Oh dat gebeurd mij ook weleens hoor. Maar met deze zekere persoon lijkt het gewoon wat moeilijk om af te spreken soms.quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef Balgehakt het volgende:
Ik heb anders meerdere keren gehad dat berichten van iemand anders op msn bij mij niet doorkwamen totdat ik opnieuw in had gelogged en ik ze allemaal in één keer binnen kreeg. Overigens ook een keer dat gedurende 10 minuten alles via email binnenkwam in plaats van het gebruikelijke chatvenster. Dat programma is echt niet onfeilbaar.
Mischien vind ie je gewoon niet leukquote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dat gebeurd mij ook weleens hoor. Maar met deze zekere persoon lijkt het gewoon wat moeilijk om af te spreken soms.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dit is zeker wel een smoes. Dat zie je zo.
Dat komt mooi uit dan want ik vind hem ook niet leuk. Puur platonisch.quote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mischien vind ie je gewoon niet leuk
nee hoor mij nou, dat kan helemaal niet
Ik zou 'm gewoon slaan, de smiecht
Nee waarom denkt iedereen dat. Dat heb ik allang aangegeven. En godverdomme Drinky je ging slapen.quote:
Ja en slaap je?quote:
Ik zal er zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 01:38 schreef griekjeee het volgende:
Afspraak is trouwens al verzet, benieuwd of het deze week wel doorgaat.
Ik heb wel met meer mensen een platonische vriendschap hoor. En als Griek wil je ook weleens wat anders doen, alsof Nederlanders iedere dag alleen maar boerenkool met worst eten.quote:Op maandag 16 november 2009 01:53 schreef Drinky het volgende:
Nou, sultan, platonische relatie, en bh's gewoon omdat ik dat dacht
Is je geraden.quote:
Ik begreep er al niks van maar dacht dat het vast aan mij lag.quote:Op maandag 16 november 2009 01:54 schreef Drinky het volgende:
Oh, en bh's moet nja zijn, verdomde autocorrectie ook
Ik verwacht toch wel dat we hollandse pot eten ja, Die culinaire meuk doe je maar lekker in je eigen tijdquote:Op maandag 16 november 2009 01:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb wel met meer mensen een platonische vriendschap hoor. En als Griek wil je ook weleens wat anders doen, alsof Nederlanders iedere dag alleen maar boerenkool met worst eten.
Dat ís mijn eigen tijd.quote:Op maandag 16 november 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat we hollandse pot eten ja, Die culinaire meuk doe je maar lekker in je eigen tijd
ojaquote:
Toch op zijn minst ook toch?quote:
Die moet je even uitleggen want ik begrijp je nietquote:
Het is op zijn minst ook mijn tijd.quote:Op maandag 16 november 2009 02:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen want ik begrijp je niet
tijd die je deelt en waar je het beide naar je zin moet hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 02:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is op zijn minst ook mijn tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |