Ik neem ook bijna nooit medicijnen, abkuurtje was het laatste denk ik, maar je hebt ze wel in huis..quote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben echt een schijterd wat dat betreft
Douchebagquote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben echt een schijterd wat dat betreft
ja das waar, klein detailquote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, maar dan wel als ze bij elkaar wonen. Niet met meer dan 150 km afstand
Niks wat onze liefde niet kan overbruggenquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zit een heel fucking land tussen qwea en mij in
Tis voor je eigen bestwil, valium lijkt me bij jou net een pil te veel schatquote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is vet krengerigals je van me zou houden zou je me valium geven.
Je pretendeerd van me te houden, maar stiekem kots je op menep stinksnol
nah, er zit meer land tussen jou en mij heur..quote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zit een heel fucking land tussen qwea en mij in
Ach stink details, wie let daar nou opquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis voor je eigen bestwil, valium lijkt me bij jou net een pil te veel schat![]()
En als je moeilijke woorden wil gebruiken, vervoeg ze dan wel ff goed wil je hea!
Jij woont in zwollequote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
nah, er zit meer land tussen jou en mij heur..
Hier duurt het ook maar voort en voort. Ik ben tijdens het familieweekend bepaald niet beter geworden. Hoesten en hoesten en mijn stem is ook kwijt. Ik wilde de mevrouw van de woonboerderij in Weert waar we logeerden nog bellen om te vragen of ze mijn stem met de TNT wilde opsturen als ze hem zou vinden. Maar na oh-oh's verhalen benik bang dat ik mijn stem dan nooit meer terug zal krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Ik ga paracetamol happen en dan duik ik in bed. Mr.Lief begint zich ook al minder te voelen. De oudste heeft hele dagen verhoging en de jongste doet niks anders dan hoesten (zonder koorts etc) dus mooi ziekenboeg hier.
david o doherty, iers maar wel engelse humorquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou echt TOTAAL niet van cabaret.
Ik vind alleen ons grappig![]()
Engelse stand up comedians zijn wel vaak goed
Jaweeeeel joh. Gewoon een kaartje bij je stem doen dat die kutpostbode godverdomme zn werk moet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier duurt het ook maar voort en voort. Ik ben tijdens het familieweekend bepaald niet beter geworden. Hoesten en hoesten en mijn stem is ook kwijt. Ik wilde de mevrouw van de woonboerderij in Weert waar we logeerden nog bellen om te vragen of ze mijn stem met de TNT wilde opsturen als ze hem zou vinden. Maar na oh-oh's verhalen benik bang dat ik mijn stem dan nooit meer terug zal krijgen.
You might be wrong there!quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
nah, er zit meer land tussen jou en mij heur..
Ik woon niet meer in zwolle!! Ik woon zeker 100 km noordelijkerquote:Op maandag 16 november 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij woont in zwolleIk zit in Den Helder en ooooh-ooohtje in Maastricht
Stinkende details zijn helemaal jouw pakkie anquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach stink details, wie let daar nou op
Niet via oh-oh's werk sturen doet de truc, toch?quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaweeeeel joh. Gewoon een kaartje bij je stem doen dat die kutpostbode godverdomme zn werk moet doen.
ruiken?quote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stinkende details zijn helemaal jouw pakkie an
Ik heb ze idd in huis, een vriendin van me stuurde me een hele envelop volgepropt met valium en xanax toen ik in februari gestopt was met roken omdat ze bang was dat ik de honden zou vermoordenquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik neem ook bijna nooit medicijnen, abkuurtje was het laatste denk ik, maar je hebt ze wel in huis..
Heus wel, die postbode viel mooi door de mand dat dees wel aan kwam hea Qwea?quote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Niet via oh-oh's werk sturen doet de truc, toch?
uhu, uhu, uhuh!quote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel, die postbode viel mooi door de mand dat dees wel aan kwam hea Qwea?
Nice! Ik ga ook denk ik, nog even wat eten. De lasagne van vanavond beviel niet zo..quote:
KUIS JE TAAL JA, GODVERDOMMEquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hellue Neukwanda!
Of zou dat ook nie meer mogen nie?
Eigenlijk is t jammer dat je zn kop niet kon zien he?quote:
Als je het maar niet in de TT doet!quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hellue Neukwanda!
ja nee nou... stel dat ie mijn stem wel lekker geil vindt of zo. Dan houdt ie haar gewoonquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaweeeeel joh. Gewoon een kaartje bij je stem doen dat die kutpostbode godverdomme zn werk moet doen.
Begrijp ik goed dat het raadsel van de verdwenen post opgelost is dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eigenlijk is t jammer dat je zn kop niet kon zien he?
Kneus dat ie is
Ik had vrijdag nog een kaart op de post gedaan. dit maal aan de postbode gericht, met dreigende taal, die lag meteen zaterdagochtend in de busquote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat het raadsel van de verdwenen post opgelost is dan?
"Ja nee, ik heb me zitten aftrekken op je stem"quote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja nee nou... stel dat ie mijn stem wel lekker geil vindt of zo. Dan houdt ie haar gewoon
Ik ben behoorlijk ongesteld, dus nu even niet, jaaaahquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hellue Neukwanda!
* fap fap fap *quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja nee, ik heb me zitten aftrekken op je stem"
quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog een kaart op de post gedaan. dit maal aan de postbode gericht, met dreigende taal, die lag meteen zaterdagochtend in de bus![]()
Qwea, quote m nog es
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
IK HEB POST
"Hey Postbode, dit is al de 3de kaart die ik porbeer te sturen naar dit adres, doe je werk es! Godverdomme"En dan ook die naam
Aan : Qwea KuthoerrrrIk kwam niet meer bij
![]()
![]()
Oh echt gatverdamme, en dan moeten we dan weer allemaal wetenquote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk ongesteld, dus nu even niet, jaaaah
Ik wil chipjes maar die liggen beneden in de la..quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nice! Ik ga ook denk ik, nog even wat eten. De lasagne van vanavond beviel niet zo..
FOTO'Squote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk ongesteld, dus nu even niet, jaaaah
Die zin zou ik niet voor het eerst horenquote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja nee, ik heb me zitten aftrekken op je stem"
Die had ik al..quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil chipjes maar die liggen beneden in de la..
quote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zin zou ik niet voor het eerst horen
Oi! Das dan wel weer een beeeeeeetje vreemd, dat deze wel aankomt. Is er op zaterdag niet een andere dan de rest van de week? Dat ie nu beledigd zit te zijn omdat een collega te lam is?quote:
Neu. Mijn hoofd ziet er nu zwakjes uit. Dat laat ik niet fotograferenquote:
Ik heb geen idee. Ik ken alleen de pakjes postbodequote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi! Das dan wel weer een beeeeeeetje vreemd, dat deze wel aankomt. Is er op zaterdag niet een andere dan de rest van de week? Dat ie nu beledigd zit te zijn omdat een collega te lam is?
Ik had het over je rooie grot. Wtf moet ik met je hoofdquote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu. Mijn hoofd ziet er nu zwakjes uit. Dat laat ik niet fotograferen![]()
@oh-oh, heb aan Cat en MrS gedacht, maar het weekend was al te kort om iedereen echt beter te leren kennen. Het was voor mij de eerste keer en ik kende veel familieleden nog niet echt.
met dit hese stemmetje dat ik nu heb helemaalquote:
He bah Q..quote:Op maandag 16 november 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het over je rooie grot. Wtf moet ik met je hoofd
quote:Op maandag 16 november 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het over je rooie grot. Wtf moet ik met je hoofd
quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
He bah Q..M'n maag doet al niet helemaal normaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |