't Gaat wel snel ook he, zeker als je ook nog op MSN (ja, MSN, ik weet het...) en Facebook zitquote:
Eh. Domino day? Ja oke, hier gaat het ook nergens overquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou, het zal allemaal wel.
Ik ga wel evenDominoDay
kijken, da's altijd nog gezelliger dan dit
Tot strakkies!
Erkenningquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sterkte met DominoDay... dan vind ik die keutel pic toch beter
EN NEE IK HOEF GEEN NIEUWE FOTOquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik doe msn, hyves, pm en een ander topic ernaast. Wil primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef trainfreak het volgende:
[..]
't Gaat wel snel ook he, zeker als je ook nog op MSN (ja, MSN, ik weet het...) en Facebook zit
*Bert Visscher imitatie*quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat velen juist blij zijn dat t vorige topic snel dicht was
Daar kijk ik nu naar, maar er staat een krullenkneusje die de dames op IQ gaat testen met "slimme vragen"quote:
Bertje Vis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
*Bert Visscher imitatie*
Komop Ynske, vertel, vertel!!
lees maar terugquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
*Bert Visscher imitatie*
Komop Ynske, vertel, vertel!!
Dat vind je echt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
was dat die van die ananas?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu naar, maar er staat een krullenkneusje die de dames op IQ gaat testen met "slimme vragen"
Jaquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind je echt?
Ik vind DDay afgrijselijk. Kan je nagaan.
Maar smaken verschillen, zullen we dan maar zeggen
En jij kijkt? Flikkers Maastricht zeker.quote:
Ik zou 't er ook niet op kunnen... maar ik kijk dan ook alleen voor de vrouwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:22 schreef Ynske het volgende:
Die Hedde wat er nu staat vin ik niet echt wat
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
En jij kijkt? Flikkers Maastricht zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |