Wat zijn de vereisten? I'm sure I'll qualify.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je denkt dat dat de vereisten zijn?
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind die site mooi gedaan.quote:
Nee de rest is ook wel leuk gedaan hoor, maar muziekjes op websites associeer ik altijd met 50+ers die net hebben ontdekt hoe je een site bouwt en er 1 over hun hobbie maken (bijvoorbeeld treinspotten of valkparkieten). Die staan dan vol met gejatte .gif plaatjes, Comic Sans schrift en om het af te maken een leip MIDI muziekje op de achtergrondquote:Op woensdag 18 november 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind die site mooi gedaan.
Mja ik vond deze wel een mooie sfeer creëren eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nee de rest is ook wel leuk gedaan hoor, maar muziekjes op websites associeer ik altijd met 50+ers die net hebben ontdekt hoe je een site bouwt en er 1 over hun hobbie maken (bijvoorbeeld treinspotten of valkparkieten). Die staan dan vol met gejatte .gif plaatjes, Comic Sans schrift en om het af te maken een leip MIDI muziekje op de achtergrond
Mensen die nog geen 18 zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
De Sultan!
Jammer dat je er tegenwoordig 18 moet zijn om een waterpijp te gebruiken.
Sfeer is echt hetzelfde he.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die nog geen 18 zijn. Koop anders zelf een waterpijp, kan je er voor bijna noppes dagelijks aan lurken. Sowieso naaien dat soort tenten je flink voor zo'n waterpijp.
Misschien zaterdag, het ging vandaag niet door.quote:
Eigenlijk wel.quote:
ben je het weer vergetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:59 schreef Triggershot het volgende:
was het vandaag?
ik wist van nixquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
ben je het weer vergeten?
Ps: hier hoort nog een lachende PI bij
Geen idee, als mijn knie beter is wellicht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Hoelang zou het duren voor wij weer eens wat gaan afspreken
Ja?quote:
Wees eens specifiek. Als je het hebt over vandaag, ik zou met een vriend gaan eten maar mijn knie is geblesseerd. Fucked.quote:
Ja, en vandaag ik.quote:
al naar een arts geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wees eens specifiek. Als je het hebt over vandaag, ik zou met een vriend gaan eten maar mijn knie is geblesseerd. Fucked.
Morgen even fototje laten makenquote:
Nee ik baalde genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fijne mensen zijn jullie...
Last van Antropofobie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |