Ik ga echt heel verschrikkelijk hard voor je duimenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Orea het volgende:
PZE, wat is jouw NOD nu? Spannend! Kunnen we lekker samen hyperen!![]()
Roelof en Arend zitten knus van binnenze waren beide van PERFECTE kwaliteit en beide 8 cellig..(super op schema dus voor dag 3) Ze vroeg zelfs nog even of ik zeker wist dat ik er 2 terug wilde.... Ja! Dat wist ik zeker.. Dus ze kunnen een feestje gaan bouwen van binnen!!
![]()
Het nog mooiere nieuws is dat er 7 cryo's zijn, verdeeld over 4 rietjes!!!!![]()
Nu dat geplak!! Dat we samen vrij vruchtbaar zijn is wel duidelijk, nu moeten ze mijn baarmoeder nog lief gaan vinden
Je hebt er ook niet voor niets al die moeite voor moeten doen denk ik dan. Ik snap niet waarom ze er vaak meer dan 2 per rietje doen. Zal wel met kosten te maken hebben, maar in verhouding tot een hele ivf-procedure is bewaren spotgoedkoop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Orea het volgende:
Hihih Sproet, ik krijg meer van dat soort reacties.. Zelfs iemand die vroeg: oh weet je al dat het 2 jongens zijn?Wat leuk!!!!
![]()
En 4 rietjes ja! Verschil hè met het VU... Hier vriezen ze in naar hoeveel je er terug wilt.. Is dat 1 per keer, dan per stuk, 2 per keer.. .etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |