Dat zegt hij ook niet. Hij zegt dat als je het vermoeden hebt...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Je kan iemand anders gvd toch niet in de knip kijken, wat een onzin
Dat is een bekende hoax.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef ibaneX het volgende:
Een kennis van mij wou eens bij een dealer een auto bestellen, maar die man die daar werkte dacht niet dat hij een Focus RS betalen kon en hij mocht ook geen proefrit maken. Toen is hij naar een klein drops garagetje gegaan en heefd de auto daar besteld. Toen hij de auto had is hij eerst naar die dealer gereden en hij zij kijk ik kon hem toch niet betalen? De verkoper is op slag onstlagen.
Snap je het topic niet of heb je het gewoon niet gelezen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:20 schreef Razor21 het volgende:
Ben wat verbaasd het topic is van 14 november en nu is het 2 januari en nog steeds geen duidelijkheid.
Als mij dit was overkomen had ik meteen de 14e gebeld ipv een heel topic hierover geopend.
Ik weet zeker als je Telfort meteen had gebeld / brief verstuurd dat je er echt wel een redelijke oplossing geboden zou worden.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik heb het gelezen , maar zie nergens iets staan dat er gebeld is en wat de update nu is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Snap je het topic niet of heb je het gewoon niet gelezen?
Ik bedoel dat ik er niks aan kan veranderen. Ik kan Telfort enz. niet bellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen , maar zie nergens iets staan dat er gebeld is en wat de update nu is.
Ja las iets dat je schoonmoeder wel bezig is ..maar verder?
Als je internet eerder wordt aangesloten en je dus met 2 providers en 2 rekeningen komt te zitten dan krijg je dit ook gewoon terug. Het is immers een fout van de provider.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Onzin ze krijgen meestal gelijk een simkaart mee, die wel gewoon werkt, maar geen abonnement aan verbonden zit. Dit had de verkoper overigens wel mogen vermelden. Maarja, er staat toch niet voor niets in de brief dat ie pas 1 Oktober in gaat?
Overigens is het uberhaupt "verboden" om je mobiel aan een laptop te hangen.
ik in een halvequote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
3,5 gig is net niks.
dat download ik op een dag!![]()
Pfff als ik 1 sms stuur ben ik al 2 gig verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef its_me_ het volgende:
Nog nieuws ? Ben wel benieuwd hoe dit is opgelost.
'een kennis'quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef ibaneX het volgende:
Een kennis van mij wou eens bij een dealer een auto bestellen, maar die man die daar werkte dacht niet dat hij een Focus RS betalen kon en hij mocht ook geen proefrit maken. Toen is hij naar een klein drops garagetje gegaan en heefd de auto daar besteld. Toen hij de auto had is hij eerst naar die dealer gereden en hij zij kijk ik kon hem toch niet betalen? De verkoper is op slag onstlagen.
Goh, bekend verhaal. De versie die ik hoorde ging over een boer die een Mercedes wilde kopen...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef ibaneX het volgende:
Wel met minder spelfouten?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Goh, bekend verhaal. De versie die ik hoorde ging over een boer die een Mercedes wilde kopen...
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 22 maart 2010 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
kuttopics dit altijd, je hoort nooit het einde
o maar het gebeurt echt wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Goh, bekend verhaal. De versie die ik hoorde ging over een boer die een Mercedes wilde kopen...
Ja, maar jij hebt niet vervolgens diezelfde taart bij een andere bakker gehaald en terug gegaan waardoor de verkoopster ontslagen werd.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o maar het gebeurt echt wel.
ik wou een keer in een bakkerij een mooie taart kopen.
vervolgens zei de verkoopster tegen mij: die is veel te duur voor u.
zo waar als ik hier sta.
(ik heb m overigens gewoon gekocht)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:12 schreef leolinedance het volgende:
Beste mensen,
Mijn schoonmoeder helpt mensen die van de Antillen komen om te integreren in Nederland. Over het algemeen slaagt zij daar goed in, nu is er dit echter een probleem.
Hij krijgt / verdient 800 euro per maanden dit gaat zo'n beetje op aan huisvesting, eten en drinken. (gelukkig aan wat nuttigs dus)
Waar zijn de leestekens gebleven?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ging laatst een keer een emmer kopen en toen kreeg ik die niet mee en toen ging ik naar een andere winkel en daar kreeg ik wel een emmer en toen ging die eerste winkel meteen daarna failliet en nu loop ik elke dag langs het bedelende personeel.
coolquote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Hij hoeft het niet meer te betalen.
Want?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef leolinedance het volgende:
HOAX!! Geen beargumentatie!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef leolinedance het volgende:
omdat het een allochtoon is die geen nl kan. als jij gebrekkig nederlands bij de soos een gesprek aanga, boh, moet je zien hoeveel je dan krijgt aan uitkeringen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:24 schreef Pollewoppie het volgende:
tvpomdatikwilwetenwaaromhijniethoefttebetalen!
doe maar rustig joh, ts heeft je gefoptquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
omdat het een allochtoon is die geen nl kan. als jij gebrekkig nederlands bij de soos een gesprek aanga, boh, moet je zien hoeveel je dan krijgt aan uitkeringen.
kanker, 11k. en hij hoeft niet te betalen. ga maar lekker afwassen. als ik 500 als rekening heb hou ik mn hart vast en kan ik een half jaar niks doen en meneertje de neger die geen nl kan krijgt ff 11k mee
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
omdat het een allochtoon is die geen nl kan. als jij gebrekkig nederlands bij de soos een gesprek aanga, boh, moet je zien hoeveel je dan krijgt aan uitkeringen.
kanker, 11k. en hij hoeft niet te betalen. ga maar lekker afwassen. als ik 500 als rekening heb hou ik mn hart vast en kan ik een half jaar niks doen en meneertje de neger die geen nl kan krijgt ff 11k mee
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doe maar rustig joh, ts heeft je gefopt
Nergens last van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Telfort rekent zowieso allerlei vage kosten.. nooit meer telfort voor mij..
Tmobile stuurt netjes een smsje, of pleegt een belletje wanneer je het limiet overschrijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |