Waar zijn de leestekens gebleven?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ging laatst een keer een emmer kopen en toen kreeg ik die niet mee en toen ging ik naar een andere winkel en daar kreeg ik wel een emmer en toen ging die eerste winkel meteen daarna failliet en nu loop ik elke dag langs het bedelende personeel.
coolquote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Hij hoeft het niet meer te betalen.
Want?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef leolinedance het volgende:
HOAX!! Geen beargumentatie!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef leolinedance het volgende:
omdat het een allochtoon is die geen nl kan. als jij gebrekkig nederlands bij de soos een gesprek aanga, boh, moet je zien hoeveel je dan krijgt aan uitkeringen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:24 schreef Pollewoppie het volgende:
tvpomdatikwilwetenwaaromhijniethoefttebetalen!
doe maar rustig joh, ts heeft je gefoptquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
omdat het een allochtoon is die geen nl kan. als jij gebrekkig nederlands bij de soos een gesprek aanga, boh, moet je zien hoeveel je dan krijgt aan uitkeringen.
kanker, 11k. en hij hoeft niet te betalen. ga maar lekker afwassen. als ik 500 als rekening heb hou ik mn hart vast en kan ik een half jaar niks doen en meneertje de neger die geen nl kan krijgt ff 11k mee
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
omdat het een allochtoon is die geen nl kan. als jij gebrekkig nederlands bij de soos een gesprek aanga, boh, moet je zien hoeveel je dan krijgt aan uitkeringen.
kanker, 11k. en hij hoeft niet te betalen. ga maar lekker afwassen. als ik 500 als rekening heb hou ik mn hart vast en kan ik een half jaar niks doen en meneertje de neger die geen nl kan krijgt ff 11k mee
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doe maar rustig joh, ts heeft je gefopt
Nergens last van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Telfort rekent zowieso allerlei vage kosten.. nooit meer telfort voor mij..
Tmobile stuurt netjes een smsje, of pleegt een belletje wanneer je het limiet overschrijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |