Mwah, ik denk dat een trein koppen wel meer impact heeft hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:19 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
het dreigen met uitmaken als de vriend van ts een keer fapt is al net zo egoïstisch als zelfmoordplegen met een trein.
Het laat wel een blijvende indruk achter.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een trein koppen wel meer impact heeft hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het laat wel een blijvende indruk achter.
ja ok daar zit wat inquote:Op donderdag 19 november 2009 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een trein koppen wel meer impact heeft hoor.
jeetje, zo afhankelijk zijn van een man lijkt me ook niet gezond.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
waarsch wel de rest van mijn leven, want stel dat hij het ooit uitmaakt dan ga ik zeker niet opzoek naar een ander, maar zou ik d'r een einde aan maken en heb ik het lef niet kwijn ik vanzelf wel weg.
Echte liefde is elkaar ook durven los te laten...quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
hahaha ik ben niet sneu, ik heb eerder melij met mensen die echte gevoelns van de liefde nog niet kenne,
Die zien we nooit meer......quote:Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Ladylicious het volgende:
Waar is TS eigenlijk gebleven...?
wat een pareltje dit tipocquote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
waarsch wel de rest van mijn leven, want stel dat hij het ooit uitmaakt dan ga ik zeker niet opzoek naar een ander, maar zou ik d'r een einde aan maken en heb ik het lef niet kwijn ik vanzelf wel weg.
Inderdaad ja. Het zou ook bijzonder ongezond zijn als dat niet zo was. Zelfde geldt voor vrouwen trouwens. als je niet meer kunt genieten van de aanblik van een vent die jij lekker vindt, dan is er echt iets mis. Misschien die bijbel eens weggooien ofzo.quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Delete hem dan maar.. Want dat is vrij normaal dat mannen opgewonden worden van vele vrouwen
hmmm beetje vreemd dat iedereen het over een trein heeft, want daar heb ik het nooit over gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef finsdefis het volgende:
Dit is trouwens echt niet representatief voor de gemiddelde 20-jarige
Ik heb ook al "enige tijd" (eufemisme ja) een zeer serieuze relatie en kan me niet voorstellen dat zo'n als hier beschreven echt kan bestaan. Wat een bullcrapmaar wel een aardige troll ja.
P.s.: Wanneer je eenmaal geconfronteerd wordt met de waarheid, gooi je dan aub niet voor een trein. Een erg asociale manier van zelfmoord plegen, al zeg ik het zelf.
ik en de bijbel. god bestaat niet,quote:Op donderdag 26 november 2009 03:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het zou ook bijzonder ongezond zijn als dat niet zo was. Zelfde geldt voor vrouwen trouwens. als je niet meer kunt genieten van de aanblik van een vent die jij lekker vindt, dan is er echt iets mis. Misschien die bijbel eens weggooien ofzo.
natte droom oké, zullen we heel lang geen seks hebben gehad waarsch, maar dromen over een andere vrouw en daarbij een zaadlozing krijgen is vreemd.. nee als ik daarachterkom zou k niet meer met hem kunnen levenquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit t met natte dromen. Dat hij droomt van een andere vrouw en een zaadlozing krijgt. Ook deleten?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer......
laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Daar twijfel ik dus aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
vul het maar lekker in voor anderen..
En mensen accepteer ook maar lekker niet hoe andere mensen zich kunnen voelen en gedragen.
Tis niet zo dat als jullie er zo overdenken, dat het de waarheid is.
Het is jullie mening en mijn mening en de mening van me liefe vriendje.
Doe normaal, dan ben je al gek genoeg!
iedereen is gek, behalve jij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
vul het maar lekker in voor anderen..
En mensen accepteer ook maar lekker niet hoe andere mensen zich kunnen voelen en gedragen.
Tis niet zo dat als jullie er zo overdenken, dat het de waarheid is.
Het is jullie mening en mijn mening en de mening van me liefe vriendje.
Doe normaal, dan ben je al gek genoeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |