Hmm, dat vind ik wel vreemdgaan. En ik heb sinds 4 jaar een vaste relatie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Terwijl ik en hij er toch ook zo over denken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Polapoe het volgende:
[..]
Wow, als dat al als vreemdgaan wordt ervaren denk ik dat de auteur van dat artikel het niet lang uithoudt in relaties
Delete hem dan maar.. Want dat is vrij normaal dat mannen opgewonden worden van vele vrouwenquote:Als mijn vriend opgewonden zou raken van andere vrouwen, zou ik hem direct deleten.
Echt waar? Nee toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Delete hem dan maar.. Want dat is vrij normaal dat mannen opgewonden worden van vele vrouwen
Hoe kun je vreemdgaan als je alleen bent?quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik wel vreemdgaan. En ik heb sinds 4 jaar een vaste relatie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Terwijl ik en hij er toch ook zo over denken.
wij doen ook niet aan zelfbevredinging en hebben iedere dag 1 a 2x sex.
En dan bedoel ik zelfbevrediging als je niet bij je partner bent.
Ik mag mezelf toch zeker wel een handje helpen tijdens de sex?
Als mijn vriend opgewonden zou raken van andere vrouwen, zou ik hem direct deleten.
Jongens jullie komen er nog wel achter wat echte liefde is. Ik raak zelf toch ook niet opgewonden van andere mannen! bah bah!:P
En jij denkt dat je die gevoelens in bedwang kunt hebben? Op het moment dat jouw vriend blote borsten te zien krijgt raakt hij automatisch opgewonden, of hij het nou wil of niet. Wees niet zo jaloers en besef dat het bewonderen van mooie lichamen helemaal losstaat van jouw relatie. Het is een oppervlakkig iets.quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
Als mijn vriend opgewonden zou raken van andere vrouwen, zou ik hem direct deleten.
dan zou ik wel heel veel vreemdgaanquote:Op zondag 15 november 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Mannen zijn nogal visueel ingesteld, dus als die een paar borsten of een lekkere kont zien, dan raken ze meteen opgewonden. Dat is toch geen vreemdgaan? Wat een onzin.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zou ik wel heel veel vreemdgaan
Ja, 300 keer per dag:quote:reactie topic, doet jou vriend(in) aan zelfbevrediging
kijken welquote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:
bwhahahhaha, TS moet wel een lemming zijn, niemand denkt zo in de echte wereld.
Tuurlijk TS haar vriend kijkt niet naar, en raakt niet opgewonden van andere vrouwen![]()
![]()
![]()
Waarom zou hij, we hebben iedere dag seks. Ik heb erzelf absoluut ook geen behoefte aan.quote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Karina het volgende:
Je vriend deleten? Hij is virtueel?
En denk je nou echt dat je vriend niet masturbeert? Keep on dreaming.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
kijken wel
tuurlijk ik zie zo'n 100 vrouwen en mannen op een dag, maar heb daar verder geen gevoelens bij.
Waarom zou hij wel opgewonden raken en ik niet?
de man word weer eens onderschat.
Stel hij doet het toch? Dan schop je hem er uit? Sneu hoor, het is zijn eigen lichaam, mag hij mee doen wat hij wil. Als hij wil masturberen, moet hij toch weten?quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij, we hebben iedere dag seks. Ik heb erzelf absoluut ook geen behoefte aan.
En trouwens wanneer heeft hij de kans, hij is zowat 24/7 aan het werk, tegenover ons huis en 'savonds kruipt hij lekker tegen me aan:P
je maakt het wel bont met "denken dat ie daar wel overheen kan" dat is een beetje een zieke ged88 als je een relatie hebt.quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, laten we even aannemen dat jouw man nooit opgewonden raakt, op welke manier dan ook, van een andere vrouw, blijft nog de vraag waarom je dat precies zo erg zou vinden als het wel zo was.
Hij wil niet iemand anders, hij wil jou.
Wat is er mis met kijken en denken da ie daar wel overheen kan? bv
ik ben 20quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:
TS kent haar partner al 10 jaar en heeft al 4 jaar een relatie met deze man. Mag ik vragen hoe oud TS en haar partner zijn?
Tuurlijk mag hij dat doen! Als hij het wilt...quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel hij doet het toch? Dan schop je hem er uit? Sneu hoor, het is zijn eigen lichaam, mag hij mee doen wat hij wil. Als hij wil masturberen, moet hij toch weten?
Ik heb het dus niet over je vriend, ik heb het over een man, die denken nl weleens: Goh, lekker wjf, daar zou ik wel overheen kunnen!quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
je maakt het wel bont met "denken dat ie daar wel overheen kan" dat is een beetje een zieke ged88 als je een relatie hebt.
Marja, stel het was wel zo, dan staan onze gevoelens niet aan elkaar gelijk.
Wat andere mannen denken en doen maakt mij geen bal uit. Als ik er mar geen last van heb.quote:Op zondag 15 november 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet over je vriend, ik heb het over een man, die denken nl weleens: Goh, lekker wjf, daar zou ik wel overheen kunnen!
Wat uiteraard niet inhoudt dat ze dat ook meteen doen, het zou wat zijn...
En dat is nog geen antwoord op mjn vraag.
Waarom zou je het zo erg vinden als hij dat WEL een keer zou denken?
Onzekerheid?
Kan me niets anders voorstellen eigenlijk...
quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik wel vreemdgaan. En ik heb sinds 4 jaar een vaste relatie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Terwijl ik en hij er toch ook zo over denken.
wij doen ook niet aan zelfbevredinging en hebben iedere dag 1 a 2x sex.
En dan bedoel ik zelfbevrediging als je niet bij je partner bent.
Ik mag mezelf toch zeker wel een handje helpen tijdens de sex?
Jongens jullie komen er nog wel achter wat echte liefde is. Ik raak zelf toch ook niet opgewonden van andere mannen! bah bah!:P
Het is maar hoe je er zelf tegen aankijkt. Wij vinden zoiets niet pietlulligquote:Op zondag 15 november 2009 22:08 schreef katerwater het volgende:
Wel klote dat je je hele relatie op de helling wilt zetten voor zoiets pietlullig als masturberen
Heb je er last van dan als je vriend opgewonden raakt van een ander en/of masturbeert? Klinkt toch echt als onzekerheid.quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Wat andere mannen denken en doen maakt mij geen bal uit. Als ik er mar geen last van heb.
onzeker ben ik nauwelijks, (alleen over mijn borsten eigenlijk, hahahaha:D)
Maar, ik zou het erg vinden, omdat ik dan niet bij hem wil blijven en of ongelukkig alleen blijf of ongelukkig bij hem blijf. En die ged88 maakt me erg ongelukkig.
Maar "Gelukkig" ben ik op de juiste gevallen.
En dames: ze zijn er hoor!
WIJ? Dus hij denkt er hetzelfde over? Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er zelf tegen aankijkt. Wij vinden zoiets niet pietlullig
Ik vind niemand anders geil dan hem en hij zegt er ook zo over te denken. Ik leg mijn vriend zeker geen beperking of ontneem zijn vrijheid daarmee op. Hij begon er immers ooit zelf over en zei dat hij dat ook erg zou vinden, dusja.quote:Op zondag 15 november 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je er last van dan als je vriend opgewonden raakt van een ander en/of masturbeert? Klinkt toch echt als onzekerheid.
Oe, hij vindt haar geiler dan mij
Je legt echt totaal niet uit wat je daar precies dwars aan zit, wat het is dat je "pijn" zou doen.
Ik zal even uitleggen waarom ik het niet erg vind:
- Ik ben zeker genoeg van mezelf om te weten dat hij mij wil
- Zolang ik niets tekort kom, heb ik er ook geen last van
- Ik wil hem geen beperkingen opleggen en zijn vrijheid ontnemen
- Ik vertrouw hem.
Wat zijn jouw redenen om het wčl erg te vinden?
@ Dames: ze zijn er hoor: Ik hoef geen man die het niet zou durven toegeven als hij zichzelf bevredigd heeft... Dan zou ik het gevoel hebben dat ie zich laat onderdrukken.
Dan niet, not my problem, ik vertrouw mijn boy!quote:Op zondag 15 november 2009 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
WIJ? Dus hij denkt er hetzelfde over? Ik geloof er geen zak van.
mannen die tegen hun vrouw liegen en zeggen nooit opgewonden te raken van andere vrouwen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
En dames: ze zijn er hoor.............
Jalous?quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Sakura het volgende:
[..]
mannen die tegen hun vrouw liegen en zeggen nooit opgewonden te raken van andere vrouwen.
Word jij nou maar lekker gelukkig in je droomwereldje, want ech, die mannen zijn er echt niet, maar blijkbaar is jouw vriendje een zeer goede leugenaar
Ja, goede redenquote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik vind niemand anders geil dan hem en hij zegt er ook zo over te denken. Ik leg mijn vriend zeker geen beperking of ontneem zijn vrijheid daarmee op. Hij begon er immers ooit zelf over en zei dat hij dat ook erg zou vinden, dusja.
Ah, dat verklaard gelijk heel veel, jong, naief, en onzeker.quote:
Nee, hij lult met je mee. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef ikkie2009 het volgende:
[quote]Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit snap ik dan weer niet.. Ik doe er nooit afkeurend over tegen hem, ik geef mijn mening in deze topic.
Hij is er wel eens over begonnen en hij doet er net zo afkeurend over als mij, dus een lang gesprek word het nooit:P
die moeten we koesterenquote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Scorpie het volgende:
Pareltje dit, zulke vrouwen kom je bijna nergens meer tegen
Jalours op een liegende partner, nee, niet echt dus.quote:
Ah, okquote:
je trekt snel conclusies zeg, jong idd, naief een beetje, maar onzeker... nee daar herken ik mezelf niet in.quote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard gelijk heel veel, jong, naief, en onzeker.
En nu ga je zeker ook nog vertellen dat jouw vriend jouw de mooiste vrouw van de wereld vind.
:-)
ik lul eerder met hem mee, whahaha.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, hij lult met je mee. Dat is heel wat anders.
Lol!quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef ikkie2009 het volgende:
[quote]Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je het in de hand werkt dat hij liegt als je er zo afkeurend over doet?
Als hij het nl ooit wel zal hebben, en jij hebt je er zo fel tegen uitgelaten, is de opening om eerlijk te zijn wel heel erg klein. Je gaat nl weg bij hem, beter liegen dus...
Dit snap ik dan weer niet.. Ik doe er nooit afkeurend over tegen hem, ik geef mijn mening in deze topic.
Hij is er wel eens over begonnen en hij doet er net zo afkeurend over als mij, dus een lang gesprek word het nooit:P
De enige die ik mooi vind...quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
je trekt snel conclusies zeg, jong idd, naief een beetje, maar onzeker... nee daar herken ik mezelf niet in.
Waarom zou hij dat niet kunnen vinden dan? Ik vind hem ook de mooiste van de wereldMaar das ook niet lastig te beoordelen, hij is de enige die ik mooi vind, de rest van de mannen en vrouwen vind ik gewoon normaal.
whhaha nice your fantasy! Hij is er wel eens over begonnen, ik heb er geen reden voor, hij voelt zich onzeker, of is bang dat ik van ged88 verander. Dat heeft hij me wel eens verteld als ik vroeg waarom hij erom vraagtquote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lol!
Ik ziet het gesprek helemaal voor me!
TS: 'Zeg over dat masturberen he?'![]()
BOY:'Ja, superge...![]()
TS 'Nou ik vind dat dus zo superwalgelijk en ranzig en ik zou je echt deleten als je dat ooit deed tijdens onze relatie..'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOY: WTF?
TS: 'Wat bedoel je WTF?'![]()
![]()
BOY: 'Nou het verbaast me dat je er zo over denkt... Ik denk er namelijk precies zo over...'![]()
TS: 'Mooi zo, ik vermoord je namelijk als je dat ooit doet...'![]()
BOY: 'Nee joh, schatje.. Ik hou toch van je?'
je vind niet iemand mooi alleen om zun lulquote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De enige die ik mooi vind...
Die gast moet echt een top lul hebben....
Maar stel dat een van beide de behoefte zou hebben zou het niet mogen van de ander begrijp ik?quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
whhaha nice your fantasy! Hij is er wel eens over begonnen, ik heb er geen reden voor, hij voelt zich onzeker, of is bang dat ik van ged88 verander. Dat heeft hij me wel eens verteld als ik vroeg waarom hij erom vraagt
Nou goed, je neemt het toch niet aan van de rest van de wereld. Maar de kans dat je met iemand die je op je 10e ontmoet hebt de rest van je leven gaat slijten is nihil. Stel nou dat het ooit uit gaat. En d'r is niemand anders die je mooi vind? Ga je dan op zoek naar een kloon ofzo?quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
je vind niet iemand mooi alleen om zun lul
Maar idd, heeft hij ook!
Nee dat zeg ik niet en hij ook niet, je moet juist vooral doen wat je wilt!quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Maar stel dat een van beide de behoefte zou hebben zou het niet mogen van de ander begrijp ik?
waarsch wel de rest van mijn leven, want stel dat hij het ooit uitmaakt dan ga ik zeker niet opzoek naar een ander, maar zou ik d'r een einde aan maken en heb ik het lef niet kwijn ik vanzelf wel weg.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nou goed, je neemt het toch niet aan van de rest van de wereld. Maar de kans dat je met iemand die je op je 10e ontmoet hebt de rest van je leven gaat slijten is nihil. Stel nou dat het ooit uit gaat. En d'r is niemand anders die je mooi vind? Ga je dan op zoek naar een kloon ofzo?
Zoek hulp.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
waarsch wel de rest van mijn leven, want stel dat hij het ooit uitmaakt dan ga ik zeker niet opzoek naar een ander, maar zou ik d'r een einde aan maken en heb ik het lef niet kwijn ik vanzelf wel weg.
Een relatie van 4 jaar? Met de liefde van je leven? Weggooien omdat hij net zoals de rest van de hele fucking wereld weleens de hand aan zichzelf slaat???????quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet en hij ook niet, je moet juist vooral doen wat je wilt!
Maar om dan bij elkaar te blijven.. dan verschillen we toch iets te veel.
Eerder realistischquote:
Kijk, daar hebben we tenminste een goede basis voor een langdurige relatie.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
waarsch wel de rest van mijn leven, want stel dat hij het ooit uitmaakt dan ga ik zeker niet opzoek naar een ander, maar zou ik d'r een einde aan maken en heb ik het lef niet kwijn ik vanzelf wel weg.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem eggt niet verteld hoe ik er over denk als het uit zou gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 07:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zet vooral nog wat meer druk op je relatie, lekker verstikkend enzo. Hoe weinig zelfvertrouwen heb je dan. Denk je echt dat er niet meer leuke mannen op deze wereld zijn? Of ben je bang dat ze jou niet zullen willen en dat je alleen zal blijven?
*proest*quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er niet aan moet denken om over andere mannen te fantaseren of om in je eentje te masturberen (wat in vredensnaam is daar mis mee, helemaal als je op dat moment aan je vriendje/vriendin denkt?) en dat je daarom die ideeėn ook aan je vriendje opdringt. Omdat hij je al zo lang kent gaat ie erin mee, hij wil je niet kwijt, maar dit hou je nooit een leven lang vol.quote:Op maandag 16 november 2009 09:13 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem eggt niet verteld hoe ik er over denk als het uit zou gaan.
Want dat komt niet aan de orde, we gaan er gewoon vanuit dat het aan blijft:D
jullie vroegen erom en ik geef eerlijk antw.
Ik zeg niet dat mijn vrienden geen leuke mannnen zijn, maar aantrekkelijk of mooi..nope!
Waarom niet alleen? Dus hij mag geen plezier zonder jou hebben, zelfs al is hij in gedachten bij jou?quote:Op maandag 16 november 2009 09:27 schreef ikkie2009 het volgende:Jullie hebben seks, maar één persoon komt niet tot een orgasme, en maakt het zelf af, terwijl de ander al onder de douche gaat staan oid.
Sex heb je met elkaar en niet alleen, dus dan w8 ik wel tot hij terug is of hij op mij, maar als hij oppeens weg moet of hij zegt oh het is al zo laat, maken we er gauw een vluggertje van..
ik snap niet waarom er word gezegd dat ik heb dat opdring..quote:Op maandag 16 november 2009 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er niet aan moet denken om over andere mannen te fantaseren of om in je eentje te masturberen (wat in vredensnaam is daar mis mee, helemaal als je op dat moment aan je vriendje/vriendin denkt?) en dat je daarom die ideeėn ook aan je vriendje opdringt. Omdat hij je al zo lang kent gaat ie erin mee, hij wil je niet kwijt, maar dit hou je nooit een leven lang vol.
Waarom zou je ook zelfmoord plegen als het uit gaat? Heb je geen vrienden/vriendinnen of andere dingen om nog voor te leven dan? Je komt vanzelf wel over hem heen en zal opnieuw verliefd worden, hoewel je je dat nu misschien niet voor kunt stellen. En als jullie zo zeker zijn dat jullie bij elkaar horen, waarom geen bruiloft?
ik weet zeker dat als ik zou zeggen, ik vind dat we gewoon moeten masturberen als we niet bij elkaar zijn, word hij dood ongelukkig (ten eerste omdat ik zoiets alleen maar zou zeggen als ik het zou willlen, en het alleen al willen vind ik erg zat) en is er niks leukers aan. en aangezien ik het ook niet zou willen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet alleen? Dus hij mag geen plezier zonder jou hebben, zelfs al is hij in gedachten bij jou?Denk je niet dat alles leuker en vrijer wordt op het moment dat jullie masturberen wel toestaan? Iemand zo kort houden kan nooit gezond zijn en is niet haalbaar op lange termijn. Dat jullie samen een relatie hebben betekent niet dat jullie ook één persoon hoeven te vormen. Probeer er ook een eigen leven op na te houden, want de meeste relaties gaan kapot.
Maar als hij het uitmaakt spring jij voor de trein. Is dat andersom ook zo trouwens?quote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef ikkie2009 het volgende:
Maar daarbuiten is het echt niet zo dat we geen eigen leven er op na houden.
weet ik niet, we hebben er nooit over zoals ik eerder al zei..quote:Op maandag 16 november 2009 09:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar als hij het uitmaakt spring jij voor de trein. Is dat andersom ook zo trouwens?
wat bedoel je met opvattingen?quote:Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef Scorpie het volgende:
Echt, ik zit met verbazing te lezen, hoe krampachtig jullie 2 zijn qua opvattingen. Het lijkt wel een trieste dans van 2 mensen die veroordeeld zijn tot elkaar
Toneelstukjes. Voornamelijk om zichzelf te overtuigen natuurlijk want verder trapt niemand erin.quote:Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef Scorpie het volgende:
Echt, ik zit met verbazing te lezen, hoe krampachtig jullie 2 zijn qua opvattingen. Het lijkt wel een trieste dans van 2 mensen die veroordeeld zijn tot elkaar
Het hele gebeuren rondom sex bij jullie is op zijn minst 'verstoord' te noemen, in mijn opinie. Ik bedoel, leuk en aardig dat jullie voor elkaar willen gaan, maar sommige dingen kan je ook in den extreme trekken.quote:
verstoord, ik heb heerlijke sex!quote:Op maandag 16 november 2009 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het hele gebeuren rondom sex bij jullie is op zijn minst 'verstoord' te noemen, in mijn opinie. Ik bedoel, leuk en aardig dat jullie voor elkaar willen gaan, maar sommige dingen kan je ook in den extreme trekken.
Een relatie is meer dan seks.quote:Op maandag 16 november 2009 09:58 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
verstoord, ik heb heerlijke sex!
jij niet, maar de mense di er wel zo over denken, zijn daar juist gelukkig mee.quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toneelstukjes. Voornamelijk om zichzelf te overtuigen natuurlijk want verder trapt niemand erin.
Ik hoop dat ze gelukkig zijn, gevangen in hun zelfgefabriceerde waanwereld, maar ik kan het me niet voorstellen.
naar de huisarts, om mij mening, dat gaat een beetje te verquote:Op maandag 16 november 2009 09:59 schreef Sjeen het volgende:
How cute...
TS, ben je al eens met je vriend naar de huisarts geweest? Want het is niet gezond hoor...
Jouw relatie is ziek. Als hij alleen al opgewonden zou worden van een andere vrouw maak je het al uit. Elke man wordt opgewonden van andere vrouwen, op straat, op het werkm reclame, porno. Dat is gezond.quote:
Nee, niet om je mening... Met je vriend, hij beweert niet te masturberen, dat is niet gezond. Jouw mening ook niet, maar dat maakt verder niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 november 2009 10:01 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
naar de huisarts, om mij mening, dat gaat een beetje te ver
reclame en porno, kijk waar de rest van de wereld zich door laat beinvloeden, dat is niet gezond!quote:Op maandag 16 november 2009 10:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jouw relatie is ziek. Als hij alleen al opgewonden zou worden van een andere vrouw maak je het al uit. Elke man wordt opgewonden van andere vrouwen, op straat, op het werkm reclame, porno. Dat is gezond.
Dus als hij beweert niet te mastureberen is dat ongezond en als ik dat beweer is dat wel gezond???quote:Op maandag 16 november 2009 10:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, niet om je mening... Met je vriend, hij beweert niet te masturberen, dat is niet gezond. Jouw mening ook niet, maar dat maakt verder niet zoveel uit.
Lezen is echt moeilijk he...quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Dus als hij beweert niet te mastureberen is dat ongezond en als ik dat beweer is dat wel gezond???
nee hoor er staat verder niets over dat ik er geen behoeft aan heb dus vraag het ik het aan je.quote:
Dus concludeer jij dat ik jou wel gezond vindquote:Op maandag 16 november 2009 10:11 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
nee hoor er staat verder niets over dat ik er geen behoeft aan heb dus vraag het ik het aan je.
je zegt alleen iets over mijn mening, dame
Waarom is t topic dan nog open?quote:
whahaha en kutkloon en wat is dat dan weerquote:Op maandag 16 november 2009 10:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus concludeer jij dat ik jou wel gezond vindIk vind je niet gezond, maar da's meer omdat je een kutkloon bent
Hee, dat was mijn conclusie nav de registratiedatum, de grote bek en het hogequote:
Dat t waarschijnlijk een trollkloon is snapt iedereen wel denk ik. Hoewel ik mensen ken die echt zo denken, die vinden naar de sauna gaan al vreemdgaan. Serieus.quote:Op maandag 16 november 2009 10:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee, dat was mijn conclusie nav de registratiedatum, de grote bek en het hogegehalte van dit topic. En verder ben ik natuurlijk geen SEX mod
Best sneu eigenlijk inderdaad, zou zoiets nou uit onzekerheid voortkomen of door de opvoeding? Ik kan me er namelijk zo ontzettend weinig bij voorstellen...quote:Op maandag 16 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat t waarschijnlijk een trollkloon is snapt iedereen wel denk ik. Hoewel ik mensen ken die echt zo denken, die vinden naar de sauna gaan al vreemdgaan. Serieus.
naar de sauna gaan we wel, maar dan een waar je niet naakt mag.quote:Op maandag 16 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat t waarschijnlijk een trollkloon is snapt iedereen wel denk ik. Hoewel ik mensen ken die echt zo denken, die vinden naar de sauna gaan al vreemdgaan. Serieus.
hahaha ik ben niet sneu, ik heb eerder melij met mensen die echte gevoelns van de liefde nog niet kenne,quote:Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk inderdaad, zou zoiets nou uit onzekerheid voortkomen of door de opvoeding? Ik kan me er namelijk zo ontzettend weinig bij voorstellen...
Nee. Je hebt groot gelijk hoor!! Zou ik ook niet doen!! Dalijk ziet hij een naakt fotomodel rondlopen en... Oh nee, hij werd niet opgewonden van andere vrouwen...quote:Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
naar de sauna gaan we wel, maar dan een waar je niet naakt mag.
Met je 20 lentes ken jij die echte gevoelens wel...quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
hahaha ik ben niet sneu, ik heb eerder melij met mensen die echte gevoelns van de liefde nog niet kenne,
e kan iemand me vertellen wat een trolkloon is, hahaha
Trollkloon = ikkie2009quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
hahaha ik ben niet sneu, ik heb eerder melij met mensen die echte gevoelns van de liefde nog niet kenne,
e kan iemand me vertellen wat een trolkloon is, hahaha
Die hebben groot ingekocht volgens mij, in het topic van UIO's dobbelavontuur staan ze ook steedsquote:
whhaha ik ga er egt niet niet heen omdat ik denk dat hij daar opgewonden zou raken, maar mijn lichaam is van mij en heb geen behoefte om dat te delen met andere, daarbij komt, je kunt er niet omheen andere mensen dan naakt te zien en daar heb ik al helemaal geen behoefte aan.quote:Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt groot gelijk hoor!! Zou ik ook niet doen!! Dalijk ziet hij een naakt fotomodel rondlopen en... Oh nee, hij werd niet opgewonden van andere vrouwen...
Als hij beweert niet te masturberen, dan spreekt hij niet de waarheid.quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Dus als hij beweert niet te mastureberen is dat ongezond en als ik dat beweer is dat wel gezond???
Een fotomodel die niet naar de sauna wil omdat anderen dan haar lichaam zien en ze dat niet wil delen. Je hebt niet goed nagedacht over deze kloon hč?quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
whhaha ik ga er egt niet niet heen omdat ik denk dat hij daar opgewonden zou raken, maar mijn lichaam is van mij en heb geen behoefte om dat te delen met andere, daarbij komt, je kunt er niet omheen andere mensen dan naakt te zien en daar heb ik al helemaal geen behoefte aan.
de enige fotomodel die hij naakt ziet ben ik LOL
hmm, familie is anders ik kleed me ook om war mijn broertjes en zusjes bij zij, maar naar de sauna gaan waar je uren lang naakt ronloopt met andere naakten mensen vind ik anders, maar idd verder zal weinig tv gekeken worden in mijn gezin en wat ze uit eindelijk beslissen om te doen is hun eigen keuze, net als dat ik jullie mening hierover respecteer.quote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
Heb je kinderen, voed je die ook op dat naakt eigenlijk niet normaal is?
hm ik zal ook never nooit overstappen op naaktfotografie, hoe zo moet ik er overnadenken en wat is er steeds met die kloon :Squote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een fotomodel die niet naar de sauna wil omdat anderen dan haar lichaam zien en ze dat niet wil delen. Je hebt niet goed nagedacht over deze kloon hč?
Wat vind je er eigenlijk van dat jongetjes in Nederland zich massaal aftrekken op jouw foto's?quote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
hm ik zal ook never nooit overstappen op naaktfotografie, hoe zo moet ik er overnadenken en wat is er steeds met die kloon :S
TS gaat vreemd!quote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van dat jongetjes in Nederland zich massaal aftrekken op jouw foto's?
Of erger, wat vind je vriend ervan dat jij je op zo'n manier aanbiedt als fapmateriaal voor puberend Nederland.
ik poseer voor commerciėle en artistieke doeleinden. Ik doe niet aan glamour. En als die puberende jongetjes zo zijn, moeten ze dat helemaal zelf weten, ik zie het zo niet en als ik er maar geen last van hebquote:
ik bied me niet aan als fap materiaal, dat doen de pornosletjes maarquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van dat jongetjes in Nederland zich massaal aftrekken op jouw foto's?
Of erger, wat vind je vriend ervan dat jij je op zo'n manier aanbiedt als fapmateriaal voor puberend Nederland.
Je verkoopt je lichaam... Da's nog veel erger!quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ik poseer voor commerciėle en artistieke doeleinden. Ik doe niet aan glamour. En als die puberende jongetjes zo zijn, moeten ze dat helemaal zelf weten, ik zie het zo niet en als ik er maar geen last van heb
ik ben symmetrische gebouwd en maak daar gebruik van. klik klik klik: money in the pocket.quote:Op maandag 16 november 2009 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je verkoopt je lichaam... Da's nog veel erger!
Je houdt er een dubbele moraal op na...quote:Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ik ben symmetrische gebouwd en maak daar gebruik van. klik klik klik: money in the pocket.
wat zou jij doen als er word gezegd je hebt goede handen voor bijv. nagelfotografie en je kunt er in een korte tijd goed mee verdienen, door alleen maar op de foto te gaan en die word geplaatst in bladen?
Ik vind daar niks ergs aan, en het heeft in mijn opzicht niks met seks of vreemdgaan te maken.
wattdan?quote:Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je houdt er een dubbele moraal op na...
Dan kun je net zo goed naakt en porno gaan doen met die instelling.quote:Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ik ben symmetrische gebouwd en maak daar gebruik van. klik klik klik: money in the pocket.
naakt en porno gaan mij te ver zoals ik al zei en er zijn veel modellen die er zo over denken hoor, anders zouden alle modellen glamour modellen zijn...quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed naakt en porno gaan doen met die instelling.
Anyway, genoeg gelachen met dit trolltopic. Ik ga me douchen met het licht aan.
Haha, denk je nou echt dat je vriend niet opgewonden wordt van andere dames?quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ik word toch ook niet opgewonden van andere mannen of vrouwenquote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, denk je nou echt dat je vriend niet opgewonden wordt van andere dames?
Dat zegt meer over jou dan over hemquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ik word toch ook niet opgewonden van andere mannen of vrouwen
Mannen werken net even iets anders dan vrouwen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Loop de bibliotheek eens in... Je zou nog eens iets kunnen lerenquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
nja dan hebben jullie gelijk en loopt hij te liegen....quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef Sena het volgende:
[..]
Mannen werken net even iets anders dan vrouwen.
wtfquote:Op maandag 16 november 2009 11:16 schreef tijger74 het volgende:
[..]
![]()
Dus als jij niet geil word van andere mannen, word je vriend dat dus ook niet.
Ik heb nog een andere optie gevonden, je vriend is geen opblaaspop, Jij bent het mannetje en het vrouwtje tegelijk.
Dus als jou vrouwelijke kant niet geil is, dan de andere helft ook niet.![]()
Tijger vraagt zich af: heeft Ts zowel een piemol als een poes?![]()
)
ja is ook, maar waarom zou ik dat niet worden en hij wel??quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hem
Doe nou eens niet zo naļefquote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ja is ook, maar waarom zou ik dat niet worden en hij wel??
Omdat jij een vrouw bent (althans, beweert te zijn) en hij een man...quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
ja is ook, maar waarom zou ik dat niet worden en hij wel??
Dus had me vriend beter een vrouw kunnen zijn...quote:Op maandag 16 november 2009 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat jij een vrouw bent (althans, beweert te zijn) en hij een man...
Mag ik vragen wat uwe niveau is?quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Dus had me vriend beter een vrouw kunnen zijn...
Vrouwen zijn genetisch geprogrammeerd om te zoeken naar (lees: opgewonden te worden van) die ene juiste partner, mannen zijn geprogrammeerd om zo veel mogelijk vrouwtjes te bevruchten.quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of hij überhaupt een vent is... En als hij een echte vent is, dan kan hij in elk geval goed liegenquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
mijn mannetje niet maargoed. ik heb er genoeg vanquote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Vrouwen zijn genetisch geprogrammeerd om te zoeken naar (lees: opgewonden te worden van) die ene juiste partner, mannen zijn geprogrammeerd om zo veel mogelijk vrouwtjes te bevruchten.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
mijn mannetje niet maargoed. ik heb er genoeg van![]()
het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit wat de rest ervan vind en was er alleen nieuwsgierig naar.
veel plezier met jullie oppervlakkige leventjes
quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
Weet je wat nog mooier is? Dat ze echt denkt dat hij het niet wordtquote:
Ik heb je post iets aangepast. Geen probleem hoor. Ik doe het graag..quote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze blijven lief, die Flair Disney Club meisjes.
Haar hele wereld stort in door reacties als dezequote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat nog mooier is? Dat ze echt denkt dat hij het niet wordt
We weten allemaal wel dat hij stiekem kijkt naar al dat lekkere fapmateriaal
Hij heeft het goed voor elkaar, zo`n naief vriendinnetje te scoren
Dankje.quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb je post iets aangepast. Geen probleem hoor. Ik doe het graag..
Nee. Dat gebeurt pas in het uiterst onwaarschijnlijke geval dat haar basisschool vriendje hun perfecte relatie beėindigd. In dat geval is ze voornemens om zich per direct voor een intercity te werpen. Helaas is TS er niet van op de hoogte dat je geen relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn, als je maar gelukkig bent met jezelf... Als je niet kan functioneren zonder partner ben je of A) Klaar voor het Pieter Baan Centrum of B) Bijzonder ongelukkig met jezelf...quote:Op maandag 16 november 2009 12:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Haar hele wereld stort in door reacties als deze
quote:
Ik vind het wel een leuk troltopicquote:Op maandag 16 november 2009 10:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee, dat was mijn conclusie nav de registratiedatum, de grote bek en het hogegehalte van dit topic. En verder ben ik natuurlijk geen SEX mod
Kloon!quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
De tering, ik zou je echt aan een hoge boom hangen. Heeft ie wel een eigen leven? Sjee, het idee alleen alquote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij, we hebben iedere dag seks. Ik heb erzelf absoluut ook geen behoefte aan.
En trouwens wanneer heeft hij de kans, hij is zowat 24/7 aan het werk, tegenover ons huis en 'savonds kruipt hij lekker tegen me aan:P
Sterker nog, als hij ooit de hand aan zichzelf slaat, pleegt ze zelfmoord. Ze zegt immers zelf dat als hij zou masturberen ze het uit zou maken en als het uit zou zijn ze zelfmoord zou plegen?quote:Op maandag 16 november 2009 10:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jouw relatie is ziek. Als hij alleen al opgewonden zou worden van een andere vrouw maak je het al uit. Elke man wordt opgewonden van andere vrouwen, op straat, op het werkm reclame, porno. Dat is gezond.
Maar verder legt ze er geen druk op hoor bij hem...quote:Op maandag 16 november 2009 17:10 schreef Sakura het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij ooit de hand aan zichzelf slaat, pleegt ze zelfmoord. Ze zegt immers zelf dat als hij zou masturberen ze het uit zou maken en als het uit zou zijn ze zelfmoord zou plegen?
Als dit echt serieus is, moet TS zo snel mogelijk een psych opzoeken en zich laten helpen voor het echt te laat is.
TS, geloof iedereen hier nu maar, je vriend liegt dat die barst, heel de werreld heeft het door behalve jij, aan wie zou het dan liggen...................
Dat zegt eigenlijk al genoeg..................quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.
Je voelt je niet optimaal vrouw. Je ziet je zussen opgroeien en zelf blijf je achter.
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt bij een plastische chirurg. Natuurlijk had ik liever van mezelf een B gehad, maar helaas, dat zit er niet meer in. En luister naar Anouk; Modern world. Tegenwoordig kan het allemaal!
Meiden die zich er echt onzeker door voelen, denk er eens over na!
Als je denkt dat je door een vergroting zelfverzekerder door het leven gaat doe het dan! En luister naar je hart, niet wat andere mensen er over vinden.
Heus niet.quote:Op maandag 16 november 2009 18:32 schreef Luxuria het volgende:
Stiekem kijkt hij iedere dag ook nog porno.
Borstvergrotingen zijn sowieso verschrikkelijk afzichtelijk misselijkmakend lelijk. Maar dat valt nog in het niet wanneer de implantaten gaan lekken, en dat is een volledige garantie, dat ze vroeg of laat gaan lekkenquote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt bij een plastische chirurg. Natuurlijk had ik liever van mezelf een B gehad, maar helaas, dat zit er niet meer in. En luister naar Anouk; Modern world. Tegenwoordig kan het allemaal!
Meiden die zich er echt onzeker door voelen, denk er eens over na!
Als je denkt dat je door een vergroting zelfverzekerder door het leven gaat doe het dan! En luister naar je hart, niet wat andere mensen er over vinden.
Bullshit, lang niet altijd. Sommigen hebben niks en doen een maatje meer zonder dat t echt opvalt.quote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef Sakura het volgende:
[..]
Borstvergrotingen zijn sowieso verschrikkelijk afzichtelijk misselijkmakend lelijk.
Haha, nee hoor, tuurlijk, miljoenen jaren evolutie ten spijt heeft jouw vriend als enige man op aarde daar geen last van. Gefeliciteerd meid, je hebt een biologisch wonder aan de haak geslagen!quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef ikkie2009 het volgende:
En dan 220 op de elektrodes waardoor hij spontaan en ongewild klaarkomt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Michielos het volgende:
dit is overigens objectief te testen. Pornofilm opzetten en foto's van geile wijven laten zien en dan kijken wat het doet qua arousal met die vriend van je.
ik kan het resultaat al voorspellen en lach me nu al een kriek?
Je gelooft er zo heilig in, heb je interesse in een testopstelling?
allemaal deleten !quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit t met natte dromen. Dat hij droomt van een andere vrouw en een zaadlozing krijgt. Ook deleten?
Gaat de halsband ook wel eens af?quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zomaar aan of uitzetten hoor, dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik wel. En hij ook.quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
heilge troelaquote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
..behalve anderhalve man en een paardenkop.quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Friemelen aan jezelf..dat doet toch iedereen?
Is hij dan heel dik en dus anderhalve man, en heeft zij dan de paardenkop?quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
..behalve anderhalve man en een paardenkop.
Da's wel heel simpel!quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is hij dan heel dik en dus anderhalve man, en heeft zij dan de paardenkop?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Michielos het volgende:
dit is overigens objectief te testen. Pornofilm opzetten en foto's van geile wijven laten zien en dan kijken wat het doet qua arousal met die vriend van je.
ik kan het resultaat al voorspellen en lach me nu al een kriek?
Je gelooft er zo heilig in, heb je interesse in een testopstelling?
Goed punt. Hier heb je nou eenmaal niet echt controle over. Wat vindt TS?quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit t met natte dromen. Dat hij droomt van een andere vrouw en een zaadlozing krijgt. Ook deleten?
Dit lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef Boerentrut het volgende:
Fotomodel en borstvergroting?![]()
Borsten heb je alleen nodig in een bepaalde tak van de fotografie. Laten we zeggen dat het weinig met kleding te maken heeft.
Maargoed, even over je vriend.
Die seks he, die zo goed is. Wedden dat hij tijdens de seks wel eens gefantaseerd heeft dat jij iemand anders was? Insert pornomodel/je beste vriendin/de buurvrouw/etc.
Maar als jij dan echt overtuigd bent van het feit dat jouw mannetje niet opgewonden raakt van andere vrouwen, geef je dan lekker op voor Temptation Island. Bestaat niet meer? Maken we toch hier op FOK een eigen versie met jouw vriend als hoofdpersoon. Even kijken of niemand hem kan verleiden.. Is geen probleem voor jou neem ik aan?
en het mooie van ouder worden is dat de leeftijdsgrens meeschuift ! als 16 jarig jongetje werd ik echt niet opgewonden van een vrouw van 35 maar nu....een mooie aantrekkelijke volwassen vrouw...quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Delete hem dan maar.. Want dat is vrij normaal dat mannen opgewonden worden van vele vrouwen
het dreigen met uitmaken als de vriend van ts een keer fapt is al net zo egoļstisch als zelfmoordplegen met een trein.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef finsdefis het volgende:
P.s.: Wanneer je eenmaal geconfronteerd wordt met de waarheid, gooi je dan aub niet voor een trein. Een erg asociale manier van zelfmoord plegen, al zeg ik het zelf.
Mwah, ik denk dat een trein koppen wel meer impact heeft hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:19 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
het dreigen met uitmaken als de vriend van ts een keer fapt is al net zo egoļstisch als zelfmoordplegen met een trein.
Het laat wel een blijvende indruk achter.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een trein koppen wel meer impact heeft hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het laat wel een blijvende indruk achter.
ja ok daar zit wat inquote:Op donderdag 19 november 2009 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een trein koppen wel meer impact heeft hoor.
jeetje, zo afhankelijk zijn van een man lijkt me ook niet gezond.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Echte liefde is elkaar ook durven los te laten...quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer......quote:Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Ladylicious het volgende:
Waar is TS eigenlijk gebleven...?
wat een pareltje dit tipocquote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het zou ook bijzonder ongezond zijn als dat niet zo was. Zelfde geldt voor vrouwen trouwens. als je niet meer kunt genieten van de aanblik van een vent die jij lekker vindt, dan is er echt iets mis. Misschien die bijbel eens weggooien ofzo.quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
hmmm beetje vreemd dat iedereen het over een trein heeft, want daar heb ik het nooit over gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef finsdefis het volgende:
Dit is trouwens echt niet representatief voor de gemiddelde 20-jarige
Ik heb ook al "enige tijd" (eufemisme ja) een zeer serieuze relatie en kan me niet voorstellen dat zo'n als hier beschreven echt kan bestaan. Wat een bullcrapmaar wel een aardige troll ja.
P.s.: Wanneer je eenmaal geconfronteerd wordt met de waarheid, gooi je dan aub niet voor een trein. Een erg asociale manier van zelfmoord plegen, al zeg ik het zelf.
ik en de bijbel. god bestaat niet,quote:Op donderdag 26 november 2009 03:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het zou ook bijzonder ongezond zijn als dat niet zo was. Zelfde geldt voor vrouwen trouwens. als je niet meer kunt genieten van de aanblik van een vent die jij lekker vindt, dan is er echt iets mis. Misschien die bijbel eens weggooien ofzo.
natte droom oké, zullen we heel lang geen seks hebben gehad waarsch, maar dromen over een andere vrouw en daarbij een zaadlozing krijgen is vreemd.. nee als ik daarachterkom zou k niet meer met hem kunnen levenquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Stefan het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer......
laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Daar twijfel ik dus aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
vul het maar lekker in voor anderen..
En mensen accepteer ook maar lekker niet hoe andere mensen zich kunnen voelen en gedragen.
Tis niet zo dat als jullie er zo overdenken, dat het de waarheid is.
Het is jullie mening en mijn mening en de mening van me liefe vriendje.
Doe normaal, dan ben je al gek genoeg!
iedereen is gek, behalve jij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
vul het maar lekker in voor anderen..
En mensen accepteer ook maar lekker niet hoe andere mensen zich kunnen voelen en gedragen.
Tis niet zo dat als jullie er zo overdenken, dat het de waarheid is.
Het is jullie mening en mijn mening en de mening van me liefe vriendje.
Doe normaal, dan ben je al gek genoeg!
Want je hebt je dromen in de hand.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
natte droom oké, zullen we heel lang geen seks hebben gehad waarsch, maar dromen over een andere vrouw en daarbij een zaadlozing krijgen is vreemd.. nee als ik daarachterkom zou k niet meer met hem kunnen leven
Tuurlijk, TS welquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want je hebt je dromen in de hand.
"Wij" ?????quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er zelf tegen aankijkt. Wij vinden zoiets niet pietlullig
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen/meisjes zijn die niet masturberen. Er zijn nog altijd genoeg vrouwen/meisjes die moeite hebben met klaarkomen en ik denk dat dat een stuk beter zou kunnen gaan als ze (vaker) masturberen. Dus alle meiden/vrouwen: grijp die douchekop of koop een tarzan of doe het gewoon met je vingers, want het kan alleen maar positieve uitwerkingen hebben op je (latere) relaties.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Gia het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niet masturberen. Zeker in het geval van het mannelijke 'geslacht'. Het is het meest natuurlijke dat er bestaat. En dan zou je dat niet meer mogen doen zodra je een relatie hebt!! Duhhhh....
waarom de fuck vind je dat zo erg? Ik ben echt benieuwd. Niet om je te bashen ofzo, ik ben soms ook wel eens jaloers in mijn relatie, maar...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
natte droom oké, zullen we heel lang geen seks hebben gehad waarsch, maar dromen over een andere vrouw en daarbij een zaadlozing krijgen is vreemd.. nee als ik daarachterkom zou k niet meer met hem kunnen leven
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad onbedoeldquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:23 schreef Ladylicious het volgende:
Volgens mij zag ik vanavond de vriend van TS op tv.. HIj deed niet aan sex met zichzelf, maar daarentegen was hij ook nog maagd.
Leuke (on?)bedoelde woordspeling overigens over 'natte dromen in de hand hebben'.
Hoezo? Staat toch niets raars in?quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef Ladylicious het volgende:
Kut, ik wou net die stomme dronken post editen maar je bent me voor
quote:-Geen natte dromen krijgt. Wat gewoon net als het niet fantaseren onmogelijk is als je maar een beetje van je biologie kent.
Ja idd, hij mag doen wat hij wilt, maar dat hij het niet doet betekent niet dat hij ongezond is e.d.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
iedereen is gek, behalve jij?
Ik vind persoonlijk dat je een nogal verstoorde redenatie nahoudt.
Het is zijn lijf, zijn handen, zijn lichaam, hij mag zich toch aanraken waar hij wil? Als hij jeuk heeft krabt hij toch ook?
Hij is niet jouw eigendom en zijn gedachtes zijn ook niet jouw eigendom.
Tuurlijk denk ik aan een roze olifant hahahaa, maar wat ik van die olifant vind is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef lennety het volgende:
Maar laat ik jou eens verbieden om nu nooit meer aan een roze olifant te denken. Wedden dat je het nu toch aan het doen bent?
Mooi, hij mag dus wel gewoon masturberen als hij daar zin in heeft... je begint het te lerenquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ja idd, hij mag doen wat hij wilt, maar dat hij het niet doet betekent niet dat hij ongezond is e.d.
Mij maakt het niet uit. Doe wat je wilt. Maar sommige dingen moet je dan maar zonder mij doen.
Enneeem het niet doen en het alleen maar denken zou al erg zijn. dusja beter doet iedeereen ggewoon lekker waar die zin in heeft dan mogen wij toch gelukkig zijn als we zo leven?
quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mooi, hij mag dus wel gewoon masturberen als hij daar zin in heeft... je begint het te leren
Ja, want dat is natuurlijk 'echte' liefde... Het uitmaken als hij masturbeert. Heb je enig idee hoe kinderlijk en naief je overkomt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag. Ik verbied het jou toch ook niet :S
Maar dan zou k het wel uitmaken.
Heeft 'ie ook een kale plek op zijn hoofd van jouw duim?quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef ikkie2009 het volgende:
Dan niet, not my problem, ik vertrouw mijn boy!
Ik ben ook 20 maar ik weet gewoon dat vriendlief masturbeert, opgewonden raakt van andere vrouwen en Elisha Cuthbert waarschijnlijk mooier vindt dan mij. Big friggin' deal, zolang 'ie maar voor mij als zijn 'echte' en enige vriendinnetje kiest.quote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Ah, ok
Wat schattig dat je dan nog zo kan denken he... Goeie ouwe tijd
Probeer het eens op maroc.nl ...quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef Scorpie het volgende:
Pareltje dit, zulke vrouwen kom je bijna nergens meer tegen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Supertopic.
[..]
Heeft 'ie ook een kale plek op zijn hoofd van jouw duim?
[..]
Ik ben ook 20 maar ik weet gewoon dat vriendlief masturbeert, opgewonden raakt van andere vrouwen en Elisha Cuthbert waarschijnlijk mooier vindt dan mij. Big friggin' deal, zolang 'ie maar voor mij als zijn 'echte' en enige vriendinnetje kiest.
En daarna natuurlijk zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk 'echte' liefde... Het uitmaken als hij masturbeert. Heb je enig idee hoe kinderlijk en naief je overkomt bent?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:25 schreef Scorpie het volgende:
TS, maak het maar alvast uit met je vriend:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fapfap.html#comments
http://www.telegraph.co.u(...)scientists-find.html
quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij dat doen! Als hij het wilt...
Maarja dan ga ik liever alleen door, als dat me lukt, hahaha.
Wie is hier nou oppervlakkig.quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Het maakt je niet uit wat de rest vindt, maar toch wil je het weten?quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit wat de rest ervan vind en was er alleen nieuwsgierig naar.
Ze bestaan echt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef Zero17 het volgende:
Ikkie2009 moet wel een trol zijn, dit kan ze toch echt onmogelijk menen.
Denken dat rukken vreemdgaan is.
Mannen verbieden te rukken.![]()
Dus jouw liefde gaat niet verder dan wat regels en verplichtingen over en weer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef ikkie2009 het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag. Ik verbied het jou toch ook niet :S
Maar dan zou k het wel uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |