abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:51:40 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74682161


Hallo fans. Dit is alweer deel 9 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8


HIERBIJ WAT SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL:

Van Sneijder5
Staan twee pinguïns op een ijsschots, vraagt de ene aan de andere:"Mag ik je eraf duwen?".
Zegt de andere:"Ja hoor, ga je gang!"

Van Apuleius:
Harold heeft een zeer kostbare papegaai gekocht en zit voor de kooi 'lorre' te roepen naar dat beest. Die papegaai:

nog een van Apuleius
De deurbel gaat., dus Willem-Jan doet zo de deur open, staat de postbode daar.
Zegt die postbode: "Ik heb een pakje voor de buren."
Zegt Willem-Jan: "Dat is hiernaast.

Van Nightcowboy
Het danst en is lekker?
Mata Haribo.

Nog een van Nightcowboy
Mark zit in de huiskamer zijn huiswerk te maken als plotseling zijn moeder haar hoofd om de hoek van de deur steekt en zegt: "Mark, als tante Truus belt dan ben ik boven aan het stofzuigen."
Vraagt Mark: "En als ze niet belt?"
Zegt die moeder: "Dán ben ik de was uit de wasmachine aan het halen."

Van Runselpink
Keesje: ''Federer-fan, wanneer wordt dit topic gesloten?''.
Federer-fan: '' Weet ik niet, het is immers nog maar november''.


HIERBIJ EEN AANTAL VAN MIJN LAATSTE ZELFBEDACHTE SLECHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
Klaas en Jim, twee astronauten, zitten als enigen in het International Space Station. Klaas heeft zijn muziek echt keihard aanstaan.
Zegt Jim: "Kan het wat zachter?"
Zegt Klaas: "Hoezo, ben je bang dat de buren komen klagen?"
Zegt Jim: "Nee, ik vind het gewoon irritant."

Een jongen van 16 logeert bij zijn demente oma van 90. Hij ziet dat ze op zijn Playstation zit te spelen.
Zegt hij: "Wow, oma, ik wist niet dat u zo goed kon gamen!"
Zegt die oma: "Goed? Ik blijf al vier uur steken in level 1."

Jantje is zeven en hij logeert bij zijn opa en oma die allebei de ziekte van Alzheimer hebben.
Zegt Jantje terwijl ze aan de keukentafel zitten: "Wat ben jij toch af en toe een suffe doos, oma, en opa, ik vind jou echt een zeldzame zakkenwasser."
Zegt opa boos: "Hoe durf je ons zo aan te spreken!"
Zegt Jantje: "Ach, over vijf minuten zijn jullie het toch weer vergeten."

Komt een man aan de deur bij de familie De Vries in Leiden. Mevrouw De Vries doet open. De man heeft een enorme doos bij zich van een 40-inchflatscreentelevisie van Philips.
Zegt die man: "Ik heb een pakketje voor de buren maar ze zijn niet thuis. Zou u de honderd euro rembourskosten kunnen betalen. Ik kom uit Amsterdam hierheen gereden en anders ben ik helemaal voor niets gekomen."
Zegt mevrouw De Vries: "Wat zit er in die doos?"
Zegt die man: "Allemaal stenen en ouwe kranten."

Een man gaat met zijn nieuwe vriendin en haar twee kinderen uit haar vorige huwelijk uiteten in een chic restaurant.
Na het eten komt de ober te tafel afruimen. De ober pakt wat glazen en loopt naar de keuken. De man staat op en helpt gezellig mee.
Hij begint de borden op te stapelen en treil hij aanstalten maken om naar de keuken te lopen zegt de vrouw: "Wat ben jij nou aan het doen?"
Zegt die man verontwaardigd: "Nou, ik weet niet hoe jij bent opgevoed. "

Een jongetje van zes loopt 's nachts om 03.00 uur de slaapkamer van zijn ouders binnen met een zaklamp die aan staat.
Loopt hij zo naar zijn moeder toe en schreeuwt hij op quasi-paniekerige toon: "Mam, er ligt een vreemde man in je bed!"
Zegt zijn vader: "Wat doe je nou raar, ik ben het gewoon."
Zegt die jongen: "Sarcasme, pap, weet je nog?"

Een man besluit een grap uit te halen met een vriend van hem, die erg van opera's houdt.
Dus hij belt hem op en zegt: "He, ik heb vrijkaartjes voor een opera van Verdi morgen in de Haagse Schouwburg. Heb je zin om mee te gaan?"
Zegt die vriend: "Ja, zeker, geweldig!"
Zegt die man: "Oké, morgen om acht uur bij de ingang van de Haagse Schouwburg?"
Zegt die vriend: "Ja hoor, prima."
Belt die man die vriend van hem de volgende ochtend om half elf 's ochtends op en zegt hij: "Waar was je nou joh?"

Een man heeft een juridisch conflict met zijn buurman over het tuinhel van zijn buurman dat hij te hoog vindt. Na de zittingen bij de bezwaarcommissie en de rechtbank heeft hij hoger beroep ingesteld bij de Raad van State. Hij heeft geen advocaat ingeschakeld,omdat hij heeft gehoord dat dat niet verplicht is. 's Ochtends om 10.00 uur loopt hij het gerechtsgebouw binnen. Dus even later wordt zijn zaak omgeroepen en hij loopt de rechtszaal binnen, waar hij de drie rechters en de griffier ziet.
Zegt hij tegen die rechters: "Goeiemorgen. Ja, ik geef jullie even geen hand, want met die Mexicaanse griep ben ik toch een beetje voorzichtig geworden."

Een man klaagt er tegen een collega van hem dat veel mensen hun spullen veel te lang laten staan in de gemeenschappelijke koelkast, waardoor er heel veel dingen in staan die over de datum zijn.
Zegt hij: "Ik kwam zelfs iets tegen van 12 november 2009!"
Zegt die collega: "Hè, maar dat is volgende week. Dat is toch helemaal niet over de datum?"
Zegt die man geïrriteerd: "Ja, nee, ik geef gewoon even een voorbeeld."

Een man heeft een meisje leren kennen. Ze vraagt wat voor huis hij heeft.
Dus hij zegt: "Nou, ik heb echt een kast van een huis!"
Dat meisje is helemaal onder de indruk maar als ze bij de jongen thuis aankomen valt het haar erg tegen. Het is gewoon een klein tweekamerflatje.
Zegt dat meisje: "Dit noem jij een kast van een huis?"
Zegt die jongen: "Nou, eigenlijk heb ik dat van mijn oma. Ze kwam hier voor het eerst op bezoek en toen zei ze 'Wat is dit een klein huis zeg, het lijkt wel een kast.'''

Een jongen en een meisje hebben hun eerste afspraakje. Op een gegeven moment zeggen ze allebei op precies hetzelfde moment: "Zullen we zo nog even naar de film gaan?"
Dat meisje begint te lachen en zegt: "Great minds think alike."
Zegt die jongen: Nou, ik zie jou nou niet echt als een great mind." En meteen daar achteraan zegt hij beschaamd: "Oh sorry, dat kwam er helemaal verkeerd uit.”

Een jongen geeft op een universiteit een presentatie over Suriname. Dus iederen heeft er zin in. De jongen zet zijn PowerPointpresentatie aan.
Staat er zo als titel: 'De invloed op Suriname van legerleider Daisy Bouterse.'

Twee kleine dwergen staan met elkaar te praten over sport.
Zegt de een: "Wist jij welke sport bij de volgende Olympische Spelen wordt geïntroduceerd als speerwerpen voor dwergen?"
Zegt de ander: “Nou, speerwerpen?”
Zegt de een: “Nee, darten.”

Hoe noem je margarine op een boot?
Boter.

Hoe heet het als je op een ING-kantoor dat is gebouwd op een treinspoor een medewerker ergens om verzoekt?
Op spoor ING verzocht.

Een man een een vrouw raken aan de praat in de café.
Vraagt die vrouw: "Wat voor werk doe je."
Zegt die man: "Nou, ik werk op heel hóóg niveau."
Dus die vrouw is helemaal onder de indruk. Maar zij denkt dat het figuurlijk is maar het is letterlijk. Is die man glazenwasser.


DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.

[ Bericht 75% gewijzigd door Federer-fan op 14-11-2009 17:39:14 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:53:19 #2
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74682239
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef Federer-fan het volgende:

Oké, er gaat iets mis. Hoe komt dat. Is de OP te groot?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74682322
Niet verder uitbouwen, die mop is helemaal af zo!
pi_74682335
Opent Federer-fan een goed topic


HAHAHAHHAHAHA

Zeuren is het mooiste wat er is!
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:58:45 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74682454
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef Apuleius het volgende:
Niet verder uitbouwen, die mop is helemaal af zo!
Ik vond hem bij nader afzien ook niet onaardig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:01:00 #6
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74682564
Waar is mijn laatste grap . Die hoort zonder twijfel in de OP.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:01:24 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74682583
Een jongen en een meisje leren elkaar kennen via internet. Ze zijn allebei dertig en hebben economie gestudeerd. Het klikt allemaal heel erg goed.
Vraagt dat meisje opeens: "Hoe lang ben je eigenlijk?"
Zegt die jongen: "1 meter 42.'
Zegt dat meisje geschrokken: "Sorry, w-wat…wat zei je nou?'
Zegt die jongen: "1 meter 42. Ik vind het best fijn hoor, want ik mag bijna overal gratis naar binnen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:03:19 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74682655
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:01 schreef Runselpink het volgende:
Waar is mijn laatste grap . Die hoort zonder twijfel in de OP.
Hij staat erin.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74683202
Opa krijgt een digitaal fototoestel voor zijn 86ste verjaardag. Na een hoop gerommel lukt het dan eindelijk om een foto te maken en hij staat te wachten tot de foto er uit komt zetten. Zegt zijn kleinzoon; "Zeg opa, het is geen Polaroid hoor." Waarop opa zegt; "En hoe had jij dan foto's willen maken met een zonnebril, jongen?"
pi_74683480
Wim: "Héé, Jan, wat sta jij nou te doen joh?" Jan: "Ik sta paling te roken." Wim: "Ik rook pijp".
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:04:03 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74688331
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Apuleius het volgende:
Wim: "Héé, Jan, wat sta jij nou te doen joh?" Jan: "Ik sta paling te roken." Wim: "Ik rook pijp".
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:04:23 #12
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74688333
Nou, het loopt storm. 11 posts al.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74688380
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, het loopt storm. 11 posts al.

Pieter Storms was wat winderig.
pi_74690032
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in Schotland.
Ik mag daar gaan fungeren als "waarschuwingsschot"

pi_74690081
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:26 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in Schotland.
Ik mag daar gaan fungeren als "waarschuwingsschot"

  zaterdag 14 november 2009 @ 12:05:02 #16
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74690834
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:26 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in Schotland.
Ik mag daar gaan fungeren als "waarschuwingsschot"




Keesje heeft een heel klein lief katje gekregen. Het beestje is erg speels en bijt af en toe best hard. Laatst beet het beestje weer erg hard, en toen zei Keesje: ''Hou op met bijten!'' Antwoordde het beestje: ''sorry''.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:24:03 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74694644
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Runselpink het volgende:

[..]



Keesje heeft een heel klein lief katje gekregen. Het beestje is erg speels en bijt af en toe best hard. Laatst beet het beestje weer erg hard, en toen zei Keesje: ''Hou op met bijten!'' Antwoordde het beestje: ''sorry''.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:25:54 #18
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74694696
Het probleem met de OP was gister dat hij te groot werd. Nu heb ik de OP uit het vorige deel, die ik steeds in de OP van een nieuw deel zet, weggelaten. Mist iemand hem? Volgens mij voegt hij niet zoveel toe omdat er in de OP al links staan naar de eerdere delen. En heeft iemand nog andere wensen ten aanzien van de OP (bijvoorbeeld de namen van degenen wier grappen ik citeer op alfabetische volgorde) of nieuwe elementen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:29:24 #19
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74694781
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Runselpink het volgende:

[..]



Keesje heeft een heel klein lief katje gekregen. Het beestje is erg speels en bijt af en toe best hard. Laatst beet het beestje weer erg hard, en toen zei Keesje: ''Hou op met bijten!'' Antwoordde het beestje: ''sorry''.
De eerste in dit topic waar ik om moet lachen
pi_74694784
Ik mis er niets aan, Federer-fan. Prima OP zo.
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:32:47 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74694856
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef De_Logica het volgende:

[..]

De eerste in dit topic waar ik om moet lachen
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:33:00 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74694862
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Apuleius het volgende:
Ik mis er niets aan, Federer-fan. Prima OP zo.
Toppie.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:08:16 #23
278190 Cbazz
i love music
pi_74700210
Waarom een kameel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:11:17 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74700283
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:08 schreef Cbazz het volgende:
Waarom een kameel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bestel bij McDonald's weleens een kameeldonut.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:51:51 #25
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74701423
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

pi_74701700
Hitler had een druksverslaafde neef:

Wietler...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:20:18 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74702313
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef De_Logica het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:20:34 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74702319
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Hitler had een druksverslaafde neef:

Wietler...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:22:44 #29
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74702383
Een man belt naar New York Pizza.
Dus hijgeeft zijn adres op en vervolgens zegt hij van: "Ik wil graag een pizza, met enerzijds...four cheese, en anderzijds......pepperoni."
Dus die medewerker zegt: "Oké, hij is over een half uur bij u."
Een half uur later staat er zo'n brommer voor de deur.
Zegt die man tegen die bezorger: "Die pizza wil ik helemaal niet. Ik was er nog niet uit wat ik wilde."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:44:57 #30
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74703134
tvpeetje
The Outside Agency
pi_74704277
Wat voor werk doen alle mensen in ontwikkelingslanden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74704346
Loopt een neger op de trap, gaat ie op zn bek....
pi_74704410
Ik doe de deur dicht....*klik*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74704916
Het is zwart en hangt aan een boom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
May the force be with you
pi_74705010
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:46 schreef starwhores het volgende:
Het is zwart en hangt aan een boom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74705040
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:51 schreef DjinN het volgende:

[..]




May the force be with you
pi_74705070
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:53 schreef starwhores het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


Bedoelde je niet Darth Feather ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74705116
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef DjinN het volgende:

[..]

Bedoelde je niet Darth Feather ?
nee
May the force be with you
pi_74705141
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef starwhores het volgende:

[..]

nee
Dan bestempel ik jou grap als meest slecht
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74705278
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dan bestempel ik jou grap als meest slecht
Dankje
May the force be with you
pi_74705565
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
Een man belt naar New York Pizza.
Dus hijgeeft zijn adres op en vervolgens zegt hij van: "Ik wil graag een pizza, met enerzijds...four cheese, en anderzijds......pepperoni."
Dus die medewerker zegt: "Oké, hij is over een half uur bij u."
Een half uur later staat er zo'n brommer voor de deur.
Zegt die man tegen die bezorger: "Die pizza wil ik helemaal niet. Ik was er nog niet uit wat ik wilde."

Hij is weer fijn.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:23:35 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74705780
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Hij is weer fijn.
Bedankt, fijn dat ik hem niet hoef uit te leggen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:25:01 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74705809
Een man bestelt een pizza in een restaurant en de ober komt hem brengen.
Zegt hij op een gegeven moment tegen de ober: "Jezus, dit lijkt wel karton."
Zegt die ober: "Dat is de bodem meneer."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:35:12 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74706090
Een man gaat met zijn vriendin eten in een Italiaans restaurant. De ober komt langs.
Zegt die man: "Voor mijn vriendin graag een pizza Quattro Stagioni en voor mij een pizza con lecce."
Dus even later komt de ober langs met een pizza Quattro Stagioni en een pizza met allemaal melk eroverheen.
Zegt die man boos: "Wat gaan we nou krijgen zeg!"
Zegt die ober: "Nou, u wilde toch een pizza met melk."
Zegt die man geïrriteerd: "Nee, ik dacht dat 'lecce' sla betekende."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74706164
Een man bestelt een pizza. Ting-dong. Hij doet de deur open en dan staat daar een Neushoorn. 'U had een neushoorn besteld?', vraagt deze. 'Nee, een pizza Calzone', zegt de man. 'Met extra olijven.' Dit kan het dier niet interesseren 'Krijg ik een cola?', vraagt hij uitdagend. 'Nee', antwoord de man kort en bondig.

Geen zin meer.
Zeuren is het mooiste wat er is!
pi_74706190
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef zeurpietcoen het volgende:
Een man bestelt een pizza. Ting-dong. Hij doet de deur open en dan staat daar een Neushoorn. 'U had een neushoorn besteld?', vraagt deze. 'Nee, een pizza Calzone', zegt de man. 'Met extra olijven.' Dit kan het dier niet interesseren 'Krijg ik een cola?', vraagt hij uitdagend. 'Nee', antwoord de man kort en bondig.

Geen zin meer.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74706360
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

pi_74707064
Komt er zo'n extremist bij een botenloods, vraagt ie of ze ook opblaasboten met knalpijpen verkopen.
pi_74707565
Een bouwvakker komt thuis van zijn werk en zijn vrouw vraagt direct of ze samen een kindje gaan maken. Zegt de bouwvakker; "Ik ben nu even klaar met klussen".
pi_74708343
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Een man bestelt een pizza in een restaurant en de ober komt hem brengen.
Zegt hij op een gegeven moment tegen de ober: "Jezus, dit lijkt wel karton."
Zegt die ober: "Dat is de bodem meneer."
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:03:08 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74708347
Een man discussieert met zijn vrouw over wat voor vuurwerk ze gaan kopen.
Die vrouw zegt: "Ik vind siervuurwerk mooier."
Zegt die man: "Ik vind knalvuurwerk mooier."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74708587
Staat er een man met een cijferslot te klooien, hij is de combinatie 1,2,3 ( ) vergeten. Zegt ie zo in zichzelf; "Ik kan er potverdorie zo 1,2,3 niet op komen.
pi_74709037
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Apuleius het volgende:
Staat er een man met een cijferslot te klooien, hij is de combinatie 1,2,3 ( ) vergeten. Zegt ie zo in zichzelf; "Ik kan er potverdorie zo 1,2,3 niet op komen.
pi_74709059
Een stelletje ziet een UFO overvliegen, zegt die meid tegen haar vriend; "Nou ja, dat heb jij weer!"
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:38:47 #55
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74709380
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:27 schreef Apuleius het volgende:
Een stelletje ziet een UFO overvliegen, zegt die meid tegen haar vriend; "Nou ja, dat heb jij weer!"
The Outside Agency
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:42:43 #56
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74709486
The Outside Agency
pi_74711003
Is je oude vishaak verroest?
Sms HAAK ON naar 3646 en we regelen een nieuwe voor je!
pi_74711331
Komt een man een winkel ingelopen.
Hij loopt zelfverzekerd naar de toonbank en zegt tegen de man achter de toonbank
"Mijn beste man, doet u mij eens snel een heel gesneden Zaanlandse binnenvolkoren"
Maar beste man, antwoord de man achter de toonbank..
Ik denk dat u abuis bent... Ik ben immers heel geen man die Zaanlandse binnevolkoren verkoopt.. en zeker geen gesneden...
Ik denk dat u mij abusievelijk voor een bakker aanziet, doch ik ben groenteman...
Oh, zegt de andere man..
(lange spanningopbouwende pauze hier)
"Het geeft niet... Ik ben toch op de brommer"
The art to flying is to throw yourself to the ground... And miss.....
  zondag 15 november 2009 @ 00:59:04 #59
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74711353
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:42 schreef nightcowboy het volgende:
Is je oude vishaak verroest?
Sms HAAK ON naar 3646 en we regelen een nieuwe voor je!
sorry ik doe alleen trekhaken
The Outside Agency
pi_74711386
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:59 schreef haakon het volgende:

[..]

sorry ik doe alleen trekhaken
Sorry
  zondag 15 november 2009 @ 01:01:34 #61
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74711406
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:00 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Sorry
er waren al vaker van dat soort grappen gemaakt, en toch moest ik lachen

ook voor je andere grappen, geweldig !
The Outside Agency
pi_74711423
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef haakon het volgende:

[..]

er waren al vaker van dat soort grappen gemaakt, en toch moest ik lachen

ook voor je andere grappen, geweldig !
Bedankt.
pi_74711939
quote:
Komt er een aap bij de bakker.
Bakker: Wat mag het worden?
Aap: Een wi..
Bakker: IK WEET HET! EEN BROODJE AAP!
Aap: Vuile racist!
Bakker: Mijn grap, wat doe je
quote:
Waarom stinkt een kut zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heeft u de laatste tijd de neiging om fietsen te jatten?
Valt u constant vrouwen lastig en wilt u stevig met z'n 8'en een willekeurig persoon naar de klote slaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74711972
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:42 schreef nightcowboy het volgende:
Is je oude vishaak verroest?
Sms HAAK ON naar 3646 en we regelen een nieuwe voor je!
Zie je iemand die je fiets steelt?
SMS dan LAAT ST AAN naar 3646
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 15 november 2009 @ 02:36:50 #65
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74712360
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Sjibble het volgende:


[..]


The Outside Agency
pi_74712550
Ik had vanavond een dame op bezoek. Ze woont in Rotterdam. Ze zei het is soms net de Antillen als je over straat loopt. Ik zei, waarom, is het zo warm daar?
  zondag 15 november 2009 @ 08:27:37 #67
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74713188
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Apuleius het volgende:
Staat er een man met een cijferslot te klooien, hij is de combinatie 1,2,3 ( ) vergeten. Zegt ie zo in zichzelf; "Ik kan er potverdorie zo 1,2,3 niet op komen.
Geniaal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 november 2009 @ 08:28:08 #68
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74713191
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:27 schreef Apuleius het volgende:
Een stelletje ziet een UFO overvliegen, zegt die meid tegen haar vriend; "Nou ja, dat heb jij weer!"
Briljant, waar haal je ze vandaan zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 november 2009 @ 09:17:30 #69
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74713433
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Sjibble het volgende:


[..]


Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 15 november 2009 @ 14:02:40 #70
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74715181
In zo'n redelijk gelovige school is een clubje kinderen aan het zingen over Kerst. De 'Juf' zingt met de kinderen mee. De juf start het liedje, en na een tijdje zingen de kinderen mee. Dan komt de zin: ''Daaaaaaar hoorden zij engelen zingen.... Roelof beantwoordt het met: ''Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje!''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_74718112
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:46 schreef starwhores het volgende:
Het is zwart en hangt aan een boom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grapje.
May the force be with you
  zondag 15 november 2009 @ 18:48:23 #72
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74721782
Waarom gaan Marokkanen eerst 3 maanden in een kippenhok nadat ze zijn geboren ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
pi_74724566
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:46 schreef starwhores het volgende:
Het is zwart en hangt aan een boom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zwart en het vervaagt,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74724645
Oh ja, er er was eens een boer die ipv 1 keer per jaar, eens in de 4 jaar de afbakening van zijn weiland moest vervangen, want het was immers schrikkeldraad
pi_74727078
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef LangeJan het volgende:
Oh ja, er er was eens een boer die ipv 1 keer per jaar, eens in de 4 jaar de afbakening van zijn weiland moest vervangen, want het was immers schrikkeldraad
Rofl!
  zondag 15 november 2009 @ 21:55:08 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74730284
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef LangeJan het volgende:
Oh ja, er er was eens een boer die ipv 1 keer per jaar, eens in de 4 jaar de afbakening van zijn weiland moest vervangen, want het was immers schrikkeldraad
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 november 2009 @ 23:51:43 #77
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74735771
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef LangeJan het volgende:
Oh ja, er er was eens een boer die ipv 1 keer per jaar, eens in de 4 jaar de afbakening van zijn weiland moest vervangen, want het was immers schrikkeldraad
Drogerd
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_74741625
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker
pi_74741661
wat is het toppunt van lullig zijn?

een fotorolletje naar een ontwikkelingsland opsturen
pi_74742277
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef diamondstor2 het volgende:
wat is het toppunt van lullig zijn?

een fotorolletje naar een ontwikkelingsland opsturen
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74743270
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Een man discussieert met zijn vrouw over wat voor vuurwerk ze gaan kopen.
Die vrouw zegt: "Ik vind siervuurwerk mooier."
Zegt die man: "Ik vind knalvuurwerk mooier."


  maandag 16 november 2009 @ 12:32:54 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74744625
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Blaadkip het volgende:

[..]




Ben je er weer? We hebben je gemist.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 november 2009 @ 12:33:33 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74744642
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef diamondstor2 het volgende:
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker
Ik vind hem geweldig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74747017
weet je wat nooit grappig is???

een gepensioneerde bakker die met een stokbrood loopt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_74750585
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef diamondstor2 het volgende:
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker
pi_74750843
komt een vrouw bij de dokter
zegt die dokter:"viespeuk"
  maandag 16 november 2009 @ 16:14:51 #87
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74750962
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 16 november 2009 @ 16:46:14 #88
278125 kapitalist
Liever lui dan ambitieus
pi_74751937
Een klein meisje doet voor het eerst mee aan een tennistoernooi voor kleine dwergen.
Dus haar moeder stuurt haar naar Wimbledon, waar het toernooi gehouden zal worden.
Een week later komt het kleine meisje terug. Vraagt de moeder: "En hoe ging het? Heb je gewonnen?"
"Oh het was geweldig", antwoordt het kleine dwergje.
"Ik had een scheidsrechter die mij heel erg mocht en mij nog voortrok ook!"
"Hoe weet je dat?" vraagt de moeder ongelovig.
"Toen ik mijn eerste punt maakte gaf hij mij direct 15 punten."
"En wanneer ik nul had noemde hij mij steeds 'liefje'".
Vraagt de moeder: "En heb je gewonnen?"
"Dat weet ik niet", antwoordt het dwergkindje.
"De puntentelling was zo ingewikkeld dat ik er niets van begreep."
  maandag 16 november 2009 @ 17:06:19 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74752593
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:14 schreef jpg97 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf bedacht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74752885
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zelf bedacht?
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:30 schreef Orbis het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een een-eiïge tweeling en een massagraf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best hard, en jullie kenden hem vast al
pi_74760358
een boer moet een haan kopen, zijn ouwe is bejaard.
dus hij gaat zo een haan kopen.
komt ie terug, zet hij die nieuwe haan bij de kippies en die ouwe lul.

zegt die ouwe haaan:
ik zal je vertellen hoe het hier werkt. de oudjes en de nieuwe gaan een wedstrijdje hardlopen.
een keer om het huis. de eerste terug wint en mag blijven.
maar ik wil wel een voorsprong.

Zo gezegd zo gedaan. de oude haan gaat rennen.
als hij halverwege is gaat de jonge ook rennen.

die boer ziet dat, pakt zijn jachtgeweer en schiet die jonge haan vol door zijn porem.
hij gaat egt zo terug naar die verkoper en zegt:
ik begrijp er niks van! ik heb nu al drie hanen bij jouw gekocht:
ALLE DRIE HOMO!!!
pi_74760449
komt Arnold Schwarzenegger bij de bakker.
koopt ie wat, zegt die bakker: YOU'LL BE BACK!!!
dus Arnold loopt weg, en ff later is hij inderdaad terug.
"je had me verkeerd wisselgeld gegeven".
  maandag 16 november 2009 @ 20:57:23 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74761317
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef diamondstor2 het volgende:
een boer moet een haan kopen, zijn ouwe is bejaard.
dus hij gaat zo een haan kopen.
komt ie terug, zet hij die nieuwe haan bij de kippies en die ouwe lul.

zegt die ouwe haaan:
ik zal je vertellen hoe het hier werkt. de oudjes en de nieuwe gaan een wedstrijdje hardlopen.
een keer om het huis. de eerste terug wint en mag blijven.
maar ik wil wel een voorsprong.

Zo gezegd zo gedaan. de oude haan gaat rennen.
als hij halverwege is gaat de jonge ook rennen.

die boer ziet dat, pakt zijn jachtgeweer en schiet die jonge haan vol door zijn porem.
hij gaat egt zo terug naar die verkoper en zegt:
ik begrijp er niks van! ik heb nu al drie hanen bij jouw gekocht:
ALLE DRIE HOMO!!!


Maar die smurfengrap was echt top. Staat wat mij betreft in de top vier van beste grappen van alle delen van dit topic.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 november 2009 @ 22:21:59 #94
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74765265
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]



Maar die smurfengrap was echt top. Staat wat mij betreft in de top vier van beste grappen van alle delen van dit topic.
Wat is de top4?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 16 november 2009 @ 22:23:10 #95
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74765326
Martin Drent (ja, die oud speler van FC Groningen ) heeft een nieuw programma: "Laat je niet uit een speelgoedhok lokken door kleine kinderen''. Martin legt uit: Ja, aan iedereen met blond haar heb ik een hekel!''.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 16 november 2009 @ 22:23:19 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74765334
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Wat is de top4?


Weet ik niet. Ik ga erover nadenken. Maar deze hoort wel bij de beste vier.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 november 2009 @ 23:32:38 #97
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74768381
Het draagt een zwarte helm en het kan heel goed tennissen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74768501
Man: "Graag 3 dubbele patat met mayo, 6 frikandellen speciaal, 3 loempia's en 2 berenklauwen." Snackbarfiguur: "Hier opeten, of meenemen?"
pi_74771837
Het is groen met een kut.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_74771845
Je vader, je zusje en je broertje staan bij Petrus voor de poort.

Wie mag naar binnen en de hemel betreden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:11:27 #101
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74777844
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 04:46 schreef Neleos het volgende:
Je vader, je zusje en je broertje staan bij Petrus voor de poort.

Wie mag naar binnen en de hemel betreden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok? ligt het aan mij of begrijpt niemand deze?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:29:04 #102
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74781794
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef Apuleius het volgende:
Man: "Graag 3 dubbele patat met mayo, 6 frikandellen speciaal, 3 loempia's en 2 berenklauwen." Snackbarfiguur: "Hier opeten, of meenemen?"
Ik snap 'm niet
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_74781847
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:29 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet
Echt niet?
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:32:22 #104
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74781904
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Echt niet?
Nee
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_74781957
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Nee
Als je in je eentje zoveel bestelt dan is het natuurlijk logisch dat je het mee wil nemen.

  dinsdag 17 november 2009 @ 15:03:29 #106
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74782883
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Als je in je eentje zoveel bestelt dan is het natuurlijk logisch dat je het mee wil nemen.


Dan ken jij mijn collega, Fred niet ik zal geen namen noemen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74784557
zitten een belgische, een nederlandse en een duitse bouwvakker op een steiger.
zegt nederlander ene als hij zn broodtrommel opendoet: GADVERDAMME!!! weer hagelslag. als ik morge weer hagelslag heb, spring ik van de flat.
zegt die duitser: GADVERDAMME!!! weer worst!!!!! als ik morge weer worst heb, spring ik van de flat.
zegt die belg: GADVERDAMME!!! weer kaas!!!!! als ik morge weer kaas heb, spring ik van de flat.

volgende dag.
de nederlander heeft kaas. gelukkig.
de duitser heeft hagelslag. gelukkig.
de belg heeft kaas. SHIT!!!!!

dus nouja, hij springt van de flat.
op de begravenis komt zijn vrouw naar de nederlander en de duitser toe.
"ik begrijp er niets van!!!! hij maakte elke ochtend zijn eigen brood!!!!"
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:58:14 #108
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74784570
Ga nou eens weg met deze topics
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:59:26 #109
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74784608
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef diamondstor2 het volgende:
zitten een belgische, een nederlandse en een duitse bouwvakker op een steiger.
zegt nederlander ene als hij zn broodtrommel opendoet: GADVERDAMME!!! weer hagelslag. als ik morge weer hagelslag heb, spring ik van de flat.
zegt die duitser: GADVERDAMME!!! weer worst!!!!! als ik morge weer worst heb, spring ik van de flat.
zegt die belg: GADVERDAMME!!! weer kaas!!!!! als ik morge weer kaas heb, spring ik van de flat.

volgende dag.
de nederlander heeft kaas. gelukkig.
de duitser heeft hagelslag. gelukkig.
de belg heeft kaas. SHIT!!!!!

dus nouja, hij springt van de flat.
op de begravins komt zijn vrouw naar de nederlander en de duitser toe.
"ik begrijp er niets van!!!! hij maakte elke ochtend zijn eigen brood!!!!"
1812 belde, ze willen hun grap terug.
En wtf is een begravins?!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74784640
lol sorry moest ff
en als wij moeten oprotten met dit topic, pak lekker zelf je biezen
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:04:38 #111
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74784762
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef diamondstor2 het volgende:
lol sorry moest ff
en als wij moeten oprotten met dit topic, pak lekker zelf je biezen
Ik zeg niet of je wil oprotten

maar er zijn er al zoveel
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:40:15 #112
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74785875
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Sony100 het volgende:
Ga nou eens weg met deze topics
Oké, we gaan allemaal weg behalve jij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:55:25 #113
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74786316
Lopen 2 reuzekwallen door de woestijn, zegt die ene tegen de andere:
" Heb jij het ook zo warm ? "

Zegt die ander: " Nou, da valt wel mee "

Even later komen ze een zeepaard tegen. Vraagt die ene reuzekwal aan het zeepaard: " Heb jij het ook zo warm? "

Zegt dat zeepaard: " Nee, maar ik heb wel dorst!!! "

BWHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74786377
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef diamondstor2 het volgende:
een boer moet een haan kopen, zijn ouwe is bejaard.
dus hij gaat zo een haan kopen.
komt ie terug, zet hij die nieuwe haan bij de kippies en die ouwe lul.

zegt die ouwe haaan:
ik zal je vertellen hoe het hier werkt. de oudjes en de nieuwe gaan een wedstrijdje hardlopen.
een keer om het huis. de eerste terug wint en mag blijven.
maar ik wil wel een voorsprong.

Zo gezegd zo gedaan. de oude haan gaat rennen.
als hij halverwege is gaat de jonge ook rennen.

die boer ziet dat, pakt zijn jachtgeweer en schiet die jonge haan vol door zijn porem.
hij gaat egt zo terug naar die verkoper en zegt:
ik begrijp er niks van! ik heb nu al drie hanen bij jouw gekocht:
ALLE DRIE HOMO!!!
Helemaal zelf verzonnen?
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
pi_74786868
Man 1: staat te wachten voor een groen voetgangerslicht.
Man 2: Het is groen hoor, waarom steekt u niet over?
Man 1: Oh, dat is grappig.
Man 2: Waarom is dat grappig?
Man 1: Nou bij ons betekent dat dat je moet wachten.
Man 2: Bij ons ? Waar komt u in hemelsnaam vandaan ?
Man 1: Uit andersomistan.
Man 2: Potverorie dat wist ik niet zeg, haha dat is inderdaad grappig
Man 1 én Man 2: HAHAHA !
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:40:36 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74787570
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Lopen 2 reuzekwallen door de woestijn, zegt die ene tegen de andere:
" Heb jij het ook zo warm ? "

Zegt die ander: " Nou, da valt wel mee "

Even later komen ze een zeepaard tegen. Vraagt die ene reuzekwal aan het zeepaard: " Heb jij het ook zo warm? "

Zegt dat zeepaard: " Nee, maar ik heb wel dorst!!! "

BWHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:41:01 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74787586
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:15 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Man 1: staat te wachten voor een groen voetgangerslicht.
Man 2: Het is groen hoor, waarom steekt u niet over?
Man 1: Oh, dat is grappig.
Man 2: Waarom is dat grappig?
Man 1: Nou bij ons betekent dat dat je moet wachten.
Man 2: Bij ons ? Waar komt u in hemelsnaam vandaan ?
Man 1: Uit andersomistan.
Man 2: Potverorie dat wist ik niet zeg, haha dat is inderdaad grappig
Man 1 én Man 2: HAHAHA !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74788013
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:18:00 #119
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_74788485
Loopt een man naar een boom zegt ie: "Hallo boom.. Alles goed???!!! "
Zegt die boom: "JONGAH WAT DOE JE DOM, IEDEREEN WEET DAT BOMEN NIET KUNNEN PRATEN "
Man: "Oeps sorry pardon.. "
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:30:04 #120
262792 Case4
In uw gezicht
pi_74788858
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef zeurpietcoen het volgende:
Een man bestelt een pizza. Ting-dong. Hij doet de deur open en dan staat daar een Neushoorn. 'U had een neushoorn besteld?', vraagt deze. 'Nee, een pizza Calzone', zegt de man. 'Met extra olijven.' Dit kan het dier niet interesseren 'Krijg ik een cola?', vraagt hij uitdagend. 'Nee', antwoord de man kort en bondig.

Geen zin meer.
Hahahaha wat

De jostiband treed op bij Frans Bauer. Met volle moed blazen ze de klanken door het huis van ozze Frans.
"Kijk", zegt een voorbijganger tegen zijn vriend. "Een orkest speelt liedjes voor een zwakzinnige.".

"inderdaad." Zegt het edelhert...
Maak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
pi_74790589
Mijn beste grappen tot nu toe:

hoe noem je een lesbische zeemeermin?

een potvis

waarom is een varken met een bril boos?

hij hoopte op korting bij Specsavers

Een zwerver heeft het een rijk man heeft het niet en als je het eet ga je dood.

Niets

komt een smurf bij de bakker.
die bakker helemaal smurven fan, blauw shirt witte muts Etc.
die bakker begint helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!
die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker

Oh jah en het spijt me voor al die niejt zelfbedachte grappen.... ik kan et niet laten
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:25:16 #122
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_74790724
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef zeurpietcoen het volgende:
Een man bestelt een pizza. Ting-dong. Hij doet de deur open en dan staat daar een Neushoorn. 'U had een neushoorn besteld?', vraagt deze. 'Nee, een pizza Calzone', zegt de man. 'Met extra olijven.' Dit kan het dier niet interesseren 'Krijg ik een cola?', vraagt hij uitdagend. 'Nee', antwoord de man kort en bondig.

Geen zin meer.
Kabouter Wesley Plagiaat
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:25:06 #123
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74798119
Deze pagina is gruwelijk
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_74798485
Wat zegt Obi-Wan tegen Yoda als Yoda zijn eten niet op kan eten?
Use the forks!

HAHAHAHHAHHAHAHA!!! FORKS
May the force be with you
pi_74803717
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


Federer-fan moest "lachen" om mijn zelfbedachte slechte grap

En de double face palm ga ik opslaan op mijn computer, thnx Ben.
pi_74863176
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef starwhores het volgende:
Wat zegt Obi-Wan tegen Yoda als Yoda zijn eten niet op kan eten?
Use the forks!

HAHAHAHHAHHAHAHA!!! FORKS
pi_74863265
Waarom is een vagina niet van papier?

Anders heet het een pagina

wat is de overeenkomst tussen een vagina en een vuilnisbak?

er gaat in allebei een hoop rotzooi
pi_74864568
Wat betekend het woord Antilope in het spaans?

El Invalido
pi_74864741
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef diamondstor2 het volgende:
Wat betekend het woord Antilope in het spaans?

El Invalido
  donderdag 19 november 2009 @ 21:29:25 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74865226
Donald Duck gaat gezellig uiteten met zijn zoontjes Kwik, Kwek en Kwak.
Dus die ober vraagt zo aan Kwik, Kwek en Kwak: "Wat mag het zijn?"
Zij echt zo in koort van: "Een kindermenu."
Die ober: "Een kindermenu bestaat uit frites, een kroket, cola en en verrassing."
Dus Kwik, Kwek en Kwak zeggen min of meer tegelijk: "Hoera! '
Zegt die ober tegen Donald Duck: "Wat mag het zijn?"
Zegt Donald Duck zo: "Ik wil graag een volwassenenmenu."
Die ober: "Het volwassenenmenu bestaat uit frits en eend."
Zegt Donald Duck boos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:58:58 #131
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74895463
beetje dood ofniet ?
The Outside Agency
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:48:55 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74897166
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef haakon het volgende:
beetje dood ofniet ?
Het leeft weer.

Is er iemand handig met polls? Ik zou wel een poll in de OP willen hebben en het lijkt me leuk om op elkaars grappen te stemmen om een toptien te maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:34:24 #133
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74899590
Ik niet. k zou zeggen: Open er een topic over
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:46:36 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74907234
Zegt een man tegen een vriend van hem: "Ik kom in het volgende Guinness Book of Records!"
Zegt die vriend: "Oh, gaaf zeg! Met welke record dan?"
Zegt die man: "Het record van de langste rij met potjes pindakaas: drie meter."
Zegt die vriend: "Hmm, maar dat is toch niet echt heel lang."
Zegt die man: "Nee, klopt, maar het record bestond nog niet."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 22-11-2009 21:29:31 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:47:05 #135
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74907259
Jullie mogen weer, mensen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74907274
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt een man tegen een vriend van hem: "Ik kom in het volgende Guinness Book of Records!"
Zegt die vriend: "Oh, gaaf zeg! Met welke record dan?"
Zegt die man: "Het record van de langste rij met potjes pindakaas: drie meter?"
Zegt die vriend: "Hmm, maar dat is toch niet echt heel lang."
Zegt die man: "Nee, klopt, maar het record bestond nog niet."
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:51:18 #137
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74907447
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef nightcowboy het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74908562
Komt een jood bij de slager.
dus hij besteld wat, en hij moet afrekenen.
Dat is dan ¤19,50.
Zegt die jood: mag het ietsje minder zijn??
Dus die slager flipt helemaal en vraagt dus om ¤20,-
Die jood flipt terug en zet de gaskraan open
pi_74908592
weer eens een SLECHTE grap xD
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:36:43 #140
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74909106
Ietwat... rassenhatig?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zondag 22 november 2009 @ 21:21:00 #141
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74920578
Zoon doet stout, en papa spreekt zoon toe:
Papa: '' Zoon, ik moet even een hartig woordje met je spreken!''.
Zoon: '' Kan je dat eten, Papa?''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_74920800
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt een man tegen een vriend van hem: "Ik kom in het volgende Guinness Book of Records!"
Zegt die vriend: "Oh, gaaf zeg! Met welke record dan?"
Zegt die man: "Het record van de langste rij met potjes pindakaas: drie meter?"
Zegt die vriend: "Hmm, maar dat is toch niet echt heel lang."
Zegt die man: "Nee, klopt, maar het record bestond nog niet."
  zondag 22 november 2009 @ 21:29:07 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74921059
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Apuleius het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74932435
een rechercheur tegen zo'n agentje:
kan ik jouw even onder 4 ogen spreken.
dat agentje zo van, nou als u een plek kunt vinden waar boven ons 4 ogen zijn dan mag dat.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_74932921
een rechercheur tegen zo'n agentje:
kan ik jouw even onder 4 ogen spreken.
dat agentje zo van, alleen als je met deze dobbelsteen 1, 2 of 3 gooit
  maandag 23 november 2009 @ 11:10:32 #146
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74934008
Komt een gast bij de frietkraam en vraagt: " mag ik voor 5 euro friet ? "
Zegt de frietboer: " Ja zeker, dat is dan 7,50 "

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74934035
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Komt een gast bij de frietkraam en vraagt: " mag ik voor 5 euro friet ? "
Zegt de frietboer: " Ja zeker, dat is dan 7,50 "

pi_74939342
Komt een vrouw bij de Gamma en vraagt aan de verkoper "hebben jullie nog pijpen voor dakgoten?"
Verkoper "Nee, het is deze week neuken voor een tuinset."
pi_74940345
Wat was de naam van de vrouw van Bob Marley?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 november 2009 @ 16:29:39 #150
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74940594
Jantje en Achmed komen bij de slager.

Jantje bestelt: 'Twee ons varkensvlees alstublieft.'
Achmed: 'Spreek voor jezelf '
pi_74940718
Whahaha, het gaat weer lekker met die laatste twee.
  maandag 23 november 2009 @ 17:04:22 #152
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74941781
Wie heeft er verstand van Regenpijpen?
- Nancy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 23 november 2009 @ 17:16:27 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74942218
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef jpg97 het volgende:
Wie heeft er verstand van Regenpijpen?
- Nancy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik raad je alleen aan om ook '-Nancy.' tussen de spoilertags te zetten. Dan is hij leuker vind ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 november 2009 @ 18:00:58 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74943606
Dus een man zit in een café en bestelt een glas halfvolle melk.
Komt de ober langs met een glas halfvolle melk en dan zegt die man: "Hé, een half glaasje maar?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 november 2009 @ 19:10:18 #155
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74944873
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man zit in een café en bestelt een glas halfvolle melk.
Komt de ober langs met een glas halfvolle melk en dan zegt die man: "Hé, een half glaasje maar?"
"Zeker meneer, met volle melk."

I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 23 november 2009 @ 19:54:12 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74946467
Loopt een ober in de zomer op een druk terras. Op een gegeven moment struikelt hij over zijn veters waardoor zijn dienblad met 20 glazen bier die voor een groep van 20 mannen bestemd is op de grond valt en alle glazen kapot zijn.
Zegt die ober zo tegen die groep mannen: "Sorry hoor, en jullie krijgen allemaal een nieuw glas bier van me."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 november 2009 @ 21:41:51 #157
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74949989
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Loopt een ober in de zomer op een druk terras. Op een gegeven moment struikelt hij over zijn veters waardoor zijn dienblad met 20 glazen bier die voor een groep van 20 mannen bestemd is op de grond valt en alle glazen kapot zijn.
Zegt die ober zo tegen die groep mannen: "Sorry hoor, en jullie krijgen allemaal een nieuw glas bier van me."
Duur rondje
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 23 november 2009 @ 21:46:21 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74950146
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Duur rondje
Snap je 'm?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 november 2009 @ 21:47:02 #159
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74950175
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Snap je 'm?
Nee

edit: wacht effe. Hoe krijgt ie in 's hemelsnaam 20 glazen op een dienblad?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_74950442
Volgens mij kan dat wel hoor.

Is de grap niet dat het vanzelfsprekend is dat ze allemaal een nieuw glas bier krijgen?
pi_74950712
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef nightcowboy het volgende:
Volgens mij kan dat wel hoor.

Is de grap niet dat het vanzelfsprekend is dat ze allemaal een nieuw glas bier krijgen?
Psies.
  maandag 23 november 2009 @ 22:20:54 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74951727
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Nee
quote:
edit: wacht effe. Hoe krijgt ie in 's hemelsnaam 20 glazen op een dienblad?
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef nightcowboy het volgende:
Volgens mij kan dat wel hoor.

Is de grap niet dat het vanzelfsprekend is dat ze allemaal een nieuw glas bier krijgen?
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Psies.
Inderdaad. Klasse dit jongens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74952439
Tijdens de pauze in een bioscoop vraagt een man bij de kioskmedewerker om een beker popcorn en een paar geitenwollen sokken. Zegt die medewerker; "Helaas, die popcorn kan ik u niet aan helpen."
  maandag 23 november 2009 @ 22:58:16 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74953337
Tijdens de pauze in een bioscoop bij de film Schindler's List vraagt een man die de film met zijn vrouw bezoekt bij de kioskmedewerker om een beker popcorn.
Zegt die vrouw: "Maar Henk, dat is toch helemaal niet gepast bij en film als deze!"
Zegt Henk tegen zijn vrouw "Nee, je hebt gelijk" en dan tegen de kioskmedewerker: "Doe maar een pilsje en een zakkie chips."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74954780
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
Tijdens de pauze in een bioscoop bij de film Schindler's List vraagt een man die de film met zijn vrouw bezoekt bij de kioskmedewerker om een beker popcorn.
Zegt die vrouw: "Maar Henk, dat is toch helemaal niet gepast bij en film als deze!"
Zegt Henk tegen zijn vrouw "Nee, je hebt gelijk" en dan tegen de kioskmedewerker: "Doe maar een pilsje en een zakkie chips."
Rofl! !
  maandag 23 november 2009 @ 23:51:44 #166
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_74955401
Euhm.. dit is niet echt mijn soort humor
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_74955490
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:51 schreef IJsbergsla het volgende:
Euhm.. dit is niet echt mijn soort humor
Geeft niets, je mag gerust weer helemaal opflikkeren hoor.
  maandag 23 november 2009 @ 23:55:54 #168
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_74955537
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Geeft niets, je mag gerust weer helemaal opflikkeren hoor.
Doei
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_74955565
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef IJsbergsla het volgende:

[..]

Doei
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:29:10 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74958066
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef IJsbergsla het volgende:

[..]

Doei
Doei.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:29:31 #171
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74958073
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:32 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Rofl! !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74959564
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit was een prachtig voorbeeld hoe je een 'foute' mop subtiel kan brengen. Maar stiekem is ie ook steengoed. En dubbel fout. Dat is het mooiste wat mij betreft. Absoluut een OP-motter.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:18:48 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74963703
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dit was een prachtig voorbeeld hoe je een 'foute' mop subtiel kan brengen. Maar stiekem is ie ook steengoed. En dubbel fout. Dat is het mooiste wat mij betreft. Absoluut een OP-motter.
Bedankt, overigens moet je "chips" in de grap wel uitspreken als "sjips".
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74963901
Komt een ban bij zn makker
zegt de makker: Moet het niet andersom?
zegt de ban: Ja, waarschijnlijk wel.
bakker: oke, doei..

Of niet?
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:50:44 #175
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74964549
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef diamondstor2 het volgende:
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker
Wil iemand een poging doen om deze grap te overtreffen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:26:12 #176
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74965117
Ligt een man met zijn vrouw in bed, en begint haar te beffen.
Maar de vrouw heeft last van maagkrampen en probeert dit te verbloemen.
Daardoor kronkelt de vrouw hevig, waardoor die man denkt dat ie het fantastisch doet.
Op een gegeven moment lukt het de vrouw toch niet de krampen de baas te blijven en laat een dikke scheet recht in het gezicht van de man.

"Ooohh sorry " zegt de vrouw beschaamd... " geeft niks schat " zegt de man " ik kon wel wat frisse lucht gebruiken hier! "
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:15:12 #177
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_74966175
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef jpg97 het volgende:
Ligt een man met zijn vrouw in bed, en begint haar te beffen.
Maar de vrouw heeft last van maagkrampen en probeert dit te verbloemen.
Daardoor kronkelt de vrouw hevig, waardoor die man denkt dat ie het fantastisch doet.
Op een gegeven moment lukt het de vrouw toch niet de krampen de baas te blijven en laat een dikke scheet recht in het gezicht van de man.

"Ooohh sorry " zegt de vrouw beschaamd... " geeft niks schat " zegt de man " ik kon wel wat frisse lucht gebruiken hier! "
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:44:38 #178
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74968437
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef Self-Catering het volgende:
Komt een ban bij zn makker
zegt de makker: Moet het niet andersom?
zegt de ban: Ja, waarschijnlijk wel.
bakker: oke, doei..

pi_74971596
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wil iemand een poging doen om deze grap te overtreffen?
Ik voel me gevleid
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:31:29 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74972628
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef diamondstor2 het volgende:

[..]

Ik voel me gevleid
Ik meen het. Ik vind hem fantastisch. Hij is helemaal af.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_74979355
Komt de bakker bij een man.
Zegt die man: "Handig zeg, brood bestellen via internet!" .
  woensdag 25 november 2009 @ 02:00:08 #182
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_74981631
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef jpg97 het volgende:
Ligt een man met zijn vrouw in bed, en begint haar te beffen.
Maar de vrouw heeft last van maagkrampen en probeert dit te verbloemen.
Daardoor kronkelt de vrouw hevig, waardoor die man denkt dat ie het fantastisch doet.
Op een gegeven moment lukt het de vrouw toch niet de krampen de baas te blijven en laat een dikke scheet recht in het gezicht van de man.

"Ooohh sorry " zegt de vrouw beschaamd... " geeft niks schat " zegt de man " ik kon wel wat frisse lucht gebruiken hier! "
Zo vies, maar toch wel leuk...
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_74983744
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef Sneijder5 het volgende:
Komt de bakker bij een man.
Zegt die man: "Handig zeg, brood bestellen via internet!" .
Komt een bakker bij een andere bakker. Zegt die ene tegen de andere; "Wat ben jij daar aan het doen"? Zegt die ander; "Meel aan het versturen".
pi_74991279
wat is de overeenkomst tussen FOK! en een man met erectie stoornis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:52:09 #185
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74991406
Komen een nerd en een dom blondje samen een restaurant binnen.

pi_74991437
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat is de overeenkomst tussen FOK! en een man met erectie stoornis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74991845
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat is de overeenkomst tussen FOK! en een man met erectie stoornis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 november 2009 @ 17:02:38 #188
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74993730
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:52 schreef De_Logica het volgende:
Komen een nerd en een dom blondje samen een restaurant binnen.


Komt een dom blondje aanrijden in een SMART
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 25 november 2009 @ 20:03:32 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74998833
Komt een blinde man in een restaurant. De ober komt langs en vraagt of hij iets wil drinken.
Dus die man zegt: "Doet u maar een witte huiswijn."
Maar die ober besluit een grap uit te halen en geeft de man een glas rode huiswijn. Een collega van de ober kijkt toe terwijl de ober het glas rode wijn neerzet bij de blinde man.
Dus die blinde man neemt een slok en zegt: "Dit is rode wijn. Ik had witte wijn besteld."
Zegt die ober zo tegen zijn collega: "Hoe kan hij dat nou zien?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 25 november 2009 @ 22:20:40 #190
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_75004001
HIJ IS KLEURENBLIND!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 25 november 2009 @ 22:28:17 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75004318
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef FFSletop het volgende:
HIJ IS KLEURENBLIND!
Nee, hij proefde het natuurlijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75004403
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, hij proefde het natuurlijk.
Ja, en die ober doet net alsof witte en rode wijn alleen verschilt in kleur.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:53:31 #193
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_75005440
Zitten twee kippen op de trein te wachten. Zegt de ene kip tegen de andere: Tok!
Zegt die ander: is het al zo laat?

Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:23:29 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75011360
Een man komt bij de bakker.
Zegt hij: "Ik wil graag een half tijger bruin."
Zegt die bakker: "Dat is dan 1,14 euro meneer."
Zegt die man: "Oh, wacht even, doet u anders maar een half Alison. Hoeveel kost dat?"
Zegt die bakker: "Dat kost ook 1,14 meneer."
Zegt die man: "Hè, maar het is een stuk kleiner."
Zegt die bakker: "Ja, klopt, maar het is wel een stuk compacter."
Dus die man pakt dat halve alison, haalt er twee boterhammen af en maakt er een balletje van dat hij helemaal fijndrukt en zegt dan: "En dit?"
Zegt de bakker: "Dat is het meest compacte brood dat we hebben meneer."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75012319
Kapper vraagt aan vrouw wat voor model het moet worden, zegt de vrouw; "Maakt me niets uit, doe maar kort." Dus die kapper begint als een wilde te knippen en zegt na 30 seconden; "Zo, klaar!"
pi_75012373
zitten 2 kippen op een stok zegt de ene kip tegen de andere TOK!
zegt die andere kip, are you tokking to me?.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 26 november 2009 @ 10:27:50 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75012783
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef Apuleius het volgende:
Kapper vraagt aan vrouw wat voor model het moet worden, zegt de vrouw; "Maakt me niets uit, doe maar kort." Dus die kapper begint als een wilde te knippen en zegt na 30 seconden; "Zo, klaar!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 november 2009 @ 12:58:07 #198
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_75017297
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef Apuleius het volgende:
Kapper vraagt aan vrouw wat voor model het moet worden, zegt de vrouw; "Maakt me niets uit, doe maar kort." Dus die kapper begint als een wilde te knippen en zegt na 30 seconden; "Zo, klaar!"
Een vrouw die niks om een style geeft.
pi_75017417
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Een vrouw die niks om een style geeft.
Dit was heul toevallig wel ff een pot en ook nog eens een kutkapper.
pi_75030808
Zit een man in een Joods restaurant.

Dus bestelt ie zo een broodje ham.

Dus die ober heel beleefd, sorry meneer. dat is niet kosjer, dat verkopen wij niet.

Dus die man zo: Oh geen probleem hoor, doe maar een broodje halfom
  donderdag 26 november 2009 @ 20:48:01 #201
271549 pr0tege
Faalhaas 2009
pi_75032588
komt er een emo bij de bakker
waarop de bakker zegt gesneden zeker?

komt een man bij de slager
zegt de man graag 4 en een half liter kaas
waarop de slager zegt maar meneer we verkopen helemaal geen worst
waarop de man antwoord ooohh... da maakt niet uit ik ben tog op de brommer


HAHAHAHAJAAHHAAHAHA!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!!!!!!1EINS!!!!!!!!11
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
  donderdag 26 november 2009 @ 20:51:36 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75032728
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef pr0tege het volgende:
komt er een emo bij de bakker
waarop de bakker zegt gesneden zeker?

komt een man bij de slager
zegt de man graag 4 en een half liter kaas
waarop de slager zegt maar meneer we verkopen helemaal geen worst
waarop de man antwoord ooohh... da maakt niet uit ik ben tog op de brommer


HAHAHAHAJAAHHAAHAHA!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!!!!!!1EINS!!!!!!!!11


Edit: die halve liter kaas was wel aardig trouwens. Gister zei ik tegen een collega dat ik een keer een halve kilo ijs had gegeten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Federer-fan op 26-11-2009 21:31:24 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 november 2009 @ 21:08:34 #203
271549 pr0tege
Faalhaas 2009
pi_75033442
slecht zelfbedachte grappen.....
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
  donderdag 26 november 2009 @ 21:08:51 #204
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_75033455
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


The Outside Agency
  donderdag 26 november 2009 @ 21:21:31 #205
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034021
Een man heeft een bedrijfje opgericht voor handige nieuwe uitvindingen. Dus op een gegeven moment heeft hij een douchevloer uitgevonden die geen anti-slipmat nodig heeft, omdat het onmogelijk is om erop uit te glijden. Een paar weken later is de feestelijke presentatie, waar veel geïnteresseerden aanwezig zijn. Er is een heuse douche voor aan de zaal neergezet. Dus een assistente doet de douche aan, de uitvinder houdt zijn kleren aan maar doet wel zijn schoenen en sokken uit en gaat zo onder de douche staan. Maar dan gaat hij me toch een partij onderuit!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 november 2009 @ 21:23:09 #206
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034095
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef pr0tege het volgende:
slecht zelfbedachte grappen.....
Ja, maar geen bagger, zie de OP. Het is de bedoeling dat er iets creatiefs in zit. Het moeten geen grappen zijn waar iedereen er twintig van achter elkaar kan opschrijven. Zo van:

Lopen twee ontbijtkoeken over straat. Zegt de een tegen de ander. Ik heb zo'n Pijnenburg.

Edit: Hmm, dat was een slecht voorbeeld.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75034305
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, maar geen bagger, zie de OP. Het is de bedoeling dat er iets creatiefs in zit. Het moeten geen grappen zijn waar iedereen er twintig van achter elkaar kan opschrijven. Zo van:

Lopen twee ontbijtkoeken over straat. Zegt de een tegen de ander. Ik heb zo'n Pijnenburg.

Edit: Hmm, dat was een slecht voorbeeld.
!
  donderdag 26 november 2009 @ 21:30:30 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034403
Een jongetje van acht heeft ruzie met zijn ouders. Hij is heel boos op ze en zegt: "Ik ga een raket bouwen en dan vlieg ik naar Mars."
Zegt die vader tegen die moeder: "Dat lukt 'm toch nooit."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75034417
Twee zieke koeien staan in de wei.
Zegt die ene tegen de andere: 'Au, wat doen mijn mond-en-klauwzeer.'
  donderdag 26 november 2009 @ 21:32:08 #210
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034482
Een augurk en een olijf zitten in een potje. Zegt die olijf: "Au, gurk.'
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75034500
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongetje van acht heeft ruzie met zijn ouders. Hij is heel boos op ze en zegt: "Ik ga een raket bouwen en dan vlieg ik naar Mars."
Zegt die vader tegen die moeder: "Dat lukt 'm toch nooit."
Hahahhaha!!! Hou 'm ff vast zo, je bent weer op dreef.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:33:38 #212
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034567
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Hahahhaha!!! Hou 'm ff vast zo, je bent weer op dreef.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75034568
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Een augurk en een olijf zitten in een potje. Zegt die olijf: "Au, gurk.'
2 augurken en 1 olijf zitten in een potje, zegt die olijf; "Ik hier?"
  donderdag 26 november 2009 @ 21:35:19 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034652
2 augurken en 1 olijf zitten in een potje, zegt die olijf van: "Misschien een hele stomme vraag dit maar eh..."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 november 2009 @ 21:38:32 #215
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034815
Dus een man beweert dat hij met fruit kan communiceren. Hij wordt uitgenodigd bij de laatste show van Oprah Winfrey. Zit hij op een stoel tegenover een stoel waar een banaan op is gezet, die een stropdasje omheeft. Die man praat tegen die banaan en zit begrijpelijk te luisteren. Iedereen is heel aandachtig aan het kijken.
Maar het is allemaal hartstikke nep.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75034907
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man beweert dat hij met fruit kan communiceren. Hij wordt uitgenodigd bij de laatste show van Oprah Winfrey. Zit hij op een stoel tegenover een stoel waar een banaan op is gezet, die een stropdasje omheeft. Die man praat tegen die banaan en zit begrijpelijk te luisteren. Iedereen is heel aandachtig aan het kijken.
Maar het is allemaal hartstikke nep.
Ehm, het fruit, of die man?
  donderdag 26 november 2009 @ 21:41:07 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75034939
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ehm, het fruit, of die man?
Dat 'ie met dat fruit kan communiceren.

Hoe vond je die banaan met dat stropdasje?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75035180
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat 'ie met dat fruit kan communiceren.

Hoe vond je die banaan met dat stropdasje?
Ik zie ze toch liever met een strikje.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:49:19 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75035376
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik zie ze toch liever met een strikje.
Dan worden het van die nerds.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75035406
2 augurken en 1 olijf zitten in een potje, zegt die olijf: 'Zouden we niet beter gaan staan?'
pi_75035845
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dan worden het van die nerds.
Mwoah...

pi_75036168
Twee pianotoetsen zitten naast elkaar, de een iets hoger dan de ander. Zegt de een tegen de ander: "Wat kijk je bedroefd, is er iets?
Zegt de ander:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:03:11 #223
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_75036173
Hoe noem je een mier die in het leger zit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je een mier die voor het eerst ergens komt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:06:10 #224
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_75036346
Laats wilde ik met mijn vriendin uit eten gaan bij een pannenkoekenhuis, wat denk je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:07:24 #225
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_75036413
Jullie zijn op dreef, keep up the good work!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_75036415
Het is zwart en het staat op papier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75036451
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef MisterTata het volgende:
Laats wilde ik met mijn vriendin uit eten gaan bij een pannenkoekenhuis, wat denk je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik moest denken aan dat wegrestaurant.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:09:22 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75036547
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ik moest denken aan dat wegrestaurant.
Ik ook. Ik dacht dat de oplossing zou zijn: pannenkoekenhuis weg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 november 2009 @ 22:13:00 #229
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_75036737
Komen we terug van een afgelaste hockeywedstrijd, afgelast omdat het veld was verzopen wegens zware regenval. Rijden we voorbij een half droogstaande vijver. Teamgenoot: "Moet je zien, die vijver is bijna opgedroogd." Ik zo:
"Dat vindt ik nou zo droog hè, het regent dan wel weer zo hard dat het veld verzuipt, maar niet dat die vijver weer volloopt."

I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_75037451
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef FFSletop het volgende:
Komen we terug van een afgelaste hockeywedstrijd, afgelast omdat het veld was verzopen wegens zware regenval. Rijden we voorbij een half droogstaande vijver. Teamgenoot: "Moet je zien, die vijver is bijna opgedroogd." Ik zo:
"Dat vindt ik nou zo droog hè, het regent dan wel weer zo hard dat het veld verzuipt, maar niet dat die vijver weer volloopt."


pi_75037608
Er komt een man naar een snorren en baarden wedstrijd, je kent het wel, dan gaan ze meten wie de langste heeft en die heeft dan gewonnen. Maar goed, die man heeft door een hormoonstoornis een baard van enkele meters! Dus het was bij voorbaat al duidelijk wie dat ging winnen.

Nu konden ze de man moeilijk naar huis sturen, dat zou ook niet eerlijk zijn. Dus spraken ze af, dat de man voor de ingang zou poseren en dat zijn baard als een soort van loper vanuit de ingang naar buiten zou plooien. Als een soort van lokkertje zeg maar.

Dus die man staat net in vol ornaat in positie, komt er een gemeentewerker met zo'n onkruidverbrander aan. Nja, je snapt al wat er gaat gebeuren; De gemeenteman zegt tegen baardmans; "Zó héé, wat een ENORME baard heeft u daar, dat zal wel verschrikkelijk veel werk zijn om bij te houden!" En doet vervolgens een stap richting het puntje van de baard, met die onkruidbrander.

Zegt baardmans; "Nee hoor, ik laat het gewoon groeien."
  donderdag 26 november 2009 @ 22:37:49 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75037900
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Apuleius het volgende:
Er komt een man naar een snorren en baarden wedstrijd, je kent het wel, dan gaan ze meten wie de langste heeft en die heeft dan gewonnen. Maar goed, die man heeft door een hormoonstoornis een baard van enkele meters! Dus het was bij voorbaat al duidelijk wie dat ging winnen.

Nu konden ze de man moeilijk naar huis sturen, dat zou ook niet eerlijk zijn. Dus spraken ze af, dat de man voor de ingang zou poseren en dat zijn baard als een soort van loper vanuit de ingang naar buiten zou plooien. Als een soort van lokkertje zeg maar.

Dus die man staat net in vol ornaat in positie, komt er een gemeentewerker met zo'n onkruidverbrander aan. Nja, je snapt al wat er gaat gebeuren; De gemeenteman zegt tegen baardmans; "Zó héé, wat een ENORME baard heeft u daar, dat zal wel verschrikkelijk veel werk zijn om bij te houden!" En doet vervolgens een stap richting het puntje van de baard, met die onkruidbrander.

Zegt baardmans; "Nee hoor, ik laat het gewoon groeien."
Ja, die is top.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75038011
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, die is top.
Dankuwel.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:45:05 #234
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_75038252
Waar haal je het vandaan?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  donderdag 26 november 2009 @ 22:55:01 #235
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75038684
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef FFSletop het volgende:
Waar haal je het vandaan?
Te veel vrije tijd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75039030
Komt een pyromaan snotteren en met koppijn thuis.
vraagt zijn vrouw wat er aan de hand is.
zegt die pyromaan zo: ik ben aan gestoken.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_75039867
pi_75045765
Poll: De leukste / beste zelfbedachte waardeloze grap is:
  • Die ene
  • Die andere
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

  • pi_75046448
    Die ene natuurlijk.
    pi_75046479
    Wil er zo een FOK!-user een PM versturen, lukt het niet, omdat de desbetreffende PM-box vol zit.
    pi_75046499
    Dan maar zo.

    Poll: Wat is jullie oordeel over deze grap?
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Waardeloos
  • Bagger
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  •   vrijdag 27 november 2009 @ 12:10:53 #242
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75050843
    Hoe vangt een koe een konijn ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 12:24:01 #243
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75051283
    Het zit op een paard en heeft spijt ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
    pi_75051578
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
    Het zit op een paard en heeft spijt ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_75051719
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
    Het zit op een paard en heeft spijt ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 27 november 2009 @ 12:57:20 #246
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75052407
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
    Het zit op een paard en heeft spijt ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 12:57:45 #247
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75052430
    Hoe vangt een koe een haas?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 12:58:37 #248
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75052465
    Welke superheld ligt continu op bed?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 13:02:48 #249
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_75052609
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef haakon het volgende:
    Hoe vangt een koe een konijn ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    die is niet zelf verzonnen
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 27 november 2009 @ 14:17:46 #250
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_75055272
    Deze daarentegen wel

    2 mannen lopen door de woestijn, en opeens wordt 1 van de 2 mannen in zijn geslachtsdeel gebeten door een giftige slang.

    In alle paniek belt de andere man met zijn gsm naar de arts en vraagt:
    - " Dokter, wat moet ik doen? "

    De dokter maant de man tot kalmte en vertelt hem dat hij 2 opties heeft:
    Of hij zuigt het gif eruit, OF de man gaat dood.

    " EN? wat zei de dokter? " vraagt het slachtoffer hoopvol.

    " Je gaat dood."
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_75059005
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 14:17 schreef jpg97 het volgende:
    Deze daarentegen wel

    2 mannen lopen door de woestijn, en opeens wordt 1 van de 2 mannen in zijn geslachtsdeel gebeten door een giftige slang.

    In alle paniek belt de andere man met zijn gsm naar de arts en vraagt:
    - " Dokter, wat moet ik doen? "

    De dokter maant de man tot kalmte en vertelt hem dat hij 2 opties heeft:
    Of hij zuigt het gif eruit, OF de man gaat dood.

    " EN? wat zei de dokter? " vraagt het slachtoffer hoopvol.

    " Je gaat dood."
    Helaas ook niet zelf verzonnen.
      vrijdag 27 november 2009 @ 16:00:56 #252
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75059179
    idd
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 16:06:29 #253
    273894 De_Logica
    Gewoon logisch
    pi_75059386
    Zegt de tegen de :

    "Wat kijk jij sip."
    Antwoord de : "Dat is de vloek van Danny."

      vrijdag 27 november 2009 @ 16:17:00 #254
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_75059813
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef Sneijder5 het volgende:

    [..]

    Helaas ook niet zelf verzonnen.
    Ach wel, ik weet het; het is gebaseerd op waargebeurde feiten, maar de personages zijn geheel fictief en zelf verzonnen
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_75060258
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef jpg97 het volgende:

    [..]

    Ach wel, ik weet het; het is gebaseerd op waargebeurde feiten, maar de personages zijn geheel fictief en zelf verzonnen
    Haha, dit is wel een goeie.

    Net alsof er niet waargebeurde feiten zijn (nog buiten beschouwing gelaten dat feiten niet kunnen gebeuren).
    Fictief en zelf verzonnen, dat is gewoon hetzelfde natuurlijk.

    Puik werk, en dat in slechts één zin!
      vrijdag 27 november 2009 @ 16:32:26 #256
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75060436
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef Sneijder5 het volgende:

    [..]

    Haha, dit is wel een goeie.

    Net alsof er niet waargebeurde feiten zijn (nog buiten beschouwing gelaten dat feiten niet kunnen gebeuren).
    Fictief en zelf verzonnen, dat is gewoon hetzelfde natuurlijk.

    Puik werk, en dat in slechts één zin!
    die smiley maakt hem echt af he !
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 16:53:06 #257
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_75061118
    Wheheheh
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:06:39 #258
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75061506
    Een man werkt bij Van Dale als redacteur.
    Belt er een man op en die zegt: "Ik heb een woord dat niet in Van Dale staat: luchtkoe."
    Dus even later vertelt die redacteur het verhaal aan zijn baas.
    Zegt die baas zo: "Wat is een luchtkoe dan?'
    Zegt die redacteur: "Weet ik niet. Ik heb even in Van Dale gekeken maar daar kon ik het niet vinden."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:12:52 #259
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75061701
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man werkt bij Van Dale als redacteur.
    Belt er een man op en die zegt: "Ik heb een woord dat niet in Van Dale staat: luchtkoe."
    Dus even later vertelt die redacteur het verhaal aan zijn baas.
    Zegt die baas zo: "Wat is een luchtkoe dan?'
    Zegt die redacteur: "Weet ik niet. Ik heb even in Van Dale gekeken maar daar kon ik het niet vinden."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:17:11 #260
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75061820
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Runselpink het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:44:27 #261
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75062491
    waarom draagt een olifant gele klompen ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:51:20 #262
    271549 pr0tege
    Faalhaas 2009
    pi_75062668
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef haakon het volgende:
    waarom draagt een olifant gele klompen ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    jammer dat je die niet zelf heb verzonnen...
    Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:52:47 #263
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75062713
    klopt

    net gehoord van kameraad
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 17:54:57 #264
    271549 pr0tege
    Faalhaas 2009
    pi_75062795
    loopt een verliefd stel op een zwoele zomeravond door de weilianden, zien ze opeens 2 schapen hun neus tegen elkaar wrijven
    zegt het verliefde meisje oh kees..., zullen wij dat ook doen?
    waarop kees antwoord: BEE-HE-HE-HE
    Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:38:02 #265
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75063936
    niet zelfbedacht, wel leuk:

    Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub.
    Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek. Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.
    MAN: 'Hallo'
    VROUW: 'Schat, ik ben het. Ben je op de club?'
    MAN: 'Ja'
    VROUW: 'Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?'
    MAN: 'Natuurlijk, ..... als je het mooi vindt moet je het kopen.'
    VROUW: 'Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2009 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi.'
    MAN: 'Hoeveel kost ie?'
    VROUW: '80.000 euro'
    MAN: 'OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen.'
    VROUW: 'Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro.'

    MAN: 'Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900.000 euro.'

    VROUW: 'OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!'

    MAN: 'Doei, ik hou ook van jou.'

    De man hangt op. ........
    De andere mannen in de kleedkamer kijken vol
    verbazing naar hem.

    Dan vraagt hij: 'Weet iemand van wie deze GSM is?'
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:41:52 #266
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75064035
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef haakon het volgende:
    niet zelfbedacht, wel leuk:

    [...]
    Kun je de grappen die je niet zelf hebt bedacht achterwege laten? Daar is dit topic dus niet voor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:42:32 #267
    271549 pr0tege
    Faalhaas 2009
    pi_75064049
    jaa precies!!
    Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:43:18 #268
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75064077
    Mochten jullie grappen van jezelf uit dit topic in de vorige OP willen, PM ze dan even naar me als volgt:

    je usernaam
    De grap

    Scheelt mij weer wat werk bij het maken van de OP.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:47:24 #269
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75064205
    zo lezen de mensen tenminste ook nog leuke grappen
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:50:32 #270
    271549 pr0tege
    Faalhaas 2009
    pi_75064268
    maar daar is het tpoic helemaal niet voor
    Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
    pi_75064318
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
    Mochten jullie grappen van jezelf uit dit topic in de vorige OP willen, PM ze dan even naar me als volgt:

    je usernaam
    De grap

    Scheelt mij weer wat werk bij het maken van de OP.
    Je PM box zit vol.
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:54:06 #272
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75064357
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:47 schreef haakon het volgende:
    zo lezen de mensen tenminste ook nog leuke grappen
    Ja, maar doe maar niet s.v.p., want het is gewoon offtopic.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:56:37 #273
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75064407
    howkay, ik zal proberen met zelfbedachte dingen te komen, maar ik hoor de laatste tijd veel moppen die ik nog niet eerder had gehoord, en wou ik met jullie delen misschien dat velen hem nog niet kenden
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 18:59:00 #274
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75064483
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:56 schreef haakon het volgende:
    howkay, ik zal proberen met zelfbedachte dingen te komen, maar ik hoor de laatste tijd veel moppen die ik nog niet eerder had gehoord, en wou ik met jullie delen misschien dat velen hem nog niet kenden
    Dat kan, maar post ze dan in een gewoon grappentopic. Dit topic is er niet voor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 19:07:22 #275
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_75064745
    owkey chief
    The Outside Agency
      vrijdag 27 november 2009 @ 19:11:47 #276
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75064891
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef haakon het volgende:
    owkey chief
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 21:41:09 #277
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75069846
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
    Mochten jullie grappen van jezelf uit dit topic in de vorige OP willen, PM ze dan even naar me als volgt:

    je usernaam
    De grap

    Scheelt mij weer wat werk bij het maken van de OP.
    Niet allemaal tegelijk hoor jongens.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75070178
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Niet allemaal tegelijk hoor jongens.
    JE PM INBOX ZIT VOL! Misschien dat je het nu eindelijk ziet.
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:13:18 #279
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071155
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    JE PM INBOX ZIT VOL! Misschien dat je het nu eindelijk ziet.
    Nog steeds niet. Heb je mijn pm van net gezien?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75071225
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:13 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nog steeds niet. Heb je mijn pm van net gezien?
    Nee, alleen die over de poll. Ik kan iig niets terug sturen naar je via PM.
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:17:11 #281
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071341
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Nee, alleen die over de poll. Ik kan iig niets terug sturen naar je via PM.
    Hoe krijg ik hem dan in de OP? Kun je hem maken zoals ik het beschreef in mijn p.m. en dan hier posten? En kan ik die post dan straks kopiëren in de OP?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75071409
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Hoe krijg ik hem dan in de OP? Kun je hem maken zoals ik het beschreef in mijn p.m. en dan hier posten? En kan ik die post dan straks kopiëren in de OP?
    De Poll staat al een eeuw op de vorige pagina. Als je die even quote, dan kan je 'm in de OP plaatsen.
    pi_75071455
    Poll: Wat is jullie oordeel over deze grap?
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Waardeloos
  • Bagger
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_75071485
    Ik vind 'm wel grappig.
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:22:11 #285
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071531
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Apuleius het volgende:
    Ik vind 'm wel grappig.
    Ik heb er nu zelf een gemaakt. Die ga ik zo in de OP zetten. Zullen we dit topic even volmaken, Apuleius?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:25:30 #286
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071637
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik heb er nu zelf een gemaakt. Die ga ik zo in de OP zetten. Zullen we dit topic even volmaken, Apuleius?
    \
    Ik doe mee
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:25:54 #287
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071656
    Spammmm
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:26:04 #288
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071659
    en nog einmal spam
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:26:22 #289
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071670
    laatste keer spammm
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:28:45 #290
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071771
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    \
    Ik doe mee
    Top!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:29:01 #291
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071781
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef FFSletop het volgende:
    Spammmm
    Da's ook een mooie.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:29:42 #292
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071802
    Nog tien posts. Wie biedt?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:29:54 #293
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071817
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Top!
    Zitten we een topic vol te spammen, komt Spamshield aanzetten: "Sorry, maar door jullie gaat Fok! nog eens uit de lucht"

    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:30:28 #294
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071842
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    Zitten we een topic vol te spammen, komt Spamshield aanzetten: "Sorry, maar door jullie gaat Fok! nog eens uit de lucht"


    Is dat niet pas zo als we het topic al vanaf de eerste post volspammen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75071846
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik heb er nu zelf een gemaakt. Die ga ik zo in de OP zetten. Zullen we dit topic even volmaken, Apuleius?
    pi_75071850
    Ik ben ook weer van de partij!
    pi_75071868
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef nightcowboy het volgende:
    Ik ben ook weer van de partij!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:31:12 #298
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071870
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Is dat niet pas zo als we het topic al vanaf de eerste post volspammen?
    daar gaan we voor
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:31:23 #299
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071875
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    daar gaan we voor
    WIE SLUIT!!!
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:31:32 #300
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071878
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef nightcowboy het volgende:
    Ik ben ook weer van de partij!
    Toppie!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:32:02 #301
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071895
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Toppie!
    slechte zelfbedachte grappen, deel 10
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')