Wat een rustquote:Op zondag 15 november 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
De tering hé. M'n ergste nachtmerrie vindt plaats.. Ik ben mijn stem aan het kwijtraken
quote:Op zondag 15 november 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zo... zij die nog leven groeten u. Gisteravond gaan karten, had 't al lang niet meer gedaan maar ik was het nog niet helemaal verleerd
. Hadden 2 heats gereserveerd, we zouden die 2 heats samen met een andere groep rijden alleen na heat 1 had die andere groep iets van: wij willen niet meer met jullie rijden want jullie rijden veel te snel en da's niet leuk
![]()
.
Wat heb jij beleefd?quote:Op zondag 15 november 2009 16:59 schreef L.no het volgende:
Oh oke. Toevallig dat ik er niet was dan.
Gestapelde kratten met brood heen en weer gebracht, etiketten/stikker/whatever plakken op het brood, brooddeeg rechtzetten (waar ik bijna in slaap viel) en daarna brood inpakken.quote:
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 15 november 2009 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Gestapelde kratten met brood heen en weer gebracht, etiketten/stikker/whatever plakken op het brood, brooddeeg rechtzetten (waar ik bijna in slaap viel) en daarna brood inpakken.
Ik kwam erachter dat het geen kont boeit in welke supermarkt je brood koopt. Het is allemaal een pot nat, alleen een andere sticker en prijs.
Delft Brood.quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet waar het vandaan komt, maar ik vind dat witte tijgerbrood van de Lidl tot nu toe het lekkerst
Hier geen idee, maar het smaakt altijd goedquote:Op zondag 15 november 2009 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Delft Brood.
Althans dat staat op de vrachtwagens hier die het brood afleveren.
Minder zuipen.quote:
Zal het proberen te onthoudenquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 14-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 085 Luctor.et.Emergo
02. 079 L.no
03. 055 The_Dean
04. 016 PieterBas
05. 009 DjRex89
06. 008 Isdatzo
07. 007 jna
08. 003 Bootje84
09. 002 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Moet je eens wat vroeger langs zo'n Lidl fietsen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier geen idee, maar het smaakt altijd goed
quote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens op één.
![]()
Vandaag kom jij wel weer op één, denk ik....quote:
Hmja, er valt weinigs te posten hier. Ik jij bent tot nu toe het meest actiefste.quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag kom jij wel weer op één, denk ik....
My name is Bondquote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens op één.
![]()
Bitte ein meetquote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Bravebart het volgende:
Huh, meet?
Ja, we willen een meet.quote:
Hebbie tips voor TS: Hoe ga ik een negerin versieren? ?quote:
Vannacht was jij toch ook nog flink bezig.quote:Op zondag 15 november 2009 21:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, er valt weinigs te posten hier. Ik jij bent tot nu toe het meest actiefste.
Uhm nee niet echtquote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Hebbie tips voor TS: Hoe ga ik een negerin versieren? ?
Telt dat mee voor vandaag dan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vannacht was jij toch ook nog flink bezig.
Schönquote:
Ik probeerde wat, maar Remlof heeft geen zin om de rascisitsche reacties te verwijderen en zet m op ONZ.quote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Uhm nee niet echtdenk dat jij 'm meer kan helpen
Elleu Luctorquote:
Ja toch....quote:
Wat zijn jouw tips dan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik probeerde wat, maar Remlof heeft geen zin om de rascisitsche reacties te verwijderen en zet m op ONZ.
Probleem wordt, denk ik, alleen een beetje de locatie. Vanwege mensen uit Limburg, Zeeland en Friesland als verste uithoeken.quote:
Weet ik veel.. daarom vraag ik het.quote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja toch....Dat hoort toch ook gewoon bij de zondag.
Utreg!quote:Op zondag 15 november 2009 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Probleem wordt, denk ik, alleen een beetje de locatie. Vanwege mensen uit Limburg, Zeeland en Friesland als verste uithoeken.
Naja, dat is het dus inderdaad ff welquote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders kan je niet zien of ze nog lichtgeven. Logisch.
Kwam ik ook al mee. Maar L vind dat weer te ver.quote:
Ja pffffquote:Op zondag 15 november 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwam ik ook al mee. Maar L vind dat weer te ver.
Dat is dan ook niet echt lekker gepland.quote:Op zondag 15 november 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, dat is het dus inderdaad ff welZe staan gepland om het loodje te leggen om 3 uur vannacht, dus morgenochtend zou ik te laat zijn
quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pffffAnders pakken we van alle komers (hihi) de plaats en gaan dan lijntjes trekken (hihi) tot een absoluut middelpunt
Ach ja, straks heb ik er waarschijnlijk geen last meer van, dan kan ik ze 'besturen'quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt lekker gepland.
Ik bedoelde meer omdat het nu donker isquote:Op zondag 15 november 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, dat is het dus inderdaad ff welZe staan gepland om het loodje te leggen om 3 uur vannacht, dus morgenochtend zou ik te laat zijn
Ik werk in een darkroomquote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer omdat het nu donker is
Hm, wel begrijpenlijk.quote:Op zondag 15 november 2009 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dan ga ik me ergeren aan alle opmerkingen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga je weleens met negers om? Het zal vast niet moeilijk zijn als je zelf rustig rustig met een paar gezellig een praatje neemt zodat je zelf het kan ervaren waardoor je zelf weet hoe het moet.
Gewoon rustig aan.. take it easy. ^^
De enige echte verschillenen zal de cultuur wel zijn gok ik. Als je daar kennis mee maakt, dan kom je al aardig op weg.
Nee.quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
L.no! Al de geweldige B-sides van de Cornerstone single gehoord?![]()
![]()
Binnen mn stage zelfsquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Binnen mn stage zelfsMet rode lamp aan de buitenkant.
Als ik het zo vertel is het te cliché om waar te zijn
quote:
quote:
Dat dus....quote:Op zondag 15 november 2009 21:51 schreef jna het volgende:
Die naam komt me wel bekend voor maar ken 'm verder niet
Mja, ik heb hem 2 keer gemeet irl en verder had ik een schijthekel aan hem, maar hier word ik wel ff stil vanquote:Op zondag 15 november 2009 21:51 schreef jna het volgende:
Ik zie m vaak baggeren. Best grappig soms.quote:Op zondag 15 november 2009 21:51 schreef jna het volgende:
Mja, ik wist er ook helemaal niks van, maar ik schrok wel enorm ffquote:Op zondag 15 november 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
Ik wist niet dat ie uberhaupt ziek was, wel dat hij een stuk minder postte.
Top Gear is ook weer geniaalquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks weer Californication kijken.
Slaap lekker.quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Morgen weer an die Arbeit.
quote:
quote:
Kidsquote:
Bed opmaken is overratedquote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:
Godmiljaar! Moet mn bed nog opmaken
Ja maar, mn matras is nu naaktquote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bed opmaken is overrated
Duik er elke keer gewoon zo in, veel beter
Voordat je er in gaat liggen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:
Godmiljaar! Moet mn bed nog opmaken
Ja, dat lijkt me opzich wel een goeie volgordequote:
Je gaat het beddengoed vervangen. Zeg dat danquote:Op maandag 16 november 2009 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me opzich wel een goeie volgorde
Ik zit nu in het laatste stadium van vervangen jaquote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je gaat het beddengoed vervangen. Zeg dat dan
Inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2009 06:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer veels te kort geslapen.![]()
Ah.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 15-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 Luctor.et.Emergo
02. 032 L.no
03. 025 jna
04. 015 Bravebart
05. 011 The_Dean
06. 006 PieterBas
07. 004 DjRex89
08. 003 motorbloempje
09. 003 Bootje84
10. 003 AMDB
11. 001 Isdatzo
Reeks-statistieken!
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2009 08:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanochtend eindelijk goed Fright Lined Dining Room kunnen luisteren, wat een meesterlijk nummer weer
Zwaarquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
Hoe is ieders weekend geweest eigenlijk?
Stem hebben is overgewaardeerdquote:Op maandag 16 november 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen!
Heeft iemand toevallig mijn stem gevonden..?
quote:Op maandag 16 november 2009 08:50 schreef L.no het volgende:
(ook met 2 dikke albums van Papa Roach.![]()
)
quote:
15, jeuj!quote:
Te kortquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
Hoe is ieders weekend geweest eigenlijk?
11 maarquote:
Bij de PVV toch?quote:Op maandag 16 november 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen!
Heeft iemand toevallig mijn stem gevonden..?
tering. 10 keer per dag. Respect voor die gastquote:Orgasmevrouw vindt droomprins
De vrouw van 300 orgasmes per dag heeft eindelijk de man van haar dromen gevonden. De Britse ging ervan uit dat ze nooit een partner zou tegenkomen die bij haar syndroom zou passen, maar hij was dichterbij dan ze dacht.
De vrouw uit Lancashire lijdt aan het 'Persistent sexual arousal syndroom', waarbij de patiënt zich voortdurend opgewonden voelt. Ze had al ontelbaar veel vriendjes gehad, maar de ware zat daar nooit tussen. Veel mannen vonden haar te veeleisend en lieten na enkele weken weten uitgeput te zijn. Tot ze een half jaar geleden haar 32-jarige overbuurman Andrew Carr tegenkwam. Met hem doet Michelle het tien keer per dag.
"Andrew heeft mijn leven echt veranderd. Ik ben niet langer op zoek naar een genezing van mijn syndroom", vertelt de Britse aan The News of the World. "Ik heb de hele dag een lach op mijn gezicht en dat komt niet door mijn vele orgasmes".
Michelle had in het verleden veel last van haar aandoening. Zo moest ze haar baan in een koekjesfabriek opzeggen omdat de machines haar te veel opwonden.
quote:
Waarom zit iedereen in het vliegtuig naar Engeland?quote:Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen zit nu in het vliegtuig naar Engeland.
Zoek de grote stagewebsites afquote:Op maandag 16 november 2009 11:32 schreef w00h00 het volgende:
Iemand nog een tip voor een marketing gerelateerde stageplaats bij een grote organisatie in de omgeving van Arnhem/Nijmegen?
Ik ben meer benieuwd naar de ervaringen van mensen hier bij bepaalde bedrijven in deze omgeving.quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoek de grote stagewebsites af![]()
Zeker qua marketing is er vast wel veel te vinden.
Volgens mij zijn er geen mensen met een dergelijke studie in die regio.. maar dat is wat ik me zo 123 voor de geest haal.quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de ervaringen van mensen hier bij bepaalde bedrijven in deze omgeving.
Beterschap!quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
Oh, en nu weer tijd om mijn bed in te kruipen.
Werkste/stage loopse
Heb jij mijn stem gevonden toevallig..?quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
Oh, en nu weer tijd om mijn bed in te kruipen.
Werkste/stage loopse
Moet jij niet naar Engeland om die vrouw tevreden te stellen?quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb jij mijn stem gevonden toevallig..?
Ze heeft haar buurman al..quote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef jna het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Engeland om die vrouw tevreden te stellen?
Ik gok dat ik een koutje heb gevat. Ik heb totaal niet lopen schreeuwen of wat. Had woensdag al last van mijn keel, dat trok donderdagmiddag weg. Daarna geen last meer gehad. Zaterdagavond is het weer teruggekomen en nam het mijn stem mee.. Of af eigenlijk.. Zit je op skype met 6 man in CoD MW2 met een zacht stemmetje "hij zit daar".. Lachen, gieren, brullen.. (voor hunquote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan Boot?
quote:
Dank jequote:
Hij was wel serieusquote:
Dankjewelquote:
Nope en als ik hem vond zou ik hem keurig laten liggenquote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb jij mijn stem gevonden toevallig..?
quote:Op maandag 16 november 2009 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Nope en als ik hem vond zou ik hem keurig laten liggen
Ambtenaarquote:
Als ze je zelf afraden thuis te blijven vind ik ook dat ze je een extra kans moeten geven. Anders gewoon gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
Even een hypothetische vraag.. Wat zouden jullie doen als je verschijnselen van de Mexicaanse griep hebt, maar dezelfde dag (of de volgende dag) een heel belangrijk tentamen welke de laatste kans van het schooljaar is..? (in de situatie heb je het tentamen goed geleerd en voel je je goed genoeg om het nog te maken) Vanuit Inholland is er een verzoek gekomen om thuis te blijven als je griepverschijnselen hebt.
Op het moment dat je besluit thuis te blijven, vervalt (gezien de regels van de examencommissie) je kans voor dat jaar en mag je het het volgende jaar nog 2 x proberen.
Zouden jullie dan het tentamen alsnog maken met als mogelijk gevolg dat je medestudenten/docenten besmet?
Ja. De kans dat je Mexicaanse griep hebt is toch maar klein, en je steekt heus niet direct de rest van de school/klas aan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
Even een hypothetische vraag.. Wat zouden jullie doen als je verschijnselen van de Mexicaanse griep hebt, maar dezelfde dag (of de volgende dag) een heel belangrijk tentamen welke de laatste kans van het schooljaar is..? (in de situatie heb je het tentamen goed geleerd en voel je je goed genoeg om het nog te maken) Vanuit Inholland is er een verzoek gekomen om thuis te blijven als je griepverschijnselen hebt.
Op het moment dat je besluit thuis te blijven, vervalt (gezien de regels van de examencommissie) je kans voor dat jaar en mag je het het volgende jaar nog 2 x proberen.
Zouden jullie dan het tentamen alsnog maken met als mogelijk gevolg dat je medestudenten/docenten besmet?
Dat vind ik dus ook. Zolang de examencommissie vindt dat ziekte (in dit geval een "pandemie") geen reden is voor een extra herkansing als je thuis blijft, ga ik gewoon doodleuk naar school toe als ik dat tentamen zou moeten maken..quote:Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. De kans dat je Mexicaanse griep hebt is toch maar klein, en je steekt heus niet direct de rest van de school/klas aan.
En dan nog, geen fucking way dat ik daardoor nog een jaar over moest doen vanwege dat panische gedoe rond een griepje.
Ambtenaarquote:
Onze huisarts wil niet dat je naar haar praktijk komt als je vermoed dat je de mexicaanse griep hebtquote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Bravebart het volgende:
Als ze zo nodig die regel moeten instellen dat je thuis behoort te blijven als je Mex. griep hebt, vind ik ook dat ze je dus een 'extra' herkansing moeten gevenZeker als je naar je huisarts bent geweest en die heeft het vastgesteld . Anders wordt het natuurlijk een te makkelijke manier van tentamen-spijbelen
Oh dat is waar, dat willen ze nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onze huisarts wil niet dat je naar haar praktijk komt als je vermoed dat je de mexicaanse griep hebt
Met andere woorden, vraag genade bij de examencommissie en doe een schietgebedje...quote:Beste Tom,
Dank je voor je e-mail. Wij vragen je inderdaad wanneer je denkt de Mexicaanse griep hebt dit te melden en thuis te blijven. Wanneer je dus een herkansing mist doordat je de Mexicaanse Griep hebt gehad, kan je er bij de examencommissie op wijzen dat INHolland vanaf begin september aan de studenten vroeg om bij ziekte thuis te blijven.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Dit.quote:Op maandag 16 november 2009 15:26 schreef AMDB het volgende:
Gewoon gaan, procedure bij examencommissie is vaak lang en kost veel tijd. Dan ben je vaak al een paar maanden verder en kun je net zo goed de herkansing van volgend jaar doen
Si, hopi bon. Mi tin hamberquote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hopi bon swa, con ta bai ku bo?
Bai kome anto.quote:
ja hier ben je me kwijtquote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Bai kome anto.Mi a kome kaba.
Mi ta bai drumi disaki.
(zal t vast verkeerd geschreven hebben)
Lekker slapenquote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Bai kome anto.Mi a kome kaba.
Mi ta bai drumi disaki.
(zal t vast verkeerd geschreven hebben)
Dreigen met een vieze zakdoek... over de toetsenborden van de examencommissie te gaanquote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
Dit berichtje kreeg ik toen ik het aankaartte..
[..]
Met andere woorden, vraag genade bij de examencommissie en doe een schietgebedje...
Ja mooi. Of in hun koffie niezen..quote:Op maandag 16 november 2009 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dreigen met een vieze zakdoek... over de toetsenborden van de examencommissie te gaan
Ja, soort vanquote:
en dan ook nog niezen op het examenformulierquote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi. Of in hun koffie niezen..
Ben alles behalve fit..quote:
Niks gedaan op mijn werk.. en kon ook niks doen...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niks gedaan op mijn werk.. en kon ook niks doen...
Luctorquote:
Ik zou er bijna een bore out van krijgen...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een bore out van krijgen...
Sla je een keertje over, moet kunnen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor
Echt geen zin om te trainen vanavond, ben nog vet duf
Vervelen op je werkquote:
Ik weet toch niet waar iedereen mee bezig is eh.quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarvan is iedereen moe dan?
oh sorry hoor,quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar iedereen mee bezig is eh.
Oh, ik dacht dat je nog steeds boos op me was met die vraag.quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh sorry hoor,Ik dacht dat je dat wel zou weten.
![]()
Waarom zou ik boos op jou moeten zijn?quote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog steeds boos op me was met die vraag.![]()
Ben je toch gegaan?quote:
Ja teamspirit hequote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je toch gegaan?
En hoe was de training?
Ik ben/was Dragon Age: Origins aan het spelen. Maar het is alweer half twaalfquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja teamspirit he
Alleen na een uurtje geblesseerd op moeten geven
Had daarvoor nog wel even iedereen afgetroefd door in 2min 17 lay-ups te scoren om 2min daarna door mn knie te gaanquote:Op maandag 16 november 2009 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Had je achteraf gezien dus toch beter niet kunnen gaan. Maar ja, achteraf is het altijd makkelijk praten.
Hoiquote:
Had je het misschien iets rustiger aan moeten doen.quote:Op maandag 16 november 2009 23:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had daarvoor nog wel even iedereen afgetroefd door in 2min 17 lay-ups te scoren om 2min daarna door mn knie te gaan
Vooraf spijt bestaat niet hequote:Op maandag 16 november 2009 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je het misschien iets rustiger aan moeten doen.
Lucquote:
Rexquote:
Dan is het stom als je het doetquote:Op maandag 16 november 2009 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Naja, heb wel eens vooraf spijt hoor. Dan weet ik vantevoren dat ik spijt ga krijgen dat ik een bepaalde actie/stunt uithaal...
quote:
Nee, vind ik niet.quote:
Maar dan heb je toch geen spijt vooraf.quote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.
Je kan altijd alles wel op veilig spelen, maar ik leef liever. Liever in vlammen ten onder voor mijn 30e dan dat ik als ik 80 ben spijt heb van alles wat ik heb kunnen doen, maar te laf was om daarwerkelijk door te zetten.
Zou wel een nieuw topic kunnen openen, maar kan dan niet de OP plaatsen, ook geen linkje trouwens.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja, even een mededeling: Mocht ik de LaPo pakken, weet ik niet of ik vanaf de PSP een nieuw topic kan openen.
Douchze en weltrusten.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef DjRex89 het volgende:
Pff ik ben echt verslaafd aan filmpjes kijken op YouTubeVoor je het weet ben je een half uur verder.. Maar ik ben douchen en naar bed!
Naja, spijt is dan ook het verkeerde woord denk ik...quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geen spijt vooraf.
Mwhehe, bij mij is het meer van: als het misgaat zou ik wel eens héél erg veel spijt kunnen krijgen. Toch doen, meestal gaat het goedquote:Op maandag 16 november 2009 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Naja, heb wel eens vooraf spijt hoor. Dan weet ik vantevoren dat ik spijt ga krijgen dat ik een bepaalde actie/stunt uithaal...
Nouja, dat gevoel zeg maar. Gaat ook wel eens fout, maar van hard op je bek gaan leer je ook snel heel veelquote:Op maandag 16 november 2009 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwhehe, bij mij is het meer van: als het misgaat zou ik wel eens héél erg veel spijt kunnen krijgen. Toch doen, meestal gaat het goed.
Zeker als het ook nog eens duur uitpakt.quote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, dat gevoel zeg maar. Gaat ook wel eens fout, maar van hard op je bek gaan leer je ook snel heel veel
leedvermaak is zoveel leuker.quote:Op maandag 16 november 2009 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, spijt is dan ook het verkeerde woord denk ik...
Maar opzich ook wel... want je wil iets, gaat er voor, en het lukt niet... dan plagen ze je altijd met je falen.
Ze prijzen je niet met je durf om het te proberen... neeeeeee, je bent een loser omdat het niet lukte.
Mislukken is zoveel leuker dan het nooit proberen.
Haha nee, er niet van wíllen leren, klinkt bekendquote:Op maandag 16 november 2009 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker als het ook nog eens duur uitpakt.
Zou je zeggen hè. Nou, ik niet.
'k Ben blij dat ik nog leefquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee, er niet van wíllen leren, klinkt bekend
En ja, soms moet je wat leergeld betalen
Hehe, heb wel dingen gedaan [bewust en onbewust] dat als ik soms terugdenk dat het een wonder is dat ik nog leefquote:
Niet te vaak doen hè.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, heb wel dingen gedaan [bewust en onbewust] dat als ik soms terugdenk dat het een wonder is dat ik nog leef
Leedvermaak is te makkelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leedvermaak is zoveel leuker.
Och, om even mezelf te quoten...quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet te vaak doen hè.
*dat zelf ook probeert te onthouden*
Je moet wel 't gevoel hebben dat je leeft idd, maar ik heb niet zo'n zin om voor m'n 30e te eindigen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, om even mezelf te quoten...
Je kan altijd alles wel op veilig spelen, maar ik leef liever. Liever in vlammen ten onder voor mijn 30e dan dat ik als ik 80 ben spijt heb van alles wat ik heb kunnen doen, maar te laf was om daarwerkelijk door te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |