dat is er nog niet, komt er ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Kerkhof subforum? Nog nooit van gehoord/gezien!
volgens mij gaat er nu juist een discussie over...quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Kerkhof subforum? Nog nooit van gehoord/gezien!
pff en ik had nog zo me excuses aangeboden loveless (koffie staat nog steeds klaar trouwens, als je door de bunkeropstelling heen komtquote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ach en iedereen denkt altijd dat ik een vrouw ben. Zo hebben we allemaal wat
quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pff en ik had nog zo me excuses aangeboden loveless (koffie staat nog steeds klaar trouwens, als je door de bunkeropstelling heen komt)
Fijn zeg! En hoest met onze Ing?quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:
Oeh, lees net in het vorige topic dat het met Baloeloe ietsje beter gaat, wat fijn!
zou ik ook niet doen nee... wordt nachtwerk.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn zeg! En hoest met onze Ing?
Na 2 dagen zonder fok ga ik de SC niet meer bijlezen.
Greys had een berichtje... ging niet zo goed helaas en we moesten duimen, maar G weet meer detailsquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het schattigste was nog wel dat MissBliss geloofde dat de plantjes wanneer ze honger hebben ongedurig worden en aandacht vragen door modder uit het potje te duwen
Ja lief he?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
Oh bedankt Ynske, die had ik ook gemist
Jaquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die arme jongen lult zich op alle mogelijke manieren klem
mwoah waarom kook jij zo heul veel lekkere dingen gertje?quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff walnoten te kraken hier, ga een bananenwalnotencake bakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |