1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Klikte jij?????quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1367373/12/25#74676535]vrijdag 13 november 2009 20:06[/urQ, echt, niet één steekje, maar er zitten er meer los bij je he?
l] schreef Greys het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag ik eindelijk es wraak nemen met een TT
t was eerst een linkje, maar daar heeft ze een img van gemaaktquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klikte jij?????
Dan heb je zelf een steekje los ook
Hallo, het was geen linkje hoor, het was een fotoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klikte jij?????
Ja dat ben je... en ik ben een ook een zeikerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Maar dan zal ik wel wéér een zeikwijf zijn.
Ja, dat moest zolang duren jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Moest dit nou zo lang duren?
En die foto hoeft van mij echt niet hoor
Een linkje is tot daar aan toe, maar nu moeten we het gewoon allemaal zien.
Hou die stront gewoon bij je.
Maar dan zal ik wel wéér een zeikwijf zijn.
't was een imagequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klikte jij?????
t hoefde ook niet voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat ben je... en ik ben een ook een zeikerd... want ik ben het met je eens
Ik kom echt niet meer bij hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef oh-oh het volgende:
En godverdegatver, ik scrolde die pagina terug en toen stond ie ineens niet in linkje maar als foto daar![]()
![]()
( hij lijkt wel echt op een onderzeeër![]()
![]()
)
nee, dat was t vorige topicquote:
Dan maar een zeikwijf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat moest zolang duren ja
Zeikwijf
denk dat velen juist blij zijn dat t vorige topic snel dicht wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Pagan het volgende:
Zo heey, 53 minuten om een topic te vullen, kunnen we ze niet na 1000 posts dichtgooien ipv. 300?
Waarom hebben we het er nu dan nog overquote:
Eerst erom vragen, en dan terug krabbelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
t hoefde ook niet voor mij
had al meteen gezegd laat maar maar goed...
Wees maar blij dat ik niet ongesteld ben nuquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar een zeikwijf.
Echt, ik lach me kapot om je soms, maar jij weet echt nooit je grens.
Het moet altijd nóg even wat ranziger. Why?
Nee, ik was wel blij dat de vorige dicht mochtquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Pagan het volgende:
Zo heey, 53 minuten om een topic te vullen, kunnen we ze niet na 1000 posts dichtgooien ipv. 300?
Succesquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik wel echt ff mn badkraan openzetten
Frankly my dear, I don't give a damn!quote:
Ja, MikeyMo. Je bent gewoon aandachtsgeilquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn!
Echt, liever een zeikwijf dan ranzigheid-om-aandacht.
Blijquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik niet ongesteld ben nu
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik wel echt ff mn badkraan openzetten
das niet waarquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst erom vragen, en dan terug krabbelen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste reactie is *bluf* *doen*
maar tis Q... hmm laatmaar...
En who the fuck ben jij dat wij dat boeiend moeten vinden?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen tegen een kind "wil je een snoepje? KRIJG JE NIET WEHEHEHEHE"quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet waar
in de eerste post zei ik al meteen
[..]
[/b]
Tot strakjes liefurdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou, het zal allemaal wel.
Ik ga wel evenDominoDay
kijken, da's altijd nog gezelliger dan dit
Tot strakkies!
Zeg, dim es ff. Wijsneus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En who the fuck ben jij dat wij dat boeiend moeten vinden?
Je jaagt oh-oh wegquote:
Kan dan beter dit topic volspammen enzo toch, dan aandacht geven aan mn koppijnquote:
Tot strakjes smeerlap!quote:
Ehm. Hij moet dimmen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, dim es ff. Wijsneus.
Je kan toch lezen. MikeyMo
wrom? normaal valt t wel meequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef trainfreak het volgende:
Ik zoek denk ik een ander topic om te volgen
Dday is voor homo'squote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot strakjes smeerlap!
[..]
Ehm. Hij moet dimmen?
DDay is nog niet begonnen
Sterkte met DominoDay... dan vind ik die keutel pic toch beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou, het zal allemaal wel.
Ik ga wel evenDominoDay
kijken, da's altijd nog gezelliger dan dit
Tot strakkies!
dan nog maar ff Take Me Out?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot strakjes smeerlap!
[..]
Ehm. Hij moet dimmen?
DDay is nog niet begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |