Om 16.58 belde ze terug, die cyste zit ons niet in de wegquote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef Orea het volgende:
Saffierwat spannend nu! Heb je al wat gehoord of hoor je dat later vandaag??
Dat hopen we allemaal met je meequote:BSD, jemig!! Zoveelmaf he die verschillen, het aantal wat ik nu had is waarschijnlijk ook wel mijn max, meer kunnen mijn eierstokken niet aan
nou mag ik nog niet klagen, tis een prachtige score! Maar toch! Wow!
Bij mij was trouwens goed te merken bij de punctie dat het de 3e wasbij 1 eierstok had ze echt moeite met prikken, was vrij stug en dat kan komen door eerdere puncties... Hoop echt zooo dat dit de laatste punctie was!!
![]()
quote:PZE, weer een eisprong, goed bezig jongedame!!![]()
Och lieverdquote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef mijsje het volgende:
Saffier
met mij persoonlijk gaat het wat minder... ik mis m'n moeder heel erg...![]()
maar met m'n lijf wel oke... Maandag dag 11, en ik heb de pregnyl al in huis voor als de follikel groot genoeg is. en ik ga zelf prikken deze keer, moet goed komen. ik heb hem vorige keer in m'n arm gehad van de huisarts, dus daar wil ik ook gaan prikken. Ik ben benieuwd of ik het zelf echt durf, of dat manlief hem moet zetten...maar we hoeven in ieder geval niet meer naar de dokter om te laten doen...
Ah, mij mijn navel prik ik echt niet, dat doet zeer!! Ik prik net boven mn heup. Daar zit een rolletje wat er gewoon om vraagt om in te prikken.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef Orea het volgende:
[..]
Och lieverddat ís ook heel zwaar, sowieso om je moeder te moeten missen en al helemaal in deze periode... a.s. zaterdag is het 5 jaar geleden dat mijn moeder heel plotseling omkwam (geen afscheid kunnen nemen) en juist in deze periodes is het nog eens éxtra zwaar!! Ik voel met je mee en hoop dat ze ervoor gaat zorgen dat dit de laatste prik is die je ooit moet zetten en dat je over 3 weekjes gewoon een hartstikke mooie positieve test hebt!!
Tipje voor de pregnyl, pak een stuk vel gelijk aan je navel (dus er net naast) daar voel je het het minst!!
Saffier![]()
whoehoeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |