quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
Maar hoe ga ik in godsnaam als blanke jongen een negerin versieren?![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
En weet iemand nog plekken waar dat in Rotterdam 'easy' is?
zo makkelijk is het niet heb ik wel gemerkt, er is altijd een of andere afstand tussen donkere meiden die er niet is met blanke meidenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef whoeswhoes het volgende:
Net zoals je een blanke versierd?
De meesten hebben meer drang om een relatie te hebben van iemand met een eigen huidskleur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet heb ik wel gemerkt, er is altijd een of andere afstand tussen donkere meiden die er niet is met blanke meiden
Jij staat wel open voor blanken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:34 schreef L.no het volgende:
[..]
De meesten hebben meer drang om een relatie te hebben van iemand met een eigen huidskleur.
Je hebt wel genoeg die open zijn voor blanken.
Omdat je zo afkeurend kijkt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
zo makkelijk is het niet heb ik wel gemerkt, er is altijd een of andere afstand tussen donkere meiden die er niet is met blanke meiden
Ja, maakt niet uit welke huidskleur,cultuur, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij staat wel open voor blanken?
Hij moet wel een beetje knap zijn toch, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit welke huidskleur,cultuur, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |