De winnaar is al bekendquote:
Hoezo,, maak ik minder kans op het weekendje Disneyquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef Adelante het volgende:
Nee, ik zie grag meer deelnemers. Zal eens gaan charteren her en der.
Het is toch leuker om te winnen van 50 man, dan van 5quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hoezo,, maak ik minder kans op het weekendje Disney
hmmm..dat klopt wel...Hoezo doe jij niet meequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is toch leuker om te winnen van 50 man, dan van 5
Ik tel de stem en wil onafhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Lonker het volgende:
[..]
hmmm..dat klopt wel...Hoezo doe jij niet mee
Zitten er ook nog regels voor mij aan het verwerven van stemmen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik tel de stem en wil onafhankelijk zijn.
Nee, iedere FOK!ker mag één keer stemmen en moet dan drie avatars nomineren, waarbij hij nummer één 3 punten geeft, nummer twee 2 punten en nummer drie 1 punt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef Lonker het volgende:
[..]
Zitten er ook nog regels voor mij aan het verwerven van stemmen?
Dus als ik 100 klonen maakquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, iedere FOK!ker mag één keer stemmen en moet dan drie avatars nomineren, waarbij hij nummer één 3 punten geeft, nummer twee 2 punten en nummer drie 1 punt.
Dan win je hoogstwaarschijnlijk, of een FA komt er achter en we sluiten je uit van deelnamequote:
Medewerkers zijn uitgesloten van deelnamequote:Op woensdag 25 november 2009 00:39 schreef shiznuts het volgende:
SEG... DAT STEMMEN HEA.
DAT IS TOCH NIE WETTELUK VERPLICHT OF WAH?
JA... LAP SEG.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Medewerkers zijn uitgesloten van deelname
Aanvragen mogen in het andere topicquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wicky wil ook graag in Sinterklaasstijl!.
Misschien dat je mee wil doen met deze:quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wicky wil ook graag in Sinterklaasstijl!.
Supertof!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien dat je mee wil doen met deze:
[ afbeelding ]
Die is collega toch ?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
shiznuts doet al mee met zijn eigen avatar, dus dan stem je maar op hemof als je wint en je je heel schuldig voelt kun je altijd nog hem het magazine geven
Wat voor collega? FOK! Crew? Die mogen meedoen, want de users stemmen uiteindelijk.quote:
leuke avatar om mee mee te doen...quote:Op donderdag 26 november 2009 01:51 schreef Politiek het volgende:
Laat ik ook meedoen Sinterklaas is dood, hij ligt in Turkije.
Ik zie Mel Gibson in The Patriot (niets Sintigs en dat is wel een vereiste)quote:Op donderdag 26 november 2009 01:51 schreef Politiek het volgende:
Laat ik ook meedoen Sinterklaas is dood, hij ligt in Turkije.
Maakt niet uit, je doet meequote:Op donderdag 26 november 2009 08:06 schreef P.F het volgende:
Ik wil meedoen, ik heb hem alleen niet zelf gemaakt!
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Normaal:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Yay! Just in time!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook meedoen met m'n mooie van Shiznuts!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |