Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 november 2009 02:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
tijd die je deelt en waar je het beide naar je zin moet hebben?
Maar ook jou tijd idd.
quote:
Jaja zeker wel, afspraak verzet naar deze week. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik zal hier wel posten of het doorging dit keer, anders is mijn klacht extra terecht.quote:Op maandag 16 november 2009 02:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
tevens alles goed ondanks dit gedoe?![]()
Ga je nog een keer met een andere gast en dan betaal jij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef griekjeee het volgende:
Nou ik heb er nu een subklacht bij hoor.Meneer wil perse betalen als we deze week gaan, terwijl het geen date is en we gewoon friends zijn. Maar hij vind het normaal om altijd te betalen als hij met een meisje is, ik vind dat dikke onzin.
Wat nu?
Ja met jou dan zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga je nog een keer met een andere gast en dan betaal jij.
Een keertje, oké. Twee keertjes misschien ook nog wel maar je kunt toch niet regelmatig gaan en altijd iemand laten betalen waar je platonisch mee afspreekt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent een zeikeird, laat hem lekker betalen, meid.
Hij wil je gewoon in bed hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef griekjeee het volgende:
Nou ik heb er nu een subklacht bij hoor.Meneer wil perse betalen als we deze week gaan, terwijl het geen date is en we gewoon friends zijn. Maar hij vind het normaal om altijd te betalen als hij met een meisje is, ik vind dat dikke onzin.
Wat nu?
Cheap ass.quote:
Nee. En ja dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon in bed hebben
Okay, dan niet. Ik kon het proberen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Cheap ass.Nee laat maar ik date liever een man in plaats van een jongetje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een keertje, oké. Twee keertjes misschien ook nog wel maar je kunt toch niet regelmatig gaan en altijd iemand laten betalen waar je platonisch mee afspreekt?
Deze bradda weet het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon in bed hebben
PRIMA YOUR LOSTquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Okay, dan niet. Ik kon het proberen.
quote:
Als je het bed met hem deelt. Oh nee, zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jongens kom op ik heb serieuze adviezen nodig mên.Hoe overtuig ik hem ervan dat het best oké is samen/om de beurt de betalen?
quote:
Hmm, geef de kleuter zijn zin, blijkbaar voelt hij zich onzeker en denkt het zo te compenseren, spreek af dat jij de volgende keer betaaldquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jongens kom op ik heb serieuze adviezen nodig mên.Hoe overtuig ik hem ervan dat het best oké is samen/om de beurt de betalen?
Ja ik denk dus dat hij de keer erop nog steeds last gaat hebben van zijn principes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, geef de kleuter zijn zin, blijkbaar voelt hij zich onzeker en denkt het zo te compenseren, spreek af dat jij de volgende keer betaald
Dan wijs je hem er op aan dat je afspraken nakomen ook een principe is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat hij de keer erop nog steeds last gaat hebben van zijn principes.
Bedoel je dat ik geen kans meer maak nu en dat dat kut voor mij is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is een beetje dom, maar je weet best wat ik bedoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |