Want je hebt je dromen in de hand.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
natte droom oké, zullen we heel lang geen seks hebben gehad waarsch, maar dromen over een andere vrouw en daarbij een zaadlozing krijgen is vreemd.. nee als ik daarachterkom zou k niet meer met hem kunnen leven
Tuurlijk, TS welquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want je hebt je dromen in de hand.
"Wij" ?????quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er zelf tegen aankijkt. Wij vinden zoiets niet pietlullig
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen/meisjes zijn die niet masturberen. Er zijn nog altijd genoeg vrouwen/meisjes die moeite hebben met klaarkomen en ik denk dat dat een stuk beter zou kunnen gaan als ze (vaker) masturberen. Dus alle meiden/vrouwen: grijp die douchekop of koop een tarzan of doe het gewoon met je vingers, want het kan alleen maar positieve uitwerkingen hebben op je (latere) relaties.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Gia het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niet masturberen. Zeker in het geval van het mannelijke 'geslacht'. Het is het meest natuurlijke dat er bestaat. En dan zou je dat niet meer mogen doen zodra je een relatie hebt!! Duhhhh....
waarom de fuck vind je dat zo erg? Ik ben echt benieuwd. Niet om je te bashen ofzo, ik ben soms ook wel eens jaloers in mijn relatie, maar...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
natte droom oké, zullen we heel lang geen seks hebben gehad waarsch, maar dromen over een andere vrouw en daarbij een zaadlozing krijgen is vreemd.. nee als ik daarachterkom zou k niet meer met hem kunnen leven
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad onbedoeldquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:23 schreef Ladylicious het volgende:
Volgens mij zag ik vanavond de vriend van TS op tv.. HIj deed niet aan sex met zichzelf, maar daarentegen was hij ook nog maagd.
Leuke (on?)bedoelde woordspeling overigens over 'natte dromen in de hand hebben'.
Hoezo? Staat toch niets raars in?quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef Ladylicious het volgende:
Kut, ik wou net die stomme dronken post editen maar je bent me voor
quote:-Geen natte dromen krijgt. Wat gewoon net als het niet fantaseren onmogelijk is als je maar een beetje van je biologie kent.
Ja idd, hij mag doen wat hij wilt, maar dat hij het niet doet betekent niet dat hij ongezond is e.d.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
iedereen is gek, behalve jij?
Ik vind persoonlijk dat je een nogal verstoorde redenatie nahoudt.
Het is zijn lijf, zijn handen, zijn lichaam, hij mag zich toch aanraken waar hij wil? Als hij jeuk heeft krabt hij toch ook?
Hij is niet jouw eigendom en zijn gedachtes zijn ook niet jouw eigendom.
Tuurlijk denk ik aan een roze olifant hahahaa, maar wat ik van die olifant vind is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef lennety het volgende:
Maar laat ik jou eens verbieden om nu nooit meer aan een roze olifant te denken. Wedden dat je het nu toch aan het doen bent?
Mooi, hij mag dus wel gewoon masturberen als hij daar zin in heeft... je begint het te lerenquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ja idd, hij mag doen wat hij wilt, maar dat hij het niet doet betekent niet dat hij ongezond is e.d.
Mij maakt het niet uit. Doe wat je wilt. Maar sommige dingen moet je dan maar zonder mij doen.
Enneeem het niet doen en het alleen maar denken zou al erg zijn. dusja beter doet iedeereen ggewoon lekker waar die zin in heeft dan mogen wij toch gelukkig zijn als we zo leven?
quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mooi, hij mag dus wel gewoon masturberen als hij daar zin in heeft... je begint het te leren
Ja, want dat is natuurlijk 'echte' liefde... Het uitmaken als hij masturbeert. Heb je enig idee hoe kinderlijk en naief je overkomt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag. Ik verbied het jou toch ook niet :S
Maar dan zou k het wel uitmaken.
Heeft 'ie ook een kale plek op zijn hoofd van jouw duim?quote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef ikkie2009 het volgende:
Dan niet, not my problem, ik vertrouw mijn boy!
Ik ben ook 20 maar ik weet gewoon dat vriendlief masturbeert, opgewonden raakt van andere vrouwen en Elisha Cuthbert waarschijnlijk mooier vindt dan mij. Big friggin' deal, zolang 'ie maar voor mij als zijn 'echte' en enige vriendinnetje kiest.quote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Ah, ok
Wat schattig dat je dan nog zo kan denken he... Goeie ouwe tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |