Tweequote:
Nog even, dan word je huis weer vakkundig geslooptquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
Linkje naar vorige topic Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's.
Mooie kater Lily.
Hier nog een paar foto's van ons poesje Bibi, nog een paar weekjes en dan mag ze naar ons toe.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Geweldig, ze is er! Prachtige foto's!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
We hebben gisteren Bibi mogen halen, ze is nu dus "thuis"
Wat leuk zo'n speelse kleine weer. De anderen moeten wel wennen, er wordt nog
veel gebromt en geblazen hier.
Vermoeiend allemaal.
Kom maar op met die foto's!!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:31 schreef TherAngelina het volgende:
Oh, ik heb ook een rode! Die heet Rody maar ik noem 'em altijd Ei, Rody is de naam die de fokkers hem gegeven hebben. Dit is 'ie!
![]()
Niet de beste foto; ik maak later betere. Hij is echt prachtig! Net een vos.
Wij houden het ook op zand of zoiets ^_^. Maar ik vond dat hij best bij de rode katers mocht..... tenzij er een zandkattentopic is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook zo'n kleur kat gehad. Helaas 2 jaar geleden overleden.Tegen mij zeiden ze dat hij cremekleurig was. Ach, als het beestje... uhm... kleurtje maar een naam heeft, nietwaar?
Hahaha, nee hoor, tus hier geen keuringsdienstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij houden het ook op zand of zoiets ^_^. Maar ik vond dat hij best bij de rode katers mocht..... tenzij er een zandkattentopic is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |