Ik vind het nu al te laat.quote:
Het was zijn voorstel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef zovty het volgende:
Misschien vond je het vriend het net een beetje te hipperdepip.
True.quote:
Nee man ik ga niet alleen heen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef CantFazeMe het volgende:
En dan ga je maar fokken in het restaurant?
Hij is wel Grieks Orthodox dus wie weet.quote:
Klopt, ik heb geen oude telefoon omdat ze bij mij altijd stuk gaan. Ik moet dan ook gewoon maandag een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef tslh het volgende:
Ik heb iets van 5 oudere telefoons liggen (zoals iedereen in Nederland, denk ik, aangezien iedereen ieder jaar 'upgrade'). Wil je echt zeggen dat je, als je GSM stuk is, geen telefoon meer hebt waardoor je afhankelijk bent van 'mail/msn/fax/rooksignalen'?
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:35 schreef Silvanovisch het volgende:
Stiekeme spam dit. Ik zeg het je!
Tegen mannen wel, maar tegen vrouwen absoluut niet. Die gaan gelijk een week zitten studeren op allerlei niet-relevante details en bijzaken om uit te vissen wat voor dieper liggende psychologische verklaring erachter moet liggen volgens de Cosmopolitan / Viva / Vriendin / Marie Claire / whatever kutblad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:40 schreef LoggedIn het volgende:
Ja, ik snap dat nooit. Tegen je vrienden moet je het toch gewoon kunnen zeggen als je ergens geen zin in hebt?
Bullshit, tegen mij kun je dat gewoon zeggen. Ik heb ook weleens ergens geen zin in.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Tegen mannen wel, maar tegen vrouwen absoluut niet. Die gaan gelijk een week zitten studeren op allerlei niet-relevante details en bijzaken om uit te vissen wat voor dieper liggende psychologische verklaring erachter moet liggen volgens de Cosmopolitan / Viva / Vriendin / Marie Claire / whatever kutblad.
Gaat niet over hem.quote:
Ik zie je punt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel; allochtonen haken altijd af.
Dat is dus ook mijn klacht. Nee vergeten niet in ieder geval hij had getracht me aan te spreken op msn. Maar ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef Sodje het volgende:
Misschien had ie iets beters te doen maar durfde hij je dat niet face to face te melden? Of was ie het vergeten?
je had natuurlijk ook zo slim kunnen zijn om vandaag al een nieuwe te halen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen oude telefoon omdat ze bij mij altijd stuk gaan. Ik moet dan ook gewoon maandag een nieuwe halen.
Ik was er nog niet helemaal over uit welk abonnement ik wil. En daar hoeft op zich een afspraak niet vanaf te hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
je had natuurlijk ook zo slim kunnen zijn om vandaag al een nieuwe te halen...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn klacht. Nee vergeten niet in ieder geval hij had getracht me aan te spreken op msn. Maar ik geloof er niks van.
Mja, komt wel goed. Het is verplaatst naar komende week, dan heb ik ook weer een tel.quote:
Ik ben niet verhongerd nee.quote:
Anders heb ik nog wel iets voor je over.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben niet verhongerd nee.Maar van de week gaan we uit eten. Ik heb al gezegd hem persoonlijk uit zijn huis te sleuren als er wat tussen komt, dus moet goedkomen.
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Tegen mannen wel, maar tegen vrouwen absoluut niet. Die gaan gelijk een week zitten studeren op allerlei niet-relevante details en bijzaken om uit te vissen wat voor dieper liggende psychologische verklaring erachter moet liggen volgens de Cosmopolitan / Viva / Vriendin / Marie Claire / whatever kutblad.
Hij heeft de deur op slot?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:44 schreef ynuhh het volgende:
@ griekje. Ja was leuk leuk, we zijn uiteindelijk naar een italiaan gegaan. Ik vertel er morgen wel over. Hij staat nu omder de douche maar heeft de deur opslot. Dus ik maar kansloos op mijn mobiel te internetten.
X y
Breda.quote:
Faalstad, ga dan op zijn minst naar de enige echte Sultan. In Breda wonen niet eens Sultansquote:
Breda Sultan > Rotterdam Sultan. Ook al ben ik er nog nooit geweest. Dat hoeft ook niet want Breda heeft de beste binnenstad van Nederland.quote:Op zondag 15 november 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faalstad, ga dan op zijn minst naar de enige echte Sultan. In Breda wonen niet eens Sultans.
Klopt Breda is tof. En hij zit ook in Antwerpen wil ik ook nog een keer heen. En ja ook naar Rotterdam.quote:Op zondag 15 november 2009 00:16 schreef Choad het volgende:
[..]
Breda Sultan > Rotterdam Sultan. Ook al ben ik er nog nooit geweest. Dat hoeft ook niet want Breda heeft de beste binnenstad van Nederland.
Bedankt voor uw sluitende argumentatie.quote:Op zondag 15 november 2009 00:16 schreef Choad het volgende:
[..]
Breda Sultan > Rotterdam Sultan. Ook al ben ik er nog nooit geweest. Dat hoeft ook niet want Breda heeft de beste binnenstad van Nederland.
Ook dat zeggen alle vrouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bullshit, tegen mij kun je dat gewoon zeggen. Ik heb ook weleens ergens geen zin in.
Je bent in ieder geval eerlijk, wordt gewaardeerd.quote:
Ik meen hetquote:Op zondag 15 november 2009 00:36 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ook dat zeggen alle vrouwen.![]()
[..]
Je bent in ieder geval eerlijk, wordt gewaardeerd.![]()
Oh dat gebeurd mij ook weleens hoor. Maar met deze zekere persoon lijkt het gewoon wat moeilijk om af te spreken soms.quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef Balgehakt het volgende:
Ik heb anders meerdere keren gehad dat berichten van iemand anders op msn bij mij niet doorkwamen totdat ik opnieuw in had gelogged en ik ze allemaal in één keer binnen kreeg. Overigens ook een keer dat gedurende 10 minuten alles via email binnenkwam in plaats van het gebruikelijke chatvenster. Dat programma is echt niet onfeilbaar.
Mischien vind ie je gewoon niet leukquote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dat gebeurd mij ook weleens hoor. Maar met deze zekere persoon lijkt het gewoon wat moeilijk om af te spreken soms.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dit is zeker wel een smoes. Dat zie je zo.
Dat komt mooi uit dan want ik vind hem ook niet leuk. Puur platonisch.quote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mischien vind ie je gewoon niet leuk
nee hoor mij nou, dat kan helemaal niet
Ik zou 'm gewoon slaan, de smiecht
Nee waarom denkt iedereen dat. Dat heb ik allang aangegeven. En godverdomme Drinky je ging slapen.quote:
Ja en slaap je?quote:
Ik zal er zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 01:38 schreef griekjeee het volgende:
Afspraak is trouwens al verzet, benieuwd of het deze week wel doorgaat.
Ik heb wel met meer mensen een platonische vriendschap hoor. En als Griek wil je ook weleens wat anders doen, alsof Nederlanders iedere dag alleen maar boerenkool met worst eten.quote:Op maandag 16 november 2009 01:53 schreef Drinky het volgende:
Nou, sultan, platonische relatie, en bh's gewoon omdat ik dat dacht
Is je geraden.quote:
Ik begreep er al niks van maar dacht dat het vast aan mij lag.quote:Op maandag 16 november 2009 01:54 schreef Drinky het volgende:
Oh, en bh's moet nja zijn, verdomde autocorrectie ook
Ik verwacht toch wel dat we hollandse pot eten ja, Die culinaire meuk doe je maar lekker in je eigen tijdquote:Op maandag 16 november 2009 01:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb wel met meer mensen een platonische vriendschap hoor. En als Griek wil je ook weleens wat anders doen, alsof Nederlanders iedere dag alleen maar boerenkool met worst eten.
Dat ís mijn eigen tijd.quote:Op maandag 16 november 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat we hollandse pot eten ja, Die culinaire meuk doe je maar lekker in je eigen tijd
ojaquote:
Toch op zijn minst ook toch?quote:
Die moet je even uitleggen want ik begrijp je nietquote:
Het is op zijn minst ook mijn tijd.quote:Op maandag 16 november 2009 02:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen want ik begrijp je niet
tijd die je deelt en waar je het beide naar je zin moet hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 02:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is op zijn minst ook mijn tijd.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 november 2009 02:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
tijd die je deelt en waar je het beide naar je zin moet hebben?
Maar ook jou tijd idd.
quote:
Jaja zeker wel, afspraak verzet naar deze week. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik zal hier wel posten of het doorging dit keer, anders is mijn klacht extra terecht.quote:Op maandag 16 november 2009 02:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
tevens alles goed ondanks dit gedoe?![]()
Ga je nog een keer met een andere gast en dan betaal jij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef griekjeee het volgende:
Nou ik heb er nu een subklacht bij hoor.Meneer wil perse betalen als we deze week gaan, terwijl het geen date is en we gewoon friends zijn. Maar hij vind het normaal om altijd te betalen als hij met een meisje is, ik vind dat dikke onzin.
Wat nu?
Ja met jou dan zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga je nog een keer met een andere gast en dan betaal jij.
Een keertje, oké. Twee keertjes misschien ook nog wel maar je kunt toch niet regelmatig gaan en altijd iemand laten betalen waar je platonisch mee afspreekt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent een zeikeird, laat hem lekker betalen, meid.
Hij wil je gewoon in bed hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef griekjeee het volgende:
Nou ik heb er nu een subklacht bij hoor.Meneer wil perse betalen als we deze week gaan, terwijl het geen date is en we gewoon friends zijn. Maar hij vind het normaal om altijd te betalen als hij met een meisje is, ik vind dat dikke onzin.
Wat nu?
Cheap ass.quote:
Nee. En ja dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon in bed hebben
Okay, dan niet. Ik kon het proberen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Cheap ass.Nee laat maar ik date liever een man in plaats van een jongetje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een keertje, oké. Twee keertjes misschien ook nog wel maar je kunt toch niet regelmatig gaan en altijd iemand laten betalen waar je platonisch mee afspreekt?
Deze bradda weet het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon in bed hebben
PRIMA YOUR LOSTquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Okay, dan niet. Ik kon het proberen.
quote:
Als je het bed met hem deelt. Oh nee, zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jongens kom op ik heb serieuze adviezen nodig męn.Hoe overtuig ik hem ervan dat het best oké is samen/om de beurt de betalen?
quote:
Hmm, geef de kleuter zijn zin, blijkbaar voelt hij zich onzeker en denkt het zo te compenseren, spreek af dat jij de volgende keer betaaldquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jongens kom op ik heb serieuze adviezen nodig męn.Hoe overtuig ik hem ervan dat het best oké is samen/om de beurt de betalen?
Ja ik denk dus dat hij de keer erop nog steeds last gaat hebben van zijn principes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, geef de kleuter zijn zin, blijkbaar voelt hij zich onzeker en denkt het zo te compenseren, spreek af dat jij de volgende keer betaald
Dan wijs je hem er op aan dat je afspraken nakomen ook een principe is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat hij de keer erop nog steeds last gaat hebben van zijn principes.
Bedoel je dat ik geen kans meer maak nu en dat dat kut voor mij is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is een beetje dom, maar je weet best wat ik bedoel
Goed zo, je leert het wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik geen kans meer maak nu en dat dat kut voor mij is?
Mja. Het is niet heel ernstig ofzoquote:
Ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Kom op meid! Kom voor jezelf op! Je bent uniek! Je bent mooi! Je bent lekker jezelf! Houd vast aan die principes! je kan het!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan wijs je hem er op aan dat je afspraken nakomen ook een principe is.
Ohja gemist. Ja dan ga ik dat maar proberen dan hč.quote:
Sowieso, waarom ga je met zo een onzeker typje eten dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ohja gemist. Ja dan ga ik dat maar proberen dan hč.
Nu alleen nog een vlot/ik/ben/lekker/mezelf kapsel en je kan er weer mee doorquote:
Hij is best oké hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso, waarom ga je met zo een onzeker typje eten dan?
Ik heb geen vlot kapsel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu alleen nog een vlot/ik/ben/lekker/mezelf kapsel en je kan er weer mee door.
mijn oplossing?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb het trouwens al op een dealtje weten te sluiten. Hij betaald deze x en ik mag de volgende x betalen
Ja ik stelde het voor en zei dat ik er anders geen vrede mee had, het was oké.quote:
wat een eiquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ik stelde het voor en zei dat ik er anders geen vrede mee had, het was oké.
Hij is gay, een kleuter onzeker en wat nog meer.quote:
wat maak jij er van dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hij is gay, een kleuter onzeker en wat nog meer.
Het zit diep hč.
Ik denk dat hij een tranny, een verrekte mongol en een bruine boon is.quote:
De Sultan!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:31 schreef griekjeee het volgende:
En dan vervolgens doen alsof het aan mijn msn ligt.Ik zou vandaag hier gaan eten: http://www.sultanlounge.nl/lounge.html met een goede vriend. Omdat mijn telefoon sinds een paar dagen kaduuk is nam ik aan dat we de tijd e.d vandaag wel even per mail/msn/fax/rooksignalen zouden regelen. We zouden rond 19.00 uur gaan eten. Ik de hele tijd wachten nergens reactie op.
Krijg ik ineens om fucking 19.30
een mailtje, waarom ik de hele dag al niet reageer op msn!
Leugens ik zeg het je!
Klacht: mensen die niet gewoon zeggen dat het vandaag niet uitkwam.
Heb ik even geluk.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
De Sultan!
Jammer dat je er tegenwoordig 18 moet zijn om een waterpijp te gebruiken.
Ik heb de hoop opgegeven dat griekjeee nog met mij uit eten wiltquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een tranny, een verrekte mongol en een bruine boon is.
Je denkt dat dat de vereisten zijn?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegeven dat griekjeee nog met mij uit eten wilt
Wat zijn de vereisten? I'm sure I'll qualify.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je denkt dat dat de vereisten zijn?
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind die site mooi gedaan.quote:
Nee de rest is ook wel leuk gedaan hoor, maar muziekjes op websites associeer ik altijd met 50+ers die net hebben ontdekt hoe je een site bouwt en er 1 over hun hobbie maken (bijvoorbeeld treinspotten of valkparkieten). Die staan dan vol met gejatte .gif plaatjes, Comic Sans schrift en om het af te maken een leip MIDI muziekje op de achtergrondquote:Op woensdag 18 november 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind die site mooi gedaan.
Mja ik vond deze wel een mooie sfeer creëren eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nee de rest is ook wel leuk gedaan hoor, maar muziekjes op websites associeer ik altijd met 50+ers die net hebben ontdekt hoe je een site bouwt en er 1 over hun hobbie maken (bijvoorbeeld treinspotten of valkparkieten). Die staan dan vol met gejatte .gif plaatjes, Comic Sans schrift en om het af te maken een leip MIDI muziekje op de achtergrond
Mensen die nog geen 18 zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
De Sultan!
Jammer dat je er tegenwoordig 18 moet zijn om een waterpijp te gebruiken.
Sfeer is echt hetzelfde he.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die nog geen 18 zijn. Koop anders zelf een waterpijp, kan je er voor bijna noppes dagelijks aan lurken. Sowieso naaien dat soort tenten je flink voor zo'n waterpijp.
Misschien zaterdag, het ging vandaag niet door.quote:
Eigenlijk wel.quote:
ben je het weer vergetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:59 schreef Triggershot het volgende:
was het vandaag?
ik wist van nixquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
ben je het weer vergeten?
Ps: hier hoort nog een lachende PI bij
Geen idee, als mijn knie beter is wellicht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Hoelang zou het duren voor wij weer eens wat gaan afspreken
Ja?quote:
Wees eens specifiek. Als je het hebt over vandaag, ik zou met een vriend gaan eten maar mijn knie is geblesseerd. Fucked.quote:
Ja, en vandaag ik.quote:
al naar een arts geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wees eens specifiek. Als je het hebt over vandaag, ik zou met een vriend gaan eten maar mijn knie is geblesseerd. Fucked.
Morgen even fototje laten makenquote:
Nee ik baalde genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fijne mensen zijn jullie...
Last van Antropofobie?
griekjeee is zwangerquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Morgen even fototje laten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |