waar ben je nu dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
![]()
ik ben al weer moe... en ik ben nog lang niet thuis...
Dat was Loveless, die relnichtquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat zinnetje vond ik om de een of andere reden echt vet grappig.
En Stali![]()
En dat dr iemand over haar zei "mogen we haar houden please?"
Nee ik had al gezegd dat je dat mooi mocht latenquote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn! Dus ik hoef het recept niet meer voor je te zoeken hea?
gelukkig kwam het door jou in een stroomversnelling...ik durfde al die dingen niet neer te zettenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:Jahaaaaaa gelukkig hebben we Qwea hea!!!!einz!!
![]()
Je wordt echt hoe langer hoe meer een Qloontjequote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou heb ik dus de hele nacht niet geslapen en vanavond ook nog niet echt stil gezeten of zo ( boekje gekliederd, taart gebakken etc etc ) en ik ben gewoon NOG STEEDS niet moe he![]()
Zal ik dalijk toch maar een halve of kwart valium nemen?
Ik ben zo bang dat ik dan morgen door de wekker heen slaap
Ik hou echt TOTAAL niet van cabaret.quote:Op maandag 16 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
Ik zit theo maassen te luisteren/kijken.
Wát briljant. Ik wil naar een show van hem
Nou, bij mij gaat het vanzelf wel weer over gelukkigquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wordt echt hoe langer hoe meer een Qloontje
Allebei druk, allebei slecht slapen. Zijn jullie al tegelijk ongesteld ook?
Ik zou NU een kwart valium nemen, en es gaan ontspannen..quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou heb ik dus de hele nacht niet geslapen en vanavond ook nog niet echt stil gezeten of zo ( boekje gekliederd, taart gebakken etc etc ) en ik ben gewoon NOG STEEDS niet moe he![]()
Zal ik dalijk toch maar een halve of kwart valium nemen?
Ik ben zo bang dat ik dan morgen door de wekker heen slaap
Jeff dunhamquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou echt TOTAAL niet van cabaret.
Ik vind alleen ons grappig![]()
Engelse stand up comedians zijn wel vaak goed
dat zeggen ze vaak he, dat vrouwen hun ritme op elkaar afstemmenquote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mja, maar dan wel als ze bij elkaar wonen. Niet met meer dan 150 km afstandquote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeggen ze vaak he, dat vrouwen hun ritme op elkaar afstemmen
Qwea echt omdat ik van je hou krijg je NIKS van mijn valium stashquote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee
Liefje? Wanneer ben jij aan de kwats?
En idd, bij die snol gaat het weer over. Bij mij gaat het denk nog 10 weken aanhouden
Ik eis valium van mijn snol. Ruilen tegen morfine?
Ik durf niet, ik ben echt een schijterd wat dat betreftquote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zou NU een kwart valium nemen, en es gaan ontspannen..![]()
Dat is vet krengerigquote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea echt omdat ik van je hou krijg je NIKS van mijn valium stash![]()
Ik hoef geen morfine.
Kheb ook nog Xanax, happy pill anyone?
Dr zit een heel fucking land tussen qwea en mij inquote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, maar dan wel als ze bij elkaar wonen. Niet met meer dan 150 km afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |