abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74820576
3e.
Daar gaan we weer
pi_74820600
Poeh, 38 stuks. Maar toch van start, doe het dan verder rustig aan hoor. Het is niet niks, ook niet als het niet de eerste punctie is...
pi_74820636
Ik vind het helemaal niet zo zwaar hoor. Alleen de punctie vind ik niet leuk, maar verder heb ik toch nergens last van.
Daar gaan we weer
pi_74820684
Ook prima, fijn natuurlijk. Ik kan lichamelijk ook veel hebben, maar in mijn hoofd vind ik die hele medische toestand wel erg belastend. Prettig dat jij dat niet zo ervaart.
  woensdag 18 november 2009 @ 16:27:39 #205
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74820718
Gelukkig maar, dat scheelt. Rustig aan en hou jezelf in de gaten op alle fronten hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74823403
Saffier wat spannend nu! Heb je al wat gehoord of hoor je dat later vandaag??

BSD, jemig!! Zoveel maf he die verschillen, het aantal wat ik nu had is waarschijnlijk ook wel mijn max, meer kunnen mijn eierstokken niet aan nou mag ik nog niet klagen, tis een prachtige score! Maar toch! Wow!

Bij mij was trouwens goed te merken bij de punctie dat het de 3e was bij 1 eierstok had ze echt moeite met prikken, was vrij stug en dat kan komen door eerdere puncties... Hoop echt zooo dat dit de laatste punctie was!!

PZE, weer een eisprong, goed bezig jongedame!!
  woensdag 18 november 2009 @ 17:50:57 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74823731
We gaan hier weer spannende tijden in zie ik al wel, PZE met een eigen eisprong, saffier BSD en Orea die volop in het traject zitten en ons mijsje die volgens mij ook weer bijna aan d'r ei toe is.

De duimen draaien overuren hier in ieder geval.

Zelf leef ik onder een steen waar ik tot januari wil blijven zitten
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74823903
Flugel! Zou zo graag zeggen komt goed! Maar dat weet ik niet en vind ik zelf vaak zo'n dooddoener dus bij deze: ik hoop zoooo dat het goedkomt!
pi_74823950
Overigens, ervaringsdeskundigen met progesteron: wat een drab en ik moet nog zeker 2 weken!!!
pi_74824324
Haha, ja goor hè?!
Daar gaan we weer
pi_74824430
Ja heel erg ben natuurlijk 2 keer pregnyl naprikken gewend en ben allang blij dat dat niet meer hoeft.. Maar dit is wel even wennen ja!!
  woensdag 18 november 2009 @ 19:30:08 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74827236
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef Orea het volgende:
Saffier wat spannend nu! Heb je al wat gehoord of hoor je dat later vandaag??
Om 16.58 belde ze terug, die cyste zit ons niet in de weg . Zaterdag moet ik beginnen met pillen erbij en dan 2-12 een echo en planning voor TP
quote:
BSD, jemig!! Zoveel maf he die verschillen, het aantal wat ik nu had is waarschijnlijk ook wel mijn max, meer kunnen mijn eierstokken niet aan nou mag ik nog niet klagen, tis een prachtige score! Maar toch! Wow!

Bij mij was trouwens goed te merken bij de punctie dat het de 3e was bij 1 eierstok had ze echt moeite met prikken, was vrij stug en dat kan komen door eerdere puncties... Hoop echt zooo dat dit de laatste punctie was!!
Dat hopen we allemaal met je mee En idd die pillen zorgen voor heerlijke smurrie
quote:
PZE, weer een eisprong, goed bezig jongedame!!
wat heerlijk! Zomaar gratis een extra zelfgefabriekte poging

Mijsje hoe is het?
Flugel als ik een winterslaap voor je kon toveren deed ik het, lijkt me lekkerder dan onder een steen
Ylana
pi_74828559
Saffier
met mij persoonlijk gaat het wat minder... ik mis m'n moeder heel erg...
maar met m'n lijf wel oke... Maandag dag 11, en ik heb de pregnyl al in huis voor als de follikel groot genoeg is. en ik ga zelf prikken deze keer, moet goed komen. ik heb hem vorige keer in m'n arm gehad van de huisarts, dus daar wil ik ook gaan prikken. Ik ben benieuwd of ik het zelf echt durf, of dat manlief hem moet zetten... maar we hoeven in ieder geval niet meer naar de dokter om te laten doen...
  woensdag 18 november 2009 @ 20:15:13 #214
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74829043
Wat lijkt het me moeilijk om je moeder te moeten missen Sowieso elk moment maar dan in het byzonder met het onderwerp kinderen

Prikken, je kán het écht hoor!
Ylana
pi_74829995
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef mijsje het volgende:
Saffier
met mij persoonlijk gaat het wat minder... ik mis m'n moeder heel erg...
maar met m'n lijf wel oke... Maandag dag 11, en ik heb de pregnyl al in huis voor als de follikel groot genoeg is. en ik ga zelf prikken deze keer, moet goed komen. ik heb hem vorige keer in m'n arm gehad van de huisarts, dus daar wil ik ook gaan prikken. Ik ben benieuwd of ik het zelf echt durf, of dat manlief hem moet zetten... maar we hoeven in ieder geval niet meer naar de dokter om te laten doen...
Och lieverd dat ís ook heel zwaar, sowieso om je moeder te moeten missen en al helemaal in deze periode... a.s. zaterdag is het 5 jaar geleden dat mijn moeder heel plotseling omkwam (geen afscheid kunnen nemen) en juist in deze periodes is het nog eens éxtra zwaar!! Ik voel met je mee en hoop dat ze ervoor gaat zorgen dat dit de laatste prik is die je ooit moet zetten en dat je over 3 weekjes gewoon een hartstikke mooie positieve test hebt!!

Tipje voor de pregnyl, pak een stuk vel gelijk aan je navel (dus er net naast) daar voel je het het minst!!

Saffier whoehoeeeeee
  woensdag 18 november 2009 @ 20:38:29 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74830047
Och Orea, bij jou ook al zo'n gemis!
Ylana
pi_74832677
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef Orea het volgende:

[..]

Och lieverd dat ís ook heel zwaar, sowieso om je moeder te moeten missen en al helemaal in deze periode... a.s. zaterdag is het 5 jaar geleden dat mijn moeder heel plotseling omkwam (geen afscheid kunnen nemen) en juist in deze periodes is het nog eens éxtra zwaar!! Ik voel met je mee en hoop dat ze ervoor gaat zorgen dat dit de laatste prik is die je ooit moet zetten en dat je over 3 weekjes gewoon een hartstikke mooie positieve test hebt!!

Tipje voor de pregnyl, pak een stuk vel gelijk aan je navel (dus er net naast) daar voel je het het minst!!

Saffier whoehoeeeeee
Ah, mij mijn navel prik ik echt niet, dat doet zeer!! Ik prik net boven mn heup. Daar zit een rolletje wat er gewoon om vraagt om in te prikken.
Daar gaan we weer
pi_74836116
Lieve dames, kom even uit de lurk-stand om jullie allemaal even een hart onder de riem te steken. Ookal post ik op dit moment weinig ik lees regelmatig bij en leef erg met jullie mee! Het zijn spannende tijden hier en ik hoop dat ik in januari in mijn eentje dit topic moet vullen! Hier gaat alles z'n gangetje en wacht ik geduldig tot de operatie. Vind het erg spannend, maar heb iemands raad opgevolgd en met mezelf afgesproken dat ik de dag zelf pas mag stressen. Werkt goed!
pi_74843870
Ik ben net gebeld.... er zijn er 11 bevrucht!!!! Wow, echt fantastisch!! Zie een beetje moeilijk op dit moment door de jankbui van ontlading waar ik al even op zat te wachten maar dit is echt super fijn! Net heerlijk met mijn vent samen aan de telefoon even zitten brullen

Morgenochtend om 10.15 is de pick-up van 2 embryootjes...! Gelukkig hebben we een grote auto, ik ga op zijn kop in de auto mee terug

En, wat heel fijn is aan dit ziekenhuis, ik hoor morgen gelijk hoeveel er geschikt zijn voor invriezing.. Bij mijn vorige ziekenhuis moest ik op die uitslag een maand wachten.... en denk dat dit toch wel rust gaat geven....!

Pfffffffff!!!
pi_74843901
Wat geweldig Orea!
pi_74843994
dat is fijn Orea

Maar die invriezingen heb je helemaal niet nodig toch
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74844136
Wow, wat een goede score Orea. Echt supergoed nieuws

Morgen de terugplaatsing en wanneer mag je dan testen?
pi_74844140
Ik hoop het, ik hoop het!!!

Thnx ladies! Mijn hemel wat een opluchting.. bevruchting is hier nooit een probleem geweest, maar toch he... is het onzeker tot het verlossende telefoontje!!
pi_74844165
4 december cp! Eerder zou al kunnen (en ik weet niet of ik het dit keer wel volhoud tot de testdatum ) maar in principe de 4e aanhouden!

Zou ik Sinterklaas vanaf dit jaar eindelijk leuk gaan vinden???
  donderdag 19 november 2009 @ 10:59:42 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74844263
Orea, wat goed! 11 bevruchtingen! En morgen al weer 2 ophalen!
Oh meid... het moet nu bij jullie toch ook maar eens blijven plakken hoor! Ik ga zo hard voor je duimen!

En uiteraard ook voor de rest van de dames hier, wat een spannende tijd is er weer aangebroken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')