Hoe werkt het verderquote:Nou net als vorig jaar willen we graag iedereen aansporen de FEE gedachte over het forum te verspreiden door het gebruik van een toffe sinterklaas avatar. Dus maak met behulp van paint, photoshop of welk ander programma ook een mooie, grappige, creatieve of persoonlijke avatar en post je creatie in dit topic.
Wat kun je winnenquote:Op 28 november zullen alle in dit topic gepost icoontjes worden geplaatst in een apart stemtopic en kan iedereen drie icoontjes nomineren, van wie hij/zij vindt dat die de prijs verdient. Enige extra voorwaarde die we stellen is dat icoontjes die vorig jaar in de prijzen zijn gevallen dit jaar helaas niet weer kunnen meedingen. Maar het staat die users uiteraard vrij een nieuw ontwerp te maken.
Maar ik ben niet behept met design skillsquote:
SINT - GLOSSY INCL. CD VOOR HET ULTIEME 5 DECEMBER GEVOEL (5x)
Sinterklaas heeft zijn eigen magazine, SINT genaamd. Het blad geeft het ware Nederlandse gevoel rondom het Sinterklaasfeest weer. Bekende Nederlanders als Humberto Tan, Halina Reijn. Mei Li Vos en Hind kijken terug op hun herinneringen aan het kinderfeest. Joop Braakhekke test pepernoten en Goedele Liekens vertelt over haar Sinterklaas.
Natuurlijk komt ook de sint zelf aan het woord, evenals de hoofdpiet, de paashaas en de Kerstman. Verder staat het blad vol met cadeau-en rijmtips. Volgens de uitgever voldoet SINT aan de behoefte van goed nieuws.
Deze prijs is beschikbaar gesteld door Michiel Blijboom van uitgeverij BCM Publishing.
Succes met ontwerpen en stemmen!quote:Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #10 , daarvoor is dit topic er, daar zittenhele vriendelijke users
die graag je wensen vervullen en er een mooie avatar van maken. De mooiste avatar maken zij uiteraard voor zichzelf, maar mochten zij ook één van de winnende ontwerpen hebben gemaakt, dan zal de sint eens kijken of er nog wat in de zak zit.
Uiteraard, maar pas na de Sint.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard, maar pas na de Sint.
Vijf winnaars en die krijgen allemaal een glossy met cdquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tering hee... kan ik dat allemaal winnen!?
Als eerste in de OPquote:
quote:
Ik hoop op minder dan 6 deelnemersquote:
[UITSLAG] DE MOOISTE FOK! SINT AVATAR IS GEKOZENquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie heeft er vorig jaar gewonnen?
Je doet mee?quote:
Maakt niet uit, kun je de prijs evt aan de maker geven. Of is het een willekeurige van internet getrokken avatar?quote:
nee zo'n fok avatar topic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kun je de prijs evt aan de maker geven. Of is het een willekeurige van internet getrokken avatar?
Rinus is wel een baasquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Ensaf het volgende:
Stel ik doe een plaatje van Rinus in mijn avatar, telt dat dan ook mee?
Dan mag je meedoen!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan mag je meedoen!
@Ensaf: wie is rinus?
TURBO TURBO! Nog meer deelnemers in deze vurige strijd.quote:Op maandag 16 november 2009 12:26 schreef Adelante het volgende:
Maar wat is het praktisch nut van meedoen?
Winnen!
7 deelnemers
Zwarte piet mocht dus ook?quote:
Crew mag meedoen, want alle users gaan straks uitmaken wie de winnaar wordt. Volledig onafhankelijk dus.quote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef Muck het volgende:
mag ik ook meedoen, of is crew uitgesloten?
Normaal:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Alles mag, als het maar Sinterklaas gerelateerd isquote:Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zwarte piet mocht dus ook?
Was erg moeilijk geweest om van mijn avatar een sint te maken haha.
Heel mischien wijzig ik hem een beetje. Ik hoop dat dit later geen probleem is?quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alles mag, als het maar Sinterklaas gerelateerd is
Mits voor 28 november, dan sluit de inzendtermijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Heel mischien wijzig ik hem een beetje. Ik hoop dat dit later geen probleem is?
(Denk aan kleur pet)
Nee, er komt nog een kerstwedstrijd en dan kan ie wel. Als je mee wilt doen met deze moet je iets met Sinterklaas verzinnenquote:
okéquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, er komt nog een kerstwedstrijd en dan kan ie wel. Als je mee wilt doen met deze moet je iets met Sinterklaas verzinnen
Waarschijnlijk rond 6 december ongeveer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okéDie begint wanneer? de kerstdinges?
staat genoteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rond 6 december ongeveer.
Thnx.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Bij deze doe je mee!
Wie wordt nummer 10 op de nominatielijst?
kun je hem niet beter op avatar-formaat maken? (60x60)quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef mijsje het volgende:
Ik wil ook meedoen...
normaal als mijsje: [ afbeelding ]
nu als sintmijsje: [ afbeelding ]
oh, dat had ik dus ook net gedaanquote:Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef shiznuts het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, eerst het canvas vierkant maken (in dit geval 99x99) en dan de randen opvullen met je achtergrondkleur. Daarna inderdaad 60x0 maken, maar kom anders even naar het knutseltopic, anders wordt ome adelante boos omdat we zijn topic vol ouwehoerenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:04 schreef mijsje het volgende:
huh?hoe doen jullie dat? ook gewoon met [img=60,60]? zo wil ik het ook kunnen...
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, eerst het canvas vierkant maken (in dit geval 99x99) en dan de randen opvullen met je achtergrondkleur. Daarna inderdaad 60x0 maken, maar kom anders even naar het knutseltopic, anders wordt ome adelante boos omdat we zijn topic vol ouwehoeren
De winnaar is al bekendquote:
Hoezo,, maak ik minder kans op het weekendje Disneyquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Nee, ik zie grag meer deelnemers. Zal eens gaan charteren her en der.
Het is toch leuker om te winnen van 50 man, dan van 5quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hoezo,, maak ik minder kans op het weekendje Disney
hmmm..dat klopt wel...Hoezo doe jij niet meequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is toch leuker om te winnen van 50 man, dan van 5
Ik tel de stem en wil onafhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Lonker het volgende:
[..]
hmmm..dat klopt wel...Hoezo doe jij niet mee
Zitten er ook nog regels voor mij aan het verwerven van stemmen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik tel de stem en wil onafhankelijk zijn.
Nee, iedere FOK!ker mag één keer stemmen en moet dan drie avatars nomineren, waarbij hij nummer één 3 punten geeft, nummer twee 2 punten en nummer drie 1 punt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef Lonker het volgende:
[..]
Zitten er ook nog regels voor mij aan het verwerven van stemmen?
Dus als ik 100 klonen maakquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, iedere FOK!ker mag één keer stemmen en moet dan drie avatars nomineren, waarbij hij nummer één 3 punten geeft, nummer twee 2 punten en nummer drie 1 punt.
Dan win je hoogstwaarschijnlijk, of een FA komt er achter en we sluiten je uit van deelnamequote:
Medewerkers zijn uitgesloten van deelnamequote:Op woensdag 25 november 2009 00:39 schreef shiznuts het volgende:
SEG... DAT STEMMEN HEA.
DAT IS TOCH NIE WETTELUK VERPLICHT OF WAH?
JA... LAP SEG.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Medewerkers zijn uitgesloten van deelname
Aanvragen mogen in het andere topicquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wicky wil ook graag in Sinterklaasstijl!.
Misschien dat je mee wil doen met deze:quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wicky wil ook graag in Sinterklaasstijl!.
Supertof!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien dat je mee wil doen met deze:
[ afbeelding ]
Die is collega toch ?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
shiznuts doet al mee met zijn eigen avatar, dus dan stem je maar op hemof als je wint en je je heel schuldig voelt kun je altijd nog hem het magazine geven
Wat voor collega? FOK! Crew? Die mogen meedoen, want de users stemmen uiteindelijk.quote:
leuke avatar om mee mee te doen...quote:Op donderdag 26 november 2009 01:51 schreef Politiek het volgende:
Laat ik ook meedoen Sinterklaas is dood, hij ligt in Turkije.
Ik zie Mel Gibson in The Patriot (niets Sintigs en dat is wel een vereiste)quote:Op donderdag 26 november 2009 01:51 schreef Politiek het volgende:
Laat ik ook meedoen Sinterklaas is dood, hij ligt in Turkije.
Maakt niet uit, je doet meequote:Op donderdag 26 november 2009 08:06 schreef P.F het volgende:
Ik wil meedoen, ik heb hem alleen niet zelf gemaakt!
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Normaal:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Yay! Just in time!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook meedoen met m'n mooie van Shiznuts!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |