quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Hitler had een druksverslaafde neef:
Wietler...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.May the force be with you
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:46 schreef starwhores het volgende:
Het is zwart en hangt aan een boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Bedoelde je niet Darth Feather ?quote:
Dan bestempel ik jou grap als meest slechtquote:
Dankjequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan bestempel ik jou grap als meest slecht![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
Een man belt naar New York Pizza.
Dus hijgeeft zijn adres op en vervolgens zegt hij van: "Ik wil graag een pizza, met enerzijds...four cheese, en anderzijds......pepperoni."
Dus die medewerker zegt: "Oké, hij is over een half uur bij u."
Een half uur later staat er zo'n brommer voor de deur.
Zegt die man tegen die bezorger: "Die pizza wil ik helemaal niet. Ik was er nog niet uit wat ik wilde."
Bedankt, fijn dat ik hem niet hoef uit te leggen.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef zeurpietcoen het volgende:
Een man bestelt een pizza. Ting-dong. Hij doet de deur open en dan staat daar een Neushoorn. 'U had een neushoorn besteld?', vraagt deze. 'Nee, een pizza Calzone', zegt de man. 'Met extra olijven.' Dit kan het dier niet interesseren 'Krijg ik een cola?', vraagt hij uitdagend. 'Nee', antwoord de man kort en bondig.
Geen zin meer.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Een man bestelt een pizza in een restaurant en de ober komt hem brengen.
Zegt hij op een gegeven moment tegen de ober: "Jezus, dit lijkt wel karton."
Zegt die ober: "Dat is de bodem meneer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |