quote:
Als je het bed met hem deelt. Oh nee, zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jongens kom op ik heb serieuze adviezen nodig mên.Hoe overtuig ik hem ervan dat het best oké is samen/om de beurt de betalen?
quote:
Hmm, geef de kleuter zijn zin, blijkbaar voelt hij zich onzeker en denkt het zo te compenseren, spreek af dat jij de volgende keer betaaldquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jongens kom op ik heb serieuze adviezen nodig mên.Hoe overtuig ik hem ervan dat het best oké is samen/om de beurt de betalen?
Ja ik denk dus dat hij de keer erop nog steeds last gaat hebben van zijn principes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, geef de kleuter zijn zin, blijkbaar voelt hij zich onzeker en denkt het zo te compenseren, spreek af dat jij de volgende keer betaald
Dan wijs je hem er op aan dat je afspraken nakomen ook een principe is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat hij de keer erop nog steeds last gaat hebben van zijn principes.
Bedoel je dat ik geen kans meer maak nu en dat dat kut voor mij is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is een beetje dom, maar je weet best wat ik bedoel
Goed zo, je leert het wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik geen kans meer maak nu en dat dat kut voor mij is?
Mja. Het is niet heel ernstig ofzoquote:
Ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Kom op meid! Kom voor jezelf op! Je bent uniek! Je bent mooi! Je bent lekker jezelf! Houd vast aan die principes! je kan het!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan wijs je hem er op aan dat je afspraken nakomen ook een principe is.
Ohja gemist. Ja dan ga ik dat maar proberen dan hè.quote:
Sowieso, waarom ga je met zo een onzeker typje eten dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ohja gemist. Ja dan ga ik dat maar proberen dan hè.
Nu alleen nog een vlot/ik/ben/lekker/mezelf kapsel en je kan er weer mee doorquote:
Hij is best oké hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso, waarom ga je met zo een onzeker typje eten dan?
Ik heb geen vlot kapsel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu alleen nog een vlot/ik/ben/lekker/mezelf kapsel en je kan er weer mee door.
mijn oplossing?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb het trouwens al op een dealtje weten te sluiten. Hij betaald deze x en ik mag de volgende x betalen
Ja ik stelde het voor en zei dat ik er anders geen vrede mee had, het was oké.quote:
wat een eiquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ik stelde het voor en zei dat ik er anders geen vrede mee had, het was oké.
Hij is gay, een kleuter onzeker en wat nog meer.quote:
wat maak jij er van dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hij is gay, een kleuter onzeker en wat nog meer.
Het zit diep hè.
Ik denk dat hij een tranny, een verrekte mongol en een bruine boon is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |