SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vijf delen:
Geneeskunde [Deel 41]
Geneeskunde [Deel 42]
Geneeskunde [Deel 43]
Geneeskunde [Deel 44]
Geneeskunde [Deel 45]
Geneeskundewebsites voor studenten en co-assistentenGeneeskundestudent Arts en Student Medisch Student Co-motions VVAA NHG Standaarden Overzicht handige links van mol_air Medische rekenmachine Websurg - tekst en video's van voornamelijk laparoscopische chirurgie Artsus.nl - medisch weblog voor de jonge medicus
IB GroepLoten? Hoe en wat
Universiteiten (aantal studieplaatsen), toelatingsmogelijkheden en per universiteit de regelmatige posters (jaar van aanvang)
Rijksuniversiteit Groningen (410)Zij-instroom Decentrale Selectie (50 % van de plaatsen) 40 collegeweken per jaar einfach_mich (2005)
ArendBarend (2006)
MaxC (2007)
Pluizel (2006)
Starla (2002)
Honeymooner (2003)
Juzme (2009)
Davidov2009 (2008)
VU Amsterdam (350)Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) Goodspeed.(2005)
DDM (2000?)
7.Leonardo (2007)
pmdomela (2008)
MindVision (2009)
Laertes (2009)
Universiteit van Amsterdam (350)Decentrale selectie (50% van de plaatsen) Zwaardvisch (2003)
Merel1808 (2008)
Christiaan (2009)
fusionfake (2009)
Kassaa (2009)
Universiteit Leiden (315)Zij-instroom 39 collegeweken per jaar intoxicated (2004)
Repeat (2005)
entwined (2004)
Dr.Plien (2004)
nlse (2004)
arabicangel667 (2005)
mol_air (2004)
Bhai (2005)
Asclepius (2001)
Hoolaa (2005)
Elby1988 (2007)
Universiteit Utrecht (344)Decentrale selectie, SUMMA (vierjarig) 40 collegeweken per jaar (vanaf 2006 BaMa, CRU'06) dr.dunno
Jan-Ton (2005)
darkie_blue (2003)
M1RR1E (2005)
gohan16 (2005)
Naoual17 (2005)
Leejow (2007)
iofn (2005)
Bellah (2007)
Erasmus Universiteit Rotterdam (410)Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) Singa (2005)
Wuder (2004)
Heinekenner (2007)
Switchboy (2007)
Radboud Universiteit Nijmegen (330)40 collegeweken per jaar Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) fee-tje (2003)
ralfie (2003)
Kantar (2007)
dotKoen (2007)
Universiteit Maastricht (341)The_DopeMan (2003)
nevaeh87 (2005)
chriztiaan (2006)
DR878 (2005)
Duuvelke (2007)
Seam (2008)
BloodyVirginMary (2009)
AndersSven-
Spyronius (2006: Biomedische Wetenschappen Utrecht)
EricT (Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde Groningen)
(staat je naam er niet bij en moet dat wel... meld ff in dit topic :) voeg jezelf toe op de wiki pagina)
De bron van de OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Geneeskunde
[ Bericht 0% gewijzigd door Repeat op 13-11-2009 21:04:16 ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:40 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb net practicum gehad over harttonen, zo thuis met de stethoscoop maar even luisteren of ik nog mooie ruisjes heb
Het is wel een toon, alleen geen harttoonquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DDM het volgende:
Een geruis is geen toonEn het is maar wat je mooi noemt!
Maar dat zegt ze ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds blij worden als ik een mooi souffletje hoor. Ik weet het, het zou eigenlijk niet mogen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DDM het volgende:
[..]
Mijn immuunsysteem klaart een eventuele h1n1 zelf wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef June. het volgende:
Trouwens iedereen de vaccinatie gehaald voor de Mexicaanse? Ik heb hem gisteren gehaald, maar heb toch zo'n spierpijn in mijn linkerarm! Kon er vannacht niet eens op liggen.
Ja, daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mijn immuunsysteem klaart een eventuele h1n1 zelf wel.
Nee, ik was al verkouden en dat ben ik nu nog steeds. Maar verder geen andere rare dingen, rest van mijn co-groep ook niet. Gewoon halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:10 schreef Honeymooner het volgende:
Ik krijg em dinsdag, maar twijfel nog steeds wel een beetje.. Ben je verder nog ziekig erbij June? Hoor van andere co's dat veel er niet heel lekker van worden..
Ja, maar dan nog moet je verplicht thuis gaan zitten en daar heb ik geen zin in. Ook al is het maar 3 dagen, ik heb geen zin om die te gaan inhalen in de vakantie..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mijn immuunsysteem klaart een eventuele h1n1 zelf wel.
Hier hoef je ziekte niet in te halen. Tenzij je 3 weken afwezig bent natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, ik was al verkouden en dat ben ik nu nog steeds. Maar verder geen andere rare dingen, rest van mijn co-groep ook niet. Gewoon halen
[..]
Ja, maar dan nog moet je verplicht thuis gaan zitten en daar heb ik geen zin in. Ook al is het maar 3 dagen, ik heb geen zin om die te gaan inhalen in de vakantie..
Was van het 3e jaar inderdaad, die moesten allemaal alles overnieuw maken, omdat enkele tentamens niet aangekomen warenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Kassaa het volgende:
Onze bonuspunttoets wordt volgende week toch maar niet via de computer gedaan omdat bij het laatste tentamen van het vierde jaar de helft van de resultaten niet was binnengekomen.
Nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef gohan16 het volgende:
bezwaar tegen TT! Leiden heeft geen bazen.
Als jij mn date bent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:34 schreef Merel1808 het volgende:
Leiden? Gaat iemand van jullie naar het minerva-gala binnenkort?
4 decemberquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef MaxC het volgende:
Wanneer is dat gala? Was er twee jaar geleden ook bij, leuk feestje!
Fok Geneeskunde meet?
Een Fok! meet lijkt me best leuk, een Minerva-gala minderquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef MaxC het volgende:
Wanneer is dat gala? Was er twee jaar geleden ook bij, leuk feestje!
Fok Geneeskunde meet?
LOLquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef starla het volgende:
wat een dode boel hier de laatste tijd, inhoudelijk medisch gezien, daarom weer de ultrakorte casus:
dotKoen is een gezonde stevige Nederlandse jongen, maar op een dag wordt hij wakker met gigantisch veel pijn in zijn scrotum
Wat staat bovenaan in je DD?
(blauwe ballen reken ik niet goed)
Ja? Mooiquote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef starla het volgende:
Ik ben trouwens aan het solliciteren![]()
Lekker veel vacatures AGNIO Neuro
Geen idee, blijkbaar gewild, en er is ook wel redelijk wat doorstroom naar opleidingsplekken. De neuro biedt rond de 25 plekken per jaar aan.quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja? Mooi. Heeft dat een reden, dat er zoveel vacatures zijn?
Wanneer kun je eigenlijk beginnen?
Ligt natuurlijk aan de opleiding, maar er zijn maar weinig opleidingen die het risico durven nemen een AIOS aan te namen zonder ze eerst aan het werk te hebben gezien. Het is namelijk relatief lastig (en dus kostbaar) een AIOS weer uit de opleiding te krijgen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef Knuffleheinz het volgende:
Moet je tegenwoordig altijd eerst AGNIO solliciteren of kan je ook nog "ineens" een opleidingsplek krijgen?
Maar lang niet iedereen komt in opleiding waar ze agnio geweest zijn, dus ik denk dat ze ook voor een deel iemand met ervaring willenquote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de opleiding, maar er zijn maar weinig opleidingen die het risico durven nemen een AIOS aan te namen zonder ze eerst aan het werk te hebben gezien. Het is namelijk relatief lastig (en dus kostbaar) een AIOS weer uit de opleiding te krijgen.
Als ik in mijn omgeving kijk, zijn alle mensen aangenomen zonder dat de opleiders de sollicitanten van te voren kenden. Ik denk idd ook dat het verschilt per opleider.quote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de opleiding, maar er zijn maar weinig opleidingen die het risico durven nemen een AIOS aan te namen zonder ze eerst aan het werk te hebben gezien. Het is namelijk relatief lastig (en dus kostbaar) een AIOS weer uit de opleiding te krijgen.
quote:Geachte geenstijl.nl
ik moet jullie dringend vragen het filmpje van de geneeskunde student die zijn hoofd stoot zo snel mogelijk te verwijderen! hij is ontzettend boos en helemaal overstuur dat zijn universiteit erbij staat en dat hij zo publiekelijk tentoon wordt gesteld. Ik dacht een leuke grapje maar nu staat onze vriendschap en zijn toekomst op het spel!!! zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat het zo SNEL mogelijk wordt verwijderd van dumpert.nl! het gaat om het filmpje studentie stoot zijn hoofdje. Ik dank u vriendelijk want anders dan ga ik eraan!!!
Met vriendelijke groet!
quote:
Ik altijd alles!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:49 schreef Repeat het volgende:
Neusectomie
Past niet echt. Je zou ook echte griepverschijnselen verwachten dan zoals spierpijn, gewrichtspijn en koorts.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef gohan16 het volgende:
Ander onderwerp: hoesten met geel vast slijm, heel beroerd voelen, soms warm, geen koorts en vooral een gevoelige huid op de romp (vaag gevoel wat ik niet beter kan omschrijven)... past dat bij de h1n1?
Ja hoor, ik heb ook vaak als ik flink verkouden ben een gevoelige huid.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef gohan16 het volgende:
ook dat heel beroerd voelen en dat rotgevoel bij aanraking van mijn romp kan passen bij een blwi'tje?
Valaciclovir. Gewoon. Omdat het kanquote:Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef gohan16 het volgende:
ook dat heel beroerd voelen en dat rotgevoel bij aanraking van mijn romp kan passen bij een blwi'tje?
Komt dat niet gewoon van hetquote:Op woensdag 18 november 2009 18:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ook vaak als ik flink verkouden ben een gevoelige huid.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon van heten
?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeik bij Oprah over die MRSA zeg
Daarvoor zou ik ook absoluut mn bed uitkomen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:28 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik wil gewoon college krijgen van Dr. Oz..
http://www.nu.nl/algemeen(...)pt-met-talkshow.htmlquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeik bij Oprah over die MRSA zeg![]()
Mooi!quote:
Congrats MaxC, 2.1 in de pocket. Nu nog even afwachten wat ik voor de parallel lopende vakken gescoord hebquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef MaxC het volgende:
EricT, 2.1 nog gehaald? Ik gelukkig wel, net als 3.1
Betekent dat ik in 5 maanden 66 ECTS heb gehaald
Kun je in de OP zienquote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Cottontail het volgende:
Utrecht! Maar geloof dat hier niet zo vol zit met mensen uit de Domstad, of wel?
Mietjequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef Pluizel het volgende:
arg, stomme griepprikheb er echt al 3 dagen niet te harden koppijn van en ik heb niet meer dan 400 mg ibu tot mijn beschikking momenteel. Nog 3 uur, en dan heb ik weekend..... zakjes van 600 mg, kom maar bij pluizel, kom dan!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef starla het volgende:
[..]
Ik rookte gisteren voor het eerst een sigaret en nu heb ik longkanker.
speciaal voor jou lieverd:quote:Op maandag 23 november 2009 20:23 schreef starla het volgende:
Ik word soms een beetje simpel van 'ervaringen gezocht'.
nicequote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef gohan16 het volgende:
welkome, hier is nog een iemand uit utreg.
Ja klopt, tussentoets zit volgens mij alleen nog in ZHB3. De blokken hiervoor waren inderdaad niet makkelijk, maar ik vind dit ook niet echt easy, vooral omdat het soms zo vaag en aan de oppervlakte blijft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef gohan16 het volgende:
Circ3 was in mijn tijd echt een soort vakantie na 2 zeer drukke blokken, hadden we opeens heel veel vrij en volgens mij ook 2x een eindtoets ipv een tussentoets. Ik denk dat het al veranderd was en dat jullie sowieso geen tussentoetsen meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |