quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Orea het volgende:
maakt niet uit, blijf vooral lekker zitten
Weet je nog wel hoeveel dagen je hebt geprikt? Het schijnt (maar pin me daar vooral niet aan vast) dat met bijv. puregon of gonal vrouwen vaak meer eitjes hebben! Alleen wel vaak minder rijpe eitjes. Vaak juist omdat ze maar kort hoeven te prikken. Maar nogmaals dit is mij verteld door 2 aparte artsen. Schijnt dat elke arts daar weer anders over denkt
Ik ben nu alweer bijna 2 weken aan het stimuleren, met hoge dosering. Maar ook dat is voor iedereen weer anders.

8 bevrucht is zéker een super score!! 3 emmy's is ook geweldig! Bij mij zaten er 6 ook per 3 ingevroren.. Eerste keer 2 goed ontdooit, 2e keer 1. Dus grote kans dat er in elk geval 1 goed ondooit.. En het lukt zo vaak met een cryootje!! Zou zo mooi zijn als jij bij dat percentage hoort!!

Ik had de lange cyclus stimuleren, beginnen een week voor de verwachte menstruatie. En ook PCOS én lichte endo. En een overstimulatie dus maar niet idioot veel last, wel een paar dagen buikpijn na de punctie door de overstimulatie.
Ik had normale dosering en ben omlaaggegaan met eenheden tijdens de stimulatie.
Cryo-tp heeft een slagingskans van ongeveer 25 %, ik zeg liever 50 %, het lukt wel óf het lukt niet

Op pijnstilling reageer ik heel raar, voel me er dagen naar van. Dus ik had een paar paracetamol op van te voren (avond ervoor beginnen met slikken, dan bouw je het wat op). De linker eierstok was met de echo's gevoeliger dan de rechter, daarom had ik gevraagd links te beginnen, had ik dat vast gehad

en met de punctie had ik juist rechts meer last

maar als het klaar is, trekt de pijn heel snel weer weg.
[ Bericht 11% gewijzigd door Saffier op 14-11-2009 22:13:07 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana