1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ja, eerst op BEWERKEN klikken en dan dat linkje op de plek van het andere linkje plakken.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef gothic-blackie het volgende:
greys, of een ander die wiki snaptals ik niet me webicon in wiki wil hebben maar me upload icoon, moet ik dan dat linkje op de plek van het plaatje van nu plaatsen en dan opslaan? dan komt tenminste gizmo op fok, en niet de fok games aktie van 1 of 2 jaar terug
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:21 schreef trovey het volgende:
Voorlopig weer genoeg speculaas hier...een blik vol speculaasjes gekregen op mijn verjaardag (naast andere dingen hoor) dus die speculoos laat ik even staan.
ze zegt t ook ergens tegen Mulder, ff zoekenquote:
hoop dat tie zo goed staat en ik geen andere dingen heb verwijderd, dan mag iedereen me slaan en greys heeft me adresquote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, eerst op BEWERKEN klikken en dan dat linkje op de plek van het andere linkje plakken.
En daarna onderaan op OPSLAAN.
Als het niet lukt gil je maar!
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ze zegt t ook ergens tegen Mulder, ff zoeken
Tesssssssssssting one twoquote:Op donderdag 12 november 2009 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hoop dat tie zo goed staat en ik geen andere dingen heb verwijderd, dan mag iedereen me slaan en greys heeft me adres
Pas eentje opquote:Op donderdag 12 november 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had het hele blik niet tegelijk op hoeven heten he?
Whahaha wat een smeerpijp!quote:
alleen de eerste niet, de rest wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Bij mij laden niet alle plaatjes, bij jullie ook?
quote:
Foei!quote:
whahhaha idd!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zegt pijp!
3.45 is erg grappig
en 7.48 en die op 8.00 ook
exact ditquote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Bij mij de hele eerste rij niet, behalve de pinguin van Ing, die zie ik wel.
En de eerste twee van de tweede rij ook niet
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef Morretje het volgende:
Cat, mijn eigenste IT-er riep im eerste instantie: Huh, die ken ik niet..
Maar na wat googlen: alt, ctrl, pijltje beneden. Of rechtertoets op bureaublad klikken...
Nou ja, als het maar lekker was danquote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
hij ligt nu vastgebonden aan een bed in een goedkoop hotel
Moet wel iets heel speciaals zijn, als hij daar Robinson voor mist.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Subtle z'n date gaan?
Lucky bastard!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
hij ligt nu vastgebonden aan een bed in een goedkoop hotel
das bij mij schuin tegenoverquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Yns, ik stuurde je net een antwoord op je PM maar ik heb even adressen gecheckt (op mijn kerstkaartenlijst) en je straatnaam komt me niet bekend voor van mijn tante (foutje, die woont daar dus 2 straten om de hoek) maar mijn oma heeft in jouw straat gewoond. In een bejaardenflat daar
Morgen gaan, korting eisen als je allebei koopt en als je dat niet krijgt dan zeggen dat je zaterdag dan wel ergens anders gaat kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet wel iets heel speciaals zijn, als hij daar Robinson voor mist.![]()
Ik ben ook benieuwd.
Denk eens even mee als jullie willen: wat is handiger, prijstechnisch gezien: morgen mijn pc en tv gaan kopen of wachten op de drukkere zaterdag?
Die zijn zo leuk!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:vanaaf lekker getut met een babietje van 3 weken
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Awwwwquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:
vanaaf lekker getut met een babietje van 3 weken
![]()
![]()
Oh nou daar heeft mijn auto ook een paar keer gestaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
das bij mij schuin tegenover
daar parkeer ik altijd mijn auto
Moet ik dan niet stampvoeten en zeggen dat ik NU ergens anders naartoe ga?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen gaan, korting eisen als je allebei koopt en als je dat niet krijgt dan zeggen dat je zaterdag dan wel ergens anders gaat kopen
Ik wil winkelservice.quote:
Nee, eind van de middag gaan als ze bijna dicht gaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik dan niet stampvoeten en zeggen dat ik NU ergens anders naartoe ga?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk!Had ik een paar weken geleden ook met neefje van - toen- 4 weken. Grote broer en zussen op bed en toen knuffen met de kleine.
nouja t is zo lekker, dat tuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb nog even op hem en zijn broer gepast toen de ouders ff weg moesten. k vind t heerlijk.
en wat nog heerlijker is, is dat ik mee mag genieten van de kinders maar wel mn nachtrust heb
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
tot wanneer heeft ze daar dan gewoond?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou daar heeft mijn auto ook een paar keer gestaan
Nu is ze er helaas niet meer.
Tot maart vorig jaarquote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
tot wanneer heeft ze daar dan gewoond?
grappigquote:
Maar dat kan dan weer niet want dan ben ik op weg naar het werk: avondcursus.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, eind van de middag gaan als ze bijna dicht gaan
Er is niemand van de posse vanavond.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Ll eigenlijk? Doet 'ie een poging niet meer in de top100 te komen?
Vanavond is de ideale mix tussen n00bs en ouder-gedienden.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Al doen Yoko en Satsu een goede poging. Die zijn de hele avond al vervelend: elkaar en stoelen en bank aanvallen en door de kamer stuiteren.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanavond is de ideale mix tussen n00bs en ouder-gedienden.
Nu kijken vier ronde ogen me aan vanaf de bank.quote:
Die zal ook wel bovenop een date liggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Ll eigenlijk? Doet 'ie een poging niet meer in de top100 te komen?
Met een wildvreemde je hotelkamer delen?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Wel grappig trouwens: ik heb iemand van een ander forum aangeboden mijn hotelkamer te delen als ik in de UK ben. Scheelt in de kosten en zij is uit de brand. Blijkt haar voornaam mijn doopnaam te zijn!Het heeft zo moeten zijn.
Zo wild en vreemd is ze ook weer niet. Behalve dat ze canadees is dan.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een wildvreemde je hotelkamer delen?
Jij durft!
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zal ook wel bovenop een date liggen.
Dat gemuurduw allemaal
pfff knap hoor, deze doos hierquote:Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo wild en vreemd is ze ook weer niet. Behalve dat ze canadees is dan.Ik zie haar regelmatig langskomen op dat forum. Dat ding waar ik naartoe ga is een soort forum meet. En vooraf heb ik bij wat bekenden even nagevraagd of zij geen rare gewoontes had of zo.
En die 'bekenden' kennen haar wel in het echt, of ook alleen van een forum?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo wild en vreemd is ze ook weer niet. Behalve dat ze canadees is dan.Ik zie haar regelmatig langskomen op dat forum. Dat ding waar ik naartoe ga is een soort forum meet. En vooraf heb ik bij wat bekenden even nagevraagd of zij geen rare gewoontes had of zo.
Dames toch, wat schichtig!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff knap hoor, deze doos hierzou geen oog dicht doen
Die kennen haar echt, zij is vaker op meets geweest dan ik. Aan vreemde kerels op mijn hotelkamer was ik dus weer niet begonnen. En uiteraard gescheiden bedjes he! Dat heb ik vooraf dubbel gecheckt voordat ik haar een halve kamer aanbood.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En die 'bekenden' kennen haar wel in het echt, of ook alleen van een forum?
Maar goed, ik moet me er niet mee bemoeien, ik zou het ook doen denk ik. Zat er niet nog een lekkere kerel verlegen om slaapplaats Cat? Dat had je beter kunnen doen
ik vind t echt heel lief dat je t doetquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dames toch, wat schichtig!![]()
Ik ben daar niet zo moeilijk in. We zien er allemaal hetzelfde uit en als ze geintjes wil uithalen zijn er genoeg mensen die haar kennen en kunnen opsporen. Het hele hotel ligt er vol mee.
Met een schijtlijster zou ik geen kamer willen delen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind t echt heel lief dat je t doet
ik ben alleen zo'n schijtlijster
De oudste van mijn zusje ( 4 ) kletst je non stop je oren van je kop en loopt iedereen constant te verbeteren, heel irritant. En als ze dr zin niet krijgt gaat ze jammerend huilenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik trek andermans kinderen over het algemeen ook erg slecht![]()
. Vooral in de winkel, als ze krijsende kinders bijhebben, dat hoor ik thuis al genoeg
![]()
Hmm das lastig..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op funda aan het kijken. We wonen nu in mijn geboortedorp, maar mijn vriend komt uit Breda en misschien dat we daar over een tijd naartoe verhuizen. Alleen ben ik nogal bang om heimwee te krijgen, dus dat is het enige wat me op dit moment tegenhoudt...![]()
Lastig zeg. Wanneer zouden jullie willen gaan verhuizen? Wie weet denken jij of je vriend tegen die tijd anders over jullie woonplaats.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op funda aan het kijken. We wonen nu in mijn geboortedorp, maar mijn vriend komt uit Breda en misschien dat we daar over een tijd naartoe verhuizen. Alleen ben ik nogal bang om heimwee te krijgen, dus dat is het enige wat me op dit moment tegenhoudt...![]()
Ik ben zoooo erg wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik trek andermans kinderen over het algemeen ook erg slecht![]()
. Vooral in de winkel, als ze krijsende kinders bijhebben, dat hoor ik thuis al genoeg
![]()
Paay en Terror Jaap zag ik in het voorfilmpje. Toen ging mij de zin al over dus ik heb het niet eens aangezet.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jensen heb ik overigens afgezet. Paay ging nog enigzins, bij Jaap had ik al hetgevoel en die benelux topmodels vind ik helemaal niet interessant.
Paay was ook best erg met dr Currybash verhalenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jensen heb ik overigens afgezet. Paay ging nog enigzins, bij Jaap had ik al hetgevoel en die benelux topmodels vind ik helemaal niet interessant.
En waarom zou ik dat niet hebben bij mijn kamerdeelpersoon?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar oh-oh, ik heb het gevoel dat ik jou al helemaal ken enzo
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar oh-oh, ik heb het gevoel dat ik jou al helemaal ken enzo
Ik ben nog veel erger, ik vind die van mn zuster onopgevoed en die van vrienden soms nietquote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig zeg. Wanneer zouden jullie willen gaan verhuizen? Wie weet denken jij of je vriend tegen die tijd anders over jullie woonplaats.
[..]
Ik ben zoooo erg wat dat betreft.Rondrennede neefje en nichtjes zijn schattig en aandoenlijk, maar rondrennende andere kleintjes (vooral als ik ze helemaal niet ken) zijn irritant, vervelend en onopgevoed.
![]()
![]()
Oh-oh: goed verdeeld, die kinders!
Ja, ik snap niet waarom dat soort dingen de hele wereld moet weten...Houd het lekker binnenshuis en hou de eer aan jezelfquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paay was ook best erg met dr Currybash verhalen
Heiligschennis!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben nog veel erger, ik vind die van mn zuster onopgevoed en die van vrienden soms niet
De meisjes zijn echt mooi en lief en schattig maar ze kunnen ook ware monsters zijn en dat hebben ze niet van onze kant van de familiequote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heiligschennis!![]()
Family comes first!
Maar wij zijn het ook met z'n allen erover eens dat neefje een Mr Hyde in zich heeft die - als hij tevoorschijn komt- van hem een ontzettend gemeen en klierachtig jong maakt.
Vooral leuk voor hun dochter ook he.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom dat soort dingen de hele wereld moet weten...Houd het lekker binnenshuis en hou de eer aan jezelf
Idd, vond het ook een terechte opmerking van Jensen dat ze zelf 20 jaar belazerd is. Wat dat betreft is 'ie toch behoorlijk scherpquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral leuk voor hun dochter ook he.
En dan wel een beetje belerend tegen Jaap zitten doen meteen.
Alsof ze zelf MissPerfect is
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te denken of ik ff fotos van mn neefje ( wiens naam ik nog steeds amper kan onthouden ) onder een spoiler zou zetten om jullie ook te laten schrikken maar dat zou echt evil zijn he
Omdat ehm... het geen F&F SCster isquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet hebben bij mijn kamerdeelpersoon?
Dat zou je soms bijna vergeten he?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar we hebben elkaar nog heul nooit gezien
whahaha egnie!!!!!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Zou je zusje het ok vinden? Anders pm
Dat zeggen wij ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De meisjes zijn echt mooi en lief en schattig maar ze kunnen ook ware monsters zijn en dat hebben ze niet van onze kant van de familie
Dat doe ik dus niet. Foto's van mezelf vind ik prima om online te zetten, maar foto's van anderen, dat doe ik niet of ik zou toestemming moeten hebben. En ik denk niet dat ik goed aan mijn broer zou kunnen uitleggen waarom ik foto's van zijn kroost met een stel (wild)vreemde mensen wil delen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te denken of ik ff fotos van mn neefje ( wiens naam ik nog steeds amper kan onthouden ) onder een spoiler zou zetten om jullie ook te laten schrikken maar dat zou echt evil zijn he
Gheghe, ja, maar wij kennen elkaar ook door en door, de goede en de slechte kantenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ehm... het geen F&F SCster is![]()
[..]
Dat zou je soms bijna vergeten he?
Ik doe t ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeggen wij ook.![]()
[..]
Dat doe ik dus niet. Foto's van mezelf vind ik prima om online te zetten, maar foto's van anderen, dat doe ik niet of ik zou toestemming moeten hebben. En ik denk niet dat ik goed aan mijn broer zou kunnen uitleggen waarom ik foto's van zijn kroost met een stel (wild)vreemde mensen wil delen.
Ik ben zelf erg huiverig met foto's van m'n eigen zoon..Mijn hyves is dan ook afgeschermd voor vreemden, je weet natuurlijk nooit. Vind het altijd moeilijk om in zulke gevallen te adviseren..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee ik denk niet dat ze dat goed zou vinden in de context he
![]()
Ze staan wel gewoon online heur, die foto's...
Oké, je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ehm... het geen F&F SCster is![]()
*Giechel*quote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, je hebt me overtuigd.![]()
* zegt deal af*
Gezellig toch? We hebben het nu over borstvoeding.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
help ik verzuip in een stroom van gekwebbel
Oh ja die van 2 en 4 zitten elk met de pop met een voedingskussen mee te voeden ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn neefje is nog steeds schattig.![]()
Ondanks de voortdurende toevoer van puur natuur voeding.
Nichtje van 2 doet ook mee:
'Beebie (pop) djinke?'
* trekt trui omhoog*
Word je soms niet bang van de macht die je hebt over mensen?quote:
Ja nou, ik met al mijn macht! Poeh hee!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Word je soms niet bang van de macht die je hebt over mensen?
Jij,..... jij... LIJSTJESMAKERT!![]()
![]()
LAAT JE TIETEN FF ZIEN DAN !!!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
DeZwabber, dat komt omdat de mannen hier zo enorm in de minderheid zijn
Ik zal proberen wat mannen te lokken
* benieuwd is naar de loktechniek*quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
DeZwabber, dat komt omdat de mannen hier zo enorm in de minderheid zijn
Ik zal proberen wat mannen te lokken
Dat je het maar weet he.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, ik met al mijn macht! Poeh hee!
Ja nee!quote:
Graag gedaan maarehmm dit jaar g1 kerstkaarten hoorquote:
*proest*quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee!
(Ja wat is het nou Greys, ja of nee?)
Nou nee!
Ze moeten hierheen komen om onze interessante issues en boeiende persoonlijkheden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Of bedoelde je 'gaat het' n.a.v. je PM van net oh-oh?
'Weer'?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik.
Jij bent weer mannen aan het afwerken?
Greysje toch
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Workin' on it!
Maar dan ook meteen een goed exemplaar
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
Overbelichte Pink ribbon armband hij is binnen
en hoe lang heb je erop moeten wachten? hijs wel super mooi, maar vind me agenda al wel weer goed genoeg, is ook zo'n lekker fout pink kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in ieder geval voor de nachtchatters, have fun, ik duik me bedje in, moet er morgen al weer vroeg uit!verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
Ik ben honoquote:Op donderdag 12 november 2009 23:10 schreef Plazier het volgende:
iedereen die onder mij post is hono!
Nee die heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
'Weer'?
'Afwerken'?
Had jij die lelijke babyfoto van mij al eens gezien?
Met mij is het nog een beetje goedgekomen, dus er is nog hoop!
und und und und?quote:
Ze was eigenlijk best wel leukquote:
Ja en verder, was het wederzijds?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze was eigenlijk best wel leuk
3-4 wekenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en hoe lang heb je erop moeten wachten? hijs wel super mooi, maar vind me agenda al wel weer goed genoeg, is ook zo'n lekker fout pink kleurtje
in ieder geval voor de nachtchatters, have fun, ik duik me bedje in, moet er morgen al weer vroeg uit!
Heb je d'r tegen de muur geduwd?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en verder, was het wederzijds?
Wanneer zie je haar weer?
Hebben jullie gezoend?????
Hoppa!!!!!!quote:
En ben je erachter of dat wederzijds was?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat was wel wederzijds jaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en verder, was het wederzijds?
Wanneer zie je haar weer?
Hebben jullie gezoend?????
Ah nee jij was een schatjequote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!
GMTAquote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!
-
D'r waren daar geen stevige murenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!Je.... uhm... bent aardig in je kin gegroeid Greys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!Ben jij dat als baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ja pesies, nu 2 dagen negeren. Een week is nog beter. Dat doet de liefde alleen maar groeien.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat was wel wederzijds ja
Wanneer? Nou... morgen op 't werk hemaar verder nog niets afgesproken. Nu moet ik als man 2 dagen niets laten horen eerst... jeweets
En needoe ik niet op eerste date, maakt het spannender
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r waren daar geen stevige murenanders had ik dat zeker effies gedaan op toilet of zo
Er was een momentje... niet gedaan... spannender volgende keerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Niet sexen op de eerste date, oke, verstandig.
Maar niet zoenen? Als je elkaar allebei leuk vindt?
Volgende keer tegen de muur ermee hoor!
Zat je in een tent?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r waren daar geen stevige murenanders had ik dat zeker effies gedaan op toilet of zo
Jij gunt m echt niks hequote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja pesies, nu 2 dagen negeren. Een week is nog beter. Dat doet de liefde alleen maar groeien.
Jaquote:
Oh da's een grapje toch zeker?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja pesies, nu 2 dagen negeren. Een week is nog beter. Dat doet de liefde alleen maar groeien.
Willen we ook weer verslag van.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er was een momentje... niet gedaan... spannender volgende keer
Ja daahaagquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gek!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daahaag
Neuh, maar effies negeren is wel okay
Nou, als je dr morgen tegen komt en je negeert dr, das foute boel denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daahaag
Neuh, maar effies negeren is wel okay![]()
Niet???quote:Op donderdag 12 november 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gek!Wrom!?
Niet dat je haar morgenvroeg meteen aan de haren het toilet in hoeft te sleuren, maar je kunt toch gewoon kletsen?
Ligt aan het meisje. Soms doe ik dat ook (vind ik zelf ook veel leuker). Voel je wel aanquote:Op donderdag 12 november 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gedoe he, die mannen die dan denken dat ze beter 2 dagen niets kunnen laten horen
Heb ooit met een leuke meneer afgesproken (jaaaaaren geleden, dat wel) en toen we voor het eerst hadden gedate en gezoend en hij weg was kreeg ik tien minuten later een sms met 'Je bent leuk. Ik denk dat ik je maar hou'. En dat vond ik zo heerlijk arrogant!
Nee ik negeer d'r niet op het werkquote:Op donderdag 12 november 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je dr morgen tegen komt en je negeert dr, das foute boel denk ik
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:20 schreef MrSubtle het volgende:
lol... de teleurstelling ook gewoon hierprachtig!
Sloerie!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehad met iemand met wie ik niet meteen gezoend heb geloof ik
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die dame ligt gewoon lachend naast je mee te lezen
Ja kijk, DAT heb ik dan wel weer vaker gedaanquote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en ik heb zelfs met eerste dates met wie ik wel gezoend heb niks gehad
Ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en ik heb zelfs met eerste dates met wie ik wel gezoend heb niks gehad
Neuh. Thanksquote:Op donderdag 12 november 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Wil je trouwens nog spoilers van Robinson weten?
En datquote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ooken ook met wie ik geen date had en ik toevallig tegenkwam
![]()
Ooohh een relatie met een bezette manquote:Op donderdag 12 november 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou en ik lieg.
Mn langste en leukste relatie, daar heb ik niet meteen mee gezoend.
Maar dat was een collega en die was bezet.
Daar heb ik ook nooit mee gedate.
Dat was gewoon lunchpauze as usual en ineens HOPPPAAAAAA, tegen de muur
We zijn gewoon allemaal jaloers op je.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:27 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kom helemaal happy terug van een leuke date, krijg ik hier een emmer teleurstelling over me heen... nu voelt het niet meer leuk
Kom op, je had kunnen weten dat wij dit geen bevredigend verhaal zouden vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:27 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kom helemaal happy terug van een leuke date, krijg ik hier een emmer teleurstelling over me heen... nu voelt het niet meer leuk
Awwww we zitten je maar te pesten hoor! Hartstikke fijn dat het leuk was en dat komt helemaal goed tussen jullie 2! Als je d'r maar tegen de muur duwt op de volgende datequote:Op donderdag 12 november 2009 23:27 schreef MrSubtle het volgende:
EN het was een collega EN het was mn buurmanquote:Op donderdag 12 november 2009 23:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooohh een relatie met een bezette man
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Awwww we zitten je maar te pesten hoor! Hartstikke fijn dat het leuk was en dat komt helemaal goed tussen jullie 2! Als je d'r maar tegen de muur duwt op de volgende date
Jij kan je eigen Bouquet boek schrijven ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN het was een collega EN het was mn buurman
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij kan je eigen Bouquet boek schrijven ja!
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, dat was vroegah toen ik jong en wild was.
Ow nee, volgens mij was ik toen ouder dan het merendeel van de mensen hier![]()
dat staat gewoon in mn profiel.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:23 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zoen *nooit* op een eerste date
(edit: nou ja, niet als ik het als serieuze-relatie-kandidaat beschouw tenminste)
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef MrSubtle het volgende:
nu ga ik d'r toch maar smsen
Vrouwen![]()
Wat jij en ik hebben is andersquote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* ElisaB dus geen serieuze kandidaat is....
Iemand anders dan.....?
JA WAT WILLEN JULLIE NOU?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken en trek lekker je eigen plan joh!
Moeten we je nog helpen met de tekst?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef MrSubtle het volgende:
nu ga ik d'r toch maar smsen
Vrouwen![]()
* steekt hand op*quote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* ElisaB dus geen serieuze kandidaat is....
Iemand anders dan.....?
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dat staat gewoon in mn profiel.
Ik ga maar es honden uitlaten.
Tijd om te maken dat ik weg kom hier![]()
Ik wist dat dat ging komen.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JA WAT WILLEN JULLIE NOU?NU HEB IK AL GESMST
![]()
Als het nu niets wordt zijn jullie het schuld
"Ik hoor net dat ik je moest smsen, dus dat doe ik bij deze. Groetjes." ... dit heb ik gestuurd. Is dat goed?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we je nog helpen met de tekst?
Lucky Bastard!!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we je nog helpen met de tekst?
[..]
* steekt hand op*
MrS ontmoet en niet gezoend.![]()
Ow, wacht, toch wel!
Ja maar nu ga ik onzeker liggen wachten naast de telefoon tot ze terug smstquote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist dat dat ging komen.
Als je niet gesmst had en ze was daar pissig over geweest hadden wij vast niet hard genoeg gepushed...
Mannen![]()
![]()
Nee, je had moeten sms-en: ik heb van mn vriendinnen gehoord dat ik moet sms-en, dus bij dezequote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Ik hoor net dat ik je moest smsen, dus dat doe ik bij deze. Groetjes." ... dit heb ik gestuurd. Is dat goed?
"al mijn slowchat natte dozen club haremdames zeggen dat ik je ff moet smssen om te zeggen hoe leuk ik het vond vanavond, dus voila"quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Ik hoor net dat ik je moest smsen, dus dat doe ik bij deze. Groetjes." ... dit heb ik gestuurd. Is dat goed?
En waar is die van jou?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lucky Bastard!!
Ik zit nog steeds op z'n foto te wachten
Nee.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, je had moeten sms-en: ik heb van mn vriendinnen gehoord dat ik moet sms-en, dus bij deze
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"al mijn slowchat natte dozen club haremdames zeggen dat ik je ff moet smssen om te zeggen hoe leuk ik het vond vanavond, dus voila"
Nou, laat ik je nooit horen zeggen dat wij geen nuttige tips geven hieroquote:Op donderdag 12 november 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
"Ik hoor net van de vijf vrouwen waar ik mee aan het praten ben dat ik je moest smsen, dus dat doe ik bij deze. Groetjes.
PS: heb je thuis stevige muren? "
En ook zo eensgezinde tips ookquote:Op donderdag 12 november 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, laat ik je nooit horen zeggen dat wij geen nuttige tips geven hiero
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe maak ik een hartje in SMS?
Ik wil jullie namen smsen naar d'r, maar ik weet niet hoe jeh -
h schrijft?
(l)h-(l)hquote:Op donderdag 12 november 2009 23:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe maak ik een hartje in SMS?
Ik wil jullie namen smsen naar d'r, maar ik weet niet hoe jeh -
h schrijft?
Hij wilde zijn blonde lokken niet laten vastleggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:41 schreef Bamba het volgende:
Cat, heb jij geen foto van MrS gemaakt die je hier kunt showen?
Aan jou heb ik ietsquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow.
Dankzij MrSubtle die debiel vroeg terug was van zijn batsloze date ben ik dus weer heel laat met honden uitlaten![]()
Ow ja, en ik heb mn eerste volle niet rokende dag makkelijk overleefd
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ietsbedankt...
Ik had bijna dit gestuurd... ( . Y . )
Ooooh! Jij bent ook goed in het anderen de schuld geven!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow.
Dankzij MrSubtle die debiel vroeg terug was van zijn batsloze date ben ik dus weer heel laat met honden uitlaten![]()
Ah, dat verklaart het.quote:Ow ja, en ik heb mn eerste volle niet rokende dag makkelijk overleefd
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, en ik heb mn eerste volle niet rokende dag makkelijk overleefd
Thnx Baaaaaaaaaaaaaaaaamba Bambaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoera voor Oooooooooh-oooooooooooh
![]()
![]()
Nou ja, dat is ook een goede omschrijving voor oh-ohquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ietsbedankt...
Ik had bijna dit gestuurd... ( . Y . )
Issie blond???? Ik val op donkerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij wilde zijn blonde lokken niet laten vastleggen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook een goede omschrijving voor oh-oh
Oh ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jouw puppy op tieten foto gezien
Goeie vraag! Meestal is zij er als de kippenquote:
Zal ik je foto dan ook maar meteen hier neerzetten?quote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je foto dan ook maar meteen hier neerzetten?
quote:
Volgens mij krijg ik dan spanking van MrS.quote:
Ja doe maar, heb ik hem ook eindelijk eens gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je foto dan ook maar meteen hier neerzetten?
Hij zit gewoon in je inboxquote:Op donderdag 12 november 2009 23:50 schreef Bamba het volgende:
Maar moet echt duidelijk moeite doen om jouw foto te zien
Ik denk dat ik een volgende pannekoekendate met MrS dan gevoeglijk op mijn buik kan schrijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doe maar, heb ik hem ook eindelijk eens gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, aan jou heb ik wat!quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een volgende pannekoekendate met MrS dan gevoeglijk op mijn buik kan schrijven.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ben je je piccie weer aan het showen?
Na de gevolgen van vorige keer durfde ik een poosje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Jamaar, eerst had hij kauwgom aan zijn schoen en toen stonden er allemaal tv's en pc's tegen de muur en daarna stond er een tafeltje tussen ons.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:52 schreef Bamba het volgende:
MrS is. Cat, jij had hem juist tegen de muur moeten duwen! Je hebt je kans gemist!
Wehehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na de gevolgen van vorige keer durfde ik een poosje niet
Idd! Ik ga ook. Trustennnnquote:Op donderdag 12 november 2009 23:55 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedwelterusten allemaal
Jij lurkerquote:
Soms ben ik gewoon lui en laat ik niks achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |