Wat een rustquote:Op zondag 15 november 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
De tering hé. M'n ergste nachtmerrie vindt plaats.. Ik ben mijn stem aan het kwijtraken
quote:Op zondag 15 november 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zo... zij die nog leven groeten u. Gisteravond gaan karten, had 't al lang niet meer gedaan maar ik was het nog niet helemaal verleerd
. Hadden 2 heats gereserveerd, we zouden die 2 heats samen met een andere groep rijden alleen na heat 1 had die andere groep iets van: wij willen niet meer met jullie rijden want jullie rijden veel te snel en da's niet leuk
![]()
.
Wat heb jij beleefd?quote:Op zondag 15 november 2009 16:59 schreef L.no het volgende:
Oh oke. Toevallig dat ik er niet was dan.
Gestapelde kratten met brood heen en weer gebracht, etiketten/stikker/whatever plakken op het brood, brooddeeg rechtzetten (waar ik bijna in slaap viel) en daarna brood inpakken.quote:
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 15 november 2009 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Gestapelde kratten met brood heen en weer gebracht, etiketten/stikker/whatever plakken op het brood, brooddeeg rechtzetten (waar ik bijna in slaap viel) en daarna brood inpakken.
Ik kwam erachter dat het geen kont boeit in welke supermarkt je brood koopt. Het is allemaal een pot nat, alleen een andere sticker en prijs.
Delft Brood.quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet waar het vandaan komt, maar ik vind dat witte tijgerbrood van de Lidl tot nu toe het lekkerst
Hier geen idee, maar het smaakt altijd goedquote:Op zondag 15 november 2009 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Delft Brood.
Althans dat staat op de vrachtwagens hier die het brood afleveren.
Minder zuipen.quote:
Zal het proberen te onthoudenquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 14-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 085 Luctor.et.Emergo
02. 079 L.no
03. 055 The_Dean
04. 016 PieterBas
05. 009 DjRex89
06. 008 Isdatzo
07. 007 jna
08. 003 Bootje84
09. 002 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Moet je eens wat vroeger langs zo'n Lidl fietsen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier geen idee, maar het smaakt altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |