Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Ik ben op zoek naar een speeltje voor mezelf. Mijn vriendin heeft een la vol vibrators ed en ze vindt dat ik ook maar wat moet kopen voor mezelf. Lijkt me een goed idee. Nu is er ergens een samenkoopactie voor speeltjes en daar hebben ze zowel de fleshlight als de tenga flip hole in de aanbieding. Heeft iemand ervaring met een van beide of allebei. Indien het laatste welke vind je beter en waarom?
een waarschuwing, ik heb het niet bekeken, voor zover ik kan zien gaat het niet om copyrighted materiaal, maar wat ik begrijp is het echt iemand die het gaat testen. als je dat geen bezwaar vind ga dan kijken of het wat voor je is.
persoonlijk zou ik het niet kopen. alleen het schoonmaak werk al.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
Deze vraag kan je stellen en verder over praten in [Centraal] Sexspeeltjes Daar gaat het centraal over allerlei sexspeeltjes en voorkomen we allerlei dubbele topics
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted. Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende: Aan Ado vraagt iedereen toestemmming