op
Nou idd, als je 200-300 euro per maand kunt sparen van 125 euro per maand vind ik dat knap!quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
ik zweer die braddie is een trol
Hoeveel sparen jullie per maand?
quote:
zo, meteen antwoord, in dezelfde minuut... die zit onder de plak!quote:Op maandag 16 november 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben klaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr met het boekje
Je riep kuthoerrrrrr?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, mannen? nooit...* maar ik weet toch niet hoe serieus jij mij neemt
en deze ; Nieuwe TV voor in de slaapkamer!quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Heb je lekker gekrabbeld oh-oh?![]()
Je hebt toch niet stiekem al mijn krabbels door zitten krassen he?
[..]
Nou idd, als je 200-300 euro per maand kunt sparen van 125 euro per maand vind ik dat knap!
Braaf gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je riep kuthoerrrrrr?
Ik meldde me meteen netjes
quote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef tombolafan het volgende:
* en jou al helemaal niet met je "de happers van mn venus vliegenvanger klappen zo hard dicht dat ik het boven hoor... "![]()
Nein, een ijsje.quote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Braaf gedaanWil je nu een koekje als beloning?
ja, ik heb me toen echt kapot gelachen. Zo heel onschuldig van: oh, grappig, dat wist ik niet...quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het schattigste was nog wel dat MissBliss geloofde dat de plantjes wanneer ze honger hebben ongedurig worden en aandacht vragen door modder uit het potje te duwen
quote:
Oeh, jij stouterdquote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, een ijsje.
Om te likken / zuigen
quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
jij bent ook van die egelbroodjes die in een rondje de oven in gingen omdat ze het anders spannend vonden!
![]()
![]()
![]()
Zou bijna echt een foto gaan sturen...
quote:
Seriously:quote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
en deze ; Nieuwe TV voor in de slaapkamer!
hahaha, dat vond ik toen zo schattig dat ik ging kijken of je misschien een vrouw was...quote:
Daar gaan we weer *rolls eyes*quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, dat vond ik toen zo schattig dat ik ging kijken of je misschien een vrouw was...
wat?quote:
hmm daaaaar heb je dan wel een punt eigenlijkquote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat?![]()
jij mag wel denken det ik een man ben, maar andersom niet?
Ga d'r even wat van zeggen danquote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
ik zweer, ik zit een info boekje te lezen en ik hoor MM gewoon beuken in die kelderen het staat niet eens zo hard
ja dat deed ik alquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga d'r even wat van zeggen dan
Die bassen dreunen die hele flat door waarschijnlijk
Wij hebben een kelderbox. Denk ik.quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Hahah, zit die serieus in zo een kelderboxding te draaien?
Of hebben jullie een heuse kelder met ramen en alles dr in?
Oh MrSubtle, dat van die egelbroodjes, dat vond ik echt geweldig toen, kwam dr pas veel later achter dat jij dat was
maar hoezo daar gaan we weer dan? denken meer mensen dat je een vrouw bent?quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
hmm daaaaar heb je dan wel een punt eigenlijk
Ik moet eerlijk toegeven dat ik toen verbaasd was hoe weinig mensen het raar vonden dat ik ze in een cirkeltje legdequote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh MrSubtle, dat van die egelbroodjes, dat vond ik echt geweldig toen, kwam dr pas veel later achter dat jij dat was
ja wat wil je weten?quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dag lieve papa.. / FOK!- user DarkManta overleden.
Iemand daar wat van meegekregen?? kwam erop nav het FB topic over 'Het Kerkhof' (een 'nieuw' subforum wat iemand voorstelde voor overledenen)
Jup, da's alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand daar wat van meegekregen?? kwam erop nav het FB topic over 'Het Kerkhof' (een 'nieuw' subforum wat iemand voorstelde voor overledenen)
Nah eigenlijk nooitquote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar hoezo daar gaan we weer dan? denken meer mensen dat je een vrouw bent?![]()
Mij hebben ze ook vaker een man genoemd hoor...
zo, over?
Ja niks eigenlijk. Vind het sowieso altijd al wel enigszins schokkend als er bv. een FOK!ker van mijn leeftijd ofzo doodgaat, ook al ken je zo iemand amper lijkt het dan toch dichtbij te komen. Maar dit is helemaal fokked up en eigenlijk ook heel nasty. Zelfmoord plegen als je vrouw en klein kindje hebtquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah eigenlijk nooitalleen toen ik hier net kwam was ik homo
dat was voor het eerst in 30+ jaar
dit is een heel begrijpelijke actie geweest, hij heeft nu de rust waar hij zo ontzettend naar verlangdequote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk. Vind het sowieso altijd al wel enigszins schokkend als er bv. een FOK!ker van mijn leeftijd ofzo doodgaat, ook al ken je zo iemand amper lijkt het dan toch dichtbij te komen. Maar dit is helemaal fokked up en eigenlijk ook heel nasty. Zelfmoord plegen als je vrouw en klein kindje hebt
Ja maar jij bent ook... oh nee eigenlijk valt dat best wel meequote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ach en iedereen denkt altijd dat ik een vrouw ben. Zo hebben we allemaal wat
quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ja ik snap ook niet wat er is mis is hoe het nu gaat en we perse een 'archief' moeten hebben van wie er dood isquote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Dat Kerkhof subforum vind ik van de zotte eerlijk gezegd
Ik vind de titel niet leuk...quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
iid erg rare gedachte, en roep om trollersquote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
dat is er nog niet, komt er ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Kerkhof subforum? Nog nooit van gehoord/gezien!
volgens mij gaat er nu juist een discussie over...quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Kerkhof subforum? Nog nooit van gehoord/gezien!
pff en ik had nog zo me excuses aangeboden loveless (koffie staat nog steeds klaar trouwens, als je door de bunkeropstelling heen komtquote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pff en ik had nog zo me excuses aangeboden loveless (koffie staat nog steeds klaar trouwens, als je door de bunkeropstelling heen komt)
Fijn zeg! En hoest met onze Ing?quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:
Oeh, lees net in het vorige topic dat het met Baloeloe ietsje beter gaat, wat fijn!
zou ik ook niet doen nee... wordt nachtwerk.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn zeg! En hoest met onze Ing?
Na 2 dagen zonder fok ga ik de SC niet meer bijlezen.
Greys had een berichtje... ging niet zo goed helaas en we moesten duimen, maar G weet meer detailsquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het schattigste was nog wel dat MissBliss geloofde dat de plantjes wanneer ze honger hebben ongedurig worden en aandacht vragen door modder uit het potje te duwen
Ja lief he?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
Oh bedankt Ynske, die had ik ook gemist
Jaquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die arme jongen lult zich op alle mogelijke manieren klem
mwoah waarom kook jij zo heul veel lekkere dingen gertje?quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff walnoten te kraken hier, ga een bananenwalnotencake bakken!
Mhaw gertje! ikwildaook!quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwoah waarom kook jij zo heul veel lekkere dingen gertje?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn er hier nog dames die akelig mager zijn, geen tieten hebben, niet heel mooi gezicht hebben en heel chaggie kunnen kijken?
Dan kun je finalist worden in Hollands Benelux Next Tap Maddel
Ik las pissenquote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
zooo lekker in bed met een kruik verder pssen en fokken
La TV n'est pas encore arrivéequote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
Heb je je tv en laptop nou al in gebruik Cat?
Ja mooi he! Ik zag dat ik met mijn hoge voorhoofd ook best in die finale had gekundquote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn er hier nog dames die akelig mager zijn, geen tieten hebben, niet heel mooi gezicht hebben en heel chaggie kunnen kijken?
Dan kun je finalist worden in Hollands Next Tap Maddel
veeg me opquote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was een welgemeend advies. Als je die beesten nl. eens normaal uit zou laten dan krijg jij zelf misschien weer eens een gezond gewicht. Met je prietpraat dat jullie amper te eten hebben, stuk volgevreten zwijn dat je er bent.
Heb ik toen wel meegekregen ja. Hij heeft zelf een einde aan zijn leven gemaakt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
Let me guess, iets met Owen en Christina?quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik zit een Greys Anatomy aflevering op tv te kijken die ik al op de computer heb gezien, maar ik vond hem zo tof dat ik gewoon weer kijk
Dat laatste is mooi jaquote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik toen wel meegekregen ja. Hij heeft zelf een einde aan zijn leven gemaakt.
Ik vind een subforum wat 'groot', maar een plekje voor overleden fokkers, daar zou ik niet zo'n probleem mee hebben. Soms 'verdwijnen' mensen opeens, mocht dat door overlijden komen dan kun je het daar lezen.
Op de website van ons zangkoor hebben we ook een pagina voor een overleden lid gemaakt. Is een mooi plekje geworden.
Jij hebt teveel tietquote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi he! Ik zag dat ik met mijn hoge voorhoofd ook best in die finale had gekund
Daar kijk jij heul niet chagrijnig genoeg voorquote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi he! Ik zag dat ik met mijn hoge voorhoofd ook best in die finale had gekund
En jij bent geen trut. Is ook een baanvereiste.quote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Brrr... die ONZ paint!quote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste is mooi jamaar vind het toch wat anders dan een forum waar wss 90% de user nog nooit heeft ontmoet. Plus je zit met wat nabestaanden willen, en vergeet de lui niet die echt geen fatsoen hebben en vast met foto's gaan kutten.
Ik zie de "ONZ [PAINT] Hoe zou de dooie er nu uit zien" wel ontstaan![]()
Nee, double O seven! (dat zegt niets toch, voor degenen die nog kijken?quote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Let me guess, iets met Owen en Christina?
Volgensmij is dat zelfs al geweest in Nederland? Maar dat weet ik niet zeker. En nee, het verraad volgensmij niets. Maar, goede ep idd!quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, double O seven! (dat zegt niets toch, voor degenen die nog kijken?)
Oh echt, kijk je die nog een keer? Ik kreeg er echt kippenvel van.. En zo'n enorm stressgevoel vlakvoor het 'aha-moment' bij Izzie..quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, double O seven! (dat zegt niets toch, voor degenen die nog kijken?)
Oh, ik moest serieus KEIHARD lachen ( tis trouwens niet mwoah maar AMAI ).quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwoah waarom kook jij zo heul veel lekkere dingen gertje?
Wat dan? Je kunt hem blokkeren hequote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ik krijg enge pmmetjes van Bradje
ik vind ze wel geinig. Over zn familie..de roemruchtige van Dijkjes uit Hilversumquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat dan? Je kunt hem blokkeren he
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef senesta het volgende:
Spammerdespam: FOK! dierenproduct van het jaar!
Hoe wist je dat eigenlijk, dat het zijn familie is?quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind ze wel geinig. Over zn familie..de roemruchtige van Dijkjes uit Hilversum
quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
Boh wat blijft die uitvoering die Menzis gebruikt in haar reclamespotjes van "Over the rainbow" toch prachtigik krijg daar altijd weer kippenvel van als die reclame langs komt.
ik zou bijna deze posten, maar heb zo het gevoel dat het me niet in dank zal worden afgenomenquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef senesta het volgende:
Senes?quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef senesta het volgende:
Nou dat lijkt me toch niet he, dat het bij zooplus vandaan moet komen???quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senes?
Dat topic he... daar kan ik dus bv ook primeval voor "nomineren" ? echt ALLES mag?
of moet het perse bij zooplus vandaan komen?
dat wist ik eerst niet...Maar bij iedereen in het gooi gaat een lampje branden (zeg maar alarmen af) als iemand van dijk van achteren heet en in Hilversum woontquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe wist je dat eigenlijk, dat het zijn familie is?
OMG en hij is echt familiequote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat wist ik eerst niet...Maar bij iedereen in het gooi gaat een lampje branden (zeg maar alarmen af) als iemand van dijk van achteren heet en in Hilversum woontDus toen ik het "vroeg" kreeg ik meteen een "aardige" pm van hem dat het zo is
![]()
Ik heb vroeger in Bussum een keer ruzie gehad met een van Dijk meisjeIk was met vriendinnen in een café en er komt een mokkel op me af lopen met de boodschap:"je kijkt naar me, waarom?" En ik (echt waar
) "euh sorrie? ik was gewoon aan het staren". Nou dat was echt niet zo volgens haar, en of ik wel even mee naar buiten wou komen, dan kon ze me in elkaar timmeren
![]()
Ze is er door de uitsmijter uitgezet, en ik kreeg van hem de boodschap dat ik geen gekke dingen meer moest doen met die meid, want dat was een "van Dijkie"
Later hoorde ik van mn mammie wat voor tokkies dat waren/zijn
quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit product aanbevelen, Boor speelt er elke dag mee!
En helaas ook elke nacht![]()
tof. Zal morgen ff iets maken dan met pics enzo erbijquote:Op maandag 16 november 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, hoeft niet bij zooplus vandaan te komen
Het is echt een grote aanrader!quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dat is wat voor onze Mutzi![]()
Ohhhh die is mooiiiiiiii!!!quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
vast uitgehuwelijkt...goed voor de inteelt bij hunquote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Nonneke het volgende:
ik had vroeger een vriendinnetje uit die familieToen ze 14 was had ze een scooter helemaal de shit natuurlijk dus wij cruisde de hele polder door op dat ding
misschien is het dezelfde ze is inmiddels alweer een paar jaar terug naar H'sum
ik ga m kopenquote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt een grote aanrader!
Van Zooplus!
(Oh, dit kan ik beter in dat topic doen zeker he?)
Ze zijn leuk he? Hummer speelt er ook nog steeds elke dag meequote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
zo iets jahquote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet, maar wij hebben hier de familie Krijnen , zal wel van t zelfde laken en pak zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |