1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Klikte jij?????quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1367373/12/25#74676535]vrijdag 13 november 2009 20:06[/urQ, echt, niet één steekje, maar er zitten er meer los bij je he?
l] schreef Greys het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag ik eindelijk es wraak nemen met een TT
t was eerst een linkje, maar daar heeft ze een img van gemaaktquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klikte jij?????
Dan heb je zelf een steekje los ook
Hallo, het was geen linkje hoor, het was een fotoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klikte jij?????
Ja dat ben je... en ik ben een ook een zeikerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Maar dan zal ik wel wéér een zeikwijf zijn.
Ja, dat moest zolang duren jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Moest dit nou zo lang duren?
En die foto hoeft van mij echt niet hoor
Een linkje is tot daar aan toe, maar nu moeten we het gewoon allemaal zien.
Hou die stront gewoon bij je.
Maar dan zal ik wel wéér een zeikwijf zijn.
't was een imagequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klikte jij?????
t hoefde ook niet voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat ben je... en ik ben een ook een zeikerd... want ik ben het met je eens
Ik kom echt niet meer bij hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef oh-oh het volgende:
En godverdegatver, ik scrolde die pagina terug en toen stond ie ineens niet in linkje maar als foto daar![]()
![]()
( hij lijkt wel echt op een onderzeeër![]()
![]()
)
nee, dat was t vorige topicquote:
Dan maar een zeikwijf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat moest zolang duren ja
Zeikwijf
denk dat velen juist blij zijn dat t vorige topic snel dicht wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Pagan het volgende:
Zo heey, 53 minuten om een topic te vullen, kunnen we ze niet na 1000 posts dichtgooien ipv. 300?
Waarom hebben we het er nu dan nog overquote:
Eerst erom vragen, en dan terug krabbelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
t hoefde ook niet voor mij
had al meteen gezegd laat maar maar goed...
Wees maar blij dat ik niet ongesteld ben nuquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar een zeikwijf.
Echt, ik lach me kapot om je soms, maar jij weet echt nooit je grens.
Het moet altijd nóg even wat ranziger. Why?
Nee, ik was wel blij dat de vorige dicht mochtquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Pagan het volgende:
Zo heey, 53 minuten om een topic te vullen, kunnen we ze niet na 1000 posts dichtgooien ipv. 300?
Succesquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik wel echt ff mn badkraan openzetten
Frankly my dear, I don't give a damn!quote:
Ja, MikeyMo. Je bent gewoon aandachtsgeilquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn!
Echt, liever een zeikwijf dan ranzigheid-om-aandacht.
Blijquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik niet ongesteld ben nu
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik wel echt ff mn badkraan openzetten
das niet waarquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst erom vragen, en dan terug krabbelen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste reactie is *bluf* *doen*
maar tis Q... hmm laatmaar...
En who the fuck ben jij dat wij dat boeiend moeten vinden?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen tegen een kind "wil je een snoepje? KRIJG JE NIET WEHEHEHEHE"quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet waar
in de eerste post zei ik al meteen
[..]
[/b]
Tot strakjes liefurdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou, het zal allemaal wel.
Ik ga wel evenDominoDay
kijken, da's altijd nog gezelliger dan dit
Tot strakkies!
Zeg, dim es ff. Wijsneus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En who the fuck ben jij dat wij dat boeiend moeten vinden?
Je jaagt oh-oh wegquote:
Kan dan beter dit topic volspammen enzo toch, dan aandacht geven aan mn koppijnquote:
Tot strakjes smeerlap!quote:
Ehm. Hij moet dimmen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, dim es ff. Wijsneus.
Je kan toch lezen. MikeyMo
wrom? normaal valt t wel meequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef trainfreak het volgende:
Ik zoek denk ik een ander topic om te volgen
Dday is voor homo'squote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot strakjes smeerlap!
[..]
Ehm. Hij moet dimmen?
DDay is nog niet begonnen
Sterkte met DominoDay... dan vind ik die keutel pic toch beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel evenDominoDay
Tot strakkies!
dan nog maar ff Take Me Out?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot strakjes smeerlap!
[..]
Ehm. Hij moet dimmen?
DDay is nog niet begonnen
't Gaat wel snel ook he, zeker als je ook nog op MSN (ja, MSN, ik weet het...) en Facebook zitquote:
Eh. Domino day? Ja oke, hier gaat het ook nergens overquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel evenDominoDay
Tot strakkies!
Erkenningquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sterkte met DominoDay... dan vind ik die keutel pic toch beter
EN NEE IK HOEF GEEN NIEUWE FOTOquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik doe msn, hyves, pm en een ander topic ernaast. Wil primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef trainfreak het volgende:
[..]
't Gaat wel snel ook he, zeker als je ook nog op MSN (ja, MSN, ik weet het...) en Facebook zit
*Bert Visscher imitatie*quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat velen juist blij zijn dat t vorige topic snel dicht was
Daar kijk ik nu naar, maar er staat een krullenkneusje die de dames op IQ gaat testen met "slimme vragen"quote:
Bertje Vis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
*Bert Visscher imitatie*
Komop Ynske, vertel, vertel!!
lees maar terugquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
*Bert Visscher imitatie*
Komop Ynske, vertel, vertel!!
Dat vind je echt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
was dat die van die ananas?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu naar, maar er staat een krullenkneusje die de dames op IQ gaat testen met "slimme vragen"
Jaquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind je echt?
Ik vind DDay afgrijselijk. Kan je nagaan.
Maar smaken verschillen, zullen we dan maar zeggen
En jij kijkt? Flikkers Maastricht zeker.quote:
Ik zou 't er ook niet op kunnen... maar ik kijk dan ook alleen voor de vrouwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:22 schreef Ynske het volgende:
Die Hedde wat er nu staat vin ik niet echt wat
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
En jij kijkt? Flikkers Maastricht zeker.
Nee joh, gewoon niet teruglezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef dubbelstam het volgende:
Oh mijn Gowd. Wat gaan jullie weer snel vandaag. Die top 100 notering kan ik dus schudden he.....
Ik geloof ook dat ik maar niet terug ga lezen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee joh, juist wel teruglezenlekker meedoen met het moment
pinkeltje is net als Wipneus en Pim übercool! en tof!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef MrSubtle het volgende:
Dat pinkeltje boek was dan wel weer tof van 'm
't was Pinkeltje en de IJsheks ... die is mega spannend
Ik ben een poos lid geweest van de Pinkeltje-hyvequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
pinkeltje is net als Wipneus en Pim übercool! en tof!
ja, bevalt het?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef Pagan het volgende:
Zo, GTST is weer bijna ten einde, ik ga wat nuttigs doen met mijn leven, romantisch filmpje kijken Hostel II ofzo
Tot over een paar topics maar weer, enne, zwabber, bedankt.
Tja, ronduit kut, daarom zit ik hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met je schouder Enfermera?
Ik merk wel dat wanneer het kouder wordt of er weersverandering opkomst is. Ik meer last van mijn schouder krijg.
Nee, dan kabouter wesley!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
pinkeltje is net als Wipneus en Pim übercool! en tof!
dpouchen? Is dat zoiets als high speed ice-sliding?quote:
ja half 9 ned1quote:
Jamaar jamaar mijn bad is vol en mijn boekje ligt klaarquote:
Ik denk al waar zijn knabbel en babbel gebleven.......quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef dubbelstam het volgende:
Oh mijn Gowd. Wat gaan jullie weer snel vandaag. Die top 100 notering kan ik dus schudden he.....
Ik geloof ook dat ik maar niet terug ga lezen
Ik wil het echt niet weten....quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:34 schreef Pagan het volgende:
*Strega is verdrietig, haar eerstgeopende topic is volgescheten, letterlijk.*![]()
![]()
![]()
Dit had een heugelijke dag moeten zijn.
Toch wel met Lush he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar mijn bad is vol en mijn boekje ligt klaar
Nee maar dank je voor het waarnemenquote:
En wat leuk / lief / schattig dat je me hier komt roepenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar misschien weet jij het ook wel
Jij bent mijn hondengoeroequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar dank je voor het waarnemen![]()
[..]
En wat leuk / lief / schattig dat je me hier komt roepen
OMGquote:
En ook een beetje te vroeg vinden dat het al wel half 12 's avonds is als je het mij vraagt.quote:
terminator salvationquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
En jij kijkt? Flikkers Maastricht zeker.
Ik ga nu echt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Burdie het volgende:
Haha ga lekker in je bad, geniet ervan! En thanx voor je hulp!
ja geef mij de schuldquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Q had teveel suiker op. Die koekjes he...?
Werk ze! En kijk uit voor rotondes!quote:
Ja, blijkbaar wel..quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is hier ook écht hollen... of stilstaan.
Voooooorzichtig zijnquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Werk ze! En kijk uit voor rotondes!Maes!
Vertel eens over Full Monty? Zit Charlie Luske daar ook niet in?
Geeft nietsquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi, er was toch ook een topic voor roodharige katten? Zie het niet zo gauw.
sorry, kan dit eigenlijk beter in de FB vragen, verkeerde topic.
Ging Charlie dan ook helemaal full frontal bloot op het podium?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoi![]()
Geweldig leuk, Charlie Luske heeft een goed lichaamvLees net op de site dat hij en twee andere castleden een sportverbod hebben gekregen. Ze moeten er voor de musical niet te goed uitzien dan is het niet geloofwaardig meer.
Ik vind het een aanrader. Ze zitten nog vroeg in het seizoen maar ik vond het best al goed gaan. En leuk en bloot
Let er wel op dat je je andere schouder nu niet teveel belast. Voor je het weet zit je met 2 niet goed functionerende schouders. Voor je er dan weer vanaf bent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja, ronduit kut, daarom zit ik hierEnige wat ik kan is wat tv kijken en wat achter mn laptop. Kan ook niks in het huishouden doen, zelfs wat vaat afspoelen en ik krijg gelijk last
Echt heel erg kut. Eerste 3 weken is het 't ergst volgens de fysio, zit nu in week 2. Dus ik ga volgende week ook niet werken, ga maandag met mn leidinggevende bellen hoe ik alles weer op kan bouwen en we gaan natuurlijk bespreken wat ik WEL kan!
Godver man, ik zowat alleen mn rechterarm gebruiken, en ik wil dat ook niet teveel doen want dan raakt die overbelast
Dus ja, lekker op fok maarGedachten verzetten
Oh, zeker weten. Daarom vond ik die uitspraak van mn werk ook wel typisch. Ik kan nog niet eens stofzuigen, strijken, laat staan andere dingen in het huishouden behalve mn eigen boterham snijden, en dan moet ik continue met mijn rechterarm op mn werk bezig zijn, en die idd overbelasten? Dus niet. Dat ga ik idd ook zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Let er wel op dat je je andere schouder nu niet teveel belast. Voor je het weet zit je met 2 niet goed functionerende schouders. Voor je er dan weer vanaf bent.
* ferrari_rood wacht daar nog steeds op Maar je moet er ook voor waken dat je slechte arm vast gaat zitten. Dus bewegen moet je hem. Dit klinkt heel onlogich maar moet toch echt. En wanneer je schouder rood, warm en opgezet kan koelen verlichting geven. Nogmaals succes ermee. weet helaas hoe je je voelt.
Alle 6 helemaal bloot voor 2 seconden ongeveerquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging Charlie dan ook helemaal full frontal bloot op het podium?
Wat een lef!
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Enfermera, heb je dan van het computeren echt geen last?
Zit je dan toch niet op de een of andere manier 'anders' omdat je zit te laptoppen?
das best lef hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Alle 6 helemaal bloot voor 2 seconden ongeveerCharlie ziet er goed uit er is ook een acteur bij met aanzienlijke love handles dat vond ik veel dapperderder
Dapper iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Alle 6 helemaal bloot voor 2 seconden ongeveerCharlie ziet er goed uit er is ook een acteur bij met aanzienlijke love handles dat vond ik veel dapperderder
En boekjes lezen... dat gaat ook wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Ik verander ook regelmatig van houding, maar daar heb ik iig geen last van... Als ik dat doe, samen met tv kijken enzo, dan heb ik het minste last....
Haha :p Verpleegkundige. Leerling dan nog, hopelijk ben ik volgend jaar klaar. Ik werk al wel naast mn studie, 24 uur naast schooldagen en 36 in schoolvakanties.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Enfermera, ik heb even in alle drukte gemist wat voor werk je doet en wat ze daar gezegd hadden dan?
I know. Thanks voor je advies, ik probeer idd wel op te letten dat het niet teveel wordt..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar als je nu "hele" dagen achter de pc gaat zitten met je goede arm. Heb je wel degelijk kans op pijn in de arm. Ik wil je niet de les lezen maar je alleen maar waarschuwen. 1 slechte arm betekent vaak dat de ander genetisch ook niet helemaal in orde is.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
beterschap Enfermera, hoop dat t snel over is
Idd, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En boekjes lezen... dat gaat ook wel.
Greys wat ben jij toch vaak een prettige en behulpzame poster.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Geeft niets
Ik kon alleen een oud topic vinden:
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's. II
Weet niet of er daarna nog wel een nieuwe is gemaakt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Greys wat ben jij toch vaak een prettige en behulpzame poster.
Dank je wel voor het reageren.
hier ook gezocht en alleen een topic uit 2008 gevondenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je, maar je hebt er in dit geval zo weinig aan omdat het topic al oud en gesloten is.
Of heb je nog een nieuwere gevonden?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef Greys het volgende:Dank je, maar je hebt er in dit geval zo weinig aan omdat het topic al oud en gesloten is.
Of heb je nog een nieuwere gevonden?
Wat heb je gekookt? Ik had Chinese kippensoepquote:
ik moest natuurlijk even kijken naar de foto waar jullie het over hadden...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon niet teruglezenlekker meedoen met het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |