TURBO TURBO! Nog meer deelnemers in deze vurige strijd.quote:Op maandag 16 november 2009 12:26 schreef Adelante het volgende:
Maar wat is het praktisch nut van meedoen?
Winnen!
7 deelnemers
Zwarte piet mocht dus ook?quote:
Crew mag meedoen, want alle users gaan straks uitmaken wie de winnaar wordt. Volledig onafhankelijk dus.quote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef Muck het volgende:
mag ik ook meedoen, of is crew uitgesloten?
Normaal:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Alles mag, als het maar Sinterklaas gerelateerd isquote:Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zwarte piet mocht dus ook?
Was erg moeilijk geweest om van mijn avatar een sint te maken haha.
Heel mischien wijzig ik hem een beetje. Ik hoop dat dit later geen probleem is?quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alles mag, als het maar Sinterklaas gerelateerd is
Mits voor 28 november, dan sluit de inzendtermijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Heel mischien wijzig ik hem een beetje. Ik hoop dat dit later geen probleem is?
(Denk aan kleur pet)
Nee, er komt nog een kerstwedstrijd en dan kan ie wel. Als je mee wilt doen met deze moet je iets met Sinterklaas verzinnenquote:
okéquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, er komt nog een kerstwedstrijd en dan kan ie wel. Als je mee wilt doen met deze moet je iets met Sinterklaas verzinnen
Waarschijnlijk rond 6 december ongeveer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okéDie begint wanneer? de kerstdinges?
staat genoteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rond 6 december ongeveer.
Thnx.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Bij deze doe je mee!
Wie wordt nummer 10 op de nominatielijst?
kun je hem niet beter op avatar-formaat maken? (60x60)quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef mijsje het volgende:
Ik wil ook meedoen...
normaal als mijsje: [ afbeelding ]
nu als sintmijsje: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |