Ik rookte gisteren voor het eerst een sigaret en nu heb ik longkanker.quote:
Dat vind ik wel knap van je!quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik kreeg aids van mijn eerste sigaretten.
Iedereen gaat dood. Of je nu wel of niet rookt. De één wat eerder dan de ander.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh wacht het is zo'n topic.
ik kreeg aids van mijn eerste sigaretten.
haha jij bent scherp, je weet natuurlijk dat ik lenzen draag door die andere topic van mequote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
De tabak in joints of sigaretten kan er overigens wel voor zorgen dat je contactlenzen sneller dubbel klappen in je oog
tevens moet je oppassen met de sex, er scheurt nog wel eens wat als je rookt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
De tabak in joints of sigaretten kan er overigens wel voor zorgen dat je contactlenzen sneller dubbel klappen in je oog
quote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef W1ZZ het volgende:
Over de lange-termijngevolgen kan ik niets zeggen.. ik rook zelf zo eens in de maand een Dominicaanse of Cubaanse longfiller (type sigaar) en ik ben dan altijd de volgende dag verkouden en ruik geen flikker. Maargoed, dat heb ik er zo eens in de zoveel tijd wel een keer voor over.
2 per minuut. Wat een held. (er even vanuit gaande dat hij ook sliep.)quote:Op maandag 23 november 2009 13:43 schreef Countess het volgende:
De onoplettende lezer: Mijn oom rookte 90 pakjes per dag en is 20 geworden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |