quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef Morretje het volgende:
Cat, mijn eigenste IT-er riep im eerste instantie: Huh, die ken ik niet..
Maar na wat googlen: alt, ctrl, pijltje beneden. Of rechtertoets op bureaublad klikken...
Nou ja, als het maar lekker was danquote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
hij ligt nu vastgebonden aan een bed in een goedkoop hotel
Moet wel iets heel speciaals zijn, als hij daar Robinson voor mist.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Subtle z'n date gaan?
Lucky bastard!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
hij ligt nu vastgebonden aan een bed in een goedkoop hotel
das bij mij schuin tegenoverquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Yns, ik stuurde je net een antwoord op je PM maar ik heb even adressen gecheckt (op mijn kerstkaartenlijst) en je straatnaam komt me niet bekend voor van mijn tante (foutje, die woont daar dus 2 straten om de hoek) maar mijn oma heeft in jouw straat gewoond. In een bejaardenflat daar
Morgen gaan, korting eisen als je allebei koopt en als je dat niet krijgt dan zeggen dat je zaterdag dan wel ergens anders gaat kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet wel iets heel speciaals zijn, als hij daar Robinson voor mist.![]()
Ik ben ook benieuwd.
Denk eens even mee als jullie willen: wat is handiger, prijstechnisch gezien: morgen mijn pc en tv gaan kopen of wachten op de drukkere zaterdag?
Die zijn zo leuk!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:vanaaf lekker getut met een babietje van 3 weken
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Awwwwquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:
vanaaf lekker getut met een babietje van 3 weken
![]()
![]()
Oh nou daar heeft mijn auto ook een paar keer gestaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
das bij mij schuin tegenover
daar parkeer ik altijd mijn auto
Moet ik dan niet stampvoeten en zeggen dat ik NU ergens anders naartoe ga?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen gaan, korting eisen als je allebei koopt en als je dat niet krijgt dan zeggen dat je zaterdag dan wel ergens anders gaat kopen
Ik wil winkelservice.quote:
Nee, eind van de middag gaan als ze bijna dicht gaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik dan niet stampvoeten en zeggen dat ik NU ergens anders naartoe ga?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk!Had ik een paar weken geleden ook met neefje van - toen- 4 weken. Grote broer en zussen op bed en toen knuffen met de kleine.
nouja t is zo lekker, dat tuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb nog even op hem en zijn broer gepast toen de ouders ff weg moesten. k vind t heerlijk.
en wat nog heerlijker is, is dat ik mee mag genieten van de kinders maar wel mn nachtrust heb
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
tot wanneer heeft ze daar dan gewoond?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou daar heeft mijn auto ook een paar keer gestaan
Nu is ze er helaas niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |