abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:13:58 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74875836
Jaaaa, PZE, weer een eigen eitje

Orea, heel veel succes en hou ze binnen! * tube lijm gooit
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74876270
Het is weer spannend hier zeg
pi_74876862
PZE wat geweldig

Orea, succes met Roelof en Arend vandaag
pi_74877339
PZE wat goed

Orea succes vandaag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74877658
Bedankt meiden.
pi_74881039
Orea 11 bevruchtingen en 2 emmy's teruggeplaatst Super nieuws!

En pze wat een fantastisch nieuws dat jouw lichaam nu blijkbaar wel weet wat het moet doen.
pi_74882023
PZE, wat is jouw NOD nu? Spannend! Kunnen we lekker samen hyperen!

Roelof en Arend zitten knus van binnen ze waren beide van PERFECTE kwaliteit en beide 8 cellig..(super op schema dus voor dag 3) Ze vroeg zelfs nog even of ik zeker wist dat ik er 2 terug wilde.... Ja! Dat wist ik zeker.. Dus ze kunnen een feestje gaan bouwen van binnen!!

Het nog mooiere nieuws is dat er 7 cryo's zijn, verdeeld over 4 rietjes!!!!

Nu dat geplak!! Dat we samen vrij vruchtbaar zijn is wel duidelijk, nu moeten ze mijn baarmoeder nog lief gaan vinden
pi_74882199
Orea wat goed! 2 van perfecte kwaliteit!! Super!!

Pze wat fijn dat je weer een eigen eitje hebt gehad!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74882218
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Orea het volgende:
PZE, wat is jouw NOD nu? Spannend! Kunnen we lekker samen hyperen!

Roelof en Arend zitten knus van binnen ze waren beide van PERFECTE kwaliteit en beide 8 cellig..(super op schema dus voor dag 3) Ze vroeg zelfs nog even of ik zeker wist dat ik er 2 terug wilde.... Ja! Dat wist ik zeker.. Dus ze kunnen een feestje gaan bouwen van binnen!!

Het nog mooiere nieuws is dat er 7 cryo's zijn, verdeeld over 4 rietjes!!!!

Nu dat geplak!! Dat we samen vrij vruchtbaar zijn is wel duidelijk, nu moeten ze mijn baarmoeder nog lief gaan vinden
Ik ga echt heel verschrikkelijk hard voor je duimen

en PZE! Super!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74882243
Wat spannend, Orea! Ik duim echt van harte dat Roelof en Arend lekker blijven zitten waar ze zitten. Ze verkeren immers in goed gezelschap!
pi_74882299
Maak het maar lekker comfortabel voor Roelof en Arend de komende tijd Orea. En 7 cryo's ook nog, wat een geslaagde poging zeg!
Mijn nod hou ik op 5 december (gewoon vanwege die leuke datum, want eigenlijk is het de donderdag ervoor) dus we kunnen inderdaad samen hyperen (en hopelijk zwangeren).
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:49:09 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74882467
Roelof en Arend, ik hoop dat ik jullie over een maand of 8,5 op de foto mag aanschouwen

* duimt
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:52:54 #263
5428 crew  miss_sly
pi_74882585
Orea, Roelof en Arend kunnen nu lekker een maand of 8 'bonden' daarbinnen, zodat ze beste vriendjes en liefste brusjes zijn strakkies

Ik duim voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74882810
Hahaha wat super cool dat jullie de namen overnemen Vind het wel stoer klinken eigenlijk
pi_74882878
Orea, mijn duimen draaien overuren!!
Hup Roeland en Arend! Ga maar lekker groeien bij jullie mams!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74883732
whahhahaha nu snap ik je hyves pas orea!!!

Maar even voor Roeland en Arend.
En 4 rietjes met cryo's!! De rest van je hele gezinnetje ligt dus al klaar!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:32:16 #267
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74883930
Super Orea! Duim dat het goed gaat. En fijn dat er cryo's zijn (maar die wil je niet nodig hebben deze keer....).
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:32:53 #268
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74883954
*d'r ging wat fout...*
pi_74884488
Hihih Sproet, ik krijg meer van dat soort reacties.. Zelfs iemand die vroeg: oh weet je al dat het 2 jongens zijn? Wat leuk!!!!

En 4 rietjes ja! Verschil hè met het VU... Hier vriezen ze in naar hoeveel je er terug wilt.. Is dat 1 per keer, dan per stuk, 2 per keer.. .etc.
pi_74884765
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Orea het volgende:
Hihih Sproet, ik krijg meer van dat soort reacties.. Zelfs iemand die vroeg: oh weet je al dat het 2 jongens zijn? Wat leuk!!!!

En 4 rietjes ja! Verschil hè met het VU... Hier vriezen ze in naar hoeveel je er terug wilt.. Is dat 1 per keer, dan per stuk, 2 per keer.. .etc.
Je hebt er ook niet voor niets al die moeite voor moeten doen denk ik dan. Ik snap niet waarom ze er vaak meer dan 2 per rietje doen. Zal wel met kosten te maken hebben, maar in verhouding tot een hele ivf-procedure is bewaren spotgoedkoop.

Maar goed, jij gaat met Roelof en Arend het weekend in. En nog 7 andere koters in de vriezer. Geniet ervan!
pi_74885130
Geweldig Orea..

Succes met de komende 2 allemachtig spannende weken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74885855
Nou CP dat vind ik ook hoor! Het is me nog steeds niet duidelijk waarom het VU er destijds 3 per rietje heeft gedaan. Mijn vorige arts mompelde iets over: waarschijnlijk waren er een paar niet van zo'n denderende kwaliteit om in te vriezen maar hebben ze het toch geprobeerd en bij de andere gedaan...

Enfin, hoe dan ook. dit is gewoon fantastisch!!

Progje
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:50:59 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74886296
7 cryo's! Wat goed zeg!
Nou, dat Roelof en Arend, of Arend-Roelof het maar lang naar hun zin mogen hebben in jouw buik, dan komen de rietjes over een jaar of 2 wel weer eens in beeld.
pi_74886416
Een jompel voor Roelof en Arend Dat ze maar een flink feestje gaan bouwen in jouw buik Orea, spannende tijd komen twee weken!
pi_74886467
Bij mij heeft het Vu ook 3 per rietje gedaan en het waren allemaal goede kwaliteit embryootjes, dus dat is onzin. Ik hoop mochten wij er oooooiiiiitttt weer eens voor gaan dat ze ook netjes 1 of 2 per rietje doen.

En nu weer die vreselijke wachtweken. Ben je nog zen?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_74887093
Ik ben momenteel nog vreselijk zen! Heb een heerlijk (en ook wel lastig) weekend op komst!!! Denk dat het vanaf volgend weekend peentjes zweten wordt Heb ook bijna alle dagen zo'n beetje volgepropt met allerlei leuke dingen dus hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot voorbij
pi_74890854
Orea!! 7 cryo's in 4 rietjes... super!
Oooh, ik hoop voor je dat deze 2 blijven plakken!

PZE, wat goed zeg... je lichaam doet het zelf!! Yeeeaah!
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:13:55 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74895989
7 cryo's en 2 in je buik!
ik zeg: PUPO!!
pi_74898242
Hup, Roel! Hup, Arend! Alletwee al achtcellig en perfecte kwaliteit, wat mooi! O, ik hoop zo dat ze blijven plakken!! Heb je ze ook gezien van tevoren?
En dan nog 4 rietjes! Zie je, dat grote gezin gaat er komen!

PZE, wat geweldig dat je lijf weer een eigen eisprong heeft geregeld!
pi_74898877
7 cryo's en Roeland en Arend in je buik... dat vraagt gewoon om jompels! voor de cryo's en voor Roeland en Arend... Ik duim voor je hoor, Orea!

PZE, ook voor jouw ei een flinke !!!
pi_74911217
Iemand nog nieuws? We zijn weer online!
pi_74912611
Eindelijk weer online

En Orea heeft een perfecte Roelof en Arend opgehaald
Nou lief bij mama blijven jongens
pi_74916188
Jeeeej we zijn er weer!

Eindelijk loop ik weer een beetje normaal en niet meer als een bejaarde eierstokken zijn ook rustig, op een krampje hier en daar na. Dus helemaal lekker! Morgen maar weer eens aan het werk en hopen dat de tijd vliegt!!

En maar hopen dat Roelof en Arend braaf gaan nestelen
  zondag 22 november 2009 @ 21:38:56 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74921586
Ik doe nog even een rondje hoor!

pi_74932779
Orea, veel geduld enzo toegewenst aankomende weken.
Daar gaan we weer
  maandag 23 november 2009 @ 10:28:33 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74933018
* nesteldansje doet voor Orea

Hier lijkt alles nog te plakken, omdat ik zo'n korte cyclus heb zit ik gewoon al in week 6 Als we a.s. zaterdag nog plakken zit ik al op de 2de langste zwangerschap van de 5. Maakte mezelf gisteren toch heel even weer licht zorgen, daarom even over een LH testje gepiest om te checken of er nog hormomen zijn. Nou, dat testje sloeg bijkans zwart uit Lijkt allemaal nog in de safe zone te zitten dus...

Nog 2,5 week tot de volgende echo... Vind het nu wel jammer van de drukte bij de gyn, anders had ik volgende week alweer mogen kijken...
pi_74937142
Nieuwe telling: 32 follikels.

Na het weekend punctie, als ze vrijdag opeens meer gegroeid zijn dan wordt het zondag.
Daar gaan we weer
pi_74938123
32 is nog steeds een hoop. Spannende week voor je zeg. Ik ga duimen voor een hoop mooie bevruchtingen
pi_74938281
Mijn man is echt slim: wat ik ging doen met alle embyo's? Of ik ze in wilde laten vriezen. Ik zo: nee ik vraag of ze er 1 terug plaatsen de rest mogen ze weggooien.

Hij doelde meer op als het in 1x lukt, wat we dan doen. Aangezien die dingen best lang ingevroren kunnen blijven mogen ze voorlopig in de vriezer blijven.
Daar gaan we weer
pi_74938729
Wij ons liggen er ook nog 12 in de vriezer. Wat mij betreft liggen ze daar prima en tegen de tijd dat we geen kinderen meer willen en er nog over zijn ga ik er wel eens over nadenken wat we met 'de rest' doen.
  maandag 23 november 2009 @ 15:43:40 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74938994
Wat een score BSD!
pi_74941375
Flugel, wat fijn!

Hier ook leuk nieuws; mijn vriendin -die een kans van 0% had op een spontane zwangerschap en al eerder ruim 3,5 jaar heeft moeten wachten op hun eerste kindje- is gewoon zomaar zwanger... zómaar, zonder poespas, medicijnen en andere medische toestanden! Zomaar netjes binnen maand of 4, 5 na het stoppen met de pil Vindt het echt leuk voor ze!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74941823
Zo BSD mijn hemel! Dat wordt een fijne punctie

Flugel!! Het gaat gewoon goedkomen!! Dat MOET!!
pi_74942323
Geen enkele punctie is fijn. Maar ik krijg morfine en een roesje. Morfine heb ik 2 uur op geslapen tijdens mijn weeën, dus een punctie gaat helemaal goed komen.
Daar gaan we weer
pi_74942648
Ik moet zeggen dat de morfine bij mij weinig heeft gedaan afgelopen punctie.. Alleen even woesh op het moment van inslaan, en that's it! Heb hetzelfde gevoeld als de voorgaande puncties...

En natuurlijk is geen enkele punctie fijn, maar ze zijn dan wel even bezig met zo'n hoeveelheid, of niet?
pi_74944073
Orea, veel geduld en zen toegewenst komende weken!

Flugel, als het streepje bijna zwart is... dat is mooi zeg.

BSD, succes met oogsten!
pi_74948128
Spannend he, flugeltje? Hier ook nagelbijten voor de echo hoor.

BSD, wauw, wat een aantal!! Heb je pijn in je buik ervan?

Lijkt me trouwens een fijn idee als je nog wat cryo's hebt voor een volgende zwangerschap.
pi_74949223
Ik hen nergens last van. Mijn man ook nog niet, die vindt het ook erg meevallen ivm de vorige pogingen.
Daar gaan we weer
  maandag 23 november 2009 @ 21:03:48 #299
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74949346
BSD lekker veel zeg! Ik hoop dat er veel van bevrucht worden
Flugel hou vol en hou vast! Ik duim me suf
Orea nog genoeg pattex in huis? Dubbele dosis gebruiken hè
Sombie hoe is het? En PZE?
Jose de wondertjes zijn de wereld nog niet uit Dat ze maar een fijne zwangerschap mag hebben.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74949849
Ongelofelijk, ik had met 12 follikels al pijn in mijn buik. Wat een verschil! Maar gelukkig heb jij geen last. Dat is fijn.

Ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden, Saffier. Niet echt last van zwangerschapskwaaltjes en ik weet uit ervaring dat een positieve test niet garandeert dat er ook echt een levend vruchtje zit. Na het weekend weten we meer. Tot die tijd probeer ik positief te blijven.

Hoe is het bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')