quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
Maar hoe ga ik in godsnaam als blanke jongen een negerin versieren?![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
En weet iemand nog plekken waar dat in Rotterdam 'easy' is?
zo makkelijk is het niet heb ik wel gemerkt, er is altijd een of andere afstand tussen donkere meiden die er niet is met blanke meidenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef whoeswhoes het volgende:
Net zoals je een blanke versierd?
De meesten hebben meer drang om een relatie te hebben van iemand met een eigen huidskleur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet heb ik wel gemerkt, er is altijd een of andere afstand tussen donkere meiden die er niet is met blanke meiden
Jij staat wel open voor blanken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:34 schreef L.no het volgende:
[..]
De meesten hebben meer drang om een relatie te hebben van iemand met een eigen huidskleur.
Je hebt wel genoeg die open zijn voor blanken.
Omdat je zo afkeurend kijkt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet heb ik wel gemerkt, er is altijd een of andere afstand tussen donkere meiden die er niet is met blanke meiden
Ja, maakt niet uit welke huidskleur,cultuur, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij staat wel open voor blanken?
Hij moet wel een beetje knap zijn toch, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit welke huidskleur,cultuur, etc.
Haha ja hoor. Al kijk ik meer naar de persoonlijkheid (ja, serieusquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje knap zijn toch, mag ik hopen?
Mensen die uit het niets hun pik showen om te versieren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef fraggie1975 het volgende:
speeltip 1:
Penisvergroter aanschaffen.
Bestaan er zulke mensen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Mensen die uit het niets hun pik showen om te versieren.
Tuurlijk, er moet wel een link zijn natuurlijk. Maar TS is vooral geïntresseerd in seks geloof ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha ja hoor. Al kijk ik meer naar de persoonlijkheid (ja, serieus).
niet eens echt zo zeer hoor, ik zou ook best gewoon donkere mensen in mijn vriendengroep willen hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, er moet wel een link zijn natuurlijk. Maar TS is vooral geïntresseerd in seks geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunno, maar ik ga ervanuit dat die gast bedoelt dat TS zijn penis moet gebruiken om te versieren.quote:
Ohja, dan verander ik mijn vorige antwoord naar 'jup, moet vooral lekker zijn'quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, er moet wel een link zijn natuurlijk. Maar TS is vooral geïntresseerd in seks geloof ik
Zo moeilijk is dat niet hoor, het zijn ook gewoon mensenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
niet eens echt zo zeer hoor, ik zou ook best gewoon donkere mensen in mijn vriendengroep willen hebben
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:26 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Lukt niet, die zijn zo racistisch als de pest.
Haha oke, ik was al bang dat je dat ooit had meegemaakt in een clubquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef L.no het volgende:
Dunno, maar ik ga ervanuit dat die gast bedoelt dat TS zijn penis moet gebruiken om te versieren.![]()
Godzijndank niet nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef RickJames het volgende:
[..]
Haha oke, ik was al bang dat je dat ooit had meegemaakt in een club
Het zelfde als donkere meiden: met slingers en ballonnen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:53 schreef L.no het volgende:
Maar TS, hoe versier je blanke meiden dan?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal het topic zeker ten goede komen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:57 schreef remlof het volgende:
Dit topic kan ondertussen wel naar ONZ
ja zonde van zo'n pracht van een topic jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zal het topic zeker ten goede komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |