Donequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf hier nog gewoon even hangen hoor, de OP mag wel een update wat mij betreft
==========
Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Inmiddels weer zwanger, dinsdag 17 november afspraak bij gynaecoloog voor vervolgstappen.
==========
Ik had de lange cyclus stimuleren, beginnen een week voor de verwachte menstruatie. En ook PCOS én lichte endo. En een overstimulatie dus maar niet idioot veel last, wel een paar dagen buikpijn na de punctie door de overstimulatie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Orea het volgende:
maakt niet uit, blijf vooral lekker zitten
![]()
Weet je nog wel hoeveel dagen je hebt geprikt? Het schijnt (maar pin me daar vooral niet aan vast) dat met bijv. puregon of gonal vrouwen vaak meer eitjes hebben! Alleen wel vaak minder rijpe eitjes. Vaak juist omdat ze maar kort hoeven te prikken. Maar nogmaals dit is mij verteld door 2 aparte artsen. Schijnt dat elke arts daar weer anders over denkt![]()
Ik ben nu alweer bijna 2 weken aan het stimuleren, met hoge dosering. Maar ook dat is voor iedereen weer anders.
8 bevrucht is zéker een super score!! 3 emmy's is ook geweldig! Bij mij zaten er 6 ook per 3 ingevroren.. Eerste keer 2 goed ontdooit, 2e keer 1. Dus grote kans dat er in elk geval 1 goed ondooit.. En het lukt zo vaak met een cryootje!! Zou zo mooi zijn als jij bij dat percentage hoort!!
Dat laatste vind ik ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:07 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik had de lange cyclus stimuleren, beginnen een week voor de verwachte menstruatie. En ook PCOS én lichte endo. En een overstimulatie dus maar niet idioot veel last, wel een paar dagen buikpijn na de punctie door de overstimulatie.
Ik had normale dosering en ben omlaaggegaan met eenheden tijdens de stimulatie.
Cryo-tp heeft een slagingskans van ongeveer 25 %, ik zeg liever 50 %, het lukt wel óf het lukt niet
nee hoor CP, daar ben ik niet bang van geworden. de angst die ik heb, die had ik al, en ik weet dat wat jij onderging, vrij zeldzaam is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand bang heb gemaakt
En ik denk ook dat ik het bij de 12 nog overgebleven eskimo's ga houden, maar zeg nooit nooit he
En ook Saffiers opmerking over de punctie kan ik beamen. Nadat het klaar was was de pijn ook vrijwel meteen over (ik had wel verdoving, geen idee alleen wat precies).
Ik hoop dat voor jullie alles op rolletjes zal lopen en dat je zo snel mogelijk aan de goede kant van die 50% terecht komt
Ja sorryquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:34 schreef Saffier het volgende:
Hier ook geen verdoving in de vaginawand, schijnt idd niets toe te voegen. Maar hier ook een hoge pijngrens.
Mijsje logisch dat je je druk maakt hoor, het is zo'n ongrijpbaar iets! Ik mocht mezelf er pas druk om maken de avond ervoor, anders had ik veel t elang lopen stressen. Ik kon het toch niet veranderen dus erover stressen had ook geen nut. (die afspraak met mezelf hielp wonderwel!!) Stapje voor stapje nemen, en niet te ver vooruit (doem)denken!
Jij bent gewoon zwanger met je volgende IUItoevallig!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar hij ging een heel verhaal zitten houden en ik probeerde me maar te concentreren op die assistent, toen hij erdoorheen ging praten lukte dat echt niet meer. En ik merkte dat hij nogal ging uitwijdenkon ik toen even niet hebben
Hij was wel meteen stil trouwens
Wat maakt dan die ene maand uit?quote:
ja, dat snap ik helemaal.. ik had in jouw geval misschien wel hetzelfde gedaanquote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef flugeltje het volgende:
@jose, het zijn inderdaad erg goedkope testjes en dit zorgt bij mij voor zoveel rust dat het 't geld dubbel en dwars waard is![]()
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Orea en flugeltje, heel veel succes vandaag!
Dit gaat 'em worden flugel! Tuurlijk ben je nerveus. Zou ik ook zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik ben nerveus... Best wel behoorlijk nerveus eigenlijk.
*adem in, 2, 3, 4
*adem uit, 2, 3, 4
Gelukkig over pak 'm beet een uurtje m'n eerste mijlpaal gehaald. Afspraak bij de gyn.... Als is het doodeng, laat het bezoek ajb positief zijn.... * duimt voor zichzelf
jij wenst haar gewoon een maximale zwangerschap.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:59 schreef chacama het volgende:
Flugel, kaarsje brand, duimen draaien.... deze moet blijven plakken voor de komende 38 weken minimaal....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef bikinistringding het volgende:
[..]
jij wenst haar gewoon een maximale zwangerschap.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach meid, ik kan me zo goed voorstellen hoe jij in de zenuwen zit. Zo jammer dat niemand je echt geruststelling kan geven. Het blijft afwachten... Maar je doet er wel wat aan. Iets wat de dokter zou hebben voorgeschreven als je er al zelf niet aan was begonnen. Dus je bent goed bezig
Ik ben echt vreselijk plaatsvervangend zunuwachtig. Waar is toch die nagelbijtsmilie???
Ja zoiets jaquote:
Om 16.58 belde ze terug, die cyste zit ons niet in de wegquote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef Orea het volgende:
Saffierwat spannend nu! Heb je al wat gehoord of hoor je dat later vandaag??
Dat hopen we allemaal met je meequote:BSD, jemig!! Zoveelmaf he die verschillen, het aantal wat ik nu had is waarschijnlijk ook wel mijn max, meer kunnen mijn eierstokken niet aan
nou mag ik nog niet klagen, tis een prachtige score! Maar toch! Wow!
Bij mij was trouwens goed te merken bij de punctie dat het de 3e wasbij 1 eierstok had ze echt moeite met prikken, was vrij stug en dat kan komen door eerdere puncties... Hoop echt zooo dat dit de laatste punctie was!!
![]()
quote:PZE, weer een eisprong, goed bezig jongedame!!![]()
Och lieverdquote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef mijsje het volgende:
Saffier
met mij persoonlijk gaat het wat minder... ik mis m'n moeder heel erg...![]()
maar met m'n lijf wel oke... Maandag dag 11, en ik heb de pregnyl al in huis voor als de follikel groot genoeg is. en ik ga zelf prikken deze keer, moet goed komen. ik heb hem vorige keer in m'n arm gehad van de huisarts, dus daar wil ik ook gaan prikken. Ik ben benieuwd of ik het zelf echt durf, of dat manlief hem moet zetten...maar we hoeven in ieder geval niet meer naar de dokter om te laten doen...
Ah, mij mijn navel prik ik echt niet, dat doet zeer!! Ik prik net boven mn heup. Daar zit een rolletje wat er gewoon om vraagt om in te prikken.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef Orea het volgende:
[..]
Och lieverddat ís ook heel zwaar, sowieso om je moeder te moeten missen en al helemaal in deze periode... a.s. zaterdag is het 5 jaar geleden dat mijn moeder heel plotseling omkwam (geen afscheid kunnen nemen) en juist in deze periodes is het nog eens éxtra zwaar!! Ik voel met je mee en hoop dat ze ervoor gaat zorgen dat dit de laatste prik is die je ooit moet zetten en dat je over 3 weekjes gewoon een hartstikke mooie positieve test hebt!!
Tipje voor de pregnyl, pak een stuk vel gelijk aan je navel (dus er net naast) daar voel je het het minst!!
Saffier![]()
whoehoeeeeee
Ik krijg er helemaal kippevel van!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef Orea het volgende:
4 december cp! Eerder zou al kunnen (en ik weet niet of ik het dit keer wel volhoud tot de testdatum) maar in principe de 4e aanhouden!
Zou ik Sinterklaas vanaf dit jaar eindelijk leuk gaan vinden???
O, ik zit hier ook gewoon met tranen achter het scherm! 11 bevruchtingen, wat geweldig!!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Orea het volgende:
Ik ben net gebeld.... er zijn er 11 bevrucht!!!! Wow, echt fantastisch!! Zie een beetje moeilijk op dit moment door de jankbui van ontlading waar ik al even op zat te wachtenmaar dit is echt super fijn! Net heerlijk met mijn vent samen aan de telefoon even zitten brullen
Morgenochtend om 10.15 is de pick-up van 2 embryootjes...! Gelukkig hebben we een grote auto, ik ga op zijn kop in de auto mee terug
En, wat heel fijn is aan dit ziekenhuis, ik hoor morgen gelijk hoeveel er geschikt zijn voor invriezing.. Bij mijn vorige ziekenhuis moest ik op die uitslag een maand wachten.... en denk dat dit toch wel rust gaat geven....!
Pfffffffff!!!
Ik ga echt heel verschrikkelijk hard voor je duimenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Orea het volgende:
PZE, wat is jouw NOD nu? Spannend! Kunnen we lekker samen hyperen!![]()
Roelof en Arend zitten knus van binnenze waren beide van PERFECTE kwaliteit en beide 8 cellig..(super op schema dus voor dag 3) Ze vroeg zelfs nog even of ik zeker wist dat ik er 2 terug wilde.... Ja! Dat wist ik zeker.. Dus ze kunnen een feestje gaan bouwen van binnen!!
![]()
Het nog mooiere nieuws is dat er 7 cryo's zijn, verdeeld over 4 rietjes!!!!![]()
Nu dat geplak!! Dat we samen vrij vruchtbaar zijn is wel duidelijk, nu moeten ze mijn baarmoeder nog lief gaan vinden
Je hebt er ook niet voor niets al die moeite voor moeten doen denk ik dan. Ik snap niet waarom ze er vaak meer dan 2 per rietje doen. Zal wel met kosten te maken hebben, maar in verhouding tot een hele ivf-procedure is bewaren spotgoedkoop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Orea het volgende:
Hihih Sproet, ik krijg meer van dat soort reacties.. Zelfs iemand die vroeg: oh weet je al dat het 2 jongens zijn?Wat leuk!!!!
![]()
En 4 rietjes ja! Verschil hè met het VU... Hier vriezen ze in naar hoeveel je er terug wilt.. Is dat 1 per keer, dan per stuk, 2 per keer.. .etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |