quote:Op donderdag 12 november 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, je had moeten sms-en: ik heb van mn vriendinnen gehoord dat ik moet sms-en, dus bij deze
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"al mijn slowchat natte dozen club haremdames zeggen dat ik je ff moet smssen om te zeggen hoe leuk ik het vond vanavond, dus voila"
Nou, laat ik je nooit horen zeggen dat wij geen nuttige tips geven hieroquote:Op donderdag 12 november 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
"Ik hoor net van de vijf vrouwen waar ik mee aan het praten ben dat ik je moest smsen, dus dat doe ik bij deze. Groetjes.
PS: heb je thuis stevige muren? "
En ook zo eensgezinde tips ookquote:Op donderdag 12 november 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, laat ik je nooit horen zeggen dat wij geen nuttige tips geven hiero
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe maak ik een hartje in SMS?
Ik wil jullie namen smsen naar d'r, maar ik weet niet hoe jeh -
h schrijft?
(l)h-(l)hquote:Op donderdag 12 november 2009 23:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe maak ik een hartje in SMS?
Ik wil jullie namen smsen naar d'r, maar ik weet niet hoe jeh -
h schrijft?
Hij wilde zijn blonde lokken niet laten vastleggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:41 schreef Bamba het volgende:
Cat, heb jij geen foto van MrS gemaakt die je hier kunt showen?
Aan jou heb ik ietsquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow.
Dankzij MrSubtle die debiel vroeg terug was van zijn batsloze date ben ik dus weer heel laat met honden uitlaten![]()
Ow ja, en ik heb mn eerste volle niet rokende dag makkelijk overleefd
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ietsbedankt...
Ik had bijna dit gestuurd... ( . Y . )
Ooooh! Jij bent ook goed in het anderen de schuld geven!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow.
Dankzij MrSubtle die debiel vroeg terug was van zijn batsloze date ben ik dus weer heel laat met honden uitlaten![]()
Ah, dat verklaart het.quote:Ow ja, en ik heb mn eerste volle niet rokende dag makkelijk overleefd
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, en ik heb mn eerste volle niet rokende dag makkelijk overleefd
Thnx Baaaaaaaaaaaaaaaaamba Bambaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoera voor Oooooooooh-oooooooooooh
![]()
![]()
Nou ja, dat is ook een goede omschrijving voor oh-ohquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ietsbedankt...
Ik had bijna dit gestuurd... ( . Y . )
Issie blond???? Ik val op donkerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij wilde zijn blonde lokken niet laten vastleggen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook een goede omschrijving voor oh-oh
Oh ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jouw puppy op tieten foto gezien
Goeie vraag! Meestal is zij er als de kippenquote:
Zal ik je foto dan ook maar meteen hier neerzetten?quote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je foto dan ook maar meteen hier neerzetten?
quote:
Volgens mij krijg ik dan spanking van MrS.quote:
Ja doe maar, heb ik hem ook eindelijk eens gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je foto dan ook maar meteen hier neerzetten?
Hij zit gewoon in je inboxquote:Op donderdag 12 november 2009 23:50 schreef Bamba het volgende:
Maar moet echt duidelijk moeite doen om jouw foto te zien
Ik denk dat ik een volgende pannekoekendate met MrS dan gevoeglijk op mijn buik kan schrijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doe maar, heb ik hem ook eindelijk eens gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, aan jou heb ik wat!quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een volgende pannekoekendate met MrS dan gevoeglijk op mijn buik kan schrijven.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ben je je piccie weer aan het showen?
Na de gevolgen van vorige keer durfde ik een poosje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Jamaar, eerst had hij kauwgom aan zijn schoen en toen stonden er allemaal tv's en pc's tegen de muur en daarna stond er een tafeltje tussen ons.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:52 schreef Bamba het volgende:
MrS is. Cat, jij had hem juist tegen de muur moeten duwen! Je hebt je kans gemist!
Wehehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na de gevolgen van vorige keer durfde ik een poosje niet
Idd! Ik ga ook. Trustennnnquote:Op donderdag 12 november 2009 23:55 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedwelterusten allemaal
Jij lurkerquote:
Soms ben ik gewoon lui en laat ik niks achter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |