Jij hebt er iig een hele tijd geen last van. Hoe gaat het met je hunnybunny daarbinnen?quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
He bah Q..M'n maag doet al niet helemaal normaal..
dan zijn ze nog niet geladen, fok heeft wel eens zijn rarigheidjesquote:Op maandag 16 november 2009 22:43 schreef Morretje het volgende:
Ligt het aan mijn posts, maar soms mis ik smileys in mijn post die er wel staan als ik wil editten?
Die trek in chips is ook weer over.quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
He bah Q..M'n maag doet al niet helemaal normaal..
Goed! Heb je m'n mooie foto voorbij zien komen vorige week donderdag?quote:Op maandag 16 november 2009 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt er iig een hele tijd geen last van. Hoe gaat het met je hunnybunny daarbinnen?
ah ok. Deze was me nog niet eerder opgevallen..quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zijn ze nog niet geladen, fok heeft wel eens zijn rarigheidjes
Bij jou? Hier niet hoor.. Maar denken aan echt eten als een avondmaaltijd..quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die trek in chips is ook weer over.
Jaaaa, ik heb er speciaal je posthistorie voor uit zitten pluizenquote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Goed! Heb je m'n mooie foto voorbij zien komen vorige week donderdag?Heb het zelfs even zien bewegen!
linkje?quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Goed! Heb je m'n mooie foto voorbij zien komen vorige week donderdag?Heb het zelfs even zien bewegen!
wilde het net zeggen maar je editte te snelquote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef Morretje het volgende:
Hm, zou het zomaar zo zijn? Dat ik een JJH'tje maak?![]()
![]()
Mooi he? Ik moest het wakker hoesten, en toen kroop het ietsje naar links en zagen we de beide handjes ook bewegen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb er speciaal je posthistorie voor uit zitten pluizen
Heel mooi duidelijk ruggegraatje en opgetrokken beentjes en kangeroehandjes
hehe.. Maar nu ga ik naar bedjequote:Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wilde het net zeggen maar je editte te snel
quote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL .
IK BEN DE ENIGE FOKKER IN OOOOH OOOOH DR MSN
Bij mij niet.quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* fap fap fap *
![]()
Maar Neukie, je zat dus in Weert, bij MrSubtle en Cat, nog op bliksembezoek geweest?
Niet waar. Ze liegt. Ik sta er ook in, alleen ben ik nooit op msnquote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL IK BEN SPECIAAL .
Ja, en ik ben weer niks bijzondersquote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
stiekum staan we er allemaal in, maar het is zo normaal dat we er niet over pratenquote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet waar. Ze liegt. Ik sta er ook in, alleen ben ik nooit op msn
Daaaaaaarom ben jij hier al lang es opgeruimd mopquote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alweer? 10 min geleden ging je ook alquote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga honden uitlaten, groenbak aan de straat zetten, taart snijden en zo![]()
Gedraag jullie een beetje !!!
Maar je was wel de eerstequote:Op maandag 16 november 2009 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaarom ben jij hier al lang es opgeruimd mop![]()
ik heb wel aan je gedaaaahaaaachtquote:
JE LAAT ME NIET GAANquote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer? 10 min geleden ging je ook al
Jij bent nr 10 ofzoquote:
Dat verklaarde het warme fuzzy gevoel op zaterdagmiddag.quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb wel aan je gedaaaahaaaacht
en aan je poezjes
Maar geen tijd.
en nu naar bedje
Tot morgen. En als je niet kan slapen, dan denk maar aan schaarsessiesquote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JE LAAT ME NIET GAAN![]()
Nou, tot morgen![]()
Ik ga nu in bed heel hard huilenquote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaarom ben jij hier al lang es opgeruimd mop![]()
quote:
Ik zou het uitmakenquote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga nu in bed heel hard huilen![]()
![]()
![]()
(ik heb al een tijdje geen msn op mijn computer en ik vergeet het steeds te installeren)
Als ik wil ik binnen 3 sec ook. Oke, wacht evenquote:
De 10e FOK!ker in je MSN?quote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij bent nr 10 ofzo
Maar wel 1 v/d grappigste fokkers though. Afgezien van haar
Ik heb denk ik 10 fokkers in mijn msn lijstquote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
De 10e FOK!ker in je MSN?
Of heb je 10 FOK!kers in je MSN?
ik ligquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit
Dat is helemaal niet zo heel veelquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 10 fokkers in mijn msn lijst
Ik weetquote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |