quote:Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Workin' on it!
Maar dan ook meteen een goed exemplaar
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
Overbelichte Pink ribbon armband hij is binnen
en hoe lang heb je erop moeten wachten? hijs wel super mooi, maar vind me agenda al wel weer goed genoeg, is ook zo'n lekker fout pink kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in ieder geval voor de nachtchatters, have fun, ik duik me bedje in, moet er morgen al weer vroeg uit!verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
Ik ben honoquote:Op donderdag 12 november 2009 23:10 schreef Plazier het volgende:
iedereen die onder mij post is hono!
Nee die heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
'Weer'?
'Afwerken'?
Had jij die lelijke babyfoto van mij al eens gezien?
Met mij is het nog een beetje goedgekomen, dus er is nog hoop!
und und und und?quote:
Ze was eigenlijk best wel leukquote:
Ja en verder, was het wederzijds?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze was eigenlijk best wel leuk
3-4 wekenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en hoe lang heb je erop moeten wachten? hijs wel super mooi, maar vind me agenda al wel weer goed genoeg, is ook zo'n lekker fout pink kleurtje
in ieder geval voor de nachtchatters, have fun, ik duik me bedje in, moet er morgen al weer vroeg uit!
Heb je d'r tegen de muur geduwd?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en verder, was het wederzijds?
Wanneer zie je haar weer?
Hebben jullie gezoend?????
Hoppa!!!!!!quote:
En ben je erachter of dat wederzijds was?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat was wel wederzijds jaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en verder, was het wederzijds?
Wanneer zie je haar weer?
Hebben jullie gezoend?????
Ah nee jij was een schatjequote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!
GMTAquote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!
-
D'r waren daar geen stevige murenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!Je.... uhm... bent aardig in je kin gegroeid Greys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Nog gemuurduwd MrSubtle?
Oh-oh, er is hoop! Heus! Zie hier!Ben jij dat als baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ja pesies, nu 2 dagen negeren. Een week is nog beter. Dat doet de liefde alleen maar groeien.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat was wel wederzijds ja
Wanneer? Nou... morgen op 't werk hemaar verder nog niets afgesproken. Nu moet ik als man 2 dagen niets laten horen eerst... jeweets
En needoe ik niet op eerste date, maakt het spannender
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r waren daar geen stevige murenanders had ik dat zeker effies gedaan op toilet of zo
Er was een momentje... niet gedaan... spannender volgende keerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Niet sexen op de eerste date, oke, verstandig.
Maar niet zoenen? Als je elkaar allebei leuk vindt?
Volgende keer tegen de muur ermee hoor!
Zat je in een tent?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r waren daar geen stevige murenanders had ik dat zeker effies gedaan op toilet of zo
Jij gunt m echt niks hequote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja pesies, nu 2 dagen negeren. Een week is nog beter. Dat doet de liefde alleen maar groeien.
Jaquote:
Oh da's een grapje toch zeker?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja pesies, nu 2 dagen negeren. Een week is nog beter. Dat doet de liefde alleen maar groeien.
Willen we ook weer verslag van.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er was een momentje... niet gedaan... spannender volgende keer
Ja daahaagquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |